اخبار آموزش و دانشگاهدانشگاه های بورسیه و دارای شرایط خاص

معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع)

معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع) بر روی سایت قرار گرفت!

 

برای مشاهده اطلاعات فوق به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع) بر روی سایت قرار گرفت!

 

معرفی دانشگاه امام حسین (ع):

 

دانشگاه امام حسین(ع) در شهر تهران قرار دارد و دارای دانشکده‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی است.
در سال ۱۳۶۵ مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) توسط شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری مورد تایید و تصویب قرارگرفت و در سال ۶۶ به‌عنوان یک دانشگاه جامع متشکل از دانشکده‌های علوم پایه، فنی مهندسی و علوم پزشکی و علوم انسانی به‌ رسمیت شناخته شد.

در سال ۱۳۶۹ دانشکده علوم پایه نظامی، به مجموعه دانشگاه اضافه شد و با تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) دانشکده مزبور رسماً از دانشگاه جدا شد.

دانشگاه امام حسین(ع) از طریق آزمون سراسری در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی برق (الکترونیک، مخابرات)، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی مکانیک (طراحی جامدات، حرارت و سیالات)، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع (تولید صنعتی)، مهندسی فن آوری اطلاعاتit، ریاضی (کاربردی)فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی سلولی ملکولی و میکروبیولوژی، هوا نوردی، جغرافیای سیاسی، نظامی، عملیات کشوری، حقوق، مدیریت صنعتی، علوم اقتصادی، مدیریت زنجیره تامین (آماد)، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اطلاعات نظامی و علوم سیاسی دانشجو می‌پذیرد.

در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون سراسری در رشته‌هایی چون: طراحی کاربردی، مخابرات رمز و سیستم دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه امام حسین(ع) دو بخش مجزا و جداگانه دارد: دانشکده افسری (دوره روزانه) که مخصوص افرادی است که در آینده کادر سپاه خواهند شد و از طریق آزمون سراسری و آزمون‌های داخلی سپاه پذیرش و گزینش می‌شوند و دیگری بخش دولتی (دوره شبانه و غیر بورس) است که از کنکور سراسری پذیرش می‌گیرد و زیر نظر وزارت علوم اداره می‌شود.

دانشکده‌های دانشگاه امام حسین (ع):
دانشکده‌های فنی و مهندسی
دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا
دانشکده مهندسی عمران
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
دانشکدهٔ علوم پایه
دانشکده فیزیک
دانشکده شیمی
دانشکده علوم ریاضی
دانشکده علوم انسانی

 

رشته‌های در حال تدریس :

مهندسی مکانیک (حرارت وسیالات_طراحی جامدات)
مهندسی هوا فضا
مهندسی صنایع
مهندسی برق(مخابرات و الکترونیک)
مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)
مهندسی عمران
مهندسی نقشه برداری
شیمی کاربردی
ریاضی کاربردی
فیزیک هسته‌ای
علوم اقتصادی
علوم کامپیوتر
مهندسی فناوری اطلاعات

 

دانشگاه امام حسین (ع) در سال ۱۳۸۷ با تصویب فرمانده کل قوا، به دو دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفکیک شد.

 

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) به منظور تربیت پاسدار بر مبنای اهداف سپاه و آرمانهای انقلاب اسلامی با ترکیب یک مجتمع دانشگاهی، چهار دانشکده و یک مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی و همچنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در برگیرنده شش دانشکده و پژوهشکده و یک پژوهشکده مستقل و تعدادی مرکز تحقیقاتی مستقل می‌باشد که وظیفه توسعه پژوهش در سپاه و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی را برعهده خواهد داشت.

شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین (ع): 

دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) که یکی از دانشگاه‌های سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد در کادر مورد نیاز سپاه، مطابق با شرایط و ضوابط ذیل در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، فیزیک، شیمی، پیشرانه، زیست‌شناسی و جغرافیای نظامی دانشجو می‌پذیرد.

آن دسته از افرادی که مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده و حد نصاب و نمره علمی لازم را کسب کرده باشند و در فهرست قبول شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش اعلام شوند، به عنوان دانشجوی بورس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) مشغول به تحصیل خواهند شد. دانشجویان بورس از خوابگاه و کمک هزینه تحصیلی برخوردار بوده و پس از اتمام تحصیل به استخدام سپاه درخواهند آمد.

داوطلبان لازم است شرایط عمومی و اختصاصی لازم جهت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است را دارا باشند.

نداشتن منع از لحاظ مقررات وظیفه بودن و مشخص بودن وضعیت آن، اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی(صلی ا…علیه و آله و سلم)، انقلاب اسلامی و نظام ج.ا.ا، اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه، التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، داشتن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء سابقه، دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی و مرد بودن از شرایط عمومی برای پذیرش داوطلبان است.

حداکثر سن ۲۴ سال (مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می‌گردد، برای بسیجیان فعال بنا بر مدت فعالیت بسیج تا حداکثر ۲ سال به مدت مذکور اضافه می‌گردد، برای اعضاء درجه یک خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مفقودالاثرها حداکثر سن با احتساب کلیه موارد ذکر شده ۲۸ سال می‌باشد) داشتن حداقل معدل ۵/۱۴ در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، داشتن حداقل معدل ۵/۱۵ در مقطع کارشناسی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد، (فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (به جز کارکنان فعلی سپاه) مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه جامع امام حسین (ع) نمی‌باشند) از شرایط اختصاصی برای پذیرش داوطلبان است.

هر یک از داوطلبان متقاضی عضویت در سپاه و تحصیل در دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) در حین تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌نمایند و پس از سیر مراحل گزینش و ارزشیابی حین آموزش به عضویت سپاه درخواهند آمد.

افراد نخبه و دارای ویژگی‌های برتر مطابق شرایط وزارت علوم، پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری خواهند داشت.

 


 

نشانی دانشگاه: تهران ـ بالاتر از فلکه چهارم تهران پارس ـ اتوبان شهید بابایی ـ نرسیده به شهرک حکمیه

 

تلفن: ۱۸-۷۷۳۱۴۱۱۰

 

آدرس سایت دانشگاه : www.ihu.ac.ir (فقط از داخل دانشگاه قابل دسترسی می باشد)

 

 

 

معرفی دانشگاه امام حسین (ع) توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه و برخی دوستان:

 

تاریخ : ۸۹/۴/۲۲ (www.p30civil.blogfa.com)

دانشگاه امام حسین (ع) واقع در انتهای اتوبان بابایی بعد از پل لشگرک می باشد.این دانشگاه تنها دانشگاه نظامی (متعلق به سپاه ) می باشد که از تقریبا ۱۰ سال پیش اقدام به جذب دانشجوی غیربورس در قالب روزانه و شبانه (شهریه پرداز) نموده است. یکی از دلایل این سیاست آموزشی را می توان در استفاده بهینه از پتانسیل بالقوه سپاه در داشتن هیئت علمی مناسب و نیز محیط های آموزشی فراوان دانست اما بتدریج (با توجه به تغییر رویکرد مدیران دانشگاه(فرماندهان) در قبال نحوه پذیرش دانشجویان جدید الورود از سال ۸۴ به بعد) با ورود دانشجویان غیر بورس به نظر میرسد که اهداف مورد نظر به طور مطلوب بر آورده نشده است.

روش های پذیرش دانشجو در دانشگاه امام حسین (ع)

۱) از طریق آزمون استخدامی داخلی سپاه از دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر برای پذیرش بصورت نیروهای دفتری ، نظامی و . . .

۲) از طریق کنکور سراسری بصورت بورس در رشته های علوم ریاضی ، تجربی و انسانی: دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند ملزم به پذیرش تعهد خدمت ۸ ساله برای سپاه (۲ برابرزمان تحصیل) و پوشش نظامی (لباس های فرم سبزتیره) در حین تحصیل و رعایت ضوابط خاص نظامی میباشند

۳) از طریق کنکور سراسری و بصورت غیر بورس که طی سالهای نخست جذب دانشجو بصورت روزانه و از رتبه های خوب کنکور صورت می پذیرفت اما از سال ۸۲ تا ۸۴ دانشجویان شبانه پذیرش شد: دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند پس از تحصیل تعهدی به سپاه ندارند و از نظر پوشش ، آزاد میباشند.

۴) از سال ۸۷(سالهای ۸۵و۸۶ دانشجوی غیربورس پذیرش نشد) نوع جدیدی از پذیرش توسط دانشگاه صورت گرفت که در آن از طریق کنکور سراسری دانشجویان با قبول تعهدی خاص پس از قبولی در مصاحبه و غیره و ذلک ترم اول را در قم میگذارندند : دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند می توانند ۳ گزینه از گزینه های زیر را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند:

a. یا با پوشش خاص این دوره (لباس های فرم خاکی تیره) و تحت ضوابط نظامی – دانشگاهی ۴ سال درس بخوانند و در آینده تحت امر سپاه باشند با حقوق و خوابگاه و مزایادر حین تحصیل

b. یا غیربورس شده (روزانه) با پوشش آزاد که در آینده تعهدی نخواهند داشت .

c. یا به جرگه سپاهیان بند ۲ بپیوندند.

در سال گذشته (۸۷) دانشگاه امام حسین به ۲ دانشگاه تغییر پیدا کرد:

ا) دانشگاه افسری و تربیت پاسداری

۲) دانشگاه جامع

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، به منظور تربیت پاسدار بر مبنای اهداف سپاه و آرمان‌های انقلاب اسلامی با ترکیب یک مجتمع دانشگاهی، چهار دانشکده و یک مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی و همچنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در برگیرنده شش دانشکده و پژوهشکده و یک پژوهشکده مستقل و تعدادی مرکز تحقیقاتی مستقل می‌باشد که وظیفه توسعه پژوهش در سپاه و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی را برعهده خواهد داشت.

 

 

تاریخ : ۹۱/۰۲/۲۰ (www.bargh-arshad.com)

استاد من خودم رفتم دانشگاه امام حسین(ع) و به جواب اکثر سوالام رسیدم.بخشی رو که به نظرم مشکل امنیتی نداره اینجا نوشتم تا دوستان هم استفاده کنن: گروه برق به صورت کاملا مجزا دارای یه ساختمان است در مورد رشته ی الکترونیک فقط یک گرایش(اسم گرایش رو نمیشه گفت) و برای مخابرات گرایش رمز ،سیستم و میدان هست.امسال فقط کسایی میتونن این دانشگاه رو انتخاب کنن که قبلا فرم بورسیه رو پر کرده باشن چون با توجه به صحبت هایی که شنیدم،قراره امسال فقط بورسیه بگیرن
دانشجوهای بورسیه ی ارشد برخلاف دانشجویان بورسیه ی کارشناسی احتیاجی به پوشیدن لباس فرم ندارند و محدودیت رفت و آمد هم ندارند در طول تحصیل حقوق دریافت میکنن و در صورت صلاح دید پروژه هایی به اونها داده میشه.بعد از فارغ التحصیلی،در صورت صلاح دید وارد مقطع دکتری خواهند شد و بعد از آن جذب هیئت علمی و یا کارهای دیگه خواهند شد در غیر اینصورت با مدرک ارشد باید مشغول انجام وظیفه بشن.اکثر اساتید مخصوصا گرایش الکترونیک و مخابرات دکتر هستند(یعنی هیئت علمی ثابت داره).آزمایشگاه های و کارگاه های جالبی داره که اینجا نمیتونم اسمشونو بگم در ضمن اونقدر هم دانشگاه که میگن گیر نیست
دوستان خودشون میتونن برن ببینن و با دانشجوهای اونجا صحبت کنن فقط قبلش باید در ورودی دانشگاه توضیح بدین که چرا وارد دانشگاه میشن و موبایل و کارت شناسایی خودشون رو تحویل بدن داخل دانشگاه از درجه دار و غیر درجه دار هم هر سوالی بپرسین خیلی خوب جوابتون رو میدن من خودم از کارمند و سرباز گرفته تا سرهنگ تمام توی دانشگاه صحبت کردم و خیل هم خوب جوابمو دادن. امیدوارم که تونسته باشم کمک ناقابلی به دوستان عزیز کرده باشم.پیروز و تندرست باشین

 

 

تاریخ : ۸۷/۱۲/۲۳

من دانشجوی حال حاظر این دانشگاه ام ودر دوره ی روزانه غیر بورس(یعنی تعهد کاری واستخدامی ندارم) تحصیل می کنم.
افرادی که اینجا تحصیل می کنن مصاحبه گذرونده اند چون دانشگاه نظامی محصوب می شه شما مثل دانشگاه مالک اشتر در اصفهان باید مصاحبه بشید تا صلاحیت شما برای حضور در این دانشگاه تایید بشه سوالاتشون ساده اس راجع به مسایل عقیدتی سیاسی
مزایای تحصیل در این دانشگاه خیلی زیاده یکیش توتهران بودنشه (بزرگراه شهید بابایی اون وره تهرانپارس)
دانشجو ها درسای خاص(همش تئوریه) مثل دروس خاص دانشگاه صنعتی مالک اشتر رو هم می گذرونن.
به همه هم خوابگاه تعلق میگیره
غذاش بهترین غذای دانشگاهیه اینو وقتی ماهی پلو وجوجه کبابشو خوردم فهمیدم.
شانس قبولی در این دانشگاه به صورت باورنکردنی ای بالا است چون خیلی از افراد راجع به این دانشگاه اطلاعات لازم رو ندارن
از لحاظ امکانات همین رو بگم که دانشجوهای دانشگاه های صنعتی پروژه های دانشگاهی در سطح تیم ملی اینجا انجام میدن.
راجع به استاداش که هیچی نمی گم( مقایسه بکنین با شریف وامیرکبیر)

 

 

تاریخ : ۸۷/۱۲/۲۵
۱) در این دانشگاه اساتید بزرگی تدریس میکنند .اکثرا در دانشگاه های معتبر دیگر تهران تدریس میکنند.
۲) امکانات فوق العاده آزمایشگاهی . اگر شما پروژ ه ای منطقی داشته باشید از نظر امکانات چیزی کم نخواهید داشت (رایگان) فقط باید نتیجه را تحویل بدهید.
۳) در صورت فارغ التحصیلی از این دانشگاه میتوانید بسیار مناسب تر (راحتر)از دیگر فارغ التحصیلان جذب بازار کار شوبد.
دلیل :
شما در طول مدت تحصیل از هر نوع امکانات مورد نظر (منطقی) برخوردارید.دروس با تمرکز بر پروژه های عملی و کاربردی تدریس میشوند. دروس تخصصی بدون یک واحد ازمایشگاه من که ندیدم.
کتابها و مراجع دروسی که باید گذرانده شود مطابق با مراجع و کتب مصوب وزارت علوم.(در بعضی دروس تخصصی دوره کارشناسی باید از کتب لاتین استفاده کنید که هنوز ترجمه نشده است)
معمولا در پروژه های عملی و صنعتی در اینده بسیار موفق عمل خواهید کرد .
به دلیل تلاش سپاه بر توسعه فن اوری ها در داخل کشور از نعمت تجربه اساتید مجرب و مسلط به صنعت بهره مند خواهید شد.
کتابخانه بسیار کاملی در دسترس شماست.
شما یکبار از نظر علمی وعرفی(عقیدتی) تایید شده اید.
با صنعت روز در رشته خود اشنا می شوید.بازدیدها و …

۴)از امکانات بسیار خوب ورزشی میتوانید بهره مند گردید.
۵)برای تحصیلات تکمیلی در مقاطع بالاتر و در دیگر دانشگاه ها مشکلی وجود ندارد.
۶)از بسیاری از دانشگاه های دولتی شهرستانها سطح علمی بالاتری دارد. معیار سنجش سطح علمی به نظر من : ۱ ) دانشجویان وارد شده به مقاطع تحصیلی بالاتر. ۲) ازمایشگاه های به روز و مجهز .۳) اساتید مجرب(نه صرفا با نام دکتر …!). ۴)در صداشتغال فارغ التحصیلان بعد از اتمام تحصیل.۵ ) مراکز تحقیقاتی متعد. ۷)مقالات چاپ شده

۸) محدودیت ها در سطح عرف جامعه هستند.به هر حال دانشگاه نظامی است و نظم ضرورت این دانشگاه است.
۹) انحرافات محتمل در دیگر دانشگاه ها در این دانشگاه راهی ندارند.
۱۰) به دلیل عدم اطلاع بسیاری از داوطلبان کنکور از شرایط واقعی این دانشگاه در صد قبولی داوطلبانی که این دانشگاه را انتخاب میکردند در سالها قبل بالا بود.
۱۱) این شرایط واقعی دانشگاه تا سال ۱۳۸۷ بود.

 

 

تاریخ : ۸۷/۱۰/۱۳

اوردن لپ تاپ به دانشگاه مشکلی نداره
موبایل هم به شرط نداشتن دوربین به دلیل حساسیت های دانشگاه.
اینترنت پرسرعته وسایت کامپیوتر های دانشگاه به اندازه کافی مثل بقیه دانشگاه ها
بزرگترین محدودیت دانشگاه پوشیدن لباس یکدست برای دانشجویان(غیر بورس) است دانشجویان بورس که جای خود داره.
شما بعدازفارغ التحصیل شدن از دانشگاه با داشتن مدرک لیسانس فرقی با دانشجویان روزانه ندارید مگر اینکه
۶ماه از خدمتکه شامل دوره اموزش هم می شه از خدمتتون کم می شه ودر صورت تمایل بقیه خدمت رو در سپاه می مونید
۴سال روخوابگاه داشتین وماهانه از مستمری خاص دانشگاه(برای تمام دانشجویان روزانه غیربورس)استفاده کرده اید.
اگر دانشگاه بتونه خارج از سپاه برای شما شغل فراهم می کنه خب مسلما اولش می گن نمی تونن اما به نظر من می تونن

 

 

تجربیات برخی دوستان در مورد مصاحبه دانشگاه امام حسین (ع):

 

تاریخ : ۸۷/۳/۲۳

در این دانشگاه داشتن رتبه (از انواع مختلف)و بسیجی بودن امتیاز مهمی محسوب می شه
——————————————————————————–
ارزش داره ۲ سال گوشی بدون دوربین دستت بگیری ولی از امکانات توپ دانشگاه استفاده کنید. راستی من اقوام درجه ۱ و ۲ و ۳ هم نظامی نیستند ولی اونجام. به هر حال به حاشیه ها فکر نکن اگر رتبه ات خوب باشه میگیرنت.
———————————————————-
۱- تأثیر رتبه : چون داره تحت نظر سازمان سنجش وارد این دانشگاه میشی رتبه تأثیر داره ولی در کنار رتبه مواردی هست که کم تأثیر نیست که عبارتند از : ۱- عضویت فعال بسیج ۲- نظامی بودن اقوام درجه یک
بهتره بدونی که ورودی های امسال با وجود اینکه اطلاعات کمی از شرایط دانشگاه داشتن،بالطبع رتبه های آنها بالاتر بود ولی پیشبینی میشه با وجود اطلاعات کافی برای بچه های ورودی جدید رتبه ها پایین تر بیاد.
۲- مصاحبه برای اینه که افراد شناسایی بشن و نوع سؤالها مهم نیست ،آدم باید دلش پاک باشه
۳- این دانشگاه زیر نظر وزارت علومه و مدرکش هم اونجا تأیید میشه

 

 

تاریخ : ۸۷/۳/۲۹

در مورد گزینش یه کم از احکام و مسائل روز سیاست و تقویم کشور مثل این که روز هفت تیر چه روزیه و غیره می پرسند با کمی مطالعه رساله و چند تا روزنامه مثل اطلاعات و جمهوری اسلامی می تونی اطلاعات خوبی بدست بیاری در ضمن کمی ته ریش بی تاثیر نیست

 

 

تاریخ : ۸۷/۳/۲۹

توی گزینش سوالات عقایدی و سیاسی و مذهبی پرسیده می شه.
البته اگه بورسیه بود تست های ورزشی و تحقیق محله ای و… هم انجام می شه

 

 

رتبه های قبولی گرایش های ارشد برق در
دانشگاه امام حسین (ع):

رتبه ی ۱۶۶۰ گرایش الکترونیک
روزانه ی الکترونیک دانشگاه امام حسین (ع)

رتبه ی ۱۹۰۰ گرایش مخابرات
روزانه ی مخابرات دانشگاه امام حسین (ع)

 

آماری از سال ۹۰ :
اسامی چند برابر ظرفیت در تاریخ ۱۳۹۰/۰۳/۳۱ اعلام شد.
زمان مصاحبه دانشگاه امام حسین (ع)
 از طریق تماس دانشگاه به داوطلبان اعلام شده بود.
تعداد ۳۷ هزار نفر از میان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ در گروه رشته های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره های مجازی و بین الملل مجاز به انتخاب رشته شدند که پس از برگزاری مصاحبه ها و سایر شرایط پذیرش، در نهایت ۵ هزار و ۹۰۰ نفر پذیرش شدند.
یعنی بیش از ۶ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه کرده بودند!

 

در صورت دریافت اطلاعات جدید بروز رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫۱,۱۱۹ دیدگاه ها

  1. salam
    mohandes man madarekam ra vase daneshgah emam hoseyn ersal kardam vali to entekhab reshte entekhabesh nakardam yani hazf misham?


    مدیر:
    سلام.مدارک برای چی؟وقتی دانشگاه امام حسین (ع) را انتخاب نکردید دیگه برای مصاحبه دعوت نمیشید.مدارک را کی خواسته بودن؟

    1. سلام
      با توجه به اینکه یکی از معاینات پزشکی ارولوژی هست
      ایا به تک بیضه ای بودن گیر میدن چون من در اثر ضربه در کودکی عمل کردم. و اینکه قد ۱۶۰ رو هم گیر میدن؟

  2. tamame kasani ke emam hoseyn ra entekhab mikonand bayad ghablan forme darkhasteshona be daneshgah mifrestadand to sayte sanjesh ham ina elam kard ke manam post kardam


    مدیر:
    اون مدارکی که ارسال کردید برای پذیرش از طریق شیوه نامه داخلی دانشگاه بوده که اگر اشتباه نکنم اسفند ماه ثبت نامش بوده که جدا از این پذیرش هست.
    شرایط های پذیرش در هر دو کاملا متفاوت هست و یکی با آزمون سازمان سنجش و دیگری با آزمون داخلی دانشگاه صورت می پذیرد.

  3. سلام خسته نباشید .
    ولی من فکر نمیکنم فرقی کنه . چون من تا جایی که میدونم امسال فقط و فقط دانشگاه امام حسین(ع) بورسیه میگیره .
    بخشی از توضیحات متن صرفا جهت اطلاع در اینجا قرار میدهم :
    الف) فهرست چند برابر ظرفیت: به آن دسته از افرادی گفته می شود که در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (حد نسبی) و (نمره علمی) مجاز را کسب نموده و به عنوان یکی از افراد، شانس قبولی دارد. این افراد لازم است برابر شرایط و مقررات سپاه مراحل گزینش را طی نمایند.
    ب) سیر مراحل گزینش: افراد اعلام شده در فهرست چند برابر ظرفیت، پس از بررسی شرایط و پیش از پذیرش قطعی، مراحل گزینش اعتقادی و … و معاینات پزشکی را طی خواهند کرد.
    توجه: بدیهی است قرار گرفتن در فهرست چند برابر ظرفیت و نیز موفقیت در سیر مراحل گزینش به منزله قبولی قطعی نبوده و پذیرش نهایی دانشجویان منوط به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
    ج) دانشجویان بورس: آن دسته از افرادی که مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده و حد نصاب و نمره علمی لازم را کسب کرده باشند و در فهرست قبول شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش اعلام شوند، به عنوان دانشجوی بورس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام مشغول به تحصیل خواهند شد. دانشجویان بورس از خوابگاه و کمک هزینه تحصیلی برخوردار بوده و پس از اتمام تحصیل به استخدام سپاه درخواهند آمد.

  4. pas mohandes etela nadarid naatayeje az tarighe shive name key elam mishe?


    مدیر:
    از طریق شیوه نامه یک آزمون هم اواخر اردیبهشت گرفتن که فکر کنم پدافند غیرعامل یکی از آن رشته هایی بود که از طریق شیوه نامه داخلی پذیرش داشتند و برق تو لیست رشته ها نبود.به هر حال باید در انتخاب های خود این دانشگاه را انتخاب میکردید چون به قول شما مدارک را ارسال کرده بودید و باید در لیست خود این دانشگاه را انتخاب میکردید.
    در کل این دانشگاه برای بعضی از رشته ها از طریق شیوه نامه داخلی خود پذیرش دارد و بعضی از رشته ها که برق هم جزو آنها می باشد از طریق آزمون سنجش و مصاحبه دانشگاه صورت می پذیرد.
    پس با عدم انتخاب این دانشگاه دعوت شما به مصاحبه صورت نمی پذیرد.

  5. سلام مهندس
    به نظر شما اگر برای تابستان از برنامه آزمون های بینش استفاده کنیم خوبه؟
    اگر خیر پیشنهاد خود را بدهید


    مدیر:
    سلام.در مورد کلاس ها بنده اعتقاد دارم برای موفقیت کامل باید از اساتید مجرب هر یک از موسسات استفاده نمائید.مثلا موسسه x همه ی اساتید آن خوب مفاهیم را نمی رسانند.برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید.

    http://signal2.blogfa.com/post-177.aspx

  6. عرض کردم
    آزمون و برنامه ریزی
    من قصد رفتن به هیچ کلاسی را ندارم
    هدف من اینه که آیا برنامه آزمون های بینش که از اول مهر شروع میشه و هر دوهفته برگزار میشه اگر در تابستان از آن استفاده کنیم چطوره؟؟


    مدیر:
    در مورد آزمون ها باید بعد از مطالعه دروس باشد تا بازده بیشتری داشته باشد.در صورتی این آزمون ها در تابستان مفید هستند که از آن دسته داوطبانی باشید که برای بار دوم در کنکور شرکت کرده اید و سال گذشته مطالعه داشته اید و برای تمرکز بیشتر و یادآوری نکات آموزشی را مرور میکنید.
    در غیر این صورت و با توجه به فاصله چند ماهه به کنکور نمی تواند مفید باشید.
    به نظر بنده در این مدت مطالعه داشته باشید و برای آزمودن خود از سوالات کنکور های سال قبل بهره ببرید و سپس بعد از مطالعه چند ماه و برای تسلط بیشتر در ماه های آخر به کنکور در آزمون های آزمایشی شرکت کنید.
    در مورد برنامه ریزی هم از باید عرض کنم خودت تنها فردی هستی که می توانی برنامه ریزی نهایی را انجام بدهی و مشاور و موسسات فقط میتوانند نکات آموزنده را اعلام کنند که بیشتر تجربیات نفرات کنکور سال های قبل می باشد که اکثرا در اینترنت قابل دسترس هستند.

  7. سلام مهندس من در الک رتبه ام ۸۵۰۰ شده ایا برای شبانه مالک اشتر وشاهدبه مصاحبه دعوت میشم واگر مصاحبه اونها قبول بشم ایادر نتیجه نهایی قبول میشم ؟درمورد غیرانتفاعی چطور؟


    مدیر:
    سلام.فقط بین الملل و شبانه مالک اشتر گرایش پدافند احتمال قبولیتون وجود دارد اما به مصاحبه و شانس تون بستگی دارد.غیرانتفاعی هم شاید در تکمیل ظرفیت شانس داشته باشید.

  8. سلام بارتبه ۲۰۰۰ الکترونیک روزانه مالک اشتر یا امام حسین قبول می شم؟ همین گرایش الک. با تشکر


    مدیر:
    سلام.قبولی نهایی که بیشترش دست خودت هست!اما برای مصاحبه احتمالا دعوت میشی و اگر شانس داشته باشید قبولیتون قطعی خواهد بود.

  9. سلام آقای مهندس بنده جزو پذیرفته شدگان برای مصاحبه هستم ولی تقریبا از سوالاتی که میپرسن بی اطلاع هستم اگر بتونید از سوالای که می پرسن و موارد دیگر چند نمونه بیان بفرمایید ممنون میشم با تشکر


    مدیر:
    سلام.اگر رتبه و رشته را میگفتید خوب بود.تقریبا سوالات همان سوالاتی هستند که در مطلب مصاحبه مالک اشتر اورده شده است.

  10. سلام
    من رتبم ۴۶۷ قدرته واسه
    امام حسینم دعوت شدم تقریبا با توجه به رزومم چه فرهنگی چه علمی و همچنین عضویت در چارت بسیج و… احتمال زیاد قطعی…
    حالا به نپرتون تو دانشگاه ها روزانه شهید بهشتی و روزانه صنعتی اصفهان قدرت قبول میشم؟


    مدیر:
    سلام.روزانه احتمالش کمه ولی شبانه شانس داشتید.

  11. ۱-کل روزانه های تهران(شریف،تهران،امیرکبیر،علم و صنعت,تربیت مدرس،خواجه نصیر) ۲-تمام شبانه ای این دانشگاه ها بجز خواجه نصیر ۳-روزانه شهید بهشتی ۴- روزانه صنعتی اصفهان ۵-شهید عباسپور(به ترتیب به ۱-بدون گرایش ۲-گرایش مدیریت و کنترل شبکه ۳-تجدید ساختار) ۶-روزانه راه آهن برقی دانشگاه علم و صنعت ۷-دانشگاه تبریز ۸-دانشگاه رازی

    انتخاب اولم هم امام حسین بوده
    ۱- متشکر میشم اگه می تونید بگین کجا قطعی قبول میشم؟ ۲-میشه فهمید کجا قبول میشم بعد بین امام حسین و اونا انتخاب کرد؟

    لطف بزرگی میکنید


    مدیر:
    سلام.برای اطلاع کامل تر به رتبه و محل های سال گذشته در لینک زیر مراجعه کنید.

    http://bargharshad.ir/post/68

  12. سلام مجدد با رتبه ۳۳۰۰ مخابرات امام حسین درکل نظرتون راجع به دانشگاه وشرایط بورسیه آن چیه؟هر کسی یک حرف میزنه این بورسیه یعنی چی؟من شنیدم که در حین تحصیل حقوق خوب میدن ایا درسته؟


    مدیر:
    سلام.کمک هزینه میدن.
    بورس تحصیلی کمک هزینه‌ای است که دانشگاه‌ها و مراکز علمی یا موسسات خیریه به دانشجویان مستعد اعطا می‌کنند.
    به دریافت‌کننده بورس تحصیلی «بورسیه» می‌گویند. در فارسی گاه به اشتباه به بورس تحصیلی «بورسیه» نیز گفته می‌شود.
    این بورس‌ها معمولاً برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکترا) در نظر گرفته می‌شود.
    به عنوان مثال موسسه تبادلات آکادمیک یکی از موسسات آلمانی می باشد که بورس تحصیلی در اختیار افراد قرار می دهد. این موسسه با تهران نیز همکاری می کند.

  13. از یکی از بچه های دانشگاه امام حسین شنیدم که کلا دانشچویان اونجا در اختیار هستند یعنی روزهایی رو هم که کلاس ندارن باید تا ظهر کار کنند مثلا کارهای اداری .

    جو اونجا مذهبیه و گوشی دوربیندار و لپتاپ مثل اینکه بردنش جرم محسوب میشه!
    سطح علمی اونجا هم متفاوته برقش خیلی خوب نیست اما فیزیک و هوافضا و هسته ای و… سطح علمی فوق العاده ای داره

    دانشجوهاش هم چندین دسته اند بعضیها لباس نظامی اند یعنی از قبل رسمی سپاه بودن و حالا هم ضمن خدمت تحصیل می کنن بعضیها هم از طریق کنکور اونجا پذیرفته شدن که قراره رسمی سپاه شوند اما هنوز از استخدام خیلیهاشون خبری نشده ولی خب بالاخره سپاه الکی که هزینه نمی کنه احتمال زیاد همه رو استخدام می کنه مگه اینکه توی این دوسال رفتارخاصی ازت سربزنه یا خوب درس نخونی

    البته طبق اونچیزی که توی فرم اولیه ثبت نام این دانشگاه نوشته مثل اینکه قراره امسال داشنجویان ارشدش از اول مهر یکباره رسمی سپاه بشوند اگه اینجوری باشه خب حقوق بالاتری می دهند و خیال آدم راحته که کارش تامینه فک کنم برای ضمن خدمت حقوق ۴۵۰ ت بدهند منتها باید شرایط اونها رو هم بر آورده کنی از قبیل برخی مقررات نظامی یا اینکه هر از چند گاهی صبحگاه مشترک و… سفر خارج حتی زیارتی هم فرآیند سختی داره برای ازدواج هم حفاظت اطلاعات باید شایستگی خانواده همسر رو تایید کنه
    محل کار بعد از فارغ التحصیلی هم همونجاست ممکنه ککار علمی و پژوهشی باشه تا کار مدیریت یک بخش (شاید حتی خیلی کار فنی نخواهد) و حتی ممکنه کار اداری باشه دیگه هر کاری که سازمان بخواهد باید انجام بدی
    ضریب حقوقش هم مثل سپاهی هاست و همون بحث درجه و…و حقوق یک فوق لیسانسه ی برق تفاوتی با فوق لیسانسه ی مثلا الهیات نمی کنه مگه اینکه پروژه خاصی صورت بگیره

  14. سلام . برای ورودی کارشناسی ارشد مخابرات معاینه پزشکی هم گذاشتن؟ممنون


    مدیر:
    سلام.قبلا هم بود.برای همه ی گرایش ها معاینه پزشکی دارد.

  15. سلام آقای مهندس برای امام حسین گفتن که با شما تماس میگیرن ولی تا حالا تماسی انجام ندادن من باید چکار کنم ؟با تشکر


    مدیر:
    سلام.باید فعلا منتظر باشید،در صورتی که میخواهید مطمئن شوید با دانشگاه تماس بگیرید.

  16. با سلام
    من فارغ التحصیل فیزیک از دانشگاه شهید چمران هستم امسال هم به رتبه ۲۶۰۰ در کنکور کارشناسی مجاز شدم و از دانشگاه امام حسین هم برای مصاحبه دعوت شدم ظاهرا امسال مصاحبه به صورت استانی برگزار می شه و نیازی به مراجعه حضوری نیست دو تا سوال داشتم
    یکی در مورد مصاحبه ، چه سوال هایی می پرسن هیچ کس در این مورد جواب دقیقی نمیده؟
    دوم اینکه من متاهلم میخواستم ببینم آیا خوابگاه متاهلی می دن؟ در مورد کار چی آیا با توجه به شرایطم کاری چیزی به من میدن
    با تشکر از سایت فوق العادتون


    مدیر:
    سلام.همان سوالایی که در معرفی دانشگاه مالک اشتر اومده،دینی،عقیدتی،سیاسی و …

  17. با سلام
    میگم کسی دقیق نمیگه اینم نمونه اش!
    لطفا پاسخ بقیه سوالاتم رو هم بدهید
    ممنون


    مدیر:
    سلام.ببینید در مصاحبه اکثر ارگان های دولتی و نظامی سوالاتی از قبیل نماز و دین و مذهب و سیاست و عقیدتی و روزهای مهم تقویمی و… پرسیده می شود.
    برای همین شما باید رساله یک مرجع رو بگیری بخونی و تمام روزهای مهم تقویم رو حفظ باشی.خبرهای سیاسی این روزها رو پیگیر باشی.سوره های آخر قرآن که تعداد آیه هاشون کم هستند رو با معنی حفظ باشی.اگه بخوام رک و راست بگم باید یک روحانی یا طلبه یا آخوند هر چیزی که اسم شو میذارید باشید تا از مصاحبه نمره کامل رو بگیرید.
    در مورد خوابگاه برای متاهلین و کار هیچ اطلاع موثقی در دسترس نیست.ناچارید موقع مصاحبه پیگیری کنید.

  18. دوستان عزیز ما پیگیر شدیم هنوز دانشگاه امام حسین ع اسامی نفرستاده به گزینش استان ها

  19. نویسنده: احساندوشنبه ۱۲ تیر۱۳۹۱ ساعت: ۲۱:۱۵
    میشه جواب سوال بالا رو بدین من سر در نیاوردم از اونایی که گفتین…!!!!
    کدوم قطعی قبول میشم؟

    لطف بزرگی می کنید


    مدیر:
    سلام.
    در یکی از انتخاب های زیر شانس دارید!
    ۴- روزانه صنعتی اصفهان ۵-شهید عباسپور(به ترتیب به ۱-بدون گرایش ۲-گرایش مدیریت و کنترل شبکه ۳-تجدید ساختار) ۶-روزانه راه آهن برقی دانشگاه علم و صنعت ۷-دانشگاه تبریز ۸-دانشگاه رازی

    احتمالا یکی از گرایش های شهید عباسپور را میارید.

  20. بچه ها سلام
    خبری از دانشگاه امام حسین نیست تا اونا بخوان ما رو گزینش کنن فکر کتم یه ۶ ماهی گذشته چون می گن خیلی طول می کشه دیگه نتیجه ارشد ملی و آزاد هم میاد قبول بشیم رفتیم ، نشیم هم دیگه بریم دنبال کار خسته شدیم ، خودمون رو با این آزمون ها سرگرم کردیم آخرش می گن سابقه کار داری یا نه ما هنوز یه سال هم سابقه جمع نکردیم ….

  21. سلام بر همه شماها مخصوصا مدیر عزیز سایت
    هنوز از دانشگاه امام حسین خبری نشد ؟
    کسی نیست اطلاعی داشته باشه ؟
    امروز شده یک مرداد یعنی ۲۰ روز از تاریخ ۱۲ تیر گذشته .

  22. سلام
    امروز بالاخره یه اس ام اس اومد از دانشگاه جامع امام حسین واسه رفتن به گزینش سپاه استان / موفق باشید

  23. سلام .میخاستم بپرسم تاثیر معدل در پذیرش دانشگاه امام حسین چقدره؟ممنون


    مدیر:
    سلام.در مصاحبه تمام دانشگاه ها هر چیزی که مربوط به آموزش عالی و موارد مربوط به عقیدتی و سیاسی و… یک امتیازی دارد،که معدل شامل امتیاز می شود.اما این امتیاز و تاثیرگذاری در هر دانشگاهی متفاوت هست و جزو اطلاعاتی می باشد که اطلاع رسانی نمی شود.

  24. امروز چهارشنبه ۴ مرداد یک پیامکی از دانشگاه امام حسین دریافت کردم مبنی بر اینکه خودتون رو به مرکز گزینش سپاه استان معرفی کنید.

    هر چند رفتم مرکز و اونها اطلاعی از این قضیه نداشتن قرار شده شنبه دوباره یه سر بزنم

  25. سلام ؛ هنوز اس ام اسی واسه من نیومده ! قضیه چیه ؟


    مدیر:
    سلام.شنبه به مرکز گزینش سپاه استان خود مراجعه نمائید.احتمالا ارسال شده ولی به دلایلی به دست شما نرسیده است.

  26. من تهران هستم نمیدونم گزینش سپاه کجاست ؛ راهنمایی میکنید ؟


    مدیر:
    سلام.به یکی از آدرس های زیر مراجعه نمائید!(به هر کدام که نزدیک تر هستین)

    میدان شهدا – خ مجاهدین اسلام ،چهار راه آبسردار- گزینش سپاه ۲۷

    بلوار کشاورز- بعدازتقاطع جمالزاده- مرکز گزینش سپاه سید الشهداء

  27. سلام
    اقا منظور از مرکز سپاه استان ، یعنی من که شهرستانم باید بلند شم برم مرکز استان (مثلا اراک ) برم گزینش سپاه اراک ؟


    مدیر:
    سلام.طبق سال های گذشته اگر باشد بله!

    اراک- خ دانشگاه – شهرک مصطفی خمینی –خ نوید –خ رز

  28. خیلی ممنون از راهنمایی ، ولی یه نکته ؛ برای من اس ام اس هم نیومده ! نکنه قبل مصاحبه تحقیق کردن رد شدم !!و اینکه کلا تا کی فرصت دارم واسه مصاحبه ؟


    مدیر:
    سلام.به هرحال باید برای اطمینان مراجعه نمائید!مشخص نکردن،شما سعی کنید هر چه زودتر اقدام نمائید.

  29. سلام دوستان
    الان به من زنگ زدن یه سری اطلاعات گرفتن گفتن بهت بعدا زنگ میزنیم

  30. سلام مهندس
    از بچه ها کسایی که از دانشگاه امام حسین پیامک گرفتن رفتن مراکز گزینش؟ بهشون چی گفتن ؟مهندس شما خبری دارین


    مدیر:
    سلام.طبق گفته یکی از دوستان مثل اینکه اول تماس میگیرند یه سری سوال میپرسند و سپس اعلام میکنند که چه زمانی مراجعه کنید.

  31. سلام
    به من نه اس اومده نه زنگی زده شده آیازمان گزینش استان ها باهم فرق داره؟
    کسی در این مورد اطلاعاتی داره ؟


    مدیر:
    سلام.شما باید با خود دانشگاه تماس بگیرید و موضوع فوق را مطرح نمائید.

  32. این دیگه چه مسخره بازی هستش. به من اس دادن که برو مرکز گزینش. رفتم می گن اسمت نیست. زنگ زدم دانشگاه میگن فقط از دانشگاههای دولتی و آزاد (مراکز استان) می گیرن. نقطه چین تو این سیستمشون. یک ماه مارو الاف خودشون کردن. بخوره تو سرشون با این دانشجو گرفتنشون

  33. سلام
    ممنون از اینکه این اطلاعات رو دادید.خیلی کمک کرد
    من رتبه ۲۸۵ شیمی کاربردی شدم، برا رشته پیشرانه امام حسین قبول شدم،بام تماس گرفتن و یه سری سوال پرسیدن.
    آقای مهندس به نظر شما شیمی کاربردی دانشگاه های دولتی دیگه که بورس نمیشی برای من بهتره یا پیشرانه امام حسین که بورس میشی و دکتری هم نداره و فک کنم جزو رشته های خاص محسوب میشه؟
    فک می کنید با توجه به اینکه اصلا نسبت به بازار کار شیمی کاربردی اطمینان ندارم،انتخاب دانشگاه امام حسین با توجه به بورس و امکانتش درست نیست؟
    همچنین اگر ممکنه یکم درمورد رشته پیشرانه بگید،اینکه گرایش سوخت جامد بهتره یا مایع و اینکه این گرایش رو خودم تعیین می کنم؟
    ممنون


    مدیر:
    سلام.خواهش میکنم.متاسفانه از رشته شیمی اطلاعی ندارم.
    اما از بین دانشگاه امام حسین (ع) و سایر دانشگاه ها با توجه به رتبه تون به نظر بنده سایر دانشگاه ها مناسب تر می باشد.بازم تصمیم خودتون هست بنده فقط نظرم را بیان کردم.

  34. سلام
    کسی رفته مرکز گزینش؟اونجا چی میخواند؟


    مدیر:
    سلام.طبق اعلام یکی از دوستان:

    دوستانی که در سایت سازمان سنجش برای دانشگاه امام حسین قبول و دعوت به مصاحبه شده اند بدانید که
    تنها در صورتی بهشون اس ام اس می دهند و اسمشون در لیست گزینش استانی سپاه موجوده که تا اسفند ۹۰ فرم تقاضانامه ی ثبت نام در دانشگاه رو به دانشگاه امام حسین ایمیل کرده باشن.

    من مصاحبه شده ام و به خاطر کمی فاصله زانوها (پاپرانتزی) توی معاینه پزشکی رد شدم

    مهمترین مانع برای استخدام سپاه معاینه پزشکیه

    (کف پای صاف،پای پرانتزی،لرزش دستها،چشمان ضعیف، قد و وزن نامتناسب، داشتن مشکل شنوایی، کم خونی،دندانهای ترمیم شده ی بیش از حد، انجام قبلی عمل جراحی که اثرش در بدن قابل مشاهده باشه و… از مواردیه که بلافاصله باعث عدم قبولی می شوند)

  35. سلام.
    من هم اسمم تو لیست سازمان سنجش یوده و هم فرمول رو واسه گزینش طبق روندی که گفتن ارسال کردم ولی هنوز هیچ تماس یا اطلاعی از طریق پیامک به من داده نشده! آخه من باید چیکار کنم ی شماره تلفی ی …..
    حالا خوبه من هم معدلم دانشگاه خوب بوده هم عضو فعال بسیج (گردان عاشورا بودم)
    اگه امکان هست ی شماره ایی واسه پیگیری بدید !!!!


    مدیر:
    سلام.۰۲۱۷۷۱۰۵۶۹۶

  36. سلام.
    اگه برامشکل ضعف بینایی نوبت عملت رو اعلام کنی تاثیر داره؟
    بعدش می دونید حقوق دانشجوییش چقدره؟


    مدیر:
    سلام.یکی از دوستان سال های قبل مشکل چشم داشت و گزینش رو خوب گذرانده بود،بهش گفته بودند برو عمل کن تا پذیرشت کنیم.
    در مورد حقوقش هم فکر نمیکنم زیاد باشه تا چند سال پیش که ماهانه ۵۰۰۰۰ تومان بود.

  37. سلام مهندس جان قضیه این دانشگاه امام حسین چی شد به اونایی که sms ندادن کسی از بچه ها تا حالا پیگیری کرده بهشون چی گفتن


    مدیر:
    سلام.یکی از بچه ها که پیگیری کرده بود که چرا اسمش تو گزینش سپاه نیست،بهش گفته بودند چون مدرکت از دانشگاه غیرانتفاعی هست نمیتوانید در دانشگاه امام حسین (ع) تحصیل کنید برای همین برای گزینش اسمش رو به مرکز گزینش استان نداده بودند.

    شرایط دانشگاه امام حسین(ع):
    داشتن حداقل معدل ۱۴٫۵ در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، داشتن حداقل معدل ۱۵٫۵ در مقطع کارشناسی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد، (فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (به جز کارکنان فعلی سپاه) مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه جامع امام حسین (ع) نمی‌باشند) از شرایط اختصاصی برای پذیرش داوطلبان است.

  38. سلام
    ممنون مهندس جان بخاطر کمکی که میکنی.اجرت با امام حسین(ع)
    من حتی فرمی که قبل از کنکور تو سایت بود وباید پر میشد رو پر نکردم،فقط تو لیست انتخاب رشته این دانشگاه رو انتخاب کردم.ولی با من تماس گرفتن و وقتی من گفتم شرکت نمیکنم و گفتن لیست رو به ما دادن و ماهم باید از سر وظیفه با شما تماس میگرفتیم(با همراهم تماس گرفتن) فکر نکنم SMSیی در کار باشه،باید با شما تماس بگیرند. اگه نگرفتن باید با گزینش سپاه استانتون تماس بگیرید.
    (البته بعد از اینکه با چند تا از سرهنگ های همونجا! که هیئت علمی هم هستن حرف زدم تصمیم گرفتم که برم)

  39. سلام استاد.خسته نباشید
    می تونید اطلاعی درمورد رشته پیشرانه جمع آوری کنید؟ که گرایش سوخت جامد بهتره یا مایع؟
    ممنون


    مدیر:
    سلام.سلامت باشید.والا در تخصص بنده نیست،تنها کاری که میتوانم انجام بدهم جستجو در اینترنت هست که اونم خود شما میتوانید انجام دهید،در انجمن های شیمی فکر کنم اگر مطرح کنید دوستان و اساتید شیمی میتوانند کمک تان کنند.

  40. سلام.یعنی مدارک غیر انتفاعی پذیرفته نیست؟حتی سجاد و امام رضا


    مدیر:
    سلام.طبق شرایطی که اعلام کردند به جز کارکنان فعلی سپاه ، سایر افراد مدارک دولتی یا آزاد باید داشنه باشند!میتونید برای اطمینان تماس بگیرید.

  41. یه سوال دیگه،انتخاب گرایش تو این دانشگاه چطوریه؟ گرایش رو خودم انتخاب میکنم یا باتوجه به رتبه می تونی انتخاب کنی؟


    مدیر:
    سلام.معمولا بر اساس رتبه اولویت داده می شود.

  42. سلام.کسی هست دانشگاه امام حسین قبول شده باشه؟ نتیجه رو کجا دیده؟ نتیجه نهایی تو سایت سنجش اعلام شده؟ من گزینش سپاه رو گذروندم، اسممو به دانشگاه دادن ولی خبری نشد دیگه.


    مدیر:
    سلام.فعلا که کسی به ما اغلام نکرده است.یکی از دوستان بود که در مصاحبه رد شده بود ولی سازمان سنجش براش قبولی زده بود.(دانشگاه امام حسین (ع) )
    از طریق خود دانشگاه پیگیر باشید.

  43. این دوستی که مصاحبه رد شده بود و قبول شده،برا امساله؟ نتیجه قبولیش رو روز ۱۲ شهریور که نتایج اعلام شد زده بودن؟
    آخه من روز اعلام نتایج با دانشگاه تماس گرفتم گفتن نتایج نهایی رو میفرستیم سپاه استان تا چند روز آینده،دوباره امروز که تماس گرفتم یکی دیگه گفت همون روز دوازدهم اعلام کردیم.من نمیدونم الان تکلیفم چیه


    مدیر:
    امسال بود.بله.پس حتما قبول نشدین که در سازمان سنجش بعنوان پذیرفت شدگان اسمتون نیست!

    نظر این دوستمون به شرح زیر بود:
    باسلام, من امام حسین زدم انتخاب اول… بعد زنگ زدن رفتم مصاحبه… مصاحبه رد شدم…حالا سنجش میگه تو دانشجو امام حسین،اونا میگن نه شما رد شدی!!!!!!!!!

  44. سلام
    خیلی با سرنوشت آدم بازی می کنن . من در مرحله اول که نتایج رو دادن پذیرفته شدم و تمام مراحل گزینش و مصاحبه رو به خوبی دادم . بعد سپاه بهم گفت که نامه اومده گفتن کسایی که دانشگاه آزاد خوندن توی اولویت نیستن . در صورتی که در ابتدا شرط معدل واسه دانشگاه آزاد هم گذاشته بودن . آخرش هم هیچی دانشگاه دوستم رفته بود پرسیده بود گفته بود اولویت رو دادیم به دولتی ها . اگه تکمیا نشه از شماها می گیریم . واقعا که …

  45. هنوز نتایج دانشگاه امام حسین (ع) معلوم نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  46. سلام
    من برای کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام کردم.
    سپاه استان میگه اسمتو دادیم تهران که قبولی نتیجه نهایی رو تهران اعلام میکنه چطوری میتونم پیگیر شوم؟
    کلاسها ارشد ورودی ها ی جدید این ترم تشکیل شده؟؟


    مدیر:
    سلام.از طریق دانشگاه امام حسین (ع) پیگیری نمائید.

    نشانی دانشگاه: تهران ـ بالاتر از فلکه چهارم تهران پارس ـ اتوبان شهید بابایی ـ نرسیده به شهرک حکمیه

    تلفن: ۱۸-۷۷۳۱۴۱۱۰

  47. سلام دوباره
    من با این شماره تماس گرفتم ولی جواب ندادن منم ساکن تبریز هستم نمیتونم حضورا به دانشگاه مراجعه کنم میشه یه راه حلی بهم معرفی کنین؟


    مدیر:
    سلام.از طریق گزینش استان خود پیگیر و منتظر خبر از طرف دانشگاه باشید.

  48. سلام.دستتون دردنکنه بابت مطالبی که گذاشتید
    یه سوال داشتیم اونم اینکه من لیسانس مهندسی مکانیک دانشگاه ازاد خوندم معدلم هم بالا نیست (۱۳) بعد به علوم نظامی و اشتغال در این امور علاقه دارم و جدیدا هم که امام حسین مثلا برا ارشد رشته های خوبی مثل پدافند غیرعامل و اینا اورده الان من بخوام ارشد مثلا پدافندغیرعامل بخونم نمیدونم باید چیکار کنم .اطلاع رسانی هم که ندارند اصلا کتاباشو از کجا باید گیراورد برا ارشد خوند . و …
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید یه راهی به من نشون بدید


    مدیر:
    سلام.برای پذیرفته شدن در دانشگاه امام حسین (ع) باید عضویت رسمی در سپاه را دارا باشید.در غیر این صورت اگر در آزمون خود این دانشگاه شرکت کنید باید معدل بالای ۱۴ برای دانشگاه دولتی و ۱۵ برای دانشگاه آزاد را داشته باشید.در غیر این صورت میتوانید در رشته مکانیک شرکت کنید تا در گرایش تسلیحات دانشگاه مالک اشتر پذیرفته شوید.

  49. سلام
    می خواستم بدونم کسی که ارشد الکترونیک رو اونجا بخونه و بعدا بمونه و در سپاه کار کنه(مثلا در ازمایشگاههای موشکی و ساخت قسمت الکترونیکی جنگ افزار و ….).چقدر حقوق می دین؟

    1. سلام.چون مدارک داخلی این دانشگاه برای رشته و گرایش هایی صادر می شود که نظامی محسوب می شوند و مختص خود دانشگاه و جذب در سپاه می باشد.

  50. سلام
    رتبه من در گرایش مخابرات۵۰۰ شده-بسیج فعالم-دان دو کاراته دارم فقط مشکل من اینه معدل من در دانشگاه دولتی که بودم ۱۴ شده. آیا احتمال دارد در دانشگاه امام حسین قبول بشم؟

    1. سلام.معدل بالای ۱۴٫۵ یکی از شرایط این دانشگاه می باشد و احتمالا در صورت انتخاب این دانشگاه در فرم انتخاب رشته ، از شما برای مصاحبه دعوت بعمل نخواهد آمد.

  51. سلام
    اگر در دوره شبانه مخابرات دانسگاه ستاری قبول شم بعد از فارغ التحصیلی امکان دارد جزو کادر(درجه دار) ارتش بشم؟

  52. سلام مهندس بعنوان آخرین سوال، اگر شبانه ارتش قبول بشم بید لباس نظامی بپوشم یا نه و شهریه اونجا چقدره؟

    1. سلام.معمولا پذیرش بصورت غیر بورس از نظر پوشش آزاد میباشند.شهریه آن هم طبق اعلام هر ساله در هر ترم حدودا ۱ میلیون و پانصد هزار تومان

  53. سلام.رتبه من ۴۰۱ بوده و مصاحبه و گزینش و تحقیقات استانی هم قبول شدم آیا امیدی برای قبولی دارم؟رشته قبولی:ارشد صنایع
    حقوق ماهیانه چقدره؟
    باتشکر

  54. با سلام
    می خواستم بدون ازمون ورودی تربیت پاسداری دانشگاه امام حسن برا سال ۹۴ کی ثبت نام داره . کجا باید ثبت نام کنیم کی ثبت نام کنیم . با تشکر

    1. سلام.فروردین و اردیبهشت هر سال میتوانید از طریق مراکز گزینش سپاه در این آزمون شرکت کنید و بعد از قبولی در آزموت مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی می باشد و در صورت قبولی نهایی بهتون اطلاع میدن،ضمنا آزمون مستقل سال ۱۳۹۳ دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) از بین داوطلبان عضویابی شده گزینش‌های سراسر کشور در روز جمعه مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۳ به طور همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد.
      باز جهت اطلاع و تغییرات احتمالی از آزمون های دانشگاه امام حسین (ع) با شماره های زیر تماس بگیرید
      مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹
      مرکز آزمون و سنجش دانشگاه جامع (مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۵۶۹۱

          1. سلام ببخشید می خواستم بدونم برای ثبت نام همون ثبتنام کنکور کافی یا باید تو خود سایت دانشگاه جداگانه ثبتنام کنیم

          2. سلام.حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۳۰، از طریق سامانه ثبت نام مرکز آزمون و سنجش دانشگاه جامع امام حسین (ع)، فرم علاقمندی را تکمیل و ثبت نام نمایید.

            http://portal.ihu.ac.ir/?q=fa/announcement/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-1394-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87

            تماس با مرکز آزمون و سنجش دانشگاه
            جهت اطلاع از آزمون های دانشگاه امام حسین (ع) با شماره های زیر تماس بگیرید
            مرکز آزمون و سنجش دانشگاه جامع (مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)
            شماره تلفن: ۷۷۱۰۵۶۹۱

  55. سلام
    برای سال ۱۳۹۴این دانشگاه از طریق کنکور سراسری پذیرش نداره
    من دانش آموز پیش دانشگاهی ام.

  56. سلام خسته نباشین من الان تقریبا چند ماهه دنبال یه شماره تلفن میگردم که بتونم از دانشگاه افسری امام حسین راجب نحوه وشرایط پذیرش دانشجو سوال کنم چندبار شماره از ۱۱۸ گرفتم کسی جواب نمیداد….میشه لطف کنین وبه سوال من جواب بدین؟من میخوام بدونم برای ورود به دانشگاه افسری امام حسین چه شرایطی لازمه؟معدل کتبی دیپلم میخواد یا پیش؟چقدر باید باشه؟اصلا میشه با دیپلم دانشجو این دانشگاه شد؟خواهش میکنم حتما پاسخ بدین

    1. سلام.
      شرایط پذیرش در این دانشگاه در مورد مدرک و معدل:
      -دارای مدرک دیپلم و دوره پیش دانشگاهی باشند.(کسانی که مدارک کارودانش و فنی وحرفه ای دارند پذیرفته نمی شوند.)
      -معدل کل سال آخر تحصیل از ۱۴ کمتر نبوده و یا متوسط معدل سه سال آخر تحصیلی از ۱۴ کمتر نباشد.

      فروردین و اردیبهشت هر سال میتوانید از طریق مراکز گزینش سپاه در این آزمون شرکت کنید و بعد از قبولی در آزموت مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی می باشد و در صورت قبولی نهایی بهتون اطلاع میدن،ضمنا آزمون مستقل سال ۱۳۹۳ دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) از بین داوطلبان عضویابی شده گزینش‌های سراسر کشور در روز جمعه مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۳ به طور همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد.
      باز جهت اطلاع و تغییرات احتمالی از آزمون های دانشگاه امام حسین (ع) با شماره های زیر تماس بگیرید
      مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹
      مرکز آزمون و سنجش دانشگاه جامع (مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۵۶۹۱

      1. سلام مهندس والا من زنگ زدم یه طوری جوابمو دادن انگار پدرشونو کشته بودم . الانم نمی دونم چیکار کنم

  57. قبول شدن تو این دانشگاه تنها راهیه که برام مونده برای زنده موندنم اگه نتونم قبوول شم خودمو میکشم میخواین بدونین چرا چون من چندساله خواستگار دختری هستم و به علت نداشتن شغل مناسب نمیذارن باهم ازدواج کنیم حالا اون میخواد ازدواج کنه و من خودمو زنده نخواهم گذاشت هرچند هیچ شانسی برای قبولی در این دانشگاه ندارم اما نمیتونم بدون تلاش تسلیم شم

    1. سلام بیخیال داداش
      من الان ارشد دانشگاه تهرانم رشته ی الک
      ولی به این نتیجه رسیدم درس بدرد نمیخوره و فقط یه اسم الکی رو یدک میکشی
      برو دنبال تخصص که بتونی پول دربیاری

      1. سلام بچه ها ایا بعد اینکه درستون تو دانشگاه جامع امام حسین تموم شد ایا حتما شمارو حتما استخدام میکنن تو سپاه یا خودتون باید برین دنبال کار؟!بعد رتبه کنکوری باید زیر چند هزار باشه حدودا که بشه تو ین دانشگا قبول شد؟ینی حداقل رتب کنکوری باید چند باشه؟

  58. توی ژاپن: جوان اولی از عشق جوان دومی نسبت به دختر محبوبش متاثر میشه و خودکشی می کنه جوان دومی هم از مرگ همنوع خودش اونقدر اندوهگین میشه که خودکشی می کنه بعدش برای دختر ژاپنی هم چاره ای جز خودکشی نیست

    توی اسپانیا: مرد اولی توی دوئل ، مرد دومی رو از پای در میاره و با زن محبوبش به آمریکای جنوبی فرار می کن…ن

    توی انگلستان: دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ء اسب سواری موکول می کنن اسب هر کدوم برنده شد ، معشوق مال اون میشه

    توی استرالیا: دو تا مرد بر سر ازدواج با معشوق مشترک سالها مشاجره می کنن این مشاجره اونقدر طول می کشه تا یکی از طرفین پیر بشه و بمیره ، یا از یه مرضی بمیره اونوقت اونکه زنده مونده با خیال راحت به مقصودش می رسه

    توی قفقاز: جوان اولی دختر محبوب رو بر می داره و فرار می کنه دومی هم دختر رو از چنگ اولی می دزده و پا به فرار می ذاره باز اولی همین کار رو می کنه و این ماجرا دائما تکرار میشه

    توی نروژ: معشوقه ی دو مرد برای اینکه به جدال و دعوای اونها خاتمه بده خودشو از بالای ساختمون مرتفعی میندازه پایین و غائله ختم میشه

    توی آفریقا: قضیه خیلی ساده ست و جای اختلاف نیست دو تا مرد ، زنی رو که می خوان عقد می کنن و علاوه بر اون ، بیست تا زن دیگه هم می گیرن

    توی مکزیک: کار به زد و خورد خونینی می کشه و یکی از طرفین کشته میشه ولی بعدش اونکه رقیبش رو کشته از دختر مورد نظر دلسرد میشه و دخترک بی شوهر می مونه

    توی آمریکا: حل قضیه بستگی به زن داره و هر کس رو انتخاب کرد با اون ازدواج می کنه

    توی ایران: فقط پول موضوع رو حل می کنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می کنن و خواستگاری که پولدار تر و گردن کلفت تره رو انتخاب می کنن »عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون به در کنه یا افسردگی می میره.

  59. ی مدل به روزش این که ،در حالی که استاد مربوطه سرش توی کار خودش است و محل…. به هیچ دختری نداره ،در سالن دانشگاه در حال حرکت است و دخترهای دانشگاه پشت سرش جان به جان آفرین تسلیم می کنند و بقیه به این نتیجه میرسند که باید به حیات خودشون ادامه بدهند چون این کارها آخر و عاقبت نداره!!!

  60. با سلام
    مهندس دوباره امروز تماس گرفتم فرمودند که ثبت نام اسفندماه از طریق پایگاه های بسیج انجام شد . چنین چیزی ممکنه ؟ اگه هم ممکنه ، ایا از همه استان ها پذیرش دارن یا نه ؟ با تشکر

    1. سلام.احتمالا منظورشان از طریق عضویاب پایگاه ها و حوزه های بسیج بوده است.بله.معمولا پذیرش بصورت سراسری می باشد و از اکثر استان ها با توجه به ظرفیت موجود پذیرش دارند.

  61. سلام رشته تحصیلی بنده امور فرهنگی مقطع کاردانی می باشد و میخواهم ثبت نام کنم برا دانشگاه امام حسین آیا میشود ثبت نام کرد

    1. سلام.باید در آزمون سراسری شرکت کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر با دانشگاه تماس بگیرید:

      مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹

  62. با سلام
    واقعا کسی که کارشناسیش توی دانشگاه غیرانتفاعی گذرونده مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه جامع امام حسین (ع) نیست؟؟؟؟
    خواهشا پاسخ بدید.

    1. سلام.این مورد امسال برداشته شده است و شرط معدل به صورت زیر تصحیح شده است:

      *داشتن حداقل معدل ۱۵ در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها برای داوطلبین شرکت در دوره های کارشناسی ارشد.

  63. سلام
    من در کنکور امسال شرکت کردم با سیستم تخمین رتبه داخل سایتون رتبم ۱۶۰۰ مخابرات شد. ساکن گیلان هستم می خواستم بدونم با این رتبه کجاها شانس دارم روزانه و شبانه ؟ سطح مخابرات گیلان و قزوین چطوره ؟ شانس جاهای بهتر هم دارم ؟

    1. سلام.البته دیتا بیس این نرم افزار برای سال ۹۰ هست و نمیتوان به آن اطمینان کرد.با اعلام نتایج اولیه بهتر میتوان راهنمایی کرد مخصوصا که امسال سایت برق ارشد نرم افزار تخصصی انتخاب رشته را ارائه خواهد کرد پس در زمان انتخاب رشته با سایت برق ارشد همراه باشید.

  64. سلام مهندس ببخشید میخواستم ببینم سهمیه ها که میگن تو اردیبهشت میاد واسه دیپلم احتمال داره توچند روز اینده ابلاغ کنن؟خواهشا فوری جواب بدبد

    1. سلام.باید پیگیر سایت دانشگاه باشید و هر خبری در این مورد باشد در قسمت اطلاعیه درج خواهد کرد.در غیر این صورت در بازه های مختلف با دانشگاه تماس بگیرید و پیگیر خبر فوق باشید.

  65. سلام مهندس .اگه کسی کارشناسی تربیت معلم قران که بورسیه نباشه خونده باشه میتونه تو کنکور ارشد بره چه دانشگاهای بورسیه ای؟مثلأ میتونه بره دانشگاه امام حسین؟

  66. سلام
    میخواستم بدونم مدرک فارغ التحصیلان ارشد برق دانشگاه امام حسین (ع) برای پذیرش دکتری دانشگاه های نوع الف تهران چقدر اعتبار داره؟ آیا کسی از فارغ التحصیلان ارشد برق این دانشگاه توانسته در یک دانشگاه درجه ۱ داخلی برای دکتری پذیرش بگیرد؟ همچنین راجب اعتبار مدرک آن برای استخدام در ارگان های دیگر دولتی سوال داشتم، چون در بعضی از سایت ها از اعتبار داخلی مدرک این دانشگاه سخن گفته اند؟

    1. سلام.اشتباه نشود اون مدرکی که در دانشگاهای دیگر اعتبار ندارد مدرک داخلی هست و معمولا با آزمون داخلی برگزار می شود ولی در آزمون های سراسری همه رشته و محل ها با مجوز وزارت علوم هست و در دانشگاه ها اعتبار دارد.

  67. سلام مهندس خسته نباشید
    بنده توی گرایش قدرت رتبه ۴۶۰ آوردم،و قبل کنکور این دانشگاه فراخوان زده بودن که علاقه مندان رو بورس میکنن،ولی الان توی دفترچه انتخاب رشته نوشتن درمورد بورس تحصیلی هیچگونه تعهدی ندارن ،مصاحبه هم میکنن،نظر شما چی هست؟یعنی دیگه تو دوران تحصیل ما بورس نمیشیم یا وقتی درسمون تموم شد احتمالش چقدره که استخدام نکنن،درچه شرایطی استخدام نمیکنن یا استخدام میکنن؟
    ما تا یه هفته پیش خیلی به این دانشگاه بخاطره بورسش علاقه داشتم الان موندم اگه میشه کمکم کنید

    1. سلام.معمولا بورس میکنند و این مورد هم مثل دانشگاه هایی که خوابگاه دارند ولی مینویسند تعهدی در ارائه خوابگاه نداریم مثل همونه برای این مینویسند که توقعی ایجاد نشود تا در صورت اتخاذ تصمیم جدید کسی معترض نشود.احتمالش کمه معمولا اکثرا استخدام می شوند.مگر مشکل خاصی داشته باشید که در استخدامی منع شوید.

  68. درضمن اینکه سال اولشون هست نظری درمورد بالا یا پایین بودن سطح علمی دانشگاه در این گرایش قدرت ندارین؟

    1. برای مجوز باید هیئت علمی و استاد تمام یا دانشیار و… را به وزارت علوم بفرستند تا مجوز داده شود پس گروه کاملی باید داشته باشند و مورد تایید وزارت علوم باشد و از نظر سطح علمی نباید پایین باشند.

  69. با سلام و احترام.ببخشید من دانشجوی ترم ۸ مهندسی نرم افزار هستم.خیلی علاقه مند به دانشگاه جامع هستم ولی گویا امسال بورسیه نمیگیرن.حالا نتیجه ارشد اومده و من رتبم ۲۰۰ شده.احتمالا دانشگاه هایی مثله فردوسی و اصفهان پذیرفته شم اما دلم با دانشگاه جامع هست چون هم تهرانه و هم من بچه مذهبی هستم و جوشو دوس دارم.اما از یه طرف گفتن که بورسیه نمیگیرن.اگه ممکنه راهنمایی کنید.باتشکر

      1. چرا بسیجی فعال هستم اما میترسم که شاید تو این دوسال جذب سپاه نشم و بعد حسرت بخورم چرا نرفتم دانشگاه خوب.

  70. سلام استاد
    آیا دانشجوی غیر بورس (یعنی اینکه تعهدی نسبت به خدمت در سپاه پس از فارغ التحصیلی ارشد نداشته باشد) رو می گیره یا حتما باید تعهد خدمت بده؟ اگر تعهد هست، مدتش برای دوره ارشد چقدر است؟

  71. با سلام خدمت استاد
    ابتدا از پاسخگویی خوبتان متشکرم. راجب سطح علمی گرایش برق (الکترونیک) دانشگاه امام حسین (ع) می خواستم بدونم در چه سطحی هست، مثلا نسبت به رجائی در تهران یا مالک اشتر و شاهد یا نسبت به دانشگاه هایی مثل بین الملل قزوین و زنجان و شاهرود در شهرستان؟ چون در سایت دانشگاه چیزی از اسامی هیئت علمیه ی دانشکده برق و کارهای آن ها نیومده و برای من با توجه به ساکن بودن در تهران و سطح علمی دانشگاه به ترتیب اولویت قرار دادن دانشگاه ها در انتخاب رشته مهم هستش چون احتمال قبولی آن ها برای من موجود هست.
    سوال دوم اینکه دانشگاه های خوب تهران برای دوره دکتری این دانشجویان این دانشگاه و مالک اشتر را پذیرش می کنند چون دانشگاه های آن ها پشتوانه نظامی تر دارد؟

    1. قطعا از همه دانشگاههایی که گفتید سطح علمی پایینتری داره منهای رجایی که من خبر ندارم
      چرا که هر کسی رو برای تدریس راه نمی دن و استادی که سرش به تنش بیارزه معمولا محدودیتهای اونا رو تاب نمیاره و محیطش خیلی خاصه خیلی خیلی خاص تر از مالک اشتر
      برای دکتری ربطی نداره بیشتر به مقالات ژورنالی شما نگاه میشه

  72. سلام عیدتون مبارک.با رتبه ۲۷۸۶ و معدل ۱۴٫۹۸ از دانشگاه آزاد شانس قبولی دانشگاه امام حسین رو دارم یا نه.

  73. سلام. من یه پشت کنکوری هستم.علاقه زیادی به قبول شدن در این دانشگاه دارم.میخواستم بدونم معدلم باید چند باشه و رتبه کنکورم حدودا چند باشه تا در اینجا قبول شم؟

  74. سلام جناب مهندس عربعامری
    در جواب دوستمون امین که فرمودن با معدل ۱۴٫۹۸ از دانشگاه آزاد هستن باید بگم که متاسفانه شرط پذیرش در این دانشگاه طبق اعلام خود دانشگاه معدل بالای ۱۵ برای دانشگاه دولتی و بالای ۱۶ برای سایر دانشگاه ها می باشد.

  75. سلام
    سوال اول :آیا برای انتخاب این دانشگاه باید در فرم انتخاب رشته جزو ۱۰ انتخاب بالا باشد؟
    سوال دوم: آیا قبلا باید فرمی از این دانشگاه پر می کردیم ؟
    از حوصله جنابعالی بسیار ممنونم

          1. ولی تا اونجا که من میدونم هم باید فرم ثبت نامی دانشگاه پر می شد و هم جزو ۱۰ انتخاب اول باشه!

  76. با سلام جدیدا جهت ثبت نام باید حتما عضویت فعال بسیج دانشجویی داشته باشیم؟؟؟
    بسیجی فعال محلات قبول نیست؟؟؟

  77. سلام میخواستم ببینم من که موقع ثبت نام کنکور فقط کنکور جامع رشته ی خودمو ثبت نام کردم برای اومدن تو دانشگاه افسری دیگه نمیتونم کاری بکنم؟ با کنکور خودم میتونم بیام دانشگاه امام حسین؟ دانشگاه امام حسین ازمون خاصی داره ک باید ثبت نام میکردم؟ الان من باید چیکار کنم؟

    مرسی

  78. سلام
    ۱-دانشگاه های امام حسین و مالک اشتر چطورین؟
    ۲-مصاحبه دارن؟
    ۳-زمان مصاحبه رو چطور مطلع میشیم؟

  79. سلام مهندس با رتبه ۳۰۰۰اولویت اول رو زدم امام حسین همه شرایط را دارم با این رتبه قبول میشم

  80. مهندس امسال دانشگاه امام حسین گفته بورس نمیگیره یعنی چی شبانه حسا ب میشیم.
    من برای مصاحبه قبول شدم راهنماییم کن

  81. با سلام لطفا به این سوال هم جواب بدهید آیا با رتبه درسهمیه۲۹۲۷ الکترونیک و ۳۰۰۶بدون سهمیه به شرط قبولی در مصاحبه امکان قبولی در رشته ﺍﻓﺰﺍﺭﻩ ﻫﺎﻱ ﻣﻴﻜﺮﻭﻭﻧﺎﻧﻮﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻚ دانشگاه امام حسین(ع) هست؟

  82. سلام.من رتبه ۵۶۳برق قدرت شدم.به نظر شما دانشگاه امام حسین بهتره برم یا دانشگاه های دیگه

  83. سلام. آیا درمصاحبه غیربورسیه دانشگاه جامع امام حسین تست ورزشی هم گرفته میشود؟ کلا شما برای قبولی در مصاحبه چه توصیه ای می فرمایید؟
    با تشکر فراوان

  84. سلام مهندس چند درصد احتمال داره جذب سپاه بشم فقط به خاطر این علاقه میخوام برم دانشگاه امام حسین

  85. آیا امسال دانشگاه امام حسین از دانشجویان غیربورسیه روزانه شهریه می گیرد؟یا تحصیل در دانشگاه رایگان است؟

  86. سلام
    از خدمتتان سوالی داشتم. اگر شخصی در مصاحبه دانشگاه امام حسین قبول شود به دلیل رتبه ای که در کنکور آورده امکان دارد که در نتایج نهایی در این دانشگاه قبول نشود؟ سپاس

  87. سولات دیگری نیز دارم
    ۱-آیا تحصیل غیر بورسیه روزانه در این دانشگاه رایگان است؟
    ۲-آیا در غیر بورسیه تست ورزشی دارد؟
    ۳-از نظر شما برای قبولی در مصاحبه باید چه پارامترهایی را رعایت کنیم تا شانسمان بیش تر شود؟

    1. سلام.
      ۱-بله،همانند سایر روزانه ها
      ۲-خیر
      ۳-ظاهر و نحوه بیان شما بسیار تاثیر گذار است و همچنین اطلاعات شما در زمینه های مختلف به خصوص عقیدتی

  88. سلام . ببخشید زیاد سوال می کنم … یه سوال واسم پیش اومده …الان اگه مصاحبه رو قبول شویم دانشگاه امام حسین لیست قبولی های مصاحبه را به سازمان سنجش میده و سنجش بر اساس ترتیب رتبه های افراد ، اسامی قبولیها رو اعلام میکنه یا خود دانشگاه این کار ها رو انجام میده و بعد فقط سنجش نتایج نهایی رو اعلام میکنه…با تشکر

  89. سلام استاد .
    اگه دانشگاه مالک اشتر رو واسه مصاحبه برم و قبول بشم،اونایی که قبل این زدم بعدا بررسی میشن و اگه اینجا تایید نهایی بشم دیگه نمیتونم قبلیاشو برم؟
    اولویت های بعدیش بررسی میشه؟
    استاد راهنماییم کنید
    مرسی

    1. سلام.با توجه به اطلاعیه سنجش انتخاب های قبل از این دانشگاه را شانس قبولی نداشتید که برای مصاحبه دعوت شده اید اگر در مصاحبه قبول بشید این دانشگاه در لیست انتخاب های شما قرار میگیرد وقتی سنجش به بررسی انتخاب های شما می رسد در صورتی که ظرفیت برای پذیرش باقی مانده باشد این دانشگاه برای قبولی اعلام می شود در غیر این صورت انتخاب های بعدی شما مورد بررسی قرار میگیرد.

  90. سلام نامم تو قبولی اولیه دانشگاه امام حسین در اومده اما زمان مصاحبه اون معلوم نیست کسی از زمان مصاحبه خبر نداره به شماره ازمون دانشگاهم زنگ زدم کسی جواب نداد

  91. سلام استاد من سهمیه شاگرد اولی دارم از دانشگاه غیر انتفاعی دارم، رتبم هم در الکترونیک ۱۵۸۰ شده میخواستم ببینم از بین دانشگاههای خوب روزانه اصفهان یا صنعتی اصفهان ویاو… را میارم!؟؟
    دانشگاه مالک اشتر هم دعوت به مصاحبه شدم!

  92. با سلام بارتبه ۱۸۰۰ مکانیک تبدیل و طراحی می تونم دانشگاه رازی قبول شم و یا به نظرتون دانشگاه مالک اشتر احتمال این هست با این رتبه در مصاحبه قبول شم ممنون

  93. با سلام.بنده اسمم تو قبولی اولیه در اومده ولی تا به حال نه زنگ زدن ونه اطلاعیه دادن.من هم هر چی زنگ
    میزنم جواب نمی دن.درحالیکه باید تا بیست ودوم اعلام میشد.لطفاراهنمایی کنیدچکاربایدکرد؟

  94. سلام. رتبه تبدیل من ۸۴۷ شده من مصاحبه مالک اشتر اصفهان و امام حسین قبول شدم اما من انتخابای ۱تا ۸ رو ایده ال زدم که نمیارم و انتخاب ۹ امام حسین و انتخاب ۱۰ مالک زدم و بعدا بقه رو زدم اما من از نحوه قبولی خبر نداشتم یعنی نمیدونستم اگه امام حسین قبول شم بقیه میپرن.حالا میخوام بدونم که امام حسین بهتره یا جاهای دیگه تهرون

    1. سلام.بستگی به هدفتون دارد،اگر قصد جذب در سپاه را دارید دانشگاه فوق مناسب است و اگر قصد جذب در وزارت دفاع را دارید مالک اشتر را انتخاب نمایید در غیر این صورت میتوانید به سایر انتخاب ها فکر کنید.

  95. سلام خسته نباشید
    ببخشید من اسمم واسه مصاحبه ارشد دانشگاه امام حسین اومده و میدونم که یکی از شرطاشون داشتن فعال دانشجوییه ولی من تا سال دوم دانشگاه به عنوان دانشجوی فعال بسیجی فعالیت میکردم حتی اردوی جهادی هم رفتیم ولی از سال دوم بخاطر دریافت کارت سبز مجبور شدیم پروندمون را از دانشگاه به گردان امام حسین سپاه انتقال بدیم میخواستم بپرسم الان من شرط لازم برای مصاحبه را ندارم؟ در گردان فعالیت میکنم و فعال هستم

    1. سلام با شما تماس گرفتند یانه؟ چون هنوز با من تماس نگرفته اند، میشه لطف کنی اگه تماس گرفتند در همین جا کامنت بذاری. استرس دارم رفیق. مرسی

  96. با سلام بنده تونستم به دانشگاه امام حسین تماس برقرار کنم گفتن که از ۱ تا ۴ تیر صدا میکنن برای مصاحبه علمی
    میخاستم بدونم این مصاحبه علمی توی تهران هست یا مال هرکس تو استان خودشه؟
    یکیم مصاحبه علمی چیه مصاحبه عقیدتی سیاسی چیه؟باهم فرق دارن یا یکین؟
    یکیم ما امتحاناتمون تموم نشده اگه کنتاکت کنن با روزی که برا مصاحبه صدا میکنن چیکار کنیم؟

    1. سلام.
      ۱-در محل دانشگاه امام حسین (ع) می باشد.
      ۲-اگر گفتن مصاحبه علمی ، سوابق آموزشی و پژوهشی مورد بررسی قرار میگیرد،چند سوال تخصصی در مورد رشته تون و در آخر ممکن است متنی جهت ترجمه بهتون بدهند.ولی معمولا سوالات عقیدتی و سیاسی و مذهبی پرسیده میشد.چون غیر بورس هم هست نباید سخت بگیرند.احتمال دارد اصلا مصاحبه علمی نگیرند و فقط مصاحبه عقیدتی و سیاسی باشد.
      ۳-احتمالا در یک بازه ای اعلام کنند و شما بتوانید در روز دیگر حضور پیدا کنید.

  97. سلام.من رتبه ام ۳هزار شده الان برای دانشگاه امام حسین برای مصاحبه.اسمم هست،گزینش نهایی بر اساس.رتبه اس یا نمره.مصاحبه?!اگه رتبه باشه که ما رد میشیم دیگه چرا مجازمون کردن!!!!

  98. سلام .به نظرتون بارتبه۱۴۰۰طراحی میشه دانشگاه مالک قبول شد؟امام حسین چطور؟باتشکر

  99. سلام،توی دفترچه آزمون نوشته که دانشگاه امام حسین بورسیه نمیگیره امسال،شانسی هست برا اینکه بعده از فارغ التحصیلی استخدام سپاه شی?!

  100. سلام استاد….
    در صورتی که دانشگاه روزانه قبول بشم و نروم ، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    یک سال محروم میشم؟
    برای شبانه یا دانشگاههای دارای شرایط خاص چطور؟

  101. سلام،میگن برای بورس شدن در دانشگاه امام حسین باید موقع ثبت نام فرم علاقه مندی پر میکردی درسته?

  102. سلام خواهشن جوام بدید من دیپلم برق دارم واسه دیپلم تجربی هم امتحان دادم قبول شدم معدلم۱۵ چهار سال بسیج فعال دارم کاراته کار هستم میتونم با این مدرک برم به رشته نیرودریای سپاه تکاور بشم با این مدرک اونجا چیکاره میشم خیلی برام مهم جواب بدید

    1. سلام.الان برای استخدامی دیپلم دیگه نمیگیرند ، برای شرکت در آزمون سراسری رشته فوق باید قبل از آن دفترچه راهنما و شرایط اختصاصی را با دقت مطالعه کنید،پس از اخذ مدرک کاردانی یا کارشناسی رشته فوق در یکی از پادگان های نیروی دریایی مشغول به خدمت می شوید،کار شما با توجه به نیاز آن پادگان تعریف می شود ممکن است کار تخصصی کنید یا در قسمت آموزشی،تحقیقاتی یا پژوهشی بکار گیری شوید،اگر هم میخواهید تکاور شوید معمولا در ماموریت ها بکار گیری می شوید.

  103. سلام
    ولی تا اونجایی که من میدونستم دانشگاه امام حسین مصاحبه های هرکس تو استان خودشون بود یعنی الان منظور شما اینه که قانون عوض شده همه باید تو تهران مصاحبه بشیم؟

    1. سلام.همین چند هفته پیش مصاحبه دکتری در محل دانشگاه انجام شد.معمولا از سمت دانشگاه تماس میگیرند و علاوه بر مصاحبه عقیدتی و سیاسی ، بررسی سوابق علمی و آموزشی و پژوهشی هم انجام می شود و بعید است که به سپاه های استان واگذار کنند.باز در چند روز آینده مشخص می شود که محل مصاحبه در دانشگاه هست یا خیر.

  104. سلام دانشگاه مالک تو رشته طراحی روزانه تا چه رتبه ای قبول میشه؟وایا امسال نحوه مصاحبه امام حسین عوض شده؟

  105. سلام فک کنم دیروز و امروز از دانشگاه امام حسین برا دعوت به مصاحبه بهم زنگ زدن ولی متاسفانه متوجه تماسشون نشدم هرچی هم زنگ میزنم ج نمیدن اصلا الان من باید چیکار کنم؟اگه زنگ نزنن چی میشه؟

    1. سلام.منتظر باشید مجدد تماس میگیرند،شما هم سعی کنید باهاشون تماس بگیرید و موضوع فوق را مطرح نمایید در غیر این صورت اگر در سایتشان اطلاعیه ای درج کردن زمان مصاحبه مشخص می شود و یا معمولا سایر داوطلبان اعلام میکنند.

  106. سلام استاد پورکاظم. من رتبه ۱۲۰۰ نرم افزار رو آوردم و واسه مصاحبه چند برابر ظرفیت امام حسین قبول شدم. تا حالا تماسی و اطلاعی از تاریخ مصاحبه ندارم. خیلی نگرانم. شنیدم ممکنه واسه معدل ردمون کنن.معدلم ۱۲/۲۵ شده. به خدا کارشناسی ناپیوسته در دانشگاهی بودم که ۱۰۰۰ کیلومتر با محل کارم (مرز افغانستان- پاسگاه صفر مرزی) فاصله داشت. ۳۰ روز اونجا بودم ۱۰ روز مرخصی میومدم به سر کلاسها. خیلی از میان ترم ها رو از دست میدادم. فقط هدفم شده بود پاس کردن ناپلئونی دروس ، مدل خوب زدن دیگه بماند. بماند به زندگی و دو تا فرزندم باید میرسیدم. حداقل در مصاحبه رد بشم ناراحت نمیشم ولی اینکه به مصاحبه دعوت نشم خیلی ناراحت کنندست. قبولی در ارشد و اخذ مدرک در آینده من خیلی خیلی موثره. شما اطلاعی از تاریخ مصاحبه و اینکه امکان حذف بعضی ها به خاطر معدل از لیست مصاحبه رو دارید؟ با سپاس

    1. سلام.یکی از شرایط این دانشگاه داشتن معدل بالای ۱۵ هست و به این دلیل امکان حذف شما وجود دارد.معمولا یا در سایت اطلاع رسانی میکنند و از طریق تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع می دهند.حالا اگر سایر دوستان اطلاعی کسب کردند امیدوارم در همین صفحه اطلاع بدهند.

  107. خواهشن جواب بدید چرا جواب نمیدید سلام تورو خدا جواب بدیدخواهشن جواب بدید من دیپلم برق کار دانش هستم وپیش دانشگاهی تجربی هستم معدلم ۱۶ میتونم واسه دانشگاه امام حسین در رشته تکاور دریای ثبت نام کنم برام خیلی خیلی مهم

  108. سلام دوستان از طرف دانشگاه جامع امام حسین با کسی واسه مصاحبه ارشد تماس گرفته شده؟ اگه مثبته
    لطف کنید رشته خودتونو هم بنویسید.

  109. سلام من دیروز زنگ زدم دانشگاه امام حسین گفتن اونایی رو که شرایطشو دارن واسه مصاحبه دعوت میکنیم .من فک کنم همه شرایطو دارم ولی تا به حال زنگ نزدن.میخواستم بپرسم ایا اطلاع دارین با کسی تماس گرفتن یا نه؟لطفا اگه با کسی تماس بگیرن اعلام کنید

    1. علی جان شماره دانشگاهو به ما هم میدی؟ با اون شماره رو سایت هرچی تماس میگیریم کسی پاسخ نمیده

  110. با سلام.ببخشید من یک تیر اعزامم برا سربازی.بهنظرتون سوم یا چهارم تیر مرخصی میدن برا مصاحبه امام حسین؟ایا راهی هست؟

      1. سلام بله امروز بهم پیامک زدن ولی از شانس بد زمان مصاحبم یک تیر هست به نظرتون دانشگاه قبول میکنه سوم تیر برم مصاحبه.واینکه از پادگان مرخصی میدن؟

  111. سلام. اگه با دوستان در خصوص مصاحبه تماس گرفتند خبر بدن اینجا. تاریخ + رشته

  112. سلام استاد پذيرش بدون آزمون دانش آموختگان ممتاز كارشناسي ساير دانشگاه ها در مقطع كارشناسي ارشد در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت:

    سلام استاد

    پذیرش بدون آزمون دانش آموختگان ممتاز کارشناسی سایر دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی اصفهان

  113. با سلام
    جناب مهندس بنده معدلم ۱۴٫۳ کارشناسی عمران هست و اسمم برای مصاحبه دانشگاه امام حسین (ع) در اومده
    امکان داره بخاطر شرط معدل توی مصاحبه رد بشم یا بهتره بگم اگه معدل بلای ۱۵ میخواد چرا اسممون زاسه مصاحبه اعلام شده؟
    راستی من رتبم ۳۰۰۰ شده در صورت قبولی در مصاحبه چند درصد احتمال قبولی در دانشگاه رو دارم؟
    با تشکر فراوان

    1. سلام.بله احتمال دارد برای مصاحبه دعوت نشوید،سازمان سنجش نمیتواند بر اساس شرایط اختصاصی دانشگاه ها ، داوطلبان را تفکیک کند و داوطلب باید شرایط را مطالعه نمایند و دانشگاه مورد نظر را انتخاب نمایند.

  114. سلام…
    بالاخره بعد اینهمه استرس و عذاب..دانشگاه زحمت کشید و یه مطلب گذاشت در رابطه با مصاحبه دانشگاه…
    من رو طبق نتایج سایت سنجش ( تاریخ ۱۲ خرداد) جزو دعوت شده گان به مصاحبه بودم…

    اما الان تو مطلبی که سایت امام حسین زده،فقط و فقط از اونهایی که بهشون پیامک داده دعوت کرده…

    که به ما هم پیامک ندادن…

    حالا ما از کجا باید بفهمیم که واقعا نفرستادن یا فرستادن و نرسیده؟
    که دانشگاه محترم هم جواب تلفن نمیدن…

    آخه الان یه تماس با ۵۰-۶۰ نفر چقدر هزینه داره مگه؟دعوت به مصاحبه با پیامک؟؟!

  115. با سلام برای مصاحبه از شهرستان باید بیایم تهران یا گزینش سپاه هر شهر این کارو اجام میده؟

    1. سلام.با توجه به اطلاعیه دانشگاه ، مکان مراجعه: تهران- اتوبان شهید بابایی- حدود ۵ کیلومتر بعد از پل لشگرک- موقعیت امام صادق (ع) دانشگاه جامع امام حسین (ع) می باشد.

  116. سلام .به منم اطلاع دادن برای مصاحبه ولی تو پیامک نوشته مصاحبه علمی .ولی من شنیدم که عقیدتی .سیاسی میپرسن .کسی اطلاعی نداره؟

  117. امروز برای مصاحبه به من پیام دادند که به سایت مراجعه کنم برای زمان مصاحبه چه مدارکی باید ببریم

    1. سلام.
      ۱٫ اصل و کپی مدارک کارشناسی(سه سری) مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت به همراه کارنامه ریز نمرات
      تبصره: معرفی‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک مندرج در بند ۱ نمی‌باشند لازم است اصل گواهی فارغ‌التحصیلی تأیید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
      ۲٫ اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش
      ۳٫ هشت قطعه عکس ۴*۳ (پشت نویسی شده-نام و نام خانوادگی)
      ۴٫ اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (داوطلب-همسر-والدین)(۳سری)
      ۵٫ اصل و تصویر گواهی وضعیت خدمت یا پایان خدمت پشت و رو(۳سری)
      ۶٫ تصویر مدارک قبلی اشتغال در ادارات و نهاد‌های دولتی(۳سری)
      ۷٫ اصل و گواهی فعالیت بسیج
      ۸٫ سوابق آموزشی و پژوهشی

  118. سلام
    ببخشید به ما پیامک زدن بیاین مصاحبه ولی تو روز مصاحبه امتحان ترم دارم کاریش میشه کرد؟

    1. سلام.میتوانید در روز دیگر که دانشگاه جهت مصاحبه اعلام کرده مراجعه نمایید!فقط قبل از آن سعی کنید با دانشگاه تماس بگیرید شاید روز خاصی را برای تان تعیین کردند چون احتمالا مصاحبه علمی هم دارد و اساتیدی که باید در آن روزی که مصاحبه دارید باید حضور داشته باشند و سوالات تخصصی بپرسند.

  119. سلام من دیروز حضوری به دانشگاه امام حسین رفتم گفتن مطمءنا به اونایی که دعوت میکنن پیامک میزنن خودشم از موبایل برا من صبح پیامک زدنو دعوتم کردن کارشون هم واقعا درسته من حضوری میدیدم که چقدر زحمت میکشن و بخاطره اینکه کار مارو راه بندازن واقعا تلاش میکنن خیلی هم خوب باهام برخورد داشتن مطمءنا اگه کسیو برا مصاحبه پیامک نزدن حتما بنا به دلایلی دعوت نشدن وگرنه میفهمن که پیامک رسیده یا نرسیده
    خیلی هم تاکید دارن به این قضیه یعنی یه نفر هی پیگیره اینه که به همه پیامک برسه من همه اینارو با چشمای خودم دیدم

  120. سلام چرا جواب نمیدین هرچی مینویسم جواب نمیدین تفاوت افسری با درجه داری چیه در جه داری چیکار می کنه خواهشن جواب بدید

    1. سلام.در افسری مدرک فوق دیپلم به بالا میگیرند با حداقل درجه ستوان سومی شروع به کار می کنید ولی در درجه داری با دیپلم یا زیر دیپلم میگیرند و با درجه گروهبان دومی و یا گروهبان اولی شروع بکار میکنید.حالا برای ادامه تحصیل هم اگر از دیپلم بخواهید جذب شوید بعنوان درجه داری ادامه تحصیل میدهید مثلا فوق دیپلم یا لیسانس میگیرید و در طول این مدت هم کمک هزینه بهتون میدهند و خوابگاه و امکانات رفاقی و در آخر هم استخدام تون میکنند(بورسیه)

  121. سلا خسته نباشید.اقا یکی بگه این درجه داری چیه که همه کاربرا میگن؟یعنی چی که بریم تو بشینیم درس بخونیم ؟!پس اونوقت فرقش با افسری تو چیه ؟!این حقیقت داره که میشه از راهه درجه داری خلبانی خوند؟این سوالای بنده رو جواب دید

  122. سلام منم دیروز صبح پیامک بهم رسید.. فکرشو نمیکردم قبول شم.. رتبه ام ۲۱۲ کامپیوتر.. معدلم ۱۵٫۰۰
    زیاد خوشحال نشدم.. چون بعضی میگن اگه مصاحبه قبول بشم دیگه مجبورم حتما برم دانشگاه امام حسین.. ولی من رشته هایی که قبل دانشگاه امام حسین زدم برام مهم هستش..

    آقای مهندس پورکاظم… شما در این مورد اطلاعی دارید؟؟ .. اگه من مصاحبه رو قبول شم، میتونم بعد اعلام نتایج نهایی سنجش بگم که میام یا نه؟!!! آخه شاید روزانه تهران اینا هم قبول شم .. ممنون

  123. سلام..ارشدمهندسی شیمی رتبه۳۶۵.
    دیروز بهم پیامک زدن.
    اگه نمیزدن شاخ در میوردم.
    چون رتبه وتراز ومعدلم خوب بوده.
    مطمئنم اگه کسی شرایط رو داشته باشه حتما پیامک میزنن!!!
    نگران نباشید هرچی قسمتتون باشه همون میشه..
    فقط تلاش کنید و باقی رو بسپاریدبه خدا…

  124. سلام. رشته ی من عمران هست و مصاحبه من افتاده ۹۴/۴/۲ ( سه شنبه ) که متاسفانه از پادگان واسه اون روز مرخصی نمیدن…. خواهشا راهنماییم کنید!!!! بنظرتون روز بعدش یا روز شنبه برم ازم مصاحبه میکنن؟

    1. سلام.میتوانید در روز دیگر که دانشگاه جهت مصاحبه اعلام کرده مراجعه نمایید!فقط قبل از آن سعی کنید با دانشگاه تماس بگیرید شاید روز خاصی را برای تان تعیین کردند چون احتمالا مصاحبه علمی هم دارد و اساتیدی که باید در آن روزی که مصاحبه دارید باید حضور داشته باشند و سوالات تخصصی بپرسند.

  125. با سلام و تشکر به خاطر سایت بسیار خوبتون
    تا اونجایی که من خوندم تو سایت دانشگاه امام حسین و سنجش برای پذررشای غیر بورسیه شرایط معدل و سن نزده بودن.من دو انتخاب دانشگاه های خاص رو مکانیک و هوافضای امام حسین زدم و دیگه نمیتونستم مالک اشتر رو انتخاب کنم.رتبه من ۵۰۰ هوافضا و ۱۵۹۰مکانیک شده.سنجش اسممو برای مکانیک برا مصاحبه زده ولی پیامک نزدن.من متولد ۶۴ ام سربازی رفتم سابقه کارم دارم تو پالایشگاه گاز.معدل کارشناسی از دانشگاه دولتی روزانه ۱۳٫۵ ه.چرا پیامک نزدن؟؟؟امسال شرایط معدل و سن رو صریح اعلام نکرده بودن برا غیر بورس؟؟چرا آخه؟؟چرا؟؟؟

    1. سلام.شرط معدل و سن را در اطلاعیه پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری از طریق آزمون سراسری سال ۹۴ عنوان کرده بود که در آبان ماه سال ۹۳ اطلاع رسانی کرده بود.

      1. این اطلاع رسانی رو کسی ندیده. میشه بگید لینک خبر شما کجاست؟ مال چه سالیه؟

  126. باعرض سلام و خسته نباشید.سوالی داشتم از حضورتون: من انشاالله امیدوارم که رشته ی مخابرات میدان رو امسال قبول شم.میخواستم برای دروس الترومغناطیس پیشرفته و ریاضی مهندسی پیشرفته منابع اصلی رو لطفا معرفی کنیدو در کنارش کتابای کنکوری که تو دکترا واسه این دو درس مفیدن(رتبه ی کنکوریم خوب بوده بخاطر علاقه این گرایش رو زدم و میخوام بیس خوبی داشته باشم).واینکه زبان انگلیسی رو به چه نحوی مطالعه کنم؟ممن.ن میشم اگر پاسخ بدید.

    1. سلام.
      ریاضیات مهندسی پیشرفته:
      ۱ـ ریاضیات مهندسی پیشرفته، دکتر عبدالهی
      ۲ـ ریاضیات مهندسی پیشرفته کویسیک
      ۳ـ معادلات انتگرالی وزوار

      الکترومغناطیس پیشرفته:
      ۱- Electromognetic Wave Propagation, Radiation and Scattening, Akira Ishimaru, 1991 , Paentice –Hall, Inc.
      ۲- Classical Electrodynamics , J.D. Jackson, 3th ed 1998.
      ۳- Advenced Engineering Electromagnetics, Constantine A. Balanis, 1989.
      ۴- Classical Electrodynamics Radiation , J.B.Marion.
      ۵- Field Theory of Guided Waves, Collin.
      ۶- Electromagnetic Fields, Van Bladel.
      ۷ـ‌ آشنایی با الکترودینامیک، دیوید جی. گریفیث ، ترجمه حسین فرمان ، مرکز نشر دانشگاهی تهران
      ۸ـ الکترومغناطیس میدان و موج، دیوید ک چنگ، ترجمه دکتر پرویز جبه دار مارالانی و دکتر محمد قوامی، انتشارات دانشگاه تهران

      کتاب کنکوری خوب در کنکور دکتری مثل ارشد نداریم و سعی کنید بیشتر از رفرنس استفاده کنید.شیوه صحیح مطالعه برای آزمون زبان انگلیسی دکتری تا حد زیادی بستگی به سطح فعلی شما از یک طرف و زمانی که برای درس زبان اختصاص می دهید بستگی دارد.برای مطالعه بهتر با تقویت واژگان (لغت) به طور همزمان با تقویت درک مطلب شروع کنید. کتابهایی که برای تقویت لغت منابع اصلی محسوب می شوند کماکان کتابهایی مثل ۵۰۴، essential , 1100 هستند اما توقع نداشته باشیم که تست های لغت به صورت صریح و عینا از یک منبع انتخاب شود. مطالعه لغت را همزمان با مطالعه درک مطلب شروع کنید و هر روز بسته به سطح خودتان یک یا چند درک مطلب در سطح آزمون تافل دکتری را مطالعه کنید. استمرار در این کار هم باعث تقویت درک مطلب شما می شود هم لغت هایی را که آموخته اید در ذهن شما تثبیت می شود. برای بخش گرامر با مشاهده تست های سال قبل مشاهده خواهید کرد که بخش گرامر کتاب جامع زبان دکتری انتشارات فرهنگ تالیف دکتر خیرآبادی پوشش بسیار مناسبی نسبت به مطالب بخش گرامر داشته است شما می توانید مطالعه گرامر را به اوایل پاییز هم منتقل کنید اما توجه کنید که بخش سرنوشت ساز آزمون قسمت لغت و به خصوص درک مطلب است.

  127. با سلام ، زمان مصاحبه من افتاده رو امتحان دانشگاهیم ،از دوستان کسی میدونه چیکار باید کرد؟ هرچی با دانشگاه تماس میگیرم کسی جواب نمیده

    1. سلام.سوابق آموزشی و پژوهشی مورد بررسی قرار میگیرد،از پروژه تون سوال میپرسند،چند سوال تخصصی از دروس تخصصی گرایش تون و در آخر هم ممکن است متنی جهت ترجمه بهتون بدهند یا با شما مکالمه کنند که سطح زبان شما مشخص شود.مورد آخر کم اتفاق میفتد و بیشتر سوالات تخصصی میپرسند مثلا یکی از سوالات علمی که در گرایش مخابرات پرسیده بودند فرق بین سیگنال صدا و موج صدا بود.

  128. سلام
    جواب من رو ندادین
    سوال من این بود که اگه تو مصاحبه دانشگاه امام حسین قبول شم اون موقع مجبورم حتما برم یا میتونم منتظر جواب نهایی سنجش بمونم؟ رشته هایی که قبل دانشگاه امام حسین زدم برام مهم هستن.. اگه اونا رو قبول شم دیگه بیخیال دانشگاه امام ح میشم

    ممنون میشم اگه جواب بدین

  129. باسلام .من رشتم طراحی جامداته رتبم هم۱۴۰۰ومعدلم۱۷٫۵هست.از طرف دانشگاه به من پیامک زدن ولی اازشانس بد زمان مصاحبم یک تیره که درست مصادف با روز اعزاممه.ازقضا دستان زیادی هم وجود دارن که شرایطشون مثل منه.به نظرتون چطور می تونیم دانشگاه رو قانع کنیم که در روزهای دیگه با ما مصاحبه کنن؟ ایا ممکنه شما ایمیلی در این رابطه به دانشگاه بزنید؟(مانندایمیلتون به سازمان سنجش) ممنون

    1. سلام.سعی کنید با دانشگاه تماس بگیرید تا در یکی از روزهای اعلام شده مراجعه نمایید!تنها راه حلش اینه که یک نامه از دانشگاه بگیرید که برای روز مصاحبه به شما مرخصی بدهند مثلا برای ۶ تیر
      این دانشگاه از ماه های قبل برنامه ریزی کرده و افراد مصاحبه کننده را در تاریخ های فوق هماهنگ کرده است و نمیتواند در تاریخی غیر از تاریخ اعلام شده برای مصاحبه مجدد برنامه ریزی کند.

  130. با سلام میخواستم بپرسم معدل کارشناسی من ۱۴٫۳۳ هست.ولی در اطلاعیه شرط معدل ۱۴٫۵ اعلام شده.برای من پیامک هم ارسال شده.آیا من میتونم در مصاحبه شرکت کنم؟

  131. سلام. در حالتی که شخصی معدل کاردانیش شده ۱۶ و معدل کارشناسی ناپیوسته همون رشته معدلش شده ۱۴ . حالا معدل این شخص برای دانشگاه های خاص میانگین این دو معدل می باشد؟ یا اینکه معدل کارشناسی ناپیوسته لحاظ می گردد؟ (با توجه به اینکه دروس کارشناسی ناپیوسته سخت تر از مجموع دروس کارشناسی پیوسته می باشد و کسب معدل در اون هم بالطبع مشکل تر )

      1. ولی به منگفتن که معدل کارشناسی ناپیوسته شما ملاک عمل و ارسال پیامک بوده ، هر چی گفتم پس نمرات ۴ ترم اول کارشناسی رو که من در دوره کاردانی گذروندم چی میشه !!! و اینطور که شما میگید نمرات ۴ ترم من با نمرات ۸ ترم کارشناسی پیوسته مقایسه میشه و این عادلانه نیست گفتن همینه که هست!!!! واقعا این عدالته؟؟!!

        1. سلام.نه متاسفانه ولی میفرمودید که سازمان سنجش معدل کارشناسی برای داوطلبان کارشناسی ناپیوسته را مجموع میانگین کاردانی و کارشناسی در نظر میگیرد ، چطور شما از سازمان سنجش مجزا عمل میکنید و برای خودتون تز میدهید که در آن هیچ گونه کارشناسی و بررسی صورت نگرفته است در صورتی که برگزاری آزمون ها و پذیرش را به این سازمان واگذار کرده اید!؟

          1. خدا خیرت بده استاد. چی بگم والا. از ما که گذشت شما اگه میتونید رایزنی کنید واسه سالهای آتی حق دوستانی که کارشناسی ناپیوسته بودن ضایع نشه. از اینکه به سوالات همه بچه ها اینطور با حوصله جواب میدید ممنون. بازم خدا خیرتون بده. یا علی

          2. البته این مورد برای همه بد نیست ، افرادی هم هستند که معدل کاردانی پایینی دارند و در عوض در کارشناسی ناپیوسته جبران کرده اند.معمولا این موارد سلیقه ای انجام می شود و وقتی تصمیم گیرندگان غیر علمی باشند پیگیری هم فایده ای ندارد چون از دید خودشان کاری که میکنند درست است.بنده با این دانشگاه مدت هاست که آشنایی و همکاری داشتم و افراد تصمیم گیرنده آن را میشناسم که دیدشان به مسائل فوق غیر علمی هست!

  132. باسلام خدمت استادگرامی..
    میخاستم بدونم اگه جواب مصاحبه بیاد ومن قبول شم و همزمان برا استخدام پالایشگاه قبول شم.میتونم بدون دردسر انصراف بدم وبرم پالایشگاه ؟؟
    لطفا جواب بدید خیلی برام مهمه..

    1. سلام.اگر در هنگام ثبت نام تعهدی جهت جبران خسارت انصراف امضاء کنید باید پرداخت کنید تا بتوانید تسویه کنید و مدارک خود را تحویل بگیرید و از کنکور سال بعد هم محروم می شوید.

  133. سلام من دعوت به مصاحبه شدم ولی تو اون تاریخ اصلا نمی تونم برم وهرچی با دانشگاه تماس میگیرم جواب نمیده به نظرتون اگه بدون هماهنگی برم اونجاباهام مصاحبه میکنن؟رشتم مکانیکه می خوام با هوافضا برم مصاحبه

    1. من زنگ زدم گفتم امتحان دارم نمیتونم بیام گفتن نمیشه کاریش کرد اگه تعداد به حد نصاب برسه اونوقت شاید یه وقت دیگه تعیین کنن واسه مصاحبه . فقط موندم من اگه یه هفته دیرتر برگزار میکردن به کی برمیخورد خودشونن میگن که میدونن بعضی ها تو این ایام امتحان ترم دارن

  134. سلام اگه معدل کسی در مقطع کاردانی ۱۶ باشه و در مقطع کارشناسی ناپیوسته همون رشته معدل ۱۴ کسب کرده باشه معدل این شخص در دانشگاه های خاص جهت مصاحبه میانگین معدل های دو مقطع فوق می باشد یعنی (۱۵=۲/(۱۶+۱۴))یا معدل مقطع آخر تحصیلی(در این مثال کارشناسی ناپیوسته با معدل ۱۴) کدوم منظور میشه؟

  135. سلام مهندس شرایط بسیجی مثل مسئول پایگاه بودن هم در مصاحبه تاثیر داره یا نه مدارک بیاریم یا نه ممنون
    دانشجوی ترم اخر که مدرک کارشناسی نداره به جای ان باید برگه ی تو دفترچه رو بیارییم

    1. سلام.بله تاثیر در قبولی مصاحبه دارد،گواهی اشتغال به تحصیل که نشاندهنده تعداد واحدهای گذرانده شده باشد یا یک پرینت از کارنامه نهایی دروس گذرانده شده همراه خود داشته باشید.

    1. سلام.یکی از شرایط اختصاصی این دانشگاه داشتن عضو فعال بسیج دانشجویی می باشد اگر عضویت فعال ندارید یا مدرکی در این خصوص ندارید شرکت در مصاحبه فایده ای ندارد.

  136. سلام استاد خسته نباشین
    میخواستم اگه ممکن هست ی توضیح بر مکانیزم سیستم انتخاب رشته سنجش لطف کنین که چجوری کار میکنه؟آیا در اولویت های آخر شانس قبولیمون کمه؟مثلا کسی ک رتبه مخابراتش ۱۰۰۰ باشه ولی مخابرات دانشگاهی مثلا مثل باهنر کرمان اولویتش ۲۰امش باشه شانسش از کسیکه با همین رتبه مخابرات کرمانو ولی تو الویت مثلا ۵ام زده باشه کمتره؟
    ممنون میشم اگه توضیح بدید

    1. سلام.ترتیب و اولویت کد رشته در انتخاب رشته تاثیری بر افزایش شانس قبولی ندارد.سیستم سنجش از ابتدا انتخاب های شما را بررسی میکند و هر جا که ظرفیت باقی مانده باشد آن کد محل برای شما بعنوان قبولی نهایی اعلام می شود اگر حد نصاب را نیاورید سیستم سنجش به انتخاب بعدی شما میرود و همینطوری تا زمانی که به یک کد محل دانشگاه برود که شرایطی که توضیح دادم برقرار باشد و در آنجا آن کد قبولی برای شما ثبت می شود.سیستم سنجش بر اساس نمره هر فرد بررسی می کند و از بالاترین نمره شروع میکند.

  137. سلام
    در مدارک مورد نیاز برای مصاحبه درج شده بود که
    ۱-گواهی فارغ التحصیلی بیاورید! من و امثال من که امروز آخرین امتحانمونو دادیم و هنوز نمره ها نیومده چیکارباید بکنیم؟
    ۲- گواهی وضعیت خدمت وظیفه بیاورید.در این مورد هم به دانشگاه هم پلیس+۱۰ مراجعه کردم گفتن باید مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه فعلی و گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه جدید رو برامون بیارید تا بهتون گواهی وضیعت خدمت وظیفه بدیم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر فراوان از شما

  138. سلام
    ممنون از پاسخگویی شما و اطلاع رسانی
    معدل کارشناسی من ۱۳/۵میباشد
    میخواستم بدانم بمن اسمس ندادن.
    میتونم در مصاحبه شرکت کنم؟
    و شانس خودمو امتحان کنم با مدارکی ک دارم
    اجازه مصاحبه میدهند؟

  139. سلام
    معدل کارشناسی من ۱۵٫۳۹ از دانشگاه ازاد هستش برام پیامک اومده به نظرتون میتونم شرکت کنم ؟

  140. سلام .
    با تشکر از مهندس عزیز.
    بچه های که امروز و فردا میرن مصاحبه لطف کنن بگن چه خبر بوده و چه سوال های پرسیدن

    1. سلام هر کسی رفته برا مصاحبه اطلاع بده

      کسی میدونه چند نفر برا مصاحبه طراحی کاربردی رفتن

  141. ببخشید تو مدارک مورد نیاز نوشته اصل و گواهی فعالییت بسیج
    گواهی که معلومه ولی منظورش از اصل چیه؟

  142. سلام استاد ….
    من دانشکاه امام حسین مصاحبه دادم ، حتی معاینه پزشکی هم داشت!
    مصاحبه هم علمی ، گزینشی، عقیدتی سیاسی بود!
    خیلی سفت گرفته بودند!
    استاد اگه همه ی مراحل را ب خوبی قبول شده باشم!
    با رتبه ی ۱۵۸۰ الکترونیک و معدل ۱۸٫۷۰ غیر انتفاعی در شهریور قبول مشوم؟؟
    استاد راهنماییم کنید؟؟!

    1. سلام.خیلی جالبه وقتی بورس نمی گیرند دیگه تست پزشکی برای چی هست!؟هم رتبه تون خوبه و هم معدل تون انشاا..که مشکلی نیست و قبول می شوید.

    1. سلام.تقریبا مثل معاینه پزشکی خدمت وظیفه عمومی هست که شامل بررسی قد و وزن ، فشار ، بینایی ، بیماری خاص و…می باشد.خیر،دویدن برای تست آمادگی جسمانی یا تست ورزش می باشد.

  143. بچه ها تست بیناییم داره؟اخه من چشمام عینکی هست؟ سوالای علمیشون چطور بودن؟ریز میپرسن یا کلی؟

    1. سلام،.منم رفتم مصاحبه ولی تعجب کردم چون ازمون علمی و پزشکی و قران وگزینش طولانی و…داشت تازه تحقیق محله هم داره فرم دادن که کروکی بکشیم ،اخه اگه بورس نیس این کارا رو چرا میکنن،من حدس میزنم بعدا بورس کنن چون خیلی سفت گرفتن

      1. سلام دوست عزیز آیا فرم کروکی را به خانه بردید؟ فرم کروکی را باید چه زمانی تحویل بدهید و به شما در این مورد چه چیزی گفتند؟ چون روی فرم نوشته که باید روز مصاحبه تحویل داده شود وگرنه از انجام سایر مراحل گزینش خودداری می شود!!

      2. سلام. آره همین احتمال بطور قوی وجود داره ک بعدآ دانشجوهارا بورس کنن.

  144. سلام مهندس خدا قوت،واسه من که پایه ضعیفی دارم بهترین منابع و نحوه برنامه ریزی برای کنکور ۹۵ چه کتاب هایی است؟

  145. سلام یه لطفی کنید هر چه سریعت منابع رو قرار بدید ممنوننننننننننننننننننننن

  146. سلام مهندس من تمام مراحل گزینش رو پشت سر گذاشتم اگر به خوبی همه رو قبول شده باشم با رتبه ۳۰۰۰ومعدل موثر ۱۷٫۶۰گرایش طراحی رو قبول میشم. با تشکر

  147. بچه ها من فردا مصاحبه هس… چه سوالای میپرسن تو عقدتی سیاسی؟ چن نمونه لطفا

  148. بچه ها من فردا مصاحبه م هس… چه سوالای میپرسن تو عقیدتی سیاسی؟ چن نمونه لطفا

  149. سلام آیا در تحقیق از محل سکونت داوطلب ممکنه کسی رد بشه یا نه؟ تحقیق الکیه؟؟

    1. سلام.بله ولی معمولا خیلی کم پیش میاد مگر اینکه از شانس تون با کسی مشکلی داشته باشید ، البته در تحقیقات محل به یک فرد اکتفا نمیکنند و آنها هم این را میدانند که ممکن است یکی به دلایلی با فرد مشکل داشته باشد برای همین مثلا از ۳ نفر در محل سکونت سوال میکنند.

  150. اونایی که رفتن جواب بدن لطفا.. این که گفتن اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (داوطلب-همسر-والدین)(۳سری) .. اینجا اصل شناسنامه و کارت ملی والدین رو هم میخوان؟ کپی از از هرکدوم سه سری؟

    1. آقا این چه سوالیه؟!! با خودت اونا رو هم بردار . سنگین مگه؟
      از دانشگاه که نمی خوای بگیری سخت باشه!! شناسنامه مامان بابات یه روز می بری میاریشون . کاش مشکلات ما هم اینا بودن

    2. نماز آیات. نماز جماعت میخونی؟ نماز جمعه چطور؟ عضو حزب هستی یانه؟ خانوادت چطور؟ یه متن انگلیسی در خصوص رشته تحصیلیت رو میدن ترجمه میکنی. ۳ یا ۴ خط بیشترم نیس. یه توضیح کلی در خصوص هر درس تخصصی در ذهن داشته باش.در حد ۵ یا ۶ جمله توضیح درست کفایت میکنه. در خصوص گرایشی رو هم که رتبت خوب شده و علاقه داری باید بتونی توضیح بدی.

  151. سلام دوست عزیز آیا فرم کروکی را به خانه بردید؟ فرم کروکی را باید چه زمانی تحویل بدهید و به شما در این مورد چه چیزی گفتند؟ چون روی فرم نوشته که باید روز مصاحبه تحویل داده شود وگرنه از انجام سایر مراحل گزینش خودداری می شود!!

    1. سلام.نه گفتن مرداد ماه اطلاع میدم به کس های که تو مصاحبه قبول شدن فرم کروکی رو پر کنن بیارن

  152. در هنگام گزینش یک فرم کروکی دوستان و آشنایان دادند این فرم را باید چه زمانی تحویل دانشگاه بدهیم؟

  153. سلام دوست عزیز فرم رو دادن وگفتند اگر قبول شدید یعنی بعد از اعلام نتایج اون وقت پر کنید بیارید

    بورس که نمیگیره اول بخواهند تحقیق محلی کنند برای بعدا است

  154. اطلاعیه جدید رو خوندید گفته کسانی که پیامک مجدد دریافت کردند باید بیایند برای مصا حبه بعضی رشته ها رو زده مهندس یعنی چی ما مصاحبه دادیم تموم شده این برا کسایی که مصاحبه ندادند ویا رشته های جدیده

  155. سلام ببخشید اطلاع دارین چرا اطلاعیه مصاحبه برای متاخرین را از رو سایت ورداشتن؟ دیروز رو سایت قرار داده بودن

    1. سلام.تا همین امروز صبح هم بر روی سایت قرار داشت،حتما دلیلی داشتن که برداشتن!احتمال دارد تغییراتی اعمال شود و مجدد اطلاع رسانی کنند.

  156. سلام. من درگروه جغرافیا نظامی رتبه ۱۲۰ را آوردم . سابقه فراوان هم درزمینه بسیج دارم و مصاحبه را خوب پشت سر گذاشتم. حس میکنم همه چیز مهیا باشه بجز معدلم ک حدود ۱۴ هست . ب نظرتون خیلی ب معدل اهمیت میدن؟

  157. سلام مهندس آیا باتوجه به نظر بچه ها در بالا در مرداد ماه اطلاع میدن چه کسانی تو مصاحبه قبول شدند
    یا نه موقع اعلام نتایج سنجش مشخص میشود

    1. سلام.تا قبل از اعلام نتایج سنجش باید تمام مراحل را بگذرانند حال ممکن است تا مرداد نتایج اولیه مصاحبه مشخص شود و مرحله آخر تحقیقات هست که باید با توجه به کروکی محل سکونت انجام شود و تا قبل از اعلام نتایج نهایی به سنجش ارسال شود.

  158. سلام ضمن قبولی طاعات و عبادات
    این ک میگن بورس نمیکنن یعنی با استخدام مرتبطه؟ اگه بورس نکنن در پایان جذب هم نمیکنن؟!
    آخه این همه دروس و تمرینات نظامی/ رژه های مختلف/ مصاحبه و…. میشه ک استخدام هم نکنن؟!!

    1. سلام.بورس که میکنند هم کمک هزینه تحصیلی میدهند و هم امکانات رفاهی و در آخر هم جذب می شوید،اما با توجه به اینکه گفتند امسال بورس نمیکنند فقط امکانات رفاهی میدهند مثل سایر روزانه ها و در آخر هم امکان جذب هست ولی ممکن است همه را جذب نکنند و فقط تعداد مورد نیاز و بر اساس اولویت و پارامترهایی که در نظر دارند.

  159. سلام مهندس این فرم کروکی که به ما دادند زمان مصاحبه پس بعد از این که مصاحبه رو قبول شدی زنگ میزنند که فرم بیاریم تا بعد تحقیقات کنند وبعد نتیجه رو به سنجش بدهند یا نتیجه رو به سنجش میدن وبعد تحقیقات است

    ویه سوال دیگر مگر غیر بورس نیست پس چرا تحقیقات محلی این زمانی است که بخواهند بورس بگیرند

    1. سلام.معمولا همان روز مصاحبه کروکی را میگرفتند چون باید تمام مراحل صورت گیرد حالا اگه به شما گفتند بهتون خبر میدیم روز دیگر بیاورید حتما برنامه دیگه ای دارند بعد از جمع بندی نهایی به سنجش اعلام می کنند،این احتمال وجود دارد جذب کنند و بورسیه نگرفتن صرفا بخاطر پرداخت نکردن کمک هزینه تحصیل می باشد.

  160. سلام. در دفترچه نوشتن پذیرش از بین شاغلین سپاه و بسیجیان فعال گروههای مهندسی, شیمی و زیست ب جز گروه انسانی(= جغرافیا نظامی و دفاع مقدس). منظورشون چیه که گروه انسانی را جدا کردن؟
    یعنی بچه های گروه انسانی قابلیت جذب و استخدام ندارن؟

    1. سلام.با توجه به سرفصل های گرایش فوق و محدودیت در ارائه آن فقط برای پرسنل رسمی قابل ارائه می باشد.دانشجویان علوم انسانی که پرسنل رسمی نیستند جهت انتخاب دانشگاه فوق فقط میتوانند در آزمون فنی و مهندسی و علوم پایه شرکت کنند.

  161. سلام مهندس مگر غیر بورس نیست پس چرا تحقیقات محلی خیلی زمان نمیبره برای تحقیقات مگر نباید نتیجه رو زودتر به سنجش بدهند

    1. سلام.تا قبل از اعلام نتایج سنجش باید تمام مراحل را بگذرانند حال ممکن است تا مرداد نتایج اولیه مصاحبه مشخص شود و مرحله آخر تحقیقات هست که باید با توجه به کروکی محل سکونت انجام شود و تا قبل از اعلام نتایج نهایی به سنجش ارسال شود.

  162. سلام. تو دفترچه توضیحات دانشگاه های خاص نوشتن دانشگاه امام حسین از بین شاغلین سپاه و بسیجیان فعال گروه های مهندسیی, شیمی و زیست دانشجو میگیرن ب جز گروه علوم انسانی (= جغرافیای نظامی و دفاع مقدس)
    میخواستم بدونم چرا این را جدا کردن؟
    یعنی دانشجویان جغرافیا فرق میکنن؟ یا مثلآ احتمال بورس و یا استخدام و مزایای اون دانشگاه رو ندارن؟

    1. سلام.با توجه به سرفصل های گرایش فوق و محدودیت در ارائه آن فقط برای پرسنل رسمی قابل ارائه می باشد.دانشجویان علوم انسانی که پرسنل رسمی نیستند جهت انتخاب دانشگاه فوق فقط میتوانند در آزمون فنی و مهندسی و علوم پایه شرکت کنند.

  163. سلام. دانشگاه امام حسین :پذیرش دانشجوی بسیجی فعال فقط در کدرشته محلهای گروه آزمایشی فنی و مهندسی و علوم پایه انجام م ی گیرد . تبصره : این دانشگاه در کدرشته محل های گروه علوم انسانی دانشجوی بسیجی پذیرش نمینماید
    دلیل این تفکیک چیه؟ برا چی دانشجویان علوم انسانی فرق میکنن؟ یعنی امکان بورس و یا استخدام برای اونا نیست؟؟!

    1. سلام.با توجه به سرفصل های گرایش فوق و محدودیت در ارائه آن فقط برای پرسنل رسمی قابل ارائه می باشد.دانشجویان علوم انسانی که پرسنل رسمی نیستند جهت انتخاب دانشگاه فوق فقط میتوانند در آزمون فنی و مهندسی و علوم پایه شرکت کنند.

  164. سلام کسی از شما بچه ها میدونه چه زمانی باید فرم کروکی رو ببریم به شما چی گفتن نگفتن چه زمانی باید ببریم

  165. استاد سلام. فکر نکنم گروه علوم انسانی فقط برای پرسنل رسمی باشه. آخه اگه اینجوری بود در قسمت توضیحات دفترچه درکنار این رشته ها میگفتن مخصوص کارکنان سپاه درصورتی ک نوشته بودن “فقط مرد”.درصورتی که درتمام رشته و دانشگاه های دیگه این موضوع رعایت شده.

    1. سلام.این موضوع برای دانشگاه های مثل مالک اشتر صدق میکند که در توضیحات کد رشته تفکیک کرده که مخصوص کدام سهمیه می باشد ولی دانشگاه امام حسین (ع) در توضیحات نوشته که شرایط در انتهای دفترچه و وقتی به پیوست دفترچه نگاه میکنید در مورد گروه علوم انسانی که فقط دو گرایش جغرافیا و دفاع مقدس ، جغرافیای نظامی در این دانشگاه پذیرش دارند نوشته شده است که ایـن دانشـگاه در کدرشته محلهای گروه علوم انسانی دانشجوی بسیجی پذیرش نمی نماید.

  166. سلام مهندس شما میدونید که نتایج اولیه مصاحبه چه زمانی اعلام میشود یا اصلا اعلام نمیکنند با تشکر

    1. سلام.نتیجه مصاحبه به سنجش اعلام می شود مگر اینکه مصاحبه دو مرحله داشته باشد که باید تا اواخر مرداد ماه نتیجه نهایی برای سنجش ارسال شود.معمولا داوطلب در زمان اعلام نتایج نهایی اطلاع کسب می کند که در دانشگاه فوق قبول شده است یا خیر!

  167. سلام مهندس..
    میشه همزمان پالایشگاه کار کرد و دانشگاه امام حسین هم بود.
    چون پالایشگاه اصفهان قبول شدم اما دلم میخاد ادامه تحصیل هم بدم..

    1. سلام.بله،به شرطی که با ادامه تحصیل شما موافقت کنند و بهتون مرخصی تحصیلی بدهند چون باید سه روز در هفته دانشگاه برید.البته این رفت و آمد براتون سخت خواهد بود.

  168. سلام مهندس
    ما که رفتیم دانشگاه یه فرم دیگه بهمون دادن که روش نوشته بود : فرم مشخصات همسر + درخواست عضویت در سپاه پاسداران ، نمی دونید قضیه این فرم چیه؟
    درخواست عضویت رو همینجوری نوشتن ( یعنی فرم های سال قبله یا واقعا خبریه)؟
    ممنون

    1. سلام.سال قبل یکی از شرایط دانشگاه عضویت داشتن یا در حال عضویت سپاه بود،احتمالا امسال هم جذب خواهند داشت چون تمام مراحل عضویت را دارید میگذرانید مثل تست پزشکی،تحقیقات محلی و…

  169. سلام
    امروز با دانشگاه تماس گرفتم گفتن واسه فرم کروکی باهاتون تماس می گیریم که بیارین دانشگاه ، فقط دوستایی که مثل ما ساکن شهرستانن بی زحمت تماس بگیرن که این همه راه فرم رو نبریم تهران ، همون مرکز استان تحویل بدیم

    1. سلام خدمت مهندس ودوستان عزیز نگفتن با چه کسانی ودر چه زمانی تماس میگیرند آیا فقط با کسانی که در مصاحبه قبول شدند تماس میگیرند

  170. سلام مهندس شما میدونید با توجه به نظر بچه ها در بالا که گفتند تماس گرفتیم گفتند زنگ میزنیم که فرم کروکی ها رو بیارید به چه کسانی زنگ میزنند وچه زمانی

    1. سلام.آنهایی که در مصاحبه مرحله اول امتیاز لازم را کسب کرده باشند،از زمان دقیقش اطلاعی ندارم ولی احتمالا تا آخر این ماه یا اوایل ماه بعد.

  171. سلام مهندس جان دو تا سوال داشتم اول اینکه من رفتم مصاحبه همه مراحل و خوب بودم ولی در مصاحبه پزشکی متاسفانه پاهایم پرانتزی بود طوری که حدودا ۱۰ سانت پرانتزیه پاهام آیا ممگنه به خاطر صرفا این موضوع رد بشم ؟

    سوال بعد ابنکه رتبه تاثیرش در قبولی مصاحبه چطوره ؟ آیا کسی که رتبش بهتر حتی اگه مصاحبش امتیاز کمتری بیاره احتمال قبولیش بیشتره؟

    1. سلام.اون را باید پزشک تشخیص بدهد و اگر مشکل تشخیص بدهد ردتان میکنند البته اگر پزشک تشخیص بدهد که مشکل حادی نیست و مشکل دیگر هم ندارید تست پزشکی را قبول هستید.رتبه تاثیری در قبولی مصاحبه ندارد.

  172. سلام خدمت مهندس یک سوال مهندس مگر امسال غیر بورس نیست پس چرا فرم کروکی به ما دادند یعنی می خواهند جذب کنند که فرم کروکی دادند یا میخواهند پیش بینی بعد ها را کنند

    1. سلام.در بورس هم کمک هزینه تحصیلی میدهند و هم امکانات رفاهی و در آخر هم جذب می شوید،اما با توجه به اینکه گفتند امسال بورس نمیکنند فقط امکانات رفاهی میدهند مثل سایر روزانه ها و در آخر هم امکان جذب هست ولی ممکن است همه را جذب نکنند و فقط تعداد مورد نیاز و بر اساس اولویت و پارامترهایی که در نظر دارند.

  173. سلام خدمت تمام عزیزان اگر در هفته های پیش رو به کسی زنگ زدند برای فرم کروکی یک اطلاعی در این جا بگذارد

  174. سلام مهندس ممکنه ی نفر با رتبه ۷۰۰ قبول نشه و یکی بار رتبه مثلا ۱۳۰۰ قبول شه ؟ یعنی منظورم اینه که ممکنه کسی که رتبه بدتری داره به خاطر خوب بودن مصاحبه اش پذیرفته شه؟

  175. تغییر در تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال ۹۵
    با توجه به خبر منابع آگاه و موثق، تاریخ آزمون کارشناسی ارشد سراسری از بهمن ماه ۹۴، به اردیبهشت ماه ۹۵ تغییر پیدا خواهد کرد. البته این موضوع هنوز اعلام رسمی نشده و در مراحل نهایی تصمیم‌گیری است. ظاهراً قرار است تا نیمه مرداد ماه اعلام رسمی صورت گیرد.( مدرسان شریف)

  176. سلام
    من از بورس همون حالتی هستش که باید هشت سال تعهد بدیم???
    بعد میگید آزمون ورزشی، آزمونش چجوریه????
    باید وزن و قدت چند باشه تقریبا?????
    بعد مصاحبش چه زمانی انجام میشه????

    1. سلام.منظور از بورس تحصیلی طبق قوانین هر سازمان یا نهادی تفاوت هایی دارد موارد مشابه آن تعلق گرفتن کمک هزینه تحصیلی و رفاهی می باشد اما در تعهد خدمتی متفاوت می باشد مثلا سازمانی طبق قوانین مصوب داخلی بعد از فارغ التحصیلی تا دو برابر سنوات تحصیلی باید براشون کار کنید یا در سازمان دیگر جذب و استخدام می شوید.
      تست ورزش معمولا دویدن ، دراز و نشست و…می باشد.قد و وزن هم باید استاندارد باشد مثلا حداقل قد ۱۷۰ فکر کنم باشد.بعد از اعلام نتایج اولیه

  177. سلام مهندس میدونید چه موقع جواب مصاحبه ها میاد؟ بعدش اگه قبول شیم چه مراحل دیگه ای رو باید بگذرونیم؟؟

    با تشکر

  178. سلام مهندس یعنی دیگه از دیپلم رشته های نظری واسه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری گزینش نمیکنن؟

        1. سلام.یعنی شما در کنکور سازمان سنجش ثبت نام میکنید و با توجه به اطلاعیه های دانشگاه مراحل ثبت نام را تکمیل و در آزمون شرکت میکنید و در آخر هم پس از اعلام نتایج اولیه ، دانشگاه فوق را انتخاب میکنید و سپس در مصاحبه دانشگاه فوق شرکت کرده و در نهایت در صورت موفقیت در مراحل مصاحبه ، در دانشگاه فوق میتوانید تحصیل نمایید.

    1. سلام.یعنی شما در کنکور سازمان سنجش ثبت نام میکنید و با توجه به اطلاعیه های دانشگاه مراحل ثبت نام را تکمیل و در آزمون شرکت میکنید و در آخر هم پس از اعلام نتایج اولیه ، دانشگاه فوق را انتخاب میکنید و سپس در مصاحبه دانشگاه فوق شرکت کرده و در نهایت در صورت موفقیت در مراحل مصاحبه ، در دانشگاه فوق میتوانید تحصیل نمایید.

  179. سلام،
    آقای مهندس میخاستم بدونم اگه معدل دوره کارشناسی از دانشگاه دولتی زیر ۱۴ باشه میشه برا کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین قبول شد؟؟
    آیا معدل بالای ۱۴ از شرط های ضروری قبول شدن هستش؟
    منکه معدلم زیر ۱۴ هست باید چه شرایطی داشته باشم تا قبول بشم؟ اگه نیاز به رتبه خوب هست لطفا بگید رتبم تو چه حدودی باشه خوبه؟ (رشتم مهندسی عمرانه)(فعال بسیج هم هستم)
    خواهشا راهنماییم کنیین باتشکر

    1. سلام.شرط معدل از سال گذشته به صورت زیر تغییر گرده است و البته باید این را در نظر داشته باشید این شرط برای پذیرش دانشجوی بورسیه بوده است و امسال دانشجوی بورسیه نگرفت و پس شرایط پذیرش متفاوت بوده است.
      *داشتن حداقل معدل ۱۵ در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها برای داوطلبین شرکت در دوره های کارشناسی ارشد.

  180. ببخشید منظورتون از پذیرش دانشجوی بورسیه چیه؟
    الان من میخام برای کارشناسی ارشد برم دانشگاه امام حسین،بعد از طریق همین دانشگاه استخدام شرکتها یا ارگان های مربوط به همین دانشگاه بشم(سپاه یا هر ارگان های دیگر)، میخاستم بدونم شرایطش چجوریه؟
    معدل ۱۳٫۵(کارشناسی دولتی) قبول میکنن؟ با این معدلم رتبه ارشدم تو چه حدودی باشه شانس قبولیم تو دانشگاه امام حسین بیشتره؟
    آقای مهندس خواهشا راهنماییم کنین این موضوع خیلی برام مهمه. باتشکر

    1. سلام.منظور از بورس تحصیلی طبق قوانین هر سازمان یا نهادی تفاوت هایی دارد موارد مشابه آن تعلق گرفتن کمک هزینه تحصیلی و رفاهی می باشد اما در تعهد خدمتی متفاوت می باشد مثلا سازمانی طبق قوانین مصوب داخلی بعد از فارغ التحصیلی تا دو برابر سنوات تحصیلی باید براشون کار کنید یا در سازمان دیگر جذب و استخدام می شوید.
      اگر بورس نباشه احتمالا شرط معدل ندارند،شرایط را که درج کردم در کامنت های همین مطلب هم کامل توضیح دادم.برای قبولی در این دانشگاه رتبه حدود ۲۰۰۰ لازم است.

      1. سلام
        وقتتون بخیر
        واسه پذیرش استعداد درخشان دانشگاه امام حسین ثبت نام کردم یعد چند روز بامن تماس گرفتن
        واعلام کردن یک مصاحبه درپیش دارم
        مصاحبه علمی هست یا اعتقادی ؟

  181. با سلام
    شرایط بورسیه”دانشگاه امام حسین ” برای دانشجویان کارشناسی به ارشد همچنان وجود داره یا حذف شده ؟ برا ی رشته عمران چطوره ؟
    با تشکر

  182. سلام
    ببخشید که زیاد پیام میدم
    الان من که معدلم ۱۳٫۵ هستش به هیچ عنوان نمیتونم تو دانشگاه امام حسین بوررسیه بشم؟؟
    مثلا اگه یه رتبه ۳ رقمی خوب بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ هم بیارم بازم شانسی ندارم که بورسیه بشم؟

    1. سلام.،خواهش میکنم،بنده کاملا دغدغه و شرایط شما را درک میکنم.
      ببینید طبق تجربه بنده در این سالها ، در موارد این چنینی واقعا نمیتوان به قوانین فعلی اطمینان داشت،بعنوان مثال همین دانشگاه در سال های قبل شرط معدل ۱۵ برای دولتی و ۱۶ برای دانشگاه آزاد گذاشته بود و مدارک غیرانتفاعی و…مورد قبول نبود،از سال گذشته شرط معدل تغییر پیدا کرد و سایر دانشگاه ها هم میتوانستند با معدل ۱۶ در این دانشگاه ثبت نام کنند.امسال بورسیه این دانشگاه برداشته شد و ممکن است سال بعد قانون جدیدی تصویب شود،متاسفانه سنجش و گزینش این دانشگاه طی این سال ها تغییراتی در این قوانین و نحوه پذیرش ایجاد کرده است و نمیتوان به شرایط پذیرش سال گذشته استناد کرد.شرط معدل هم یکی از شرایط ثبت نام هست و با رتبه نمیتوان پوشش داد و خود بنده موافق این گونه شرایط نیستم چون واقعا منطقی نیست.پس در حال حاضر صبر کنید تا شرایط ثبت نام در این دانشگاه تا اواخر امسال اعلام شود و سپس میتوانیم با اطمینان در مورد شرایط ثبت نام این دانشگاه صحبت کنیم.

    2. دوست عزیز نگران معدل نباش، چون معدل من امسال ۱۴ بود یعنی زیر ۱۶ و رتبم ۴۰۰ ولی واسه مصاحبه برام پیامک اومد.

  183. سلام
    من رتبه ام در کنکور سراسری سال ۹۴ شده ۶۰۰ بعد میخواستم ببینم الآن چجوری باید برای مقطع کارشناسی در رشته ی هوا فضا در دانشگاه امام حسین اقدام کنم؟؟؟؟
    اصلا در دفترچه ی انتخاب رشته دانشگاه امام حسین نیست، میخواستم ببینم الآن من تکلیفم چجوریه برای کارشناسی، باید کارشناسی رو یک دانشگاه دیگه بخونم یا خود امام حسین برای هوافضا کارشناسی داره؟؟؟ اگه در کارشناسی هوافضا داره چجوری باید هوافضا رو انتخاب کنم، چون توی دفترچه اصلا کد رشته محل هاش نیست
    لطفا زودتر پاسخ بدید چون پنج روز دیگه انتخاب رشتس
    ممنون

    1. سلام
      دانشگاه امام حسین دیگه در مقطع کارشناسی از طریق کنکور سراسری دانشجو نمی پذیره و فقط از طریق آزمون داخلی که خرداد برگزار میشه پذیرش داره البته تا جایی که شنیدم مدرکش هم داخلیه.
      یعنی شما باید کارشناسی رو یه دانشگاه دیگه بگیری بعد ارشد از طریق آزمون سراسری بری دانشگاه امام حسین، البته دیگه از امسال بورسیه ارشد هم نمی گیره و شما فقط یه دانشجویی معمولی هستی، ولی قطعا اولویت جذب با دانشجویان خودشه.
      امیدوارم مفید بوده باشه.

  184. سلام
    من در کنکور سراسری سال ٩۴ رتبه ی ۶٠ رو کسب کردم
    حالا که دفترچه ی انتخاب رشته برای کنکور ،کارشناسی منظورمه، هیچ نشونی از دانشگاه امام حسین توی دفترچه نیست، توی سایت دانشگاه امام حسین هم هیچ توضیحی نیست، توی دفترچه ی کد رشته محل ها هم دانشگاه امام حسین نیست، الآن من میخواستم رشته ی هوافضا امام حسین رو انتخاب کنم ولی اصلا کد رشته محل هاش نیست، الآن تکلیف من چیه؟؟؟
    چجوری باید رشته ی هوافضا در مقطع کارشناسی در دانشگاه امام حسین انتخاب کنم، با اینکه تو دفترچم نبود؟؟؟؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنید، چهار روز دیگه انتخاب رشته شروع میشه و من نمیدونم باید چیکار کنم چون دانشگاه امام حسین نیست توی دفترچه ی انتخاب رشته!!!!

  185. سلام آیا دانشگاه امام حسین در سال ۹۵-۹۶ دانشجوی بورسیه می گیرند؟خواهشا جواب بدید.

    1. سلام.مشخص نیست،وقتی در سال گذشته اعلام کرد که بورسیه میگرد ولی امسال تصمیم گرفت که بورسیه نگیرد آن وقت نباید انتظار داشته باشید که سال بعد از الان مشخص باشد که بورسیه میگیرد یا خیر.

  186. با سلام و تشکر از سایت خوبتون.آیا اگر در دانشگاه جامع امام حسین به صورت غیر بورس کارشناسی ارشد بخونی میتونی با انتخاب خودت به عضویت سپاه در بیای؟ضمنا بابام جانباز بالای ۲۵ درصد هستش.
    در واقع فرق بورس و غیر بورس در چیه؟
    با تشکر.

    1. سلام.بله

      -منظور از بورس تحصیلی طبق قوانین هر سازمان یا نهادی تفاوت هایی دارد موارد مشابه آن تعلق گرفتن کمک هزینه تحصیلی و رفاهی می باشد اما در تعهد خدمتی متفاوت می باشد مثلا سازمانی طبق قوانین مصوب داخلی بعد از فارغ التحصیلی تا دو برابر سنوات تحصیلی باید براشون کار کنید یا در سازمان دیگر جذب و استخدام می شوید.

      -غیر بورس هم مثل روزانه سایر دانشگاه های دولتی

  187. سلام خسته نباشید،نتیجه مصاحبه ها واسه ارشد برا کسی اومده؟نیومده؟تو سایت ک خبری نیست

  188. سلام ببخشین تو کنکور ۹۴ تو دفترچه انتخاب رشته ۱۲ نفر دانشجو میپذیرد میشه بگین حدود رتبه باید چند باشه؟

  189. سلا مهندس جان
    بنده دانشجو سال اخر الکترونیکم
    خواستم ببینم برا پذیرش تو دانشگاه امام حسین در مقطع ارشد باید کنکور سراسری شرکت کرد
    یا ازمون مستقل دارد؟
    سپاسگزارم

    1. سلام.برای رشته های داخلی مثل پدافند یا CCD آزمون داخلی هم برگزار میکند ولی برای رشته های موجود در دفترچه صرفا از طریق کنکور سراسری پذیرش دارد.

  190. سلام اقای مهندس
    خواستم بپرسم دانشگاه امام حسین ازمون مستقل واسه ارشد دارد؟
    سپاسگزارم

    1. سلام.برای رشته های داخلی مثل پدافند یا CCD آزمون داخلی هم برگزار میکند ولی برای رشته های موجود در دفترچه صرفا از طریق کنکور سراسری پذیرش دارد.

  191. سلام مجدد خدمت شما
    در ازمون داخلی دانشگاه امام حسین مثل ازمون پدافند فارغ التحصیلان رشته های مربوطه میتوانند شرکت کنند؟ یعنی افرادی که استخدام ارگان دولتی نباشند منظورمه
    ممنون.

    1. سلام.برای آزمون از طریق کنکور سراسری چنین چیزی نوشته شده است: در کدرشته امتحانی ، ۱۱۵۸-پدافند غیرعامل پذیرش دانشجو فقط برای دانشگاه جامع امام حسین(ع) و از بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مورد تأیید وزرات علوم، علاوه بر شاغلین در سپاه و سایر نیروهای مسلح و از میان کلیه کارکنان رسمی سازمانهای دولتی و وزارتخانه ها با تأیید سازمان پدافند غیرعامل کشور صورت میگیرد و از داوطلبان با توجه به نمره اکتسابی و بر اساس شرایط و ضوابطی که بعداً به صورت برگه شرایط و ضوابط در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد، مصاحبه به عمل خواهد آمد.
      اما برای آزمون داخلی صرفا از کارکنان شاغل در سپاه پذیرش دارند و مدرک داخلی بدون مهر وزارت علوم اعطاء خواهد شد که برای ادامه تحصیل جهت اخذ دکتری فقط میتوانید آزمون دکتری دانشگاه فوق را شرکت نمایید و سایر دانشگاه ها مدرک فوق را قبول ندارند.

  192. سلام مهندس من داییم جانباز ۷۰ درصد بوده و الانم شهید شده میخواستم بدونم به من سهمیه تعلق میگیره؟؟

  193. سلام ببخشید میخواستم بدونم رتبه و تراز لازم جهت ورود به دانشگاه افسری باید حداقل چند باشه

  194. سلام . خوااااااهش می کنم توروخخخخخخدا جوابمو بدین.من چجوری برم دانشگاه افسری؟ من یه دخترم.لیسانس حسابداری.اما می خوام افسر بشم.یعنی پلیس زن بشم نه رشته های مربوط ب بهداشت و … از صفر هم شروع میکنم.از دیپلم.فقط بگین چجوری.توروخدا بگین من هیچ جا اطلاعات پیدا نکردم.خواهش می کنم جواب بدین.

    1. سلام.واقعا روحیه شما تحسین برانگیز است ولی دانشکده افسری فقط مرد پذیرش دارد شما باید از طریق ناجا (نیروی انتظامی) اقدام کنید و میتوانید پلیس شوید!

  195. سلام مهندس. خواهشمندم به این سوال من جواب بدین چون هرجا رفتم نتونستم درست حسابی متوجه بشم.من امسال میخوام ارشد شرکت کنم میخواستم ازتون خواهش کنم که بهم توضیح بدین برای اینکه بتونم تو یکی از گرایش های مخابرات ارشد دانشگاه امام حسین به صورت بورسیه قبول بشم باید چکار کنم؟ آیا همون کنکور ارشد کافی است یا باید آزمون جداگانه ای هم شرکت کرد؟
    سوال دیگجه اینکه باتوجه به اینکه من عضویت فعال بسیج هم دارم برای قبولی باید حدود رتبه چقد رو داشت؟
    از قبل از شما به دلیل راهنمایی هایتان متشکرم

    1. سلام.همانطور که این دانشگاه در زمان انتخاب رشته اعلام کرده بود امسال بورسیه نمیگرفت.اما برای تحصیل در این دانشگاه از طریق کنکور ارشد میتوانید اقدام کنید و لازم نیست در آزمون دیگری شرکت کنید و بعد از اعلام نتایج اولیه و مجاز به انتخاب رشته شدن در مصاحبه و سایر مراحل آن در دانشگاه فوق شرکت میکنید و در نهایت با توجه به موفق بودن نتیجه مصاحبه و سایر شرایط میتوانید در دانشگاه فوق ثبت نام نمایید.داشتن بسیجی فعال یکی از شرایط اختصاصی این دانشگاه می باشد و تاثیری در قبولی آن ندارد ولی حدود رتبه های قبولی آن در سال های گذشته در کامنت های همین بخش گفته شده است و رتبه شما حداقل بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ باید باشد.

  196. با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم نتایج مصاحبه اولیه دانشگاه امام حسین معلوم شده؟
    اگه معلوم نشده به نظرتون کی معلوم میشه؟

    1. سلام.در حال حاضر خیر،اگر نتایجی از مصاحبه اعلام شود باید تا یکی دو هفته آینده اعلام شود در غیر این صورت با همان نتایج نهایی نتایج اعلام خواهد شد و به این معنی هست که مرحله بعدی وجود نخواهد داشت.فعلا تا یکی دو هفته باید صبر کنید.

  197. سلام.
    پس چرا خبری نشد از دانشگاه امام حسین دیگه این هفته باید فراخون کنن

  198. اسلام
    من درحال حاضردانشجوی ترم۶مهندسی مکانیک هستم.من سه سوال داشتم،ممنون میشم اگه جوابمو بدین چون جواب این سوالها واقعا برای آینده من خیلی مهمه.
    ۱٫نحوه بورسیه و استخدام دردو دانشگاه مالک اشتر و امام حسین چگونه و تا چه حد است؟
    ۲٫این دودانشگاه برای حدود چه رتبه هایی درکنکور ارشد مکانیک دعوت به مصاحبه میکنن؟
    ۳٫باشناورکردن رشته هوافضا و با سطح دروس رشته مکانیک برای جواب دادن به سوالات کنکور ارشد هوافضا،چقدر شانس موفقیت تو رشته هوا فضا دارم؟(هم تو کنکور وهم برای ادامه تحصیل در فوق لیسانس)
    باتشکر!ببخشید طولانی شد!!!

    1. سلام.
      ۱-دانشگاه مالک اشتر که تعهد استخدامی ندارد ولی از بین فارغ التحصیلان هر ساله تعدادی جذب می شوند که اولویت با شاگردان ممتاز می باشد.دانشگاه امام حسین (ع) هر ساله بورس میگیرد و مراحل آن هم در همین قسمت توضیح داده شده است و بعد از فارغ التحصیلی هم جذب یکی از ارگان ها یا سازمان های وابسته به آن می شوید.
      ۲-برای رشته مکانیک اطلاعی ندارم.
      ۳-رشته هایی مثل هوافضا به دلیل ظرفیت کم آن نسبت به سایر رشته های اصلی ، قبولی در آن کمی سخت تر می باشد.تعداد داوطلبان شرکت کننده در این رشته ها معمولا کم است ولی چون ظرفیت آن خیلی کم است باید مثلا رتبه زیر ۱۰۰ بیارید.در مقطع ارشد با توجه به اینکه با ضرایب مکانیک ارائه می شود مشکل خاصی وجود ندارد و کاملا به علاقه و سعی و تلاش خودتان برمیگردد.

  199. فکر نکنم، چون با کسی تماس نگرفتن!
    من با گزینش استانمون تماس گرفتم گفت تا حالا هیچ لیستی واسه گزینش برامون نیومده!

  200. سلام.
    پذیرفته شده های نهایی ارشد امسال ممکنه بورسیه و بعد جذب بشن؟؟ لطفا جواب بدین
    ممنون

  201. سعید جان تو اطلاع داری.بلاخره این که بورس نیستیم و این همه گزینش شدیم جریانش چیه؟؟
    اخرسر یه مدرک میدن بهمون یا جذب میشیم؟!
    من رشته ام الکترونیکه

  202. راستش اطلاع از خود دانشگاه ندارم ولی مسولین گزینش استان می گفت تا حالا سابقه نداشته بدون گزینش ما کسی بره دانشگاه، بعدشم گفت چون بودجه نظامی امسال کاهش داشته ممکنه بورس نکنن ولی احتمال خیلی زیاد در پایان دوره کسایی که علاقه دارن جذب میشن

  203. سلام مهندس خدا قوت ببخشید واسه خواندن درس مدار بایستی حتما ریاض مهندسی و معادلات رو بلد باشیم

    1. سلام.خیر آنچنان نیازی نیست.فقط فصل تبدیل لاپلاس آنها مشابه هم است.

  204. میترسیم دوسال ارشد بخونیم بعدش از جذب و استخدام هم خبری نباشه و با این اوضاع بیکاری باید بعدشم بریم خدمت مقدس و… اخرشم هیچ

  205. سلام دوستان.در مرحله گزینش دانشگاه امام حسین مصاحبه علمی به چه صورت است.اگر دوستان این مرحله را طی نموده اند لطفا اطلاعاتشان را در اختیار ما قرار دهند

  206. سلام مهندس خدا قوت من رشته ام انتقال و توزیع هست استخدامی آموزش و پرورش نوشته رشته های مورد نیاز مهندسی علمی کاربردی برق منظورش چیه؟آیا تبدیل لاپلاس در کتاب زرگر توضیح داده شده ممنون

  207. بنظرم چون باید فراخون کنن و تحقیقات محلی انجام بدن وبعدش سنجش هفته اول شهریور می خواد اعلام نتایج کنه دیگه این هفته پیش رو اخرین مهات برای برای فراخون کردن هستش .فقط خدا کنه قبول شیم یه کم سوالات عقیدتی و علمی سخت بود

  208. باسلام و خسته نباشید
    آقای مهندس فعلا خبری نیست از نتایج اولیه دانشگاه امام حسین؟

      1. سلام، فکر کنم منظور دوستمون فرم کروکی باشه، چون هر سال نتایج با سنجش اعلام شده ولی امسال تا حالا تحقیقات محلی نداشتن

  209. به دانشگاه زنگ زدم گفتن که قبول شده ها رو سنجش اعلام میکنه گفتم که فرم دادن بهمون که ….اصلا خبر نداشت معلوم نی چه خبره هی

    1. واقعا که .این همه آدم رو بلاتکلیف نگه داشتن حالا میگن سنجش اعلام میکنه.اون از فراخوان مصاحبه اینم از این.حالا خوبه بورسم نمیکنن اینقد اذیت میکنن

  210. سلام دوستان، امروز با دانشگاه تماس گرفتن گفتن که در صورتیکه سازمان سنجش اسمتون رو به عنوان قبولی اعلام کنه اونوقت بهتون میگیم که فرمها رو پر کنید بیارید، فکر کنم شده مثل چند سال پیش که بورس دلبخواهی بود.

  211. سلام حالا اگه بعد اعلام سنجش ما امام حسین رو انتخاب کنیم ولی اونا با توجه به فرما صلاح ندونن چی میشه تکلیف؟

    1. سلام.آنها باید حتما قبولی قطعی را به سنجش ارسال کنند در غیر این صورت و عدم قبولی سنجش دانشگاه فوق را از لیست شما حذف میکند تا در کد محل دیگری در صورت امکان پذیرفته شوید.

  212. سلام. میخواستم بدونم که مصاحبه در شهر خودمان برگزار میشود یا نه؟ و اینکه تا چه رتبه ای میشود حداکثر قبول شد اگر حدودش راهم بفرمایید ممنون میشوم باتشکر .

  213. با عرض سلام خدمت شما مهندس عزیز.
    میخواستم بدونم مصاحبه “علمی” دانشگاه امام حسین چجوریه ؟؟ سوالات علمی مصاحبه رو در حد تخصصی میپرسن یا کلیاتی از مطالبی که خوندیم ؟؟
    از دوستان عزیز هم هرکی رفته مصاحبه خواهش میکنم یک توضیح در این رابطه بده. ممنون…

    1. سلام.از پروژه تون سوال میپرسند،چند سوال تخصصی از دروس تخصصی گرایش تون و در آخر هم ممکن است متنی جهت ترجمه بهتون بدهند یا با شما مکالمه کنند که سطح زبان شما مشخص شود.بیشتر سوالات تخصصی میپرسند مثلا یکی از سوالات علمی که در گرایش مخابرات پرسیده بودند فرق بین سیگنال صدا و موج صدا بود.

  214. سلام مهندس
    حالا که قراره جواب مصاحبه با همون جواب سازمان سنجش باشه امکان داره اگه تو مصاحبه قبول شده باشیم سازمان سنجش اولویت های بالاترو اعلام کنه؟

    1. سلام.احتمال این مورد خیلی کم هست چون امسال افرادی به مصاحبه دعوت شده اند که احتمال قبولی در اولویت های قبل دانشگاه فوق را نداشتند یا خیلی کم بوده و برای همین امسال نسبت به سال های قبل سنجش ابتدا بررسی اولیه انجام داده و سپس داوطلبان را برای دانشگاه های دارای شرایط خاص دعوت به مصاحبه کرده است.

  215. سلام مهندس من با رتبه ۳۰۰۰دعوت به مصاحبه شده بودم مصاحبه هم خوب دادم اما شما میگید تا رتبه ۲۰۰۰میگیرده مگه میشه مگه داریم

    1. سلام.برای قبولی قطعی رتبه ۲۰۰۰ لازم هست که برای گرایش های مختلف این دانشگاه این رتبه متفاوت است و ممکن است تا ۳۰۰۰ هم پذیرش کند و این مورد کاملا بستگی به داوطلبانی دارد که در مصاحبه شرکت میکنند،چون به فرض رتبه های قبل از ۳۰۰۰ تو مصاحبه قبول شده باشند و تعداد آنها به اندازه ظرفیت آن گرایش باشد خب قطعا با ۳۰۰۰ نمیتوان قبول شد!

    1. سلام.طبق آخرین خبر نتایج آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در هفته اول شهریور ماه قرار بود اعلام شود که نتایج دکتری امروز اعلام شد و احتمالا اگر برای ارشد هم نتایج زود اعلام شود تا اواسط هفته آینده هم باید نتایج ارشد اعلام شود.

  216. سلام مهندس

    حالا که سنجش میخواد نتایج رو اعلام کنه اینجور میشه که تاثیر مصاحبه کمتر از سابق میشه و تاثیر رتبه کنکور بیشتر میشه درسته؟

    1. سلام.خیر،نتایج را دانشگاه با در نظر گرفتن تمام موارد به سنجش اعلام کرده است و سنجش فقط بر اساس نتایج اعلام شده ، نتایج نهایی را اعلام میکند.

  217. سلام من دیپلم ریاضی دارم و ۱۸سالمه امسال دارم پیشدانشگاهی میخونم ایا برای ورود به دانشگاه امام حسین باید کنکور بدم

  218. سلام.وقتی تو مقطع ارشد قبول بشیم بعدش احتمال جذب و استخدام هست یا بریم سربازی؟؟؟؟ خیلی مهمه جواب بدین لطفا

  219. با سلام.لطف بفرمایید بگید که ایا دانشکده امام حسین.کارشناسی زمین شناسی میپذیرد?

    1. سلام.اون موقع شاید صد در صد نباشد ولی اکثر افرادی که در این دانشگاه تحصیل کردند جذب شدند مگر اینکه خودشان نخواستند.چون بدون هزینه تحصیل میکنید و روی تک تک دانشجویان خود سرمایه گذاری میکنند برای همین خیلی کم اتفاق میفتد که بعد از فارغ التحصیلی جذب نکنند.

  220. سلام اقای مهندس. تو دفترچه کنکور ارشد نوشته بود که سال۹۴-۹۵ دانشگاه امام حسین دانشجوی بورسیه نمیگیره. حالا با توجه به این وضعیت اگه ما قبول بشیم بعدا حتما جذب و استخدام سپاه خواهیم شد یا خیر؟( زمان مصاحبه و گزینش فرم جذب سپاه را هم پر کردیم)
    با تشکر

  221. سوال دوم اینکه دانشگاه امام حسین مثل دانشگاه مالک اشتر در چند شهر شعبه داره یا نه؟ ممنون

  222. سلام مهندس خوب هستین؟یه سوال داشتم و اینکه امسال چرا دانشگاه افسری از طریق دیپلم در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش نداشت منظورم از طریق رشته های نظری هستش؟ممنونم.یا علی

    1. سلام.خب این موضوع برمیگردد به مشکلات و سیاست های سازمان که میتوان به موارد فوق اشاره کرد:
      ۱- مشکل تامین بودجه برای مقاطع فوق
      ۲- تکمیل ظرفیت جذب در سازمان و مراکز مرتبط
      ۳- تمرکز بیشتر بر روی تحصیلات تکمیلی
      و…

      1. ببخشید دوباره مزاحمتون شدم مهندس.یعنی دیگه برای همیشه جذب دانشجو افسری از دیپلم به طور کامل قطع میشه؟واینکه دانشگاه افسری امام حسین فقط از طریق دیپلم جذب دارد یا خیر؟اجرکم عندالله

        1. سلام.خواهش میکنم.امسال اینگونه بوده است و ممکن است از سال بعد مجدد پذیرش داشته باشند و چیزی مشخص نیست.دانشجوی افسری از طریق کنکور سراسری از مقطع دیپلم پذیرش دارد ولی از طریق آزمون داخلی از مقطع فوق دیپلم هم دانشجو میگرفت.برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
          مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
          شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹

  223. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندس پور کاظم. از شما به خاطر راهنمایی هاتون کمال تشکر رو دارم…
    در رابطه با دانشگاه امام حسین میخواستم این سوال رو بپرسم که معدلی که دانشگاه برای مصاحبه اعلام میکنه
    ( مثلا سال قبل معدل ۱۵ مقطع کارشناسی ) همون معدلی هست که زمان ثبت نام در کنکور در سایت سنجش وارد میکنیم ( منظورم تا ترم شش) یا معدل بعد از فارغ التحصیل شدن؟؟
    (چون زمان ثبت نام در کنکور هنوز دو ترم دیگه مونده و معدل این دوترم حساب نشده)
    با تشکر…

    1. سلام.همان معدل ثبت نامی می باشد،البته در زمان مصاحبه میتوانید پرینت آخرین وضعیت تحصیلی که معدل کل در آن درج شده باشد را همراه خود داشته باشید تا در اصل آخرین معدل خود را اعلام کرده باشید.البته اگر وضعیت رتبه و مصاحبه شما خوب باشد ، در صورت پایین بودن معدل شما از معدل مورد نظرشان(مثلا حدود یک نمره) حتما مساعدت میکنند چون آنها دانشجو خوب را هیچ وقت بخاطر یک نمره معدل از دست نمیدهند.

  224. سلام

    آیا کسی هست که امروز از طرف دانشگاه امام حسین باهاشون تماس گرفته باشن؟ اخه تو سایت دانشگاه قبل اینکه سنجش اعلام کنه اطلاعیه ثبت نام زدن

  225. سلام مهندس.من چند وقت پیش رفتم گزینش ازشون که میپرسیدم میگفتن دیپلم دیگه واسه افسری سپاه نداریم و از این جور حرفها که میخواستن بپیچونن!یکی دیگه میگفت دیگه از لیسانس میبرن در صورتی که این اتفاق نیفتاد.سوالم اینه که مگه دانشگاه امام حسین در بخش افسری اون هرسال فارغ التحصیل ندارن که هر سالی که باید بگیرن باید ۴ سال تو باشن،وایا بخش جداگانه ای واسه تربیت لیسانسه ها واحتمالا فوق دیپلم ها وجود داره؟خیلی معذرت میخوام طولانی شد.

    1. سلام.طبق سیاست جدید این دانشگاه بیشتر به ارتقاء تحصیلی پرسنل خود خواهد پرداخت ولی برای تحصیلات تکمیلی فعلا پذیرش دارد.تنها راهی که برای شما وجود دارد یا استخدام این سازمان شوید که با دیپلم خیلی کم میگیرد و اگر جذب کند اصلا ارزش ندارد باید با مدرک کاردانی و کارشناسی اقدام نمایید.یا از کنکور ارشد وارد این دانشگاه و سازمان شوید.

  226. با عرض سلام وادب خدمت مهندس و تمام دستان
    میخواستم بدونم نتایج قبولی کد رشته هایی ک. زمان ثبت نامشون رو تو سایت زدن اعلام شده؟
    چون سنجش اطلاعیه داده یه سری از رشته های دارای شرایط خاص جوابشان بعدا اعلام میشه؛
    اگرکسی قبول شده لطف میکنه اگه اعلام کنه
    تشکر

  227. سلام و خسته نباشید و تشکر از شما جناب مهندس عزیز بنده در دانشگاه امام حسین ع پذیرفته شدم،یه سوال داشتم اینکه در سایت دانشگاه مدارک مورد نیاز نوشته شده کارت پایان خدمت برای دانشجویان غیر بورس،مگه دانشجوی بورس هم میگیرن،یا اونایی که غیر بورسن مگه همه کارت پایانخدمت دارند؟
    منظورشان چیه؟
    باتشکر

    1. سلام.شاید دو گروه پذیرش داشتند بورس و غیربورس،موقع ثبت نام که تشریف میبرید مشخص می شود که دانشجویانی که پذیرش کرده اند بورس هستند یا غیر بورس!معمولا بورس کرده باشند باید به عضویت سپاه هم در آمده باشید.خیر ولی باید وضعیت خدمت شان مشخص باشد.

  228. مهندس با سلام
    سازمان سنجش ۲ اولویت بالای دانشگاه امام حسین رو برای من اعلام کرده همون چیزی که ازش می تر سیدم !!!!
    حالا ۲ تا سوال دارم خدمتتون :
    ۱- از کجا باید بفهمهم تو مصاحبه قبول شدم؟؟
    ۲- اگه تو مصاحبه قبول شده باشم با توجه اینکه الان روزانه واسم اعلام شده چطوری میتونم برم دانشگاه امام حسین؟؟؟؟
    خیلی واسم مهمه لظفا جواب بدین

    1. سلام.رتبه و محل قبولی تون را بفرمایید!
      ۱-تو کارنامه نهایی که اعلام می شود میتوانید به این موضوع پی ببرید
      ۲-امکانش نیست مگر تکمیل ظرفیت اعلام کنند و شما بتوانید مجدد دانشگاه امام حسین (ع) را انتخاب کنید که بعید است.
      ولی پیگیر این موضوع باشید شاید این اتفاق بیفتد.

  229. سلام.متاسفانه من قبول نشدم .آیا فرصتی برای اعتراض نیست؟؟؟
    کسی هست قبول شده باشه؟

  230. اسلام ایا میشه در مقطع از دانشگاه امام حسین به دانشگاه دیگر انتقالی یا مهمان گرفت؟ ممنون

  231. سلام جناب مهندس من در مقطع ارشد غیربورس(روزانه) دانشگاه امام حسین قبول شدم . میخوام بدونم تحصیل در این دانشگاه با توجه به اینکه ما غیربورس هستیم رایگان است؟

    1. سلام.مشخصات رتبه و گرایش قبولی تون هم بفرمایید،بله رایگان است.تفاوت بورس و غیربورس در پرداخت هزینه از طرف دانشگاه و جذب می باشد که در غیربورس همانند سایر روزانه ها خواهد بود.

  232. سلام من بارتبه۱۴۰۰ مهندسی مکانیک طراحی کاربردی روزانه قبول شدم .می خواستم بدون ایا دانشگاه به دانشجویان غیربومی خوابگاه میده وایا برای خوابگاه هزینه دریافت می کنه؟واین که بعداچقر احتمال جذب وجود داره؟

  233. با سلام خدمت جناب مهندس پورکاظم دانشگاه امام حسین ع به دانشجویان ارشد روزانه غیر بورس خوابگاه می دهد و هزینه چقدر است. باتشکر

    1. سلام.قبلنا که بورس میگرفت هزینه ای بعنوان ودیعه میگرفت و آخرش هم در صورت عدم خسارت به خوابگاه هزینه مسترد می شد.الان که غیر بورس میگرد احتمالا هزینه میگیرند.

  234. سلام آقای مهندس
    من معدل کارنامه نهاییم با معدل ترم هفتم حدود ۲۵ صدم کمتره چیکار باید بکنم؟؟قبولیم لغو میشه؟؟
    علت مغایر بودن هم مشکلات به روز آوری سیستم آموزشی دانشگاه بوده

      1. پیرو سوال قبلی:
        دانشگاه شاهد قبول شدم با رتبه ۱۰۰۰٫آیا برای قبولی مشکلی پیش میاد؟؟یا با نامه اوردن از دانشگاه مشکل حل میشود؟؟

        1. سلام.
          – معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سنجش باشد) خودداری خواهد شد.

          – نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به کلیه دانشگاهها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۴ ابلاغ گردیده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف داوطلبان به سنجش باشد) می‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. داوطلبانی که دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهایی خود را تا پایان آبان ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری نمایند.

          *با توجه به اطلاعیه فوق حتما نامه از دانشگاه خود به همراه داشته باشید.

  235. با عرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم رتبه ی تقریبی کنکور ارشد واسه قبولی تو رشته ی مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه تقریبا باید چند باشه تا بتونم قبول شم ؟؟ لطفا جواب بدین ممنون
    با تشکر

  236. با سلام خدمت جناب مهندس پور کاظم عزیز، آیا دانشگاه امام حسین ع به دانشجویان ارشد روزانه غیر بورس خوابگاه می دهد و هزینه چقدر است. باتشکر

    1. سلام.قبلنا که بورس میگرفت هزینه ای بعنوان ودیعه میگرفت و آخرش هم در صورت عدم خسارت به خوابگاه هزینه مسترد می شد.الان که غیر بورس میگرد احتمالا هزینه میگیرند.

  237. با سلام و خدا قوت خدمت آقای پور کاظم عزیز گیشه بفرمایید که سطح علمی دانشگاه امام حسین ع در چه حدی است ؟ مثلا نسبت به دانشگاهی شاهد تهران یا رازی و بولی و… و برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا چه حسنی و احیانا چه محدودیتهایی دارد. خیلی خیلی متشکر

    1. سلام.شما اگر اسم و ایمیل تون هم عوض نکنید ما پاسخ تون را هم میدیم و لزوم ندارد چنین کاری کنید.کامنت قبلی به اسم رحیم بودید و الان به اسم امیر با دو ایمیل مجزا!

  238. سلام مهندس عزبز
    تو کارنامه نهایی رتبه من ۲۲ و آخرین رتبه قبولی امام حسین ۱۶ هستش:
    ۱_ میشه گفت چون تو کارنامم عدد ۲ درج نشده جلو اسم دانشگاه تو مصاحبه قبول شدم اما این رد شرنم مربوط به رتبه ۲۹۰۰ در کنکور هست؟
    ۲_ اگه اینجور باشه احتمالش هست اگه پیگیری کنم تو تکمیل ظرفیت قبول شم؟
    بازم ممنون از محبتتون

    1. اگر چند برابر ظرفیت اون کد رشته برای مصاحبه انتخاب میشن بحث دیگه ایه ولی اگه به تعداد ظرفیت اعلام شده میبرن مصاحبه پس قطعا شما تو ظرفیتش قبول نشدی . شما مصاحبه رفتید مگه با این رتبه ۲۲ در اون کد رشته ؟

  239. سلام،میخواست بدون اگه الان دوره روزانه یه دانشگاهی رو ثبت نام کنیم یعد نوی تکمیل ظرفیت امام حسین قبول شیم میشه از اونجا انصراف داد و در دانشگاه امام حسین ثبت نام کنیم

    1. سلام . بله میشه . خود به خود قبولی قبلی لغو و تکمیل ظرفیت جایگزین میشه یعنی اصلا نمی تونید انصراف ندید اگه تکمیل ظرفیت قبول بشید چون دانشگاه قبلی کلا لغو میشه قبولیش .

  240. با سلام،خسته نباشین
    اگه روزانه یه دانشگاه دولتی ثبت نام کنیم،بعد توی تکمیل ظرفیت امام حسین قبول بشیم میشه از اون دانشگاه انصراف داد و امام حسین رو ثبت نام کرد.با تشکر

    1. سلام . بله میشه . خود به خود قبولی قبلی لغو و تکمیل ظرفیت جایگزین میشه یعنی اصلا نمی تونید انصراف ندید اگه تکمیل ظرفیت قبول بشید چون دانشگاه قبلی کلا لغو میشه قبولیش .

  241. سلام مهندس وقت بخیر میخواستم بدونم من با این شرایط میتونم وارد دانشگاه و استخدام بشم. متولد ۱۳۶۹ رشته تحصیلی حسابداری مقطع کارشناسی معدل ۱۴:۵۰ یک سال سابقه بسیج فعال ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. سلام.با توجه به اینکه این دانشگاه هنوز رشته حسابداری را ارائه نکرده است برای همین نمیتوانید برای این این رشته در دانشگاه فوق اقدام نمایید مگر تغییر رشته دهید به یکی از رشته های زیر که پذیرش دارد:
      مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات – امنیت اطلاعات/ مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات –
      شبکه‌های کامپیوتری
      مهندسی برق-افزاره‌های میکرو و نانوالکترونیک/ مهندسی برق-
      الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی
      مهندسی برق-مخابرات امن و رمزنگاری/ مهندسی برق-مخابرات سیستم
      مهندسی برق-مخابرات میدانی و موج/ مهندسی برق-مدارهای مجتمع الکترونیک
      مهندسی کامپیوتر-نرم افزار/ فیزیک هسته‌ای/ فیزیک اتمی مولکولی
      ریاضی کاربردی/ شیمی آلی/ شیمی تجزیه/ شیمی فیزیک
      علوم و فناوری نانو- نانو شیمی/ زیست شناسی- علوم سلولی و مولکولی
      پیشرانه‌ها- جامد/ پیشرانه‌ها- مایع
      مهندسی صنایع-لجستیک و زنجیره تأمین/ مهندسی صنایع-مدلسازی سیستم‌های کلان
      مهندسی عمران-سازه/ مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی/ مهندسی مکانیک-طراحی کاربردی
      مهندسی شیمی-طراحی فرآیند/ مهندسی هوا فضا-آئرودینامیک/ مهندسی هوا فضا-سازه‌های هوایی
      جغرافیای نظامی

      1. ممنونم مهندس پس برا اطلاعات بیشتر و تغییر رشته و زمان بندی مناسب میشه ی شماره تماس دانشگاه مربوطه رو بزارین یا باید حضوری بیام ؟

        1. سلام.
          مرکز آزمون و سنجش دانشگاه جامع (مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)
          شماره تلفن: ۷۷۱۰۵۶۹۱
          پست الکترونیکی: Azmoon@ihu.ac.ir
          مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
          شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹

  242. سلام بر شما.این باره چنمه که میپرسم اگه ممکنه جوابم رو بدید
    سطح علمی دانشگاه شاهد چطوره به خصوص الک و م پزشکیش
    از شهرستان بهتره
    ممنون

    1. سطحشو نمی دونم ولی بعید می دونم مدرکش از جاهایی مثل صنعتی اصفهان و تبریز و فردوسی مشهد بالاتر باشه . از نظر تهران بودن که البته بحثش جداس . زیاد سخت می گیریا مهندس یه جایی رو انتخاب کن بخون

      🙂

    2. با سلام.دانشگاه شاهد دانشگاه با امکانات و خوبی هست و البته مصاحبه قبل ورود داره که سخت نمیگیرند.
      ولی اگه علاقه به کار دولتی داری خععلی این دانشگاه براشون قابل قبوله چون سیستم مذهبی خوبی داره

  243. سلام
    میخواستم بدونم ما که الان غیر بورس قبول شدیم چون کلا امسال پذیرش غیر بورس بوده در حین تحصیل امکان داره جذبمون کنن یا کلا باید بیخیال جذب بشیم؟؟؟

    1. سلام.امکان جذب وجود دارد و غیربورس گرفتن این دانشگاه بیشتر بخاطر کمبود بودجه بوده است شما بعد از فارغ التحصیلی میتوانید برای استخدامی و جذب در قسمت مورد نظرتان اقدام نمایید.

  244. ممنون مهندس عزیز.حیف که تهرانم وگرنه شاهد و نمی زدم
    بازم ممنون از سایت عالیتون

  245. سلام خدمت جناب مهندس
    من هم دانشگاه جامع امام حسین غیربورس قبول شدم و هم دانشگاه آزاد تهران شمال. به نظر شما کدام دانشگاه بروم؟ کدام دانشگاه آینده بهتری دارد و کدام دانشگاه اعتبار بیشتری دارد؟ اگر خود جنابعالی بودید کدام را انتخاب می کردید؟
    با تشکر فراوان

  246. سلام خدمت جناب مهندس
    من هم دانشگاه جامع امام حسین غیربورس قبول شدم و هم دانشگاه آزاد تهران شمال. به نظر شما کدام دانشگاه بروم؟ کدام دانشگاه آینده بهتری دارد و کدام دانشگاه اعتبار بیشتری دارد؟ اگر خود جنابعالی بودید کدام را انتخاب می کردید؟
    با تشکر فراوان

    1. دانشگاه امام حسین یک دانشگاه نظامی است و دانشگاه آزاد واحد شمال یک دانشگاه غیرنظامی! اگر با جو سیستم نظامی مشکلی ندارید میتوانید وارد امام حسین شوید.در غیر اینصورت آزاد.
      عقاید انسانها با هم متفاوت است.بنده و شما نیز به لحاظ فکری متفاوت هستیم.

  247. سلام؛
    امکانش وجود داره که کسایی که دانشگاه امام حسین قبول شدند در صورتی که ثبت نام نکنن از سایر افرادی ک مصاحبه شدند تو تکمیل ظرفیت ثبت نام به عمل بیاد؟

  248. سلام مهندس کارنامه نهاییم رو نگاه کردم در دانشگاه امام حسین بعد از مصاحبه ۲۵شده اما آخرین رتبه ۲۰ گرفته احتمال داره تو تکمیل ظرفیت قبول بشم ممنون

    1. سلام، باید شانس بیارید چند نفر واسه ثبت نام نرند و یا ظرفیت و یه خورده افزایش بدند

  249. سلا,م ,یه سوال درمورد قبولی در مالک اشتر توی تکمیل ظرفیت دارم,اینکه ایا جواب قبولی اولیه (دعوت به مصاحبه شده باشید)در مالک همزمان با جواب قبولی در دانشگاه در تکمیل ظرفیت میاد,یا زودتر؟ واینکه ایا مثل انتخاب رشته است,یعنی اگر در مصاحبه مالک قبول شده باشی بقیه کد رشته های قبلی را نیاورده ای؟من از دانشگاه راضی نیستم به نظرتون اول مالک بزنم بعد بقیه دانشگاه ها,من مالک زیاد دوست دارم؟چیکارکنم؟لطفا کمک کنید

  250. سلام خسته نباشید … میخواستم بپرسم من دانشجوی مهندسی هسته ای دانشگاه نجف اباد اصفهان هستم ساله بعد لیسانسمو میگیرم …واسه ورود ب دانشگاه امام حسین .. ایا مدرک لیسانسم قبول میکنن ساله دیگه ۲۲ سالم میشه .. امکان قبولی وجود داره…یا باید امتحان ازمون اختصاصی داد ؟؟؟واسه ورود ب داتشگاه باید چیکار کرد .. لطفا راهنمایی کنید .. ممنون میشم

  251. سلام مهندس تورو خدا این سوالو که ممکنه سوال خیلیا باشه جواب بده ایا به طور کل جذب افسر محصل از دیپلم واسه سپاه برداشته شده یا خیر؟

    1. سلام.امسال اینگونه بوده است و ممکن است از سال بعد مجدد پذیرش داشته باشند و چیزی مشخص نیست.برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
      مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹

      شرایط:
      ۱- برخورداری از سلامت جسمی و روانی (دارای روح و روان سالم).
      ۲- دارای آراستگی ظاهری، برخورداری از تحرک بدنی و آمادگی مهارت های جسمانی.
      ۳- دارابودن شرایط کلی قد و وزن (قد داوطلبین نباید از ۱۷۰ کمتر باشد).
      ۴- بر خورداری از سواد و تحصیلات لازم.
      ۵- حداقل نمره دیپلم یا پیش دانشگاهی ۱۴ می باشد.
      ۶- نداشتن معافیت پزشکی سربازی.
      ۷- حداقل سن ۱۸ وحداکثر ۲۱ سال باشد.
      ۸- مجرد باشد.
      سوالات آزمون مطابق نظام سالی واحدی و اعلام سازمان سنجش و آموزش کشوری می باشد.

  252. باسلام .ببخشید من یه سوال داشتم .من الان پیش دانشگاهی ام وسال ۹۵ کنکور دارم .میخواستم بدونم برای ورود به دانشکده افسری امام حسین چه کاری باید انجام بدم.
    آیا کنکور داره ؟در صورتی که در دفترچه کنکور ۹۴در رشته های نیمه متمرکز هیچ اسمی از دانشگاه امام حسین برده نشده
    آیا آزمون داخلی داره ؟که دراین صورت باید برم گزینش سپاه استان ثبت نام کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    آنقدر جواب های ضدونقیض شنیدم که دارم کلافه میشم

    1. سلام.امسال اینگونه بوده است و ممکن است از سال بعد مجدد پذیرش داشته باشند و چیزی مشخص نیست.دانشجوی افسری از طریق کنکور سراسری از مقطع دیپلم پذیرش دارد ولی از طریق آزمون داخلی از مقطع فوق دیپلم هم دانشجو میگرفت.برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
      مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹

    2. سلام دوست عزیز،
      شما باید از طریق عضو یاب برای امتحان داخلی شناسایی بشی یا بری قسمت گزینش شهرستان یا استان و درخواست بذی دیگه بقیه اش رو اونجا بهت میگن،
      من فقط تا این قسمت رو می دونم و تنها راهش هم همینه که گفتم دیکه راهی وجود نداره، البته همچین هم راه سختی نیست، البته فقط باید پیگیر باشی

      1. تشکر . حالا یه سوال دیگه شما میدونید حق انتخاب رشته باخودمه یا نه.یعنی اون رشته ها ودانشکده هایی که داره خودشون پخش می کنن یا من میتونم انتخاب کنم.
        این جواب رو هم بدین ممنون میشم

        1. سلام،
          قاعدتاً باید خودتون انتخاب کنید ولی اکه از مرکز گزینش استان (نه شهرستان) بپرسید بهتره، البته فقط حضوری می تونید جواب سوال هاتون رو بگیرید، راستی همین روزا باید پیگیر باشید چون تا پایان سال باید کار گزینشتون انجام بشه.
          یا علی

  253. سلام مهندس.
    میخواستم بدونم دانشگاه امام حسین به هیچ عنوان با مدرک غیرانتفاعی نمیشه انتخاب کرد؟؟
    دانشگاه های مالک اشتر . امام علی و ستاری چطور؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  254. سلام من دانشجویی رشته ی ساختمان در مقطع کاردانی هستم میخواستم ببرسم آیا دانشگاه امام حسین برای کاردانی به کارشناسی دانشجویان فنی را بورسیه میکنه،دیگر سوالم این هست که آیا دانشگاهی وجود دارد که سپاه انها را بورسیه کند اما بعد از اخذ مدرک انها را در کارهای غیر از درجه داری بفرستد مثلا یه مهندس عمران بعد از اخذ مدرک در کارهای عمرانی سپاه به عنوان مهندس ناظر باشد،بعد رشته های فنی متوانند به عنوان کاراموخته به این دانشگاه بیایند باغشی حق

  255. سلام
    منقصد دارم در ازمون ایلتس یا تافل شرکت کنم
    جایی باید کلاس برویم: کجا….یا خودمون هم می توانیم بخوانیم په منابعی
    در رشته الکترونیک ارشد برق خواجه تحصیل می کنم

    1. سلام.خب ابتدا باید سطح شما مشخص شود معمولا سطح یا مقطع بین Elementary تا Advanced تعریف می شود ، در صورتی که سطح شما Advanced باشد بله میتوانید با مطالعه منابع این آزمون ها در آزمون های رسمی زبان شرکت کنید.اما اگر سطح شما lower Advanced و یا پایین تر باشد ، کلاس ثبت نام کنید بهتر است و سریع تر به نتیجه خواهید رسید،در مورد کلاس ها و منابع میتوانید از اساتید زبان سوال کنید ولی نظر بنده در مورد کلاس موسسه آموزش زبان سفیر است.

  256. سلام جناب مهندس
    من امسال کنکور کارشناسی ارشد دارم . می خوام بدونم در چه صورت می توان به صورت دانشجوی بورسیه وارد دانشگاه امام حسین شد؟ چون شنیده ام که بعضی از دانشجویان در آنجا غیر بورس هستند و هیچ تعهدی برای استخدام آنها نیست . در ضمن رشته بنده برق می باشد .

  257. ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎی ﻧﻈﺎﻣﯽ، ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﮐﺸﻮﺭﯼ،ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻧﻈﺎﻣﯽ
    درس های تخصصی این رشته ها چیه و کسی که این رشته ها رو خونده در کدام بخش سپاه کار خواهد کرد
    به نظر شما در بین رشته های کارشناسی کدوم رشته بهتر هست

    1. سلام.شما pdf های زیر را مطالعه نمایید به احتمال زیاد پاسخگوی اکثر سوالات شما خواهد بود باز هم در صورت سوال میتوانید مطرح نمایید:
      در مورد بهتر بودن رشته ها همیشه ابتدا به علاقه تون توجه کنید و پیشنهاد بنده رشته های فنی و مهندسی می باشد.هر کدام از این رشته ها میتواند در بخش های مرتبط بکار گیری شوند.

      http://www.msrt.ir/fa/prog/ApprovedCourses/1-3-b-14.pdf
      http://www.msrt.ir/fa/prog/ApprovedCourses/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%D9%8A%203%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%8A%D8%B4.pdf
      http://www.msrt.ir/fa/prog/ApprovedCourses/%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%D9%8A%20%206%20%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%8A%D8%B4.pdf

  258. سلام ، من بسیار بسیار به دانشکده تربیت پاسداری و به این شغل علاقمندم … امسال پیش دانشگاهی رشته ریاضی ام و معدلم هم ۱۸ به بالا در دبیرستان نمونه دولتی است و از نظر جسمی از همه لحاظ مانند قد ، وزن وبینایی و …در سلامت به سر میبرم و دارای کارت فعال و کارت سبز هستم و از طرفی هم فرزند جانبازم …. میخواستم بپرسم که الان دقیقا باید چه اقداماتی انجام دهم برای وارد شدن به دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین ؟

    1. سلام.امسال این دانشگاه در مقطع کاردانی و لیسانس پذیرش نداشت.امسال اینگونه بوده است و ممکن است از سال بعد مجدد پذیرش داشته باشند و چیزی مشخص نیست.برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
      مرکز سنجش دانشگاه افسری (مقطع کاردانی و کارشناسی)
      شماره تلفن: ۷۷۱۰۴۸۶۹

  259. سلام مهندس پورکاظم وقت بخیر
    من امسال پیش ریاضی ام و میخام استخدام کارشناسی سال ۹۵ بشم
    یه توضیحی درباره دان افسری تاریخ آزمون مصاحبه گزینشش تاریخ تحویل مدارک ویه توضیح مختصر از رشته های تخصصی و غیر تخصصی که میتونم بخونم بهم بدین
    ممنون میشم
    تورئخدا جواب بدین این سول خیلی از علاقه منداس

    1. سلام.هنوز مشخص نیست برای سال ۹۵ در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش کند شما سعی کنید برنامه تون را طوری تنظیم کنید که منعطف باشد اگر پذیرش نداشت سایر انتخاب ها را داشته باشید چون امسال این اتفاق افتاد و برای این مقطع پذیرش نداشت.همه ی موارد فوق در نظرات هست میتوانید آنها را مطالعه نمایید و از طرفی در زمان پذیرش تاریخ و مدارک و…را اعلام میکنند و در دفترچه آزمون هم شرایط را درج خواهند کرد.

      1. سلام مهندس پورکاظم
        یکی از آشناهای من تو گزینش سپاه هستش و گفت که سال ۹۵ تو مقطع کارشناسی جذب داره وتاریخ تحویل مدارک تو فروردین ماهه و تاریخ کنکورشم ۲۸/خرداد/۹۵ هستش
        میخاستم ببینم که از چه منابعی و چه تعداد سوال میاد و اینکه نمونه سوالشم میشه گیر اورد

        1. سلام.اگر جذب داشته باشد از طریق کنکور سراسری جذب میکنند و منابع و تعداد سوالات آزمون سراسری هم مشخص است.اما اگر از طریق آزمون داخلی پذیرش کنند دروس و ضرایب گرایش ها را بر روی سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهند کرد.

      2. سلام مهندس میخاستم ببینم تو مقطع کاردانی و کارشناسی که سال آینده جذب داره تو کنکورش از منابعی استفاده میشه و اینکه میشه سوالاتشو گیر اورد.

        1. سلام.منابع بر اساس سرفصل وزارت علوم هست و سوالات استاندارد آزمون های سراسری می باشد،شاید از سال های گذشته در اینترنت موجود باشد یه جست و جو در گوگل انجام دهید اگر موجود باشد میتوانید تهیه نمایید.

          1. سلام مهندس پورکاظم وقت بخیر!!
            مهندس من هرچی تو نت سرچ کردم چیزی پیدا نکردم.اگه میشه یه زحمتی بکشین ببینین پیدا میکنین!!!
            شرمنده!

          2. مهندس ببخشید یه سوال دیگه داشتم!!
            برای اینکه تو مقطع کارشناسی استخدام بشم یعنی هم دوره تربیت پاسداریو بگذرونم هم اینکه بتونم بعدش ادامه تحصیل بدم تو همون دانشگاه باید از چه طرقی اقدام کنم،آزمون داخلی یا آزمون سراسری؟

          3. آن دوره ۹ ماهه برای همه ارگان های نظامی هست که برای بحث استخدامی افسران دانش آموخته مطرح می شود و ربطی به ادامه تحصیل در این دانشگاه ندارد،جهت تحصیل در این دانشگاه از طریق آزمون سراسری اقدام کنید.

          4. سوالات بی زحمت!!!
            برای ادامه تحصیل تو مقطع کارشناسی دانشگاه افسری باید تو سراسری شرکت کنم؟

          5. سوالات معمولا غیر رایگان هست و تو گوگل “سوالات آزمون داخلی دانشگاه امام حسین (ع)” را سرچ کنید پیدا میشه و البته سوالات تقریبا مشابه کنکور است.
            اما اینکه سال بعد کاردانی و کارشناسی (داخلی یا سراسری) پذیرش داشته باشند مشخص نیست و احتمالا در بهمن ماه مشخص می شود.چون ظرفیت دانشگاه افسری را به دوره های ۹ ماهه افسران دانش آموخته اختصاص داده بودند.

  260. سلام مهندس جان خسته نباشید ممنون میشم جواب بدین
    من لیسانس رشته معماری هستم میخوام دردانشگاه امام حسین ادامه تحصیل بدم درمقطع ارشد ممنون میشم من چکارکنم راهنمایی بفرماید ممنون

    1. سلام.اگر طبق سال های گذشته بخواهیم عمل کنیم شما دو تا کار باید انجام دهید:
      ۱- فرم عضویت این دانشگاه که سال های گذشته بهمن ماه منتشر میشد را پر کرده و برای دانشگاه ارسال نمایید(این فرم در زمان مشخصی بر روی سایت دانشگاه قرار میگیرد)
      ۲- در زمان انتخاب رشته این دانشگاه را در اولویت های اول خود قرار دهید و منتظر اعلام نتایج چند برابر ظرفیت و مصاحبه باشید
      سایر مراحل هم به صورت معمول انجام می شود مثل مصاحبه حضوری

  261. سلام
    من سال ۹۵کنکور دارم
    میخوام برم دانشگاه امام حسین ع و یه نظامی بشم
    چه کارایی باید بکنم ??

  262. سلام
    معردل دیپلم من ۱۴٫۸۴ هست و معدل پیش دانشگاهیم ۱۴
    آیا من میتونم وارد دانشگاه بشم؟

  263. سلام مهندس من رشته فیزیک تو پیام نور میخونم راهی نیست بتونم در دانشگاه امام حسین ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدم؟؟؟

    1. سلام.شرط معدل از سال گذشته به صورت زیر تغییر گرده است:
      *داشتن حداقل معدل ۱۵ در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها برای داوطلبین شرکت در دوره های کارشناسی ارشد.
      *سایر دانشگاه ها شامل آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور و… می باشد و مشکلی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ندارید البته به شرطی که در مصاحبه قبول شوید.

  264. سلام مهندس خسته نباشید شرمنده
    من اگراین فرم عضویت که شما می فرمایید بروی سایت قرار میگیرد پر کنم در ماه بهمن دیگه احتیاجی به شرکت در ازمون سرارسری هست یا نا؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باتشکر

    1. سلام.شما باید در آزمون سراسری شرکت کنید که مراحل فوق را انجام دهید یعنی تکمیل و ارسال فرم عضویت و انتخاب دانشگاه در اولویت های اول در زمان انتخاب رشته(اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری)

  265. سلام استاد پورکاظم . اول مرسی از این پست و مطلب عالیتون . میخواستم بدونم دانشگاه افسری امام حسین هم از ظریق کنکور جدب میکنه دانشجو یا آزمون جدا هم داره ؟ متشکرم پاسخ منو بدید. چون دانشگاه امام علی آزمون جدا داره.

    1. سلام.دانشگاه افسری تا سال قبل از طریق کنکور سراسری جذب میکرد ولی امسال جذب نداشته است.بله به صورت جداگانه از طریق استخدامی خودش دانشجو جذب میکنه ولی فقط صرفا برای گذراندن دوره تربیت پاسداری.

  266. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندس پورکاظم…
    من دانشجوی ترم هفت مکانیک هستم. خیلی به دانشگاه امام حسین علاقه دارم و میخوام در کنکور ارشد امسال این دانشگاه رو انتخاب کنم.(بیشترین هدفم از شرکت در کنکور هم انتخاب همین دانشگاهه!!)
    میخوام از همین الان که برای کنکور درس میخوانم برای مصاحبه(هم عقیدتی و هم علمی) خودم رو آماده کنم.
    …با توجه به تجربیاتتون چه توصیه ای دارین که از الان اطلاعات کسب کنم و خودم رو آماده کنم؟؟؟
    …و اینکه با توجه به پرسش زبان انگلیسی در مصاحبه و اینکه من زبان انگلیسی رو ضعیفم و خیلی کار نکردم ،میتونم تا زمان مصاحبه زبان انگلیسیم رو قوی کنم که اونجا کم نیارم؟؟
    (ببخشید که طولانی شد)
    با تشکر از شما……..

    1. سلام.برای موفقیت در این مصاحبه شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید:
      ۱-ابتدا شرایط و ضوابط این دانشگاه را مطالعه نمایید تا از این نظر مطمئن شوید مشکلی برای انتخاب این دانشگاه ندارید.
      ۲-اطلاعات عقیدتی و سیاسی خود را از الان تقویت کنید که در این خصوص بنده کتاب آزمون های مصاحبه حضوری را پیشنهاد میکنم که اطلاعات خوبی در مورد قرآن،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان،احکام شرعی،وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره)،تاریخ اسلام و ایران،شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی،دانش سیاسی،قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و…میباشد که نمونه های آن در مصاحبه ها مطرح شده است.
      ۳-برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.
      ۴-در مورد زبان شما باید بر روی دو مورد کمی تسلط داشته باشید یکی مکالمه و دیگری ترجمه ، برای این دو مورد که در مصاحبه معمولا مطرح میشود زمان کافی دارید و کافیست برای بخش مکالمه بتوانید مثلا در مورد پروژه و دوره کارآموزی خود توضیح دهید و در بخش ترجمه مثلا یک متن تخصصی را ترجمه کنید.

  267. آقای پورکاظم عزیز شما از چگونگی جذب دانشجو برای بخش دانشگاه افسری امام حسین یا همون تربیت پاسداریش که امثال قراره جذب کنن خبر ندارین ؟ به نظرتون اگه برم دفتر استخدامی سپاه شهرم جواب میگیرم در این مورد ؟ از پاسختون متشکرررر یه دنیا.

    1. سلام.از طریق گزینش شهرتان باید پیگیری نمایید.بله قبلش حتما تمام اصل و کپی مدارک تجصیلی و شناسایی و مدارک آموزشی و…را همراه خود داشته باشید تا در صورتی که زمان ثبت نامش رسیده باشد همانجا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید و مدارک را جهت تشکیل پرونده ارائه دهید.
      موفق باشید

  268. با عرض سلام و تحیات خدمت اقای مهندس پور کاظم.بنده متولد۱۳۷۲و در حال حاضر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه دولتی هستم میخواستم ببینم میتونم برای ارشد در دانشگاه امام حسین ع با شرایط ذکر شده در ازمون شرکت کنم کی از تاریخ ثبت نام مطلع بشم واگر نمیشود /ایا میتوانم قید مدرک لیسانسم را بزنم و با مدرک پیش دانشگاهی برای گزینش ازمون ورودی دانشگاه امام حسین ع اقدام کنم در این صورت کی باید ثبت نام کنم پیشاپیش خیلی ممنون از پاسخ شما

    1. سلام.در مقطع ارشد رشته مدیریت صنعتی فعلا پذیرش ندارد ، هرچند که بحث تطبیق رشته مطرح نیست اما اگر بخواهید یکی از رشته های این دانشگاه را انتخاب نمایید معمولا از رشته های فنی و پایه باید انتخاب کنید چون دروس آزمون رشته فوق را نگذرانده اید برای همین کارتان بسیار سخت خواهد بود و با داوطلبان رشته های فوق باید رقابت کنید.ضمن اینکه مصاحبه علمی هم دارد که اطلاعات شما را در رشته ای که شرکت کرده اید می سنجند که ممکن است در این مورد هم دچار مشکل شوید.موفقیت در مواردی که مطرح کردم مستلزم تسلط کامل علمی در رشته انتخابی هست تا بتوانید علاوه بر قبولی در آزمون ، در مصاحبه هم موفق شوید.در مورد تاریخ ثبت نام هم شما باید ابتدا در کنکور ارشد ثبت نام کنید و سپس فرم ثبت نام در این دانشگاه را تکمیل و ارسال کنید که معمولا سال های گذشته بهمن ماه در سایت دانشگاه اطلاع رسانی میشد.
      اما در مورد شرکت مجدد در آزمون سراسری چند مورد مطرح هست که مهمترین آن مشکل نظام وظیفه برای صادر کردن معافیت تحصیلی مجدد برای مقطع گذرانده شده (در صورت عدم معافیت از خدمت) می باشد که امکان پذیر نیست مگر مشکل خدمت نداشته باشید،مورد بعدی ریسک بالای تحصیل مجدد بر اساس سنوات گذشته دانشگاه می باشد که در مقطع کارشناسی امسال پدیرش نداشت.در کل منطقی و عقلانی نیست که مجدد برای مقطع کارشناسی ۴ سال وقت خود را صرف تحصیل کنید.برای ورود از مقطع کاردانی و کارشناسی باید در آزمون سراسری شرکت کنید تا در زمان انتخاب رشته ، این دانشگاه را انتخاب کنید البته در صورتی که ظرفیت اعلام کند.

  269. سلام خسته نباشید من کارشناس الهیان گرایش فقه و‌مبانی حقوق از دلنشگاه پیام‌نور هستم
    تا حالا عضو بسیج نبودم
    میخوام استخدام سپاه شن
    متولد ۷۳ هستم
    چیکار باید بکنم

  270. سلام جناب مهندس عزیز و گرامی.سوالم اینه که در دانشگاه افسری رسته چطور تعین میشه اگه من بخوام بسیج رو انتخاب کنم تا چه حد دستم بازه؟دوج این که لباس هایی که دیجیتالی و خاکستری هستند بر تن دانشجویان اونها چه رسته ای هستند و تفاوتشون با لباس سبز تیره ها چیه دقیقا؟یه دنیا ممنونم

  271. شرمنده اینو یادم رفت بپرسم.تو دانشگاه افسری امام حسین فقط نیرو زمینی تربیت میشه؟

  272. سلام خسته نباشید مهندس جان شرمنده این فرم علاقه مندی بخصوص دانشگاه چه موقعی برروی سایت قرارمیگیرد؟شرمنده مهندس امسال شرایط سن برای مقطع کارشناسی ارشد به نظرتون بیشترنمی کنن مرتب شرایط دانشگاه سن ۲۴ سال میخواد برای مقطع ارشد؟ممنون شرمنده

    1. سلام.معمولا در بهمن ماه قرار میگرفت ، شرایط سنی با توجه به بعضی از موارد مانند گذراندن دوره خدمت و…افزایش می یابد ولی بدون شرایط همان ۲۴ سال ثابت می باشد.

    1. سلام.این مورد برمیگردد به سیاست های دانشگاه و‌ظرفیت پذیرش عضویت ، بر اساس جلساتی این مورد تعیین میگردد و‌ برای کنکور سال بعد از الان نمیتوان پیش بینی کرد.

  273. سلام مهندس .خسته نباشید .من فارغ التحصیل رشته حسابداری کارشناسی از دانشگاه غیر انتفاعی هستم با معدل کل ۱۸٫ایا میتونم تو دانشگاه اماحسین به درسم ادامه بدم و جذب شم؟و دارای بسیج فعال و عضو شوارای بسیج و مسول تربیت اموزش هم هستم ..اگه لطف کنین راهنماییم کنین ممنون میشم..با تشکر

    1. سلام.بله،فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که در مقطع ارشد رشته حسابداری فعلا پذیرش ندارد ، هرچند که بحث تطبیق رشته مطرح نیست اما اگر بخواهید یکی از رشته های این دانشگاه را انتخاب نمایید معمولا از رشته های فنی و پایه باید انتخاب کنید چون دروس آزمون رشته فوق را نگذرانده اید برای همین کارتان بسیار سخت خواهد بود و با داوطلبان رشته های فوق باید رقابت کنید.ضمن اینکه مصاحبه علمی هم دارد که اطلاعات شما را در رشته ای که شرکت کرده اید می سنجند که ممکن است در این مورد هم دچار مشکل شوید.موفقیت در مواردی که مطرح کردم مستلزم تسلط کامل علمی در رشته انتخابی هست تا بتوانید علاوه بر قبولی در آزمون ، در مصاحبه هم موفق شوید.

      1. سپاسگذارم ..ایا برای ورود باید ثبتنام کنم؟یا باید کنکور ارشد امتحان بدم و از اون طریق وارد دانشگاه بشم .؟اگر باید ثبتنام کنم لطف کنین بگین چه موقع ممنون میشم .ممنون

        1. سلام.علاوه بر ثبت نام در کنکور ارشد ، معمولا هر ساله یه فرم ثبت نام که اطلاعیه آن در بهمن ماه بر روی سایت دانشگاه منتشر میشد باید تکمیل و ارسال شود.

  274. سلام ببخشید من سال چهارم رشته انسانی و بسیجی فعال همچنین فرمانده بسیج دانش آموزی هستم معدلم هم بالا هست و میخوام برم تربیت پاسدار .الان باید کجا ثبت نام کنم و مراحل ثبت نامش چیه و کی ثبت نام میکنن.درضمن عموم هم یه سابقه زندان رفتن داره به نظرتون اشکالی نداره.ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. سلام.اگر منظورتان استخدام هست که باید از طریق مراکز عضویاب پیگیری کنید.چنین مواردی اگر سیاسی نباشد مشکلی ندارد بازم نظر گزینش مهمه.

  275. سلام خسته نباشید
    ببخشید چرا غیر انتفاعی رو قبول نمیکنن ؟
    استاد های ما استاد های دانشگاه صنعتی هستن
    همون سر فصل های دانشگاه دولتی رو درس میدن
    تازه معدل ما هم که بالاست
    واقعا چرا ؟؟

    1. سلام.البته این مورد دو سالی هست که به شرایط فوق تغییر کرده است:

      داشتن حداقل معدل ۱۵ در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها برای داوطلبین شرکت در دوره های کارشناسی ارشد.

  276. سلام مهندس خسته نباشیدشرمنده فقط راه ورود به دانشگاه امام حسین فقط ازطریق کنکور است؟؟ایاواقعا راه دیگری ندارد؟ممنون

  277. سلام مهندس پورکاظم میخواستم بدونم برای کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین بامعدلی کمتراز انچه گفته شده هم میشه ثبت نام کرد یا نه.باتشکر از شما.آیاراهی هست

    1. سلام.طبق شرایط که معدل مشخص است ولی اگه معدل تون نزدیک به معدل اعلام شده است و مواردی هست که نظر آنها را جلب کند بله احتمالش هست قبول کنند ، مواردی چون مدارک زبان ، آموزش های تخصصی،گواهینامه های معتبر ، کسب مقام در جشنواره ها و ارائه مقاله در همایش ها و…

  278. سلام مهندس پورکاظم شرمنده منتظرفرم مخصوص دانشگاه هستیم که شما فرمودید درماه بهمن اعلام میشود فعلا که هیچ خبری نیست؟شرمنده مهندس این فرم اصلا میاد روسایت ممنون

  279. سلام مهندس شرمنده دوباره مزاحم شدم من همه شرایطشو دارم فقط شرایط سن ندارم ازت خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید من متولدسال ۱۳۶۷ هستم وکارت معافیت دارم و۵سال هم سابقه بسیج فعال دارم من شامل میشم چون دانشگاه درمقطع ارشد باسن ۲۴ سال بورسیه میکند ممنون شرمنده؟من الان چکارکنم

    1. سلام.شرایط سنی که کاملا مشخص است به واسطه کارت پایان خدمت و سابقه بسیج به آن افزوده می شود،ولی برای معافیت اگر معافیت پزشکی دارید قبول نمیکنند.

  280. سلام مهندس پورکاظم خسته نباشید شرمنده واقعا دانشگاه درقبال دانشجویان غیربورس انها راجذب واستخدام سپاه نمی کنند یابعدا انها هم جذب سپاه میشن؟چون دانشگاه خودش نوشته هیچ قبالی در استخدام وجذب انها ندارد؟

  281. سلام ,مهندس ببخشید مزاحمتون میشم . ممنون میشم اگه به این سوالا جواب بدید.
    این امکانات خوابگاه و تغذیه برای دانشجوهای غیر بورسم وجود داره (خوابگاه رایگان)؟
    یه سوال دیگه هم اینکه ایا بعد از تموم شدن تحصیل توی کارسناسی ارشد امکان پذیرش و استخدام شدن کمه یا زیاد؟

    1. سلام.غیر بورس همانند روزانه سایر دانشگاه های دولتی می باشد و طبق هزینه های روزانه دولتی خدمات ارائه می گردد.اما در بورس علاوه بر رایگان بودن خدمات و امکانات ، حقوق ماهیانه هم دریافت میکنید.اینکه در این دانشگاه تحصیل کردید براتون اولویت محسوب می شود ولی باید همانند سایر افراد مراحل گزینش را طی کنید و احتمال استخدام شدن هم کاملا به خود شما بستگی دارد.

      1. سلام . ببخشید باز وقتتونو گرفتم,امسالم بورسیه داره ,یا فقط غیر بورس ؟
        توی فرم نوشته تا اعلام نهایی باید مراحل گزینشو طی کنی, منظورم اینه که خودمون باید برای پذیرش سپاه اقدام کنیم یا بعد از اعلام نتیجه انتخاب رشته خود دانشگاه به گزینش سپاه معرفی می کنه؟

        1. سلام.طبق این اطلاعیه که هم بورس و هم غیربورس پذیرش میکند ولی اینکه تا زمان پذیرش تغییری در این تصمیم ایجاد نشود را نمیتوان پیش بینی کرد ، اتفاقی که سال گذشته افتاد.در زمان دعوت به مصاحبه خودشان مراحل پذیرش و گزینشی را به شما اعلام میکنند که باید با موفقیت هر کدام را بگذرانید.

  282. سلام ,مهندس ببخشید مزاحمتون میشم . ممنون میشم اگه به این سوالا جواب بدید.شرمنده
    مامیتونم دوفرم جداگانه علاقه مندی هم برای بورس وهم برای غیربورس پرکنتیم وبرای دانشگاه ارسال کنیم؟یانخیرفقط حق پرکردن یک فرم علاقه مندی راداریم؟ممنون

    1. سلام.شما باید یک فرم و یه علاقه مندی را برای دانشگاه ارسال کنید و بهتر است که علاقه مندی بورس باشه،در نهایت در پذیرش میتوانید بورس یا غیربورس پذیرش شوید و هر دو را همزمان بررسی نمیکنند.

  283. با عرض سلام .ببخشید شما گفتید تو فرم علاقه مندیتون بهتره به صورت بورس باشد . همچین چیزی نبود امسال که هم علاقه مندی بورس باشه یا نه …… بعد اینکه تو قسمت عضویت در خانواده نیرو های مسلح منظور اینه پدر نظامی باشه یا برادر هم میشه ؟؟

    1. سلام.بله مشخصاتی که ارائه شده جهت ثبت نام کامل ارائه کنید ، مواردی که جهت پذیرش بورس مد نظر دانشگاه هست همان بند الف و ب.
      یکی از اعضای خانواده عضو باشد.

  284. سلام مهندس پورکاظم خسته نباشید شرمنده اونایی که این فرم پرمیکنن همه واسه مصاحبه دعوت میشن؟مهندس جان شرمنده معمولا وقت مصاحبه جه ماهی ازسال است ممنون مهندس جان

    1. سلام.خیر،افرادی که طبق نمره آزمون سراسری جزو چند برابر ظرفیت پذیرش قرار گیرند ، دعوت خواهند شد.معمولا حدود یکماه بعد از اعلام نتایج اولیه.

  285. سلام لطف کنید پاسخ این ۲سوال رو بدید
    امسال هم از طریق کنکور میشه وارد دانشگاه امام حسین شد؟رشته من تجربی هست ولی دلم میخاد در یکی از رشته های مهندسی این دانشگاه تحصیل کنم.ایا امکانش هست؟
    لطف میکنید پاسخ بدید

    1. سلام.در حال حاضر مشخص نیست که برای کنکور سراسری(کاردانی و کارشناسی) سال ۹۵ ظرفیت داشته باشد یا خیر،چون برای سال گذشته ظرفیتی اعلام نشد.جهت انتخاب رشته های مهندسی دانشگاه فوق باید کنکور ریاضی شرکت کنید.

  286. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما. برادر من متولد ۱۳۷۱بسیجی فعال و فرزند جانباز و مدرک ریاضی فیزیک و فوق دیپلم کامپیوتر و عاشق سپاه هست برای سال ۹۵ چه زمانی میتونه ثبت نام کنه و چه شرایطی داره با تشکر از شما

  287. سلام اقای مهندس پورکاظم خسته نباشید شرمنده معمولا دانشگاه امام حسین (ع)درمقطع ارشد تاچه ربطی رابرای محاسبه دعوت مبکند؟ممنون مهندس جان

    1. سلام.معمولا ۳ تا ۶ برابر ظرفیت ، که هر ساله رتبه های دعوت شده متفاوت است ، مهم رتبه های قبولی می باشد که حدودا بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ در گرایش های مختلف متغیر است.

  288. با عرض سلام خدمت استاد،من کارشناسیم مهندسی پزشکی بودم اما به مخابرات بسیار علاقمندم،به نظرتون با تغییر رشته برای ارشد (و احتمالا ثبت نام در دانشگاه امام حسین) چقدر احتمال داره بتونم خودم رو به بچه هایی که از مارشناسی مخابرات اومدن برسونم؟

    1. سلام
      شما بسته به این که در کارشناسی ارشد در کدام گرایش از مخابرات می خواهید ادامه ی تحصیل دهید باید بر درس های پایه ای آن گرایش مسلط شوید. به طور مثال اگر گرایش میدان مد نظر شما هست باید درس الکترومغناطیس را خوب بدانید که در کارشناسی ارشد بتوانید درسهای میدان و امواج و همچنین آنتن را با موفقیت پشت سر بگذارید. با این پیش ضمینه می توانید در گرایش مخابرات موفق باشید و بعضا کسانی هستند که از گرایش دیگر مثل الکترونیک به مخابرات می آیند، اما سختی گذراندن درس های پیش نیاز گرایش موردنظرشان را به جان می خرند.

  289. ممنون از پاسخگوییتون،بنده علاقه ی خودم به گرایش رمز هست،می خواستم بدونم دروس پیش نیازی که باید پاس کنم چی هست و در کل بنده در صورت تغییر گرایش،لازمه که تابستون روی موضوعات خاصی اطلاعاتم رو زیاد کنم یا اینکه مواردی که لازم هست توی دانشگاه و در قالب دروس جبرانی ارائه می شه؟

    1. سلام.حقیقت این است که این گرایش هیچ ارتباطی به گرایش سیستم ندارد و کسانی که وارد گرایش رمز می شوند باید به نوعی با رشته برق خداحافظی نمایند.
      مخابرات رمز همانند سایر گرایش های برق دارای ۳۲ واحد می باشد که در ترم اول دانشجویان عموما درس های اصول رمزنگاری، ریاضیات رمزنگاری و دو درس به اختیار خود را اخذ می نمایند.در ترم دوم نیز درس سمینار و درس رمزنگاری پیشرفته به همراه چند درس اختیاری طی می شود.درس هایی مانند نهان نگاری و امنیت شبکه های کامپیوتری نیز جزو درس هایی می باشد که مختص دانشجویان رمز می باشد. به علت اینکه دانشجویان برای آزمون دکترا موظف هستند که در گرایش مخابرات آزمون بدهند درس های فرآیند های تصادفی و مخابرات پیشرفته را نیز اجبارا اخذ می کنندو ما بقی واحد ها به دلیل کمبود درس های مختص این گرایش با دروس سیستمی ها جبران می شود که یکی از عیب های این گرایش می باشد.
      با توجه به نیاز مبرم کشور به مباحث رمزنگاری این گرایش در حال حاضر جای خود را در شرکت های خصوصی و نظامی باز کرده است و در آینده ای نزدیک که کشور به رمز ملی نیاز پیدا می کند از متخصصان استفاده های بسیاری می شود.
      این متخصصان با توجه به اندوخته های خود می توانند در مراکز نظامی و یا شرکت های ارائه دهند خدماتی از قبیل:امنیت شبکه های کامپیوتری و مخابراتی،کارت های هوشمند امن و غیره و یا در اپراتورهای تلفن همراه،بانک ها، مشغول به کار شوند که با احتمال نزدیک به صد درصد این افراد به محض فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند.
      همچنین جهت مشاهده لیست دروس و سرفصل های این گرایش به لینک زیر مراجعه نمایید:

      http://www.bargharshad.ir/9780/معرفی،موقعیت-های-شغلی،برنامه-و-سرفصل/

  290. با عرض احترام خدمت مهندس پور کاظم عزیز
    بررسی ۳۱ زبان ۳۷ و معدل ۱۵٫۱۸ دارم. متاسفانه به جز این دو درس که زدم، بقیه درس ها رو شانسی زدم. گفتم با این دو تا که قبول نمیشم ، شانسی بزنم ببینم چی پیش میاد .بابت راهنمایی های شما متشکرم

    1. سلام،البته ما همیشه توصیه میکنم هیچوقت شانسی تست نزنید ، چون طبق آمار احتمال اینکه اکثر دروس را منفی بزنید زیاد است ، حتی اگر از روش مهندسی معکوس هم استفاده کنید احتمال عدم نتیجه بسیار زیاد است.به هر حال باید متمرکز شوید روی کنکور ۹۶ که بزودی برنامه گروه برق ارشد روی سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

  291. سلام خسته نباشید

    ببخشید میخواستم بدونم امکان پذیرش اهل سنت تو دانشگاه امام حسین هست ؟

    برای پذیرش حتما باید عضو بسیج بوده باشی ؟

    از رتبه قبولی برای ارشد نرم افزار اطلاعی دارید ؟

    خیلی ممنون

    1. سلام.بله چند سال پیش یک مورد سنی شافعی پذیرش شده بود.بله یکی از شرایط آن داشتن سابقه بسیج فعال می باشد.اطلاع دقیقی از رتبه های رشته نرم افزار ندارم.

  292. سلام من سال نهم هستم در اینده میخوام وارد دانشگاه امام حسین بشم۱- بین رشته های تجربی و ریاضی مردد هستم ۲-با چه رتبه ای میشه رشته های تجربی و یا فنی رو تو این دانشگاه قبول شد معدلم هم۱۹٫۷۹

  293. با سلام : بخاطر بعضی از مشکلات شخصی نتونستم واسه کنکور ارشد برق بخونم و رتبه مناسبی نمی تونم بیارم ولی معدلم ۱۶/۳۰ و رزومه قوی و معافیت سربازی (تلفیق جبهه و جانبازی)و پدرم جانباز شیمیایی و برادرم خلبان شکاری و خودم بسیج فعال هستم شانسی برای دعوت به مصاحبه دارم. و در ضمن خیلی خیلی دوس دارم که تو دانشگاه امام حسین درس بخونم.

    1. سلام.شما ابتدا باید شرط اولیه که حداقل نمره علمی لازم جهت دعوت به مصاحبه می باشد را داشته باشید و پس از آن شرایط شما در مصاحبه بررسی خواهد شد.

  294. سلام مهندس، من دانشجوی کارشناسی هوافضای دانشگاه امیرکبیر هستم. برا ارشد به نظرتون بیام دانشگاه امام حسین بهتره یا دانشگاه های شریف و امیرکبیر؟ به مسایل نطامی علاقه دارم ولی منو از محدودیتاش و حقوق پایینش میترسونن و میگن حیفه بری اونجا و … ازین حرا، نطرتون رو صادقانه بهم بگید لطقا

    1. سلام.مسئله ای که وجود دارد و خیلی ها از آن بی اطلاع هستند این است که در این ارگان ها تعداد زیادی نخبه از بهترین دانشگاه ها هستند که در قسمت های پژوهشی و تحقیقاتی دارند کار میکنند ، در صورتی که اگر جذب این ارگان ها نمی شدند با نداشتن سرمایه و پارتی بهترین کارشان تدریس بود ، اگر شما قدرت سرمایه گذاری و تاسیس شرکت خصوصی هدفمند و یا پارتی در یک شرکت خصوصی یا دولتی با حقوق و مزایای خوب دارید بهتون پیشنهاد میکنم سمت این ارگان ها نروید که از لحاظ مادی ضرر میکنید ، ولی در صورت نداشتن موارد فوق جذب شدن در این ارگان ها بهترین کار خواهد بود ، چه بسا خیلی از فارغ التحصیلان دانشگاه های خوب تهران اگر علاقمند کار در این ارگان ها بودند الان بیکار و به دنبال اپلای نبودند،بله خب قطعا حقوقی که در این ارگان ها دریافت میکنید نسبت به شرکت ها و سازمان های دیگر پایین است و همچنین یکسری از محدودیت ها مثل منع خروج از کشور و…ولی یکی از مزایای آن امنیت شغلی و نداشتن دغدغه بیکاری می باشد ، اگر فرد زرنگی باشید میتونید در کنار این شغل ثابت ، تدریس یا شغل های پاره وقت هم داشته باشید.

      1. سلام مهندس.وقتتون بخیر.منظورتون از این ارگان ها وزارت دفاع هستش؟وزارت دفاع مهندسیشونو بیشترررررر از دانشگاه های خوب تهران مثل شریف و تهران و … استخدام میکنه یا از دانشگاه امام حسین؟درضمن منم مشکل همین دوستمون رو دارم یعنی احتمالا رتبم زیر ۱۰۰ بشه ولی نمیدونم دانشگاه امام حسین برم یا نرم لطفا راهنماییم کنین.

        1. سلام.خیر،دانشگاه امام حسین بود،در جذب وزارت دفاع معدل (حداقل ۱۷) و دانشگاه بسیار مهم است و قطعا دانشگاه های سطح اول مثل تهران و شریف و…در اولویت هستند.
          این دانشگاه شرایط خاصی دارد شاید هر کسی محیط آن را نپسندد ولی از نظر آینده شغلی در این ارگان امتیازی خواهید داشت که سایر دانشجویان دانشگاه ها ندارند و در اولویت استخدام هستید هر چند که اعلام میکنند تعهدی در استخدام ندارند.

  295. سلام مهندس.وقتتون بخیر.منظورتون از این ارگان ها وزارت دفاع هستش؟وزارت دفاع مهندسیشونو بیشترررررر از دانشگاه های خوب تهران مثل شریف و تهران و … استخدام میکنه یا از دانشگاه امام حسین؟درضمن منم مشکل همین دوستمون رو دارم یعنی احتمالا رتبم زیر ۱۰۰ بشه ولی نمیدونم دانشگاه امام حسین برم یا نرم لطفا راهنماییم کنین.

    1. سلام.خیر،دانشگاه امام حسین بود،در جذب وزارت دفاع معدل (حداقل ۱۷) و دانشگاه بسیار مهم است و قطعا دانشگاه های سطح اول مثل تهران و شریف و…در اولویت هستند.
      این دانشگاه شرایط خاصی دارد شاید هر کسی محیط آن را نپسندد ولی از نظر آینده شغلی در این ارگان امتیازی خواهید داشت که سایر دانشجویان دانشگاه ها ندارند و در اولویت استخدام هستید هر چند که اعلام میکنند تعهدی در استخدام ندارند.

  296. با عرض سلام و خسته نباشید ……میخواستم بدونم اگر نمره دیپلم کمتر از ۱۴ باشد ایا میتوان در نظام جمهوری اسلامی ایران استخدام شود …….اگه راهی هستت ممنون میشم کمک کنین

    1. سلام،در حال حاضر حداقل معدل ۱۴ هست ، ولی مثلا برای ناجا حداقل معدل برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان (حداقل ‏یک سال عضویت فعال) نمره ۱۲ است.
      پس بهترین راه برای شما عضویت فعال بسیج به مدت حداقل یکسال می باشد.

  297. با سلام.می شه در مورد نحوه انتخاب رشته برای دانشگاه های دارای مصاحبه راهنمایی بفرمایید…منظورم اینه اگر بر فرض امام حسین رو اولویت اول بزنیم و توی مصاحبه رد بشیم..تکلیف سایر رشته های انتخابی چی می شه….و اینکه شما پیشنهاد می کنید اول مصاحبه دار ها رو بزنیم یا عادی ها رو؟

    1. سلام.فقط ۲ کد رشته محل میتوانید از دانشگاه های دارای شرایط خاص انتخاب کنید غیر از دانشگاه شاهد که همه کد رشته محل های این دانشگاه را میتونید انتخاب کنید.در صورت رد شدن در مصاحبه اون کد رشته محل از انتخاب های شما حذف میشه انگار که اصلا انتخاب نکردید و تاثیری بر انتخاب های قبل و بعدش ندارد.بستگی به رتبه ، هدف و شرایط تون دارد ، مثلا داوطلبی محدودیت در این دانشگاه ها براش مهم نیست و نیم نگاهی هم به استخدام دارد خب میتواند این دانشگاه ها را در اولویت خود قرار دهد ، ولی فرد دیگری به اپلای و ادامه تحصیل فکر میکند که قطعا دانشگاه های سطح بالاتر را باید در اولویت خود قرار دهد.

      1. خب اگه مثلا مصاحبه رد بشیم ولی در انتخاب های بعدی قبول بشیم . این قبولی رو کی اعلام میکنن با تکمیل ظرفیت یا همراه بقیه ؟

  298. سلام.این دانشگاه از فارغ التحصیلای غیرانتفاعی پذیرش نمیکنه؟ من دانشگاه علوم و فنون بابل بودم

  299. حداقل معدل لازم برای ورود به دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی ارشد چقدره ؟؟

    1. سلام.داشتن حداقل معدل ۱۵ در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها برای داوطلبین شرکت در دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه

  300. سلام مهندس پورکاظم عزیز.
    اگر تویه فرم انتخاب رشته، این دانشگاه رو در اولویت های اول انتخاب کنیم و بعد از مصاحبه، توی مصاحبه رد بشیم، آیا میشه که توی اولویت های بعدی انتخاب رشته ای که کردیم پذیرفته بشیم؟ مثلا من مطمئنم که دانشگاه اصفهان قبول میشم. اگر انتخاب اولم رو بزنم دانشگاه امام حسین و انتخاب دوم دانشگاه اصفهان، و بعد از مصاحبه گفتن که رد شدم، آیا می تونم باز هم تو دانشگاه اصفهان پذیرفته بشم؟

    1. سلام.در صورت رد شدن در مصاحبه اون کد رشته محل از انتخاب های شما حذف میشه انگار که اصلا انتخاب نکردید و تاثیری بر انتخاب های قبل و بعدش ندارد.

  301. سلام،می خواستم بدونم برای انتخاب رشته،اول باید دانشگاه هایی مثل امام حسین که مصاحبه دارند رو بزنیم یا اون مثل زمان کارشناسی باید بعد از روزانه های عادی بزنیم؟اگر مصاحبه اش رد بشیم چجوری می شه؟؟؟

    1. سلام.نه الزامی نیست که اول بزنید ، ولی اگر باشد براتون در مصاحبه امتیاز محسوب می شود ، البته اگر رتبه تون زیاد خوب نیست جزو ۵ تا انتخاب کنید.در صورت رد شدن در مصاحبه اون کد رشته محل از انتخاب های شما حذف میشه انگار که اصلا انتخاب نکردید و تاثیری بر انتخاب های قبل و بعدش ندارد.

  302. با سلام بنده با رتبه ۱۴۱ فیزیک ارشد قبول میشم؟اصلا عضو بسیج هم نبوده ام. اصلا خوبه که بیام؟من دوس دارم پروژه های تاپ را انجام بدم.ایا توقعم براورده میشه تو این دانشگاه؟

    1. سلام.بله احتمالا شهید بهشتی قبول میشوید ، بهتر است برای تحقق اهداف تون همان شهید بهشتی را انتخاب کنید ، هر چند که شرایط این دانشگاه طوری هست که با توجه به نداشتن سابقه بسیج نمیتواند برای شما جذاب باشد چه برسد که پروژه و ایده هاتون را ارائه کنید ، تنها نکته مثبت آن برای شما میتواند جذب در ارگان های وابسته باشد.

  303. سلام اقای مهندس طاعات وعباداتتون قبول باشه.میخواستم ببینم امسال دانشگاه امام حسین بورسیه میکنند دیگه؟

  304. سلام
    رتبه من در الکترونیک ۴۱۱۵ هست میخواستم بدونم میتونم دانشگاه امام حسین قبول بشم؟و اینکه معدل کارشانسی من ۱۴ هستش این مشکل ساز میشه؟
    با تشکر

  305. سلام دوستان
    معدلم حدود۱۷است رتبه نسبتا خوبی هم اوردم خداروشکر
    بسیج عادی حدود۳سال دارم ولیکن بسیج فعال ندارم میخواستم بدونم که امکان قبول شدنم در ارشدهست ؟!(به علت نداشتن بسیج فعال)
    قبلا از پاسخ شما متشکرم

  306. سلام، من کارشناسیم رو از غیرانتفاهی گرفتم واسه قبولی ارشد حداقل معدل کارشناسیم چقدر باید باشه؟
    یک سوال دیگه اینکه منظور از داتشجو بورس و غیر بورس چیه؟ چه فرقی با هم دارند؟

    1. سلام.داشتن حداقل معدل ۱۵ در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها برای داوطلبین شرکت در دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه
      غیر بورس همانند روزانه سایر دانشگاه های دولتی می باشد و طبق هزینه های روزانه دولتی خدمات ارائه می گردد.اما در بورس علاوه بر رایگان بودن خدمات و امکانات ، حقوق ماهیانه هم دریافت میکنید و بعد از فارغ التحصیلی هم جذب یکی از ارگان های وابسته می شوید.

      1. خب الان نحوه ی بورس و غیربورس شدن چجوریه؟ بورش شدن با توجه به رتبه ی کنکور ارشد هست یا در مصاحبه و گزینش بورس شدن یا غیربورس شدن مشخص میشه؟
        من الان رتبم ۱۰۰۰ شده در رشته ی مکانیک و فقط اگه دانشجویه بورس بشم میخوام برم این دانشگاه و اگه بخوام غیربورس بشم ترجیح میدم یک دانشگاهه دیگه برم
        ممنون میشم راهنماییم کنین

        1. سلام.در انتهای دفترچه انتخاب رشته توضیحات آن به صورت کامل هست.بورس شدن بر اساس گزینش و مصاحبه ، تست پزشکی و… می باشد همانند جذب در یک ارگان دولتی.

  307. مهندس سلام علیکم.دانشجوی رشته شیمی کاربردی هستم.رتبه ارشدم ۱۳۶ شده و فعال بسیج محلات و بیسیج دانشجویی دارم .از لحاظ علمی هم دارم روی یک موضوع با اساتید گروه کار میکنم.قصدم اینه که ارشد دانشگاه امام حسین ع رو انتخاب کنم.تنها مشکلم ضعیف بودن چشمه(نمره هر کدوم از چشم هام ۵) امکانش هست که نتونمم بورسیه بگیرم. باتشکر

    1. سلام.برای بورسیه باید تست پزشکی را با موفقیت بگذرانید که معاینه چشم هم جزو این تست هست ، درصورت اوکی بودن سایر موارد احتمالا راهکاری که ارائه کنند عمل چشم باشد.

  308. س من دیپلم گرافیک دارم ومیخوام بدونم میتونم وارددانشگاه امام حسین بشم یانه بایدمدرکم از کارشناسی بیشتربشه وبعدبعنوان دانشجوبورس بتونم اقدام کنم لطفا راهنمایی کنیدممنون میشم

  309. وهمچنین فراموش کردم میخوام رشته نرم بخونم کارشناسی ارشدروشبکه تورخداجواب بدین ممنون

  310. سلام
    می خواستم بدونم من توی مصاحبه قبول شدم ینی به هیچ وجه همین اول مارو بورس نمیکنن درسته؟؟؟؟
    مدرک کارشناسی از موسسه غیر انتفاعی گرفتم مشکلی نداره؟؟؟

    1. سلام.قبولی در مصاحبه برای پذیرفته شدن در غیر بورس با توجه به رنج رتبه قبولی کافیست ولی برای بورس علاوه بر مصاحبه شما باید مراحل تست پزشکی و…هم طی کنید تا پذیرفته شوید.
      خیر مشکلی نیست ولی داشتن حداقل معدل ۱۵ از دانشگاه دولتی و معدل حداقل۱۶ از سایر دانشگاهها از شرایط دانشگاه فوق می باشد.

  311. سلام من رتبم تو کنکور ارشد مکانیک۱۰۰۰شده فقط میخوام بورس برم ولی نمیدونم رشته مکانیک بورسه یا بورس نیست…تو دفترچه نوشته به صورت بورس و غیر بورس…خواستم بپرسم یعنی بعضی رشته ها بورسه بعضی رشته ها غیر بورسه؟ اگه اینطوره مکانیک بورسه؟…یا مثلا از ۳۰ نفر مکانیک مثلا ۱۵ نفر بورس و ۱۵ نفر غیر بورس…ممنون میشم جواب بدین.

    1. سلام.با توجه به شرایط اعلام شده در انتهای دفترچه این مورد در مصاحبه اول مشخص خواهد شد ، با توجه به شرایط اختصاصی که در نظر گرفته شده است بورس میکنند ، محدودیت ظرفیت و تعداد پدیرش به صورت شفاف بیان نمی شود ولی تا حد امکان آن دسته از داوطلبانی که شرایط اختصاصی دانشگاه را داشته باشند بورس می شوند حال ممکنه ۱۰ نفر باشد و یا ۱۵ نفر

      اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد
      https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

  312. با سلام من دانشجویی دانشگاهای فنی بود و زیاد از سیستم قبولی دانشگاه های سراسری اطلاع ندارم الان جواب کنکور چندبرابز ظرفیت ارشدم در رشته نرم افزار اومده و زده دانشگاه امام حسین الان باید برم مصاحبه کنم?! مصاحبه چطوریه من تاحالا مصاحبه ندادم ? بگید ایا الان قبولم تو دانشگاه امام حسین?

    1. سلام.مدارک مورد نیاز و جدول زمانبندی روز مصاحبه (۳۰-۲۹ تیر و ۳-۲ مرداد) به تفکیک رشته و حرف اول نام خانوادگی داوطلبان طی هفته آینده در سایت دانشگاه قرار می‌گیرد.تنها آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط اختصاصی دانشگاه باشند (از طریق پیامک یا تماس تلفنی) دعوت به مصاحبه می‌شوند.

      برای موفقیت در این مصاحبه شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

      ۱-ابتدا شرایط و ضوابط این دانشگاه را مطالعه نمایید تا از این نظر مطمئن شوید مشکلی برای انتخاب این دانشگاه ندارید.

      ۲-اطلاعات عقیدتی و سیاسی خود را از الان تقویت کنید که در این خصوص بنده کتاب آزمون های مصاحبه حضوری را پیشنهاد میکنم که اطلاعات خوبی در مورد قرآن،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان،احکام شرعی،وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره)،تاریخ اسلام و ایران،شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی،دانش سیاسی،قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و…میباشد که نمونه های آن در مصاحبه ها مطرح شده است.
      http://goo.gl/EvBvq5

      ۳-برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.

      ۴-در مورد زبان شما باید بر روی دو مورد کمی تسلط داشته باشید یکی مکالمه و دیگری ترجمه ، برای این دو مورد که در مصاحبه معمولا مطرح میشود زمان کافی دارید و کافیست برای بخش مکالمه بتوانید مثلا در مورد پروژه و دوره کارآموزی خود توضیح دهید و در بخش ترجمه مثلا یک متن تخصصی را ترجمه کنید.

      اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد
      https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

  313. سلام اقای مهندس. خسته نباشید.
    من برای مصاحبه ی ارشد به دانشگاه امام حسین دعوت شدم.
    یک مقدار نگرانم بابت این دانشگاه…نمیدونم اگر بعد از فارغ التحصیلی بخوام به صورت ازاد کار کنم و جذب سپاه نشم، مدرکش چقدر اعتبار داره؟! یعنی نمیدونم الان برم مصاحبه اش رو شرکت کنم یا اینکه به مصاحبه نرم و این کد رشته حذف بشه از انتخاب رشته هام و انتخاب های بعدیم لحاظ بشه!؟
    به نظرتون چطور دانشگاهیه؟ این رو بخونم بهتره؟یا اینکه برم شهرستان و شبانه بخونم؟! من نمیخوام که حتما استخدام سپاه بشم. خیلی ممنون

    1. سلام.در صورتی که فقط میخواهید جذب سپاه شوید این دانشگاه را انتخاب کنید.
      اگر‌ در مصاحبه دانشگاهی قبول شوید ، مثل سایر دانشگاه ها در لیست قرار میگیرد ، از اولین انتخاب شما سیستم شروع به ظرفیت یابی می کند ، چون به مصاحبه دعوت شدین پس احتمال قبولی اولویت های قبولی را نداشتید(بر اساس اعلام سال پیش سازمان سنجش که در لینک زیر ارائه شده است) پس در دانشگاهی که به مصاحبه دعوت شدین احتمال قبولی در صورت قبولی در مصاحبه را دارید.اگر در مصاحبه دانشگاه های شرایط خاص قبول نشوید اون کد رشته از اولویت های شما حذف می شود و با توجه به اینکه قبل این کد رشته شانس قبولی نداشتید ، سیستم اولویت های بعدی را بررسی میکند تا به کد رشته قبولی شما برسد.
      http://goo.gl/mKRqnK

      اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد
      https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

      1. خیلی ممنون از پاسخ شما
        البته با توجه به لینک که گذاشته بودید؛ احتمال اینکه در یکی دو کد رشته هم قبول شده باشم؛ هست… رتبه ی من ۲۶۸۲ شده در رشته مهندسی عمران؛و قبل از دانشگاه امام حسین،دانشگاه یزد و شمنان و زنجان رو زدم…و احتمال قبولی تو اینها هست…
        از طرفی من معافیت پزشکی دارم و میترسم که برم دانشگاه امام حسین و از اون طرف لستخدام نشم.
        به طور کلی نظرتون رو میشه بفرمایید؟!

        1. سلام،اگر احتمال قبولی در دو کد رشته محل قبل این دانشگاه را دارید ، از طرفی معافیت پزشکی تون منع استخدام دارد ، میتوانید مصاحبه شرکت نکنید.

  314. سلام و خسته نباشید عرض میکنم من یک سوال دارم اینکه من الان دیپلم انسانی دارم با معدل۱۳/۴۰ایا میتونم وارد دانشگاه افسری امام حسین(ع)بشوم ممنون میشم زود تر جواب بدید یاعلی

  315. با عرض سلام….
    قبولی های دانشگاه امام حسین تو مقطع ارشد به صورت غیر بورس…امکان داره بعد از اینکه وارد دانشگه شدن بعدا بورس بشن و استخدام…..
    آیا اونایی که بورس هستن خدمت سربازیشون چجوری حساب میشه که تا ارشدشون تموم شد میرن سرکار؟……..

  316. با سلام خدمت مهندس عزیز . در مورد مصاحبه امسال می خواستم بدونم علاوه بر سوالات عقیدتی آیا سوالات درسی نیز پرسیده می شود ؟

    1. سلام.برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.

  317. سلام و خسته نباشید . ببخشید من میخوام بدونم رتبه ارشدم ۱۶۰۰ هست ولی یک مشکلی که دارم بحث معدله و دانشگاه پیام نور بودم و معدلم ۱۳ هست . به نظرتون تو بخش بورسیه شانس قبولی دارم ؟

    1. سلام.بستگی به امتیاز مصاحبه و شرایط دیگرتان دارد ، بعنوان مثال اگر سهمیه های دیگر مثل شاهد داشته باشته باشید یا حکم مسئولیت بسیج داشته باشید امکان اینکه شانس داشته باشید هست.

  318. سلام خسته نباشید من ارشد برق که امتحان دادم بعد از طریق سنجش که اعلام وضعیت گرفتم دیدم که برای دانشگاا امام حسین قبول شدم الان باید چکار کنم چه مدارکی میخواد باید کجا برم چون سایت دانشگاه اپدیت نشده و هیچی در مورد ارشد نگفته من مخابرات سیستم قبول شدم برای دانشگاه امام خسین.الا به نظرتون خودشون خبرم میکنن یا باید برم تهران
    لطفا لطفا جوابم رو بدید هر چه زود تر
    از ایلام

    1. سلام.
      مدارک مورد نیاز و جدول زمانبندی روز مصاحبه (۳۰-۲۹ تیر و ۳-۲ مرداد) به تفکیک رشته و حرف اول نام خانوادگی داوطلبان طی هفته آینده در سایت قرار می‌گیرد.

      لازم به ذکر است پس از بررسی شرایط و ضوابط پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت مطابق اطلاعات دریافتی از سازمان سنجش، تنها آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط اختصاصی دانشگاه باشند (از طریق پیامک یا تماس تلفنی) دعوت به مصاحبه می‌شوند.

      مرکز آزمون و سنجش دانشگاه جامع امام حسین(ع)

    1. سلام.اگر دارای شرایط اختصاصی بورس باشید خودشان بهتون اعلام میکنند و ادامه مراحل تست پزشکی و… را باید بگذرانید که بعد از مصاحبه اول مشخص خواهد شد.

  319. باسلام
    من رتبم شده ۳۷۴برق قدرت، امکان بورس شدن در دانشگاه امام حسین دارم؟ لازم ب ذکر است ک از لحاظ پزشکی مشکلی ندارم خداروشکر و اینکه فقط بسیج فعال شهرستان دارم..

    1. سلام.برای بورس شدن علاوه بر رتبه خوب ، شرایط و ضوابط پذیرش بورس هم باید داشته باشید ، مراحل پذیرش بورس را باید با موفقیت بگذرانید،برای بسیجی فعال هم فرقی نمیکند محلات شهرستان باشد یا دانشجویی ، هر دو مورد تایید است.

  320. سلام میخاستم بدونم که برای قبولی در دانشگاه امام حسین(ع)ازرشته ی انسانی باید رتبه چند باشه تو کنکور و بعد اینکه با رشته ی انسانی درقسمت عقیدتی سیاسی کار میکنی یاهر رسته ای که بخوای و معدل کتبی مهتره یا دیپلم ممنون زود جواب بدید

    1. سلام
      من بورسیه امام حسین ع اوردم خاسم بدونم مصاحبه تخصصی داره؟
      اخه من رشتم یه چیز دیگه بوده ولی کنکور ارشد مهندسی شیمی دادم
      اگه داره چه مباحثی بخونم..
      با تشکر

      1. سلام.برای موفقیت در این مصاحبه شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

        ۱-ابتدا شرایط و ضوابط این دانشگاه را مطالعه نمایید تا از این نظر مطمئن شوید مشکلی برای انتخاب این دانشگاه ندارید.

        ۲-اطلاعات عقیدتی و سیاسی خود را از الان تقویت کنید که در این خصوص بنده کتاب آزمون های مصاحبه حضوری را پیشنهاد میکنم که اطلاعات خوبی در مورد قرآن،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان،احکام شرعی،وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره)،تاریخ اسلام و ایران،شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی،دانش سیاسی،قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و…میباشد که نمونه های آن در مصاحبه ها مطرح شده است.
        http://goo.gl/EvBvq5

        ۳-برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.

        ۴-در مورد زبان شما باید بر روی دو مورد کمی تسلط داشته باشید یکی مکالمه و دیگری ترجمه ، برای این دو مورد که در مصاحبه معمولا مطرح میشود زمان کافی دارید و کافیست برای بخش مکالمه بتوانید مثلا در مورد پروژه و دوره کارآموزی خود توضیح دهید و در بخش ترجمه مثلا یک متن تخصصی را ترجمه کنید.

        اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد
        https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

  321. سلام من در آزمون ورودی دانشگاه اسری امام حسین پذیرفته شدم و الان دارم مراحل آخر پزیرش رو انجام میدم آینده ی این کا رو میتونین بهم بگینو بگین آیا میشه پس از اتمام دوره دانشگاهی در دانشگاه دیگری یک رشته رو بخونم و مدرکش رو بگیرم؟
    خیلی ممنونم

    1. سلام.برای ورود به چنین ارگان هایی باید حداقل مدرکتون فوق دیپلم باشد وگرنه هم از نظر حقوقی و هم از نظر کاری فوق العاده به ضررتان می شود ، برای ادامه تحصیل با توجه به قوانین سختی که دارند بعید است تا چند سال بتونید با مجوز تحصیل کنید ، ولی بدون مجوز میتونید در گرایش مورد علاقه تون تحصیل کنید ، منها برای درج در سوابق و اعمال حقوق و مزایا باید با مجوز تحصیل کرده باشید.

      1. امسال با مدرک دیپلم دارن میگیرن و من هم جزو دیپلمه ها هستم
        یعنی اگه با این مدرک برم به ضررمه؟

        1. طبق تجربه و صحبت های افرادی که از دیپلم وارد این ارگان ها شده بودند و ناراضی بودن ، بهتون گفتم ، باز میتوانید بیشتر تحقیق کنید

          1. قبلا با مدرک دیپلم برای درجه داری میگرفتن
            اما امسال طبق آزمون منو برای افسری گرفتن
            خواهش میکنم راهنمایی کنین پای یک عمر زندگی وسطه

          2. سلام.خب شما پس از این دوره آموزش افسری با مدرک دیپلم و درجه داری وارد محل کار می شوید و در برابر افسران حقوق پایین و جایگاه پایین تر دارید ، باز تاکید میکنم تا حد امکان با مدرک فوق دیپلم و بالاتر وارد نظام شوید.

          3. بنده نمیخوام از تصمیمی که گرفتید پشیمونتون کنم ، فقط اگر کامل تحقیق کردید و تمام شرایط و مزایا و محدودیت ها بررسی کردید ، میتونید انتخاب کنید.
            شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه امام حسین(ع):
            ۱-باید ‌‌به‌‌ مبانی ‌‌اسلام ‌‌ناب ‌محمدی (ص‌)، انقلاب ‌‌‌اسلامی‌ و‌ نظام جمهوری اسلامی ‌ایران اعتقاد داشته باشند.

            ۲-اعتقاد و‌ التزام‌ عملی به‌ ولایت مطلقه ‌‌فقیه داشته باشند.

            ۳-التزام عملی به احکام اسلام و قوانین ‌‌جمهوری ‌‌‌اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی داشته باشند.

            ۴- سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیراسلامی، التقاطی، الحادی و غیرقانونی نداشته باشند.

            ۵- اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت ازخدمات دولتی نداشته باشند.

            ۶-دارای مدرک دیپلم و دوره پیش دانشگاهی باشند.

            (کسانی که مدارک کارودانش و فنی وحرفه ای دارند پذیرفته نمی شوند.)

            ۷-دارای سلامت و توانایی جسمی، روانی متناسب با رسته ی خدمتی باشند.

            ۸-دارای حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء پیشینه باشند.

            ۹-دارای تابعیت جمهوری اسلامی و نداشتن تابعیت مضاعف باشند.

            ۱۰-التزام به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک افسر مکتبی

            ۱۱-معدل کل سال آخر تحصیل از ۱۴ کمتر نبوده و یا متوسط معدل سه سال آخرتحصیلی از۱۴ کمترنباشد.

            ۱۲-پذیرش دانشجو در کلیه رشته ها از میان داوطلبان مرد و مجرد صورت می گیرد.

            ۱۳- حداقل قد ۱۶۵ و حداکثر۱۹۰ سانتی متر باشد.

            ۱۴-در مراحل گزینش سپاه موفق شوند

            ۱۵-دانشجوایان در ابتدای شروع به تحصیل به عنوان پاسدار محصل شناخته شده و دوره آموزش عمومی پاسداری را به مدت یک نیمسال در یکی از مراکز آموزشی سپاه طی می نمایند.

            (محصلانی که به تحصیل می پردازند برابر قانون و مقررات استخدامی سپاه از کمک هزینه تحصیلی و پوشش خدماتی و رفاهی برخوردار خواهند شد.)

            ۱۶-باید دروس مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از واحدهای خاص دانشگاه که تحت نظام تربیتی (نظامی،فرهنگی،ورزشی و…)را بگذرانند.

            ۱۷- تعهد دادن مبنی بر رعایت کلیه مقررات و ضوابط آموزشی، انضباطی، تربیتی و مقررات نظامی دانشگاه در طول تحصیل و بعد از آن.

            (اگر دانشجو به تعهدات اخلاقی و انضباطی خود را چه در حین تحصیل و یا بعد از تحصیل از دست بدهد، برابر مقررات، از دانشگاه و سپاه منفصل می گردد.)

            ۱۸-تحصیل دانشجویان در دانشگاه به صورت شبانه روزی بوده و دانشجویان در این مدت از امکانات فرهنگی ، خوابگاه مجردی و غذا بهره مند خواهند شد، لیکن دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین خوابگاه متاهلی ندارد.

            ۱۹-دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد.

            دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری:

            دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری برای تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز قوه قضائیه، در رشته کارشناسی علوم قضایی از بین داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰ نفر دانشجو پذیرش می‌کند.

            گفته می‌شود تمام داوطلبان(گروه‌های آزمایشی سه گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) علاقه‌مند به شرکت در گزینش دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری با توجه به شرایط و ضوابط علاوه بر ثبت‌نام اینترنتی در آزمون سراسری سال ۸۹ باید نسبت به تکمیل فرم درخواست پذیرش این دانشکده نیز که در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده، اقدام کرده و فرم تکمیل شده را پس از نوشتن شماره پرونده آزمون سراسری خود به همراه مدارک موردنیاز به آدرس این دانشکده ارسال نمایند.

            خبرها حاکی از این است که تمامی داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری باید علاوه بر شرایط عمومی آزمون سراسری، دارای شرایط اختصاصی همچون تدین به دین مبین اسلام، التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران، قبولی در گزینش عمومی و اخلاقی که توسط هسته گزینش دانشکده صورت می‌گیرد، گذراندن دروس پیشتاز مطابق تشخیص دانشکده، تحصیل تمام وقت در دانشکده (۴۰ ساعت در هفته) باشند.

            گفتنی است که پذیرفته‌شدگان نمی‌توانند در حین تحصیل شغلی داشته یا در محل دیگری به تحصیل ادامه دهند و در صورت تخلف از ادامه تحصیل محروم و موظف به جبران خسارات وارده می‌‌شوند.

            لازم به ذکر است که پذیرفته‌شدگان باید ۲ برابر مدت تحصیل به قوه قضائیه تعهد محضری بسپارند که پس از فراغت از تحصیل و احراز شرایط لازم از جمله شرط معدل، در صورت نیاز توسط قوه قضائیه در محل تعیین شده از سوی این ارگان، خدمت کنند.

            به نظر می‌رسد قوه قضائیه بنا به تشخیص، پذیرفته شدگان را از ابتدا یا پس از گذراندن مدتی از تحصیل به استخدام کند که این افراد از حقوق پایه ۲ قضایی به استثناء فوق‌العاده مخصوص قضایی بهره‌مند خواهند شد.

            بنا بر این شرایط، دانشجویان نباید در هیچ مؤسسه دولتی و خصوصی استخدام بوده یا تعهد خدمت بسپارند؛ گفتنی است حداکثر سن تا پایان سال ۱۳۸۹، ۲۴ سال است.

            شرایط به وجود آمده در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که می‌توان از طریق بورسیه مستقیم سپاه در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بعضی از دانشکده‌ها در این دانشگاه به تحصیل ادامه داد.

            گفته می‌شود این آزمون به‌ صورت جداگانه در نیمه اول شهریور و نیمه دوم بهمن‌ماه هر سال برگزار می‌شود ولی دسترسی به این آزمون برای همه مقدور نیست و فقط با موافقت نامه کتبی از سپاه می‌شود در این آزمون شرکت کرد .

            به گفته‌ی خدایی، معاون سنجش و آموزش کشور، پذیرفته شدگان در دانشگاه امام حسین(ع) به عنوان عضو فعال بسیج شناخته شده و علاوه بر برنامه‌های تحصیلی،‌ آموزش‌های نظری و عملی در نظر گرفته شده برای اعضای فعال بسیج را باید مطابق مقررات طی کنند.

            به نظر می‌رسد تحصیل در دانشگاه امام حسین(ع) در ۲ سال اول فقط شبانه‌روزی است و حداکثر سن داوطلبان تحصیل در این دانشگاه ۲۲ سال تمام بوده که پذیرش دانشجو برای برخی از رشته‌های این دانشگاه فقط از بین اعضای رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می‌پذیرد.

            با توجه به برنامه‌های آموزشی اضافی، دوره تحصیل دانشگاه دانشگاه امام حسین(ع) یک ترم تحصیلی بیش از دوره‌های معمول دانشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی شده است.

            خبرها حاکی از این است که تعداد محدودی از دانش‌آموختگان این دانشگاه که علاقه‌مند به استخدام رسمی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، به این مهم دست خواهند یافت که در این صورت کلیه حقوق دوره تحصیل پرداخت و سنوات مزبور جزء سوابق خدمتی فرد محاسبه می‌شود.

            گفتنی است تمام دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) گواهی معافیت از آموزش وظیفه و کسر خدمت‌ دریافت و همچنین دانش‌آموختگانی که به استخدام سپاه در نمی‌آیند در صورت علاقه می‌توانند خدمت وظیفه را بلافاصله بعد از پایان تحصیل در سپاه بگذرانند.

            نشانی دانشگاه امام حسین(ع): تهران ـ بالاتر از فلکه چهارم تهران پارس ـ اتوبان شهید بابایی ـ نرسیده به شهرک حکمیه

          4. واقعا ممنونم از راهنمایی جامعتون
            خدا خیرتون بده

  322. سلام
    مهندس من رتبه ام ۱۹۰۰ شده و اینکه دانشگاه دولتی روزانه هم هستم معدل دوره کارشناسی هم بالای ۱۸بوده
    بسیج دانشجویی فعال هم دارم به نظرتون امکان بورس شدن دارم؟

  323. سلام .آیا به کسی از طریق پیامک یا تلفنی برای مصاحبه اطلاع داده شده؟

  324. با سلام و عرض خسته نباشید
    منظور از این حرف میگن بعد بررسی آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط اختصاصی دانشگا باشن بهشون پیامک ارسال میشه چیه ؟یعنی چه شرایطی رو بررسی میکنن؟

  325. سلام خسته نباشید باید رتبت تو کنکور چند باشه تا دانشگاه امام حسین قبول شب با تشکر

  326. سلام به مهندسین عزیز.به کسی پیام دادن یا زنگ زدن برای مصاحبه؟

  327. مهندس با یه شماره اختصاصی اس میدن یا با شماره خصوصی؟ یه اس اومده برا من ولی با شماره خصوصی

  328. سلام
    دوستانی که براشون پیامک دادندلطفا اطلاع رسانی کنند
    ممنون

  329. سلام .به من پیامک داده شد از طرف دانشگاه.کسی هست که رشته میکرو و نانو الکترونیک رو انتخاب کرده باشه؟با چه رتبه ای؟

  330. دوستان کسی خبر داره واسه رشته های دیگه هم پیام دادن یا فقط امروز برای برقی ها دادند؟

  331. سلام عزیزان
    الان بنده اسمم از بورسیه ارشد دراومده زمان مصاحبه رشته منم که دیشب مشاهده کردم پنجم مرداده ،پیامک یا زنگیم نزدن باید خودم پیگیر بشم یا منتظر بمونم ؟؟
    ضمنا الان ما که تقریبا آزمون علمی رو رد کردیم مصاحبه فقط اعتقادی و سیاسی و از این چیزاست یا بازم مصاحبه علمی دارن ؟؟؟

  332. ضمنا ماها که فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستیم فک کنم اونطوریکه تو شرایطشون خوندم از بچه های پیام نور استفاده نمی کنن یا همون گزینش نمی کنن ولیکن اگه اینطوریه چرا اسممون زدن برا مصاحبه ؟؟؟
    ممنون میشم کمکم بکنین

  333. با عرض سلام خدمت مهندس
    مهندس عزیز من رتبم تو کنکور ارشد ۱۵۰۰رشته عمران هستم و بسیجی فعال می باشم و پیامک دریافت به مصاحبه برام اومده می خواستم بدونم چطور میشه بورس شد در این دانشگاه چون که تو دفترچه زدن بسیجیان بورس و غیر بورس

  334. ببخشید یه سوال دیگه برای اصل و کپی گواهی وضعیت خدمت به کجا باید مراجعه کنیم ؟منظورش گواهی اشتغال به تحصیله؟

    1. سلام.اگر معافیت تحصیلی دارید همان مدرک موقت یا گواهی تحصیلی کفایت میکند ، اگر دفترچه خدمت را پست کردید همان برگه پلیس +۱۰ که بهتون دادن را ببرید و اگر هم برگ سبز اومده همان برگه را ارائه دهید.

  335. سلام دوستان به من هم پیامک ندادند امکان داره روزهای دیگه ام پیام بدند یا دیگه تموم شد؟

    1. سلام.
      چند توصیه مهم برای موفقیت در مصاحبه دانشگاه امام حسین(ع)

      برای موفقیت در این مصاحبه شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

      ۱-ابتدا شرایط و ضوابط این دانشگاه را مطالعه نمایید تا از این نظر مطمئن شوید مشکلی برای انتخاب این دانشگاه ندارید.

      ۲-اطلاعات عقیدتی و سیاسی خود را از الان تقویت کنید که در این خصوص بنده کتاب آزمون های مصاحبه حضوری را پیشنهاد میکنم که اطلاعات خوبی در مورد قرآن،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان،احکام شرعی،وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره)،تاریخ اسلام و ایران،شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی،دانش سیاسی،قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و…میباشد که نمونه های آن در مصاحبه ها مطرح شده است.
      http://goo.gl/EvBvq5

      ۳-برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.

      ۴-در مورد زبان شما باید بر روی دو مورد کمی تسلط داشته باشید یکی مکالمه و دیگری ترجمه ، برای این دو مورد که در مصاحبه معمولا مطرح میشود زمان کافی دارید و کافیست برای بخش مکالمه بتوانید مثلا در مورد پروژه و دوره کارآموزی خود توضیح دهید و در بخش ترجمه مثلا یک متن تخصصی را ترجمه کنید.

      اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد
      https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

  336. سلام من در اولویت اول مصاحبه نیستم ممکنه در اولویت بعدی باشم و کی؟

  337. پیامک رو امروز برام فرستادن
    بخاطر معدلمه، خیلی کمه… رتبه ام ۹۰۰ برق شده…

    داوطلب گرامی،بابررسی سوابق ارسالی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش،جنابعالی در اولویت دعوت به مصاحبه دانشگاه جامع امام حسین(ع)قرار نگرفته اید.لذا از مراجعه به دانشگاه خودداری فرمایید.

  338. سلام با شماره ۹۱۲برای من پیامک دادن من که گذرنامه ندارم تکلیف استاد چیه

          1. بله در صورت قبولی در مصاحبه میتونید قبول شوید ، ولی آیا در مورد این دانشگاه و سطح و محدودیت های آن تحقیق کردید ، با ۱۴۰ مگر فقط تصمیم استخدام و جذب داشته باشید میتونه منطقی برای انتخاب این دانشگاه باشه که بازم پیشنهاد میکنم به انتخاب های دیگر فکر کنید ، حتی مالک اشتر وضعیت بهتری دارد.

  339. سلام برای من این پیامک از طریق شماره ..۰۹۱۲۸۱۷۶۳ امده.
    داوطلب گرامی،با بررسی سوابق ارسالی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش جنابعالی در اولویت دعوت به مصاحبه دانشگاه جامع امام حسین(ع) قرار نگرفته اید.لذا از مراجعه به دانشگاه خودداری فرمایید.
    لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.

    1. برای من هم اومده . تکلیف چیه ؟ الآن یعنز قبول نشدیم ؟ پس چرا تو سایت سنجش نوشته که قبولیم و اسممون هست ؟

      1. سلام.اینکه سازمان سنجش اسم تون را برای مصاحبه اعلام کرده دلیل بر قبولی نیست ، چون در نهایت این دانشگاه هست که باید با توجه به شرایط اختصاصی شون شما را پذیرش کنند.که تصمیم شون بر عدم پذیرش شما برای مصاحبه بود و در نهایت عدم قبولی در این دانشگاه.

  340. سلام و خسته نباشید
    جناب مهندس ابتدا لازم است ازتون بابت راهنمایی های تون تشکر و قدر دانی کنم خدا قوت
    جناب مهندس با توجه به اینکه من رتبم به داشگاه های مالک و شاهد برای قبولی قابل دسترس بود ولی به مصاحبه دعوت نشدم یعنی سنجش اسم من و اعلام نکرده است.
    حالا توجه به اینکه فرض کنیم سنجش گفته کد رشته های قبلی رو قبولم اسمم رو اعلام نگرده باشد و من و محروم کرده باشد و موقع اعلام نتایج انتخابهای قبلی ای کد رشته های شرایط خاص قبول نشم و من شانس قبولی که این شرایط خاص رو هم از دست دادم که این اوج کم لطفی ست که!! آیا میشه شکایت کرد؟
    آیا به نظرتون حتما کد رشته های قبل شرایط خاص قبولم به نظرتون؟
    خیلی استرس دارم

    1. سلام.رتبه ، گرایش و انتخاب های قبل این دو دانشگاه را ارسال کنید تا بررسی کنم ، ولی بعید است سیستم سنجش در این مورد اشتباه کند.

      1. سلام جناب مهندس براتون آپلود کردم
        ممنون میشم زاهنماییم بفرمایید
        خیلی ممنونم

        1. سلام.خب شما فقط انتخاب هاتون را ارسال کردید ، بدون رتبه گرایش ها چطوری تشخیص بدم!؟باید کارنامه تون هم ارسال میکردید تا بشه بررسی کرد.

          1. جناب مهندس بالای فایل رتبه الکترونیک و مخابرات رو نوشتم.
            الکترونیک ۱۶۷۸ و مخابرات۲۰۴۰ با سنجش مکاتبه کردم میگه تا ۲۹ امکان ویرایش کدها وجود داره

          2. سلام.لازم نیست ویرایش کنید شما دانشگاه شهید بهشتی الکترونیک – هسته ای به احتمال زیاد میارید و برای همین به مصاحبه دعوت نشدین.

  341. سلام وخدا قوت
    من هم نرم افزار شما رو خریداری کردم
    با توجه به نتایج نرم افزار فقط مالک و شاهد بارتبه ۱۰۳۰ الکترونیک و مخابرات توی تهران قبول میشم
    ولی اصلا دعوت به مصاحبه نشدم
    الآن باید چیکار کنم؛منتطر باشم تا نتایج بیاد؟؟؟؟؟
    با توجه به رتبم آیا جای دیگه ای توی تهران امکان قبولی دارم؟؟

      1. استفاده کردم پرینت انتخاب رشته نرم افزار هم موجوده.
        بله تو نرم افزار شهید ستاری و دانشگاه امام حسین هم زده بود ؛ولی نمیتونم برم..
        مهندسی هسته ای هم زده بود که من بعد از مالک و شاهد انتخاب کردم.
        پس فقط تو نرم افزار میمونه مالک و شاهد !

          1. خیر
            بااین ایمیل بوده
            ولی بعد از استفاده گزینه درج کارنامه جدیدو زدم دیگه اطلاعاتمو تو صفحم نشون نداد.

          2. بله با این ایمیلی که الان کامنت گذاشتید استفاده کردید ، الان چک کنید باید مشکل تون رفع شده باشد ، خب نباید درج کارنامه جدید را بزنید چون اطلاعات کارنامه قبلی برای شما دیگر قابل مشاهده نیست و کارنامه جدید جایگزین می شود که الان براتون درست کردیم و میتونید نتیجه تون هم مجدد نگاه کنید ، غیر از گرایش های هسته ای و… شبانه میدان خواجه نصیر هم تو لیست دیده میشه.

  342. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مهندس پور کاظم از اینکه دلسوزانه راهنمایی میفرمایید کمال تشکر رو دارم.
    ببخشید چند سوال داشتم از محضرتون اگه میشه لطف کنین و پاسخ بنده رو بدین
    ۱٫آیا امسال پذیرش دانشگاه امام حسین به صورت بورس هست یا نه؟
    ۲٫بورسیه دانشگاه چه امکاناتی داره؟ منظور چه شرایطی و چه مزیت هایی داره؟
    ۳٫به نظرتون بنده با رتبه ۳۰۰ شیمی میتونم بورس بشم تو این دانشگاه؟
    ۴٫در مدارک لازم اعلامی توسط سایت دانشگاه گذر نامه خواستن که من ندارم چیکار باید بکنم؟
    ۵٫گواهی وضعیت خدمت رو از کجا باید تهیه بکنیم؟
    از اینکه تعداد سوالات زیادشد عذر خواهی میکنم.
    خیلی ممنون از توجهتون

    1. سلام.خواهش میکنم.
      ۱-بله هم بورس و هم غیربوس پذیرش دارد.
      ۲-بورسیه دانشگاه فوق علاوه بر خوابگاه و امکانات رفاهی ، کمک هزینه تحصیل هم بهتون پرداخت میکنند و مهمترین مزایای آن استخدامی و مشغول به کار بعد از فارغ التحصیلی می باشد.
      ۳-از رتبه قبولی رشته شما در این دانشگاه اطلاع دقیقی ندارم.
      ۴-این بند برای آنهایی هست که که گذرنامه دارند ، شما که ندارید خب لازم نیست.
      ۵-اگر معافیت تحصیلی دارید همان مدرک موقت یا گواهی تحصیلی کفایت میکند ، اگر دفترچه خدمت را پست کردید همان برگه پلیس +۱۰ که بهتون دادن را ببرید و اگر هم برگ سبز اومده همان برگه را ارائه دهید.

  343. سلام.دانشگاه امام حسین از دانشگاه های غیر انتفاعی دانشجو بورس میگیره?

  344. سلام دانشگاه امام حسین از دانشگاه غیرانتفاعی هم دانشجوی بورس میگیره؟

  345. سلام به همگی
    برای من پیامک نیومده
    امروز تماس گرفتم با ذانشگاه /شماره ملیم رو پرسید و گفت اسمت جز مصاحبه کننده ها هست
    یعنی ممکنه بقیه دوستان هم جز مصاحبه باشند ولی پیامک براشون نیومده باشه
    حالا بقیه دوستان هم پیگیری کنند
    وتوکل علی الله و کفی بالله وکیلا

  346. مهندس من از امام حسین و شاهد قبول شدم ولی شاهد فقط کد برقو برام زده حالا از کجا بدونم روزانست یا شبانه؟
    ضمنا کدوم خوبه امامحسین یا شاهد؟

    1. سلام.خب با توجه به رتبه و اولویت هاتون تا حدودی میشه تشخیص داد که هم روزانه و شبانه را دعوت به مصاحبه شدین یا فقط شبانه.
      اگر قصد استخدامی در سپاه را دارید امام حسین (ع) بهتره.

  347. باسلام،در صورت امکان از مراحل انجام مصاحبه و گزینش برای افرادی که دعوت به مصاحبه شدند ،مطالبی تأثیر گذار بگذارید. هرچیزی از سوالات و .. میدونید. سپاس

    1. سلام.
      چند توصیه مهم برای موفقیت در مصاحبه دانشگاه امام حسین(ع)

      برای موفقیت در این مصاحبه شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

      ۱-ابتدا شرایط و ضوابط این دانشگاه را مطالعه نمایید تا از این نظر مطمئن شوید مشکلی برای انتخاب این دانشگاه ندارید.

      ۲-اطلاعات عقیدتی و سیاسی خود را از الان تقویت کنید که در این خصوص بنده کتاب آزمون های مصاحبه حضوری را پیشنهاد میکنم که اطلاعات خوبی در مورد قرآن،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان،احکام شرعی،وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره)،تاریخ اسلام و ایران،شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی،دانش سیاسی،قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و…میباشد که نمونه های آن در مصاحبه ها مطرح شده است.
      http://goo.gl/EvBvq5

      ۳-برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.

      ۴-در مورد زبان شما باید بر روی دو مورد کمی تسلط داشته باشید یکی مکالمه و دیگری ترجمه ، برای این دو مورد که در مصاحبه معمولا مطرح میشود زمان کافی دارید و کافیست برای بخش مکالمه بتوانید مثلا در مورد پروژه و دوره کارآموزی خود توضیح دهید و در بخش ترجمه مثلا یک متن تخصصی را ترجمه کنید.

      اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد
      https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

  348. باسلام خدمت جناب مهندس، بفرمایید تکلیف ماچیه که سازمان سنجش دو رشته ما رو قبول اعلام مکنه برای دانشگاه امام حسین(ع) ولی پیامک میاد از آمدن به دانشگاه خودداری کنید بقیه رشته هایی که زدم چی میشه تکلیفشون؟بعد تو دانشگاه امام حسین ما رو ذخیره هم نمیگیرن؟ممنون

    1. سلام.با توجه به شرایط اختصاصی دانشگاه بررسی انجام داده و یکسری از داوطلبانی که آن شرایط را نداشتند دعوت نکرده ، این دو کد رشته از انتخاب های شما حذف می شود یعنی انگار انتخاب نکردید.سایر انتخاب های شما بررسی خواهد شد.

  349. سلام
    امروز رفتم مصاحبه دانشگاه امام حسین (ع) و گفتند که بورس نمی کنیم
    واقعا ارزشش رو نداره اگر بورس نکنند
    من هم از دادن مصاحبه پشمون شدم…

  350. سلام
    مهندس میگم من ریز نمراتم فقط کپی رنگی دارم مشکلی داره؟؟؟
    میتونم فعلا اینو تحویل بدم بعدا اصلش رو بیارم؟؟؟؟

  351. سلام خدا قوت
    از نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین خبری نیست ؟؟ بقیه دانشگاه ها اعلام کردن و باید برای امضای فزم تعهد مراجعه کنم
    اما منتظر دانشگاه امام حسین هستم
    و سوال دیگه مارو بعنوان دکتری غیر بورس دعوت به مصاحبه کردن , آیا امکان داره بورس بشیم ؟؟ شرایط و مزایاش چیه ؟
    ممنون از راهنماییتون

    1. سلام.اگر خبری بشه در سایت شون اطلاع رسانی میکنند.وقتی غیربورس پذیرش میکنند یعنی مراحل پذیرش بورس مثل تست پزشکی و…را ندارید پس امکانش نیست.
      بورسیه دانشگاه فوق علاوه بر خوابگاه و امکانات رفاهی ، کمک هزینه تحصیل هم بهتون پرداخت میکنند و مهمترین مزایای آن استخدامی و مشغول به کار بعد از فارغ التحصیلی می باشد.

  352. باسلام خدمت شما زحمت کشان وایران دوستان عزیز.ببخشید من کارشناسی مهندسی نفت دردانشگاه اهواز میخونم.میخوام ان شاءالله ارشد دانشگاه امام حسین رو انتخاب کنم وکنکور بدم.میخواستم ببینم واسه ارشد من میتونم ثبت نام کنم؟رشته کارشناسیم به رشته های این دانشگاه میخوره؟؟مهم نیست هرچی باشه فقط دانشگاه امام حسین باشه.خیلی علاقه دارم.البته دوره بورس.واین که چجوری باید ازاول انتخابش کنم؟؟توروخدا جوابموبدین.باتشکر

    1. سلام.خب شما باید یکی از رشته های ارائه شده در این دانشگاه را ثبت نام و آزمون دهید مثل مهندسی برق
      مهم اینه که از مصاحبه عقیدتی و علمی دانشگاه بر بیاین که نیاز به مطالعه قبلی و تسلط شما روی رشته انتخابی دارد
      همزمان با ثبت نام کنکور اطلاعیه ثبت نام در این دانشگاه ارائه خواهد شد که احتمالا فرم پیش ثبت نام هست و مرحله بعد در زمان انتخاب رشته هست که باید دانشگاه فوق را انتخاب نمایید

  353. سلام دانشگاه امام حسین سال ۹۵ هم بورسنمیکنه؟یه عده میگن بورس میکنه یه عده میگن نمیکنه حالا تکلیف چیه؟اگه بورس نمیکنه مصاحبه دیگه چیه؟من مصاحبه م ۳مه به نظرتون برم یانرم؟

    1. سلام.بورس و عدم بورس دست دانشگاه هست و اگر حتی بورس نکند این شانس رو دارید که پس از فارغ التحصیلی جذب سازمان ها و شرکت های وابسته شوید
      مصاحبه هم برای بورس هست و هم غیر بورس ، ضمنا بورس مراحل پذیرش بیشتری نسبت به غیربورس دارد مثل تست پزشکی

  354. من نتونستم ریز نمرات بگیرم چون دانشگام توتعطیلات تابستونیه،اگه ریزنمرات نبرم ایرادی داره؟

    1. میتونین فعلا از سیستم آموزشی دانشگاهتون کارنامه های ترم به ترمتون رو تا انتهای ترم ۷ پرینت بگیرین و به عنوان یه مدرک موقت همراه خودتون ببرین.احتمالا با این کار مشکلی پیش نیاد + برگه ص ۲۷۱ از دفترچه انتخاب رشته که مهر و امضا شده

      1. آخه من تسویه کردم سیستم سمام هیچ نمره ای نیست،نبرم ایرادی داره؟بعدن میبرم

  355. سلام جناب مهندس
    واقعا از راهنمایی ها تون سپاسگزارم
    تو دفترچه بعضی کد رشته ها تو توضیحات نوشته مثلا پذیرش با عنوان مهندسی هسته ای -گداخت هسته ای ولی بعضی های دیگه تو توضیحات چیزی ننوشته اینا چه فرقی با هم دارند؟
    از تون ممنونم

    1. سلام.این عنوان ها در اصل زیر گرایش ، گرایش مربوطه هست که در دانشگاه روی موضوع فوق کار میکنید ، اون گرایش هایی که عنوان شون مشخص نیست در ترم اول یا دوم با توجه به نظر مدیر گروه مربوطه انتخاب می شود.

  356. با سلام . اول از همه تشکر می کنم از مطالب و توضحیات خوبتون. مهندس عزیز به نظر شما مدرک این دانشگاه برای ادامه در مقطع دکتری در دانشگاه های تاپ در داخل یا برای اپلای گرفتن اعتبار داره اگر بورس نباشیم؟ یا اگر هم در ارشد بورس بشویم بازم امکان ادمه تحصیل در دانشگاه های تاپ وجود داره یا اینکه این دانشگاه مورد قبولشون نیست؟ ضمن اینکه اگر در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه بورس شویم کمک هزینه تحصیلی که داده می شود چقدر هست؟

    1. سلام
      در مورد دانشگاه امام حسین و سطح علمی این دانشگاه صحبتهای مختلف و بعضا متناقضی میشه. از طرفی امسال در مورد بورسیه هم روایتهای مختلفی شنیده شده و اصلا نمیتونین مطمئن باشین که بورسیه بشین.
      مدرک این دانشگاه از نظر وزارت علوم معتبره اما از طرفی چون دانشگاه یه دانشگاه نظامی هست خیلی نمیتونین بعد از تحصیل تو این دانشگاه به فکر اپلای کردن باشین.

      1. یعنی حتی دانشگاه های داخلی هم دانشجوهای این دانشگاه را برای دکتری قبول ندارند؟

        1. خیر، عرض کردم مدرک دانشگاه امام حسین از نظر وزارت علوم معتبره و شما میتونین تو دانشگاه های ایران ادامه تحصیل بدین.

  357. سلام اقای مهندس خسته نباشین
    ببخشین کسی که بیماری واریکوسل داره مرحله پزشکی بهش گیر میدن ؟
    امکان داره پیشنهاد جراحی بدن یانه؟

    1. سلام.برای بورس این موضوع مطرح هست که اگر پزشک متوجه شود ردتان می کند و اینکه پیشنهاد عمل دهد یا خیر کاملا به نظر ایشان برمیگردد ، مثلا برای ضعیف بودن چشم این مورد مشاهده شده که تعهد میگیرند عمل کند ولی برای مورد شما اطلاع دقیقی ندارم.

  358. سلام خدمت مهندس عزیز

    من سابقه بسیج دانشجویی اصلا ندارم ولی ۴سال سابقه بسیج فعال محلات دارم٬ ممکنه به خاطر نداشتن بسیج دانشجویی رد کنن منو؟

  359. سلام
    من برای مصاحبه دانشگاه امام حسین رفتم نمام مراحل گزینشو انجام دادم میخواستم بدونم جواب نهایی رو خود دانشگاه به سنجش میده یا سنجش خودش بر اساس رتبه تعیین میکنه ؟
    ممکنه مصاحبه سرکاری باشه ؟

    1. سلام
      به هیچ وجه، مصاحبه قطعا بخشی از فرایند جذب در دانشگاه امام حسین و سایر دانشگاه های مشابهه و بخش دیگه هم بحث علمی یعنی رتبه داوطلب هست.

  360. lمهندس فروغی منظورم این بود که وقتی دانشگاه چند برابر ظرفیت دعوت میکنه هر کیو که تو مصاحبه قبول شه اسمشود میفرسته سنجش و سنجش ب اساس رتبه ها مثلا ۱۵ نفرو که ظرفیت دانشگاه است رو تعیین میکنه یا تو خود دانشگاه این ۱۵ نفر مشخص میشن بعد اسامیو میدن سنجش و فقط سجش اسامی نهایی رو اعلام میکنه؟ببخشید یکم طولانی شد!

    1. ببینید با همه دعوت شده ها مصاحبه صورت می گیره و نهایتا با توجه به مصاحبه تعدادی مشخص میشن. حالا اگه این تعداد بیشتر از ظرفیت اون رشته خاص باشه طبعا کسی ارجحیت داره که رتبش بهتر باشه دیگه.

  361. مهندس سلام علیکم. چند روز پیش برای مصاحبه رفتم ولی از مصاحبه علمی اصلا راضی نبودم.سایر قسمت های مصاحبه بد نبود البته نظر خودم.با توجه به اینکه رتبه کنکورم زیر ۲۵۰ شده تاثیر مصاحبه علمی چطوریه.تو قسمت پزشکی روی گودی کمر خیلی حساسن.خیلی ممنون از اینکه وقت میزارین و جواب مردم رو میدین.

    1. سلام.مصاحبه علمی تنها بخشی از امتیازات شما را در مصاحبه شامل می شود ، که میتوان با معدل و رتبه و…این قسمت را کمی پوشش داد ، بیشترین امتیاز در مصاحبه دانشگاه های فوق عقیدتی و سیاسی می باشد و با توجه به رتبه تون میتوانید امیدوار باشید ، مورد پزشکی هم تنها برای بورسیه مطرح هست که این مورد شما از نظر پزشکی باید بررسی گردد و برمیگردد به نظر پزشک مربوطه.ولی طبق تجربه تا به حال کسی با گودی کمر معمولی رد نشده است.

  362. سلام خواهشن در مورد سهمیه شاگرد اول کاملا توضیح بدید در مورد دانشگاهها وظرافت توضیح بدهید ببخشید همیشه مزاحم میشم

    1. با سلام
      شرایط سهمیه شاگرد اولی در کنکور ارشد امسال

      براساس آیین نامه افراد حائز شرایط زیر، حداکثر تا یک سال تحصیلی پس از زمان دانش آموختگی (و صرفاً برای یک بار) در صورت شرکت در آزمون و کسب حدنصاب علمی حداقل ۹۰ % نمره آخرین فرد پذیرفته شده در هر کدرشته محل توسط سازمان سنجش به یکی از دانشگاه‌ها معرفی می شوند.

      ۱- برگزیدگان رتبه‌های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی.

      ۲- دانشجویان نمونه کشوری در دوره کارشناسی با معرفی سازمان امور دانشجویان.

      ۳- رتبه‌های اول تا سوم نهایی جشنواره‌های خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی، ابن سینا و فارابی در دوره کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته با مشارکت حداقل ۵۰% در دستاورد حائز رتبه.

      ۴- دانش‌آموخته رتبه اول دوره کارشناسی پیوسته در بین دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی که طی هشت نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته شده است.

      ۵- دانش‌آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته در بین دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی که طی چهار نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته شده است.

      لازم به ذکر است سازمان سنجش حداکثر معادل ۱۰ % ظرفیت (با تقریب اضافی) در هر کدرشته محل تحصیل دوره بالاتر را بر اساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان به حائزین شرایط اختصاص خواهد داد.

  363. با سلام
    میخواستم بدونم که در صورت قبولی در مصاحبه ، از سوی دانشگاه تماس گرفته میشود و فرد را صرفا مطلع میسازند ؟
    و آیا کسی هست که برایش تماس گرفته باشند؟
    با تشکر

    1. با سلام
      نه لزوما معمولا از طریق سایت دانشگاه ابتدا ودرصورت عدم اطلاع فرد وعدم مراجعه برای ثبت نام بله تماس گرفته میشود

  364. سلام
    دیروز از دانشگاه جامع با من تماس گرفتن گفتن شما در مصاحبه دو برابر ظرفیت قبول شدی و ایا تمایلی داری تو این دانشگاه در بخونی یا نه تا اسمتو رد کنیم ینی الن من قبول شدم صدرصد یا اسمارو میدن سنجش بر اساس رتبه نتایج نهایی اعلا میشه ؟

    1. اسما رو میدن سنجش
      ولی احتمال قبولیت بالاست
      کدوم دانشگاه لیسانستون رو خوندین؟

    2. مهندس یونسی ما که مصاحبه شرکت کردیم یعنی با توجه به گفته بهروز قبول نشدیم آیا درسته من هم رتبه خوب وهم اولین اولویت چرا برای ما زنگ نزدن دلیلش چیه

    3. مهندس سینمایی ببخشید دوستام رتبه شون ۲۰و۱۴۰بودن البته ۲۰صنایع چجوریه مصاحبه رد شدن من خودم را نمیگم که ۱۴۰۰شدم دوستم با ۱۴۰اولویت اولش امام حسین بوده برای چه کسانی زنگ میزنن

      1. سلام رشته صنایع کاملا مهندس با رشته برق فرق میکنه اصلا باهم مقایسه نکن
        الان کل پذیرش صنایع یک سوم برق هم نیست عجله نکن مهندس
        صدوچهل با سهمیه ؟!

    4. اقا behrouz سلام علیکم.
      شما چه روزی برای مصاحبه رفتین و رشته تون چی بود.
      ممنون

      1. علی من امروز با دانشگاه امام حسین تماس گرفتم گفتن اصلا چنین چیزی نیست ما هنوز پرونده ها را تکمیل نکردیم ما فقط پذیرفته شدگان را به سازمان سنجش اعلام میکنم و ما با هیچ کس تماس نمیگیرم فقط سازمان سنجش آخه و با هیچ کس تماس گرفته نمیشود

        1. شاید شما درست میگی ولی منم بعد تماس دانشگاه به خود دانشگاه زنگ زدم همین حرفیو که به شما گفت به من گفت

    1. سلام
      معمولا از طریق سایت دانشگاه ابتدا ودرصورت عدم اطلاع فرد وعدم مراجعه برای ثبت نام بله تماس گرفته میشود

  365. با سلام نحوه نمره دهی به مراحل مختلف مصاحبه ها جگونه است خصوصا مصاحبه علمی واینکه ایا مراحل را در کل جمع میکنن

    1. با سلام
      ۵۰٪نمره علمی یا ازمون ۵-۱۰٪چاپ کتاب البته بستگی داره ترجمه باشه یا تالیف ۵-۱۰٪نمره زبان-۵-۱۰٪تسلط به موضوع پایان نامه-۵-۱۰٪فعالیت علمی پژوهشی

  366. سلام امتیاز معدل بالای۱۷ برای ارشد دانشگاه جامع امام حسین(ع) جند درصد است?

  367. سلام معدل بالای۱۷ برای ارشد دانشگاه جامع امام حسین جند درصد امتیاز داره?

  368. سلام ایا دانشجویان ارشد غیر بورس دانشگاه جامع امام حسین میتونن بعدازفارغ التحصیلی جذب سپاه بشن

  369. سلام مهندس در مصاحبه علمی ارشد دانشگاه جامع امام حسین چه بارامترهای امتیاز داره؟

    1. سلام
      دانشگاه امام حسین از انجاییکه بیشتر بواسطه ماهیت نظامی بودن ورویکرد مملکت مبنی بر تهیه سیستمهای جنگ الکترونیک وفرایند کنترل موشک صنایع ناوبری ،…فعالیت میکنه وخوب مسلما تمرکز زیادی روی این بخش داره طبیعی به نظر میرسه زمینه های کار ازمایشگاهیش ورایانه ایش بایستی خیلی هزینه برای ان شده باشد بنابراین اینجا جدا از بحثهای عقیدتی و التزام به نظام مقدس که مسلما فرایند خاص خودش را میطلبد تصور بنده اینه که شاید بحث معدل و زبان خیلی اهمیت نداشته باشه اما تعهد و احساس مسیولیت خیلی مهمتر است البته داشتن اینها امتیاز است و ازسویی کادر بسیار مجربی در اختیار داره و خوب ترجیحا داشتن مقاله ،..هم خوب مسلما شانس پذیرش را افزایش میدهد

  370. با سلام مهندس عزیز برای ارشد دانشگاه جامع امام حسین آیا امسال تحقیق محله ای هست و آیا مصاحبه علمی که از ما گرفته شد رو سخت مگیرن چون من یخورده بد دادم ودر این مورد خیلی نگرانم لطفا دراین مورد راهنمایم کنید

    1. سلام.تحقیقات محله برای بورسیه ها هست ، مصاحبه علمی تنها بخشی از امتیازات شما را در مصاحبه شامل می شود ، که میتوان با معدل و رتبه و…این قسمت را کمی پوشش داد ، بیشترین امتیاز در مصاحبه دانشگاه های فوق عقیدتی و سیاسی می باشد.

  371. سلام
    من مصاحبه امام حسین رو رفتم و خوب دادم مصاحبه رو ولی رتبم ۴۰۰۰ رشته برق هست و دو تا رشته هم امام حسین قبول شدم مدار مجتمع و سیستم امکانش هست قبول بشم ؟
    با تشکر فراوان از وقتی که میزارید .

  372. سلام مهندس در مصاحبه علمی ارشد دانشگاه جامع امام حسین از رشته فبلیم برسیدن ومن جون علاقه نداشتم نتونستم باسخ بدم ولی تونستم به سوالا ت رشته ای که مخوام بخونم جواب دادم میخوام در این مورد نظر تونو بگی

    1. سلام.رشته قبلی و انتخابی تون چی بوده؟مرتبط بوده؟معمولا از گرایشی که انتخاب کرده اید باید سوال بپرسند ، احتمالا خواستند در مجموع اطلاعات تخصصی شما را بسنجند ولی در مصاحبه سوالات مربوط به گرایش انتخابی مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد.

      1. زیست گیاهی. واینکه اقای مهندس معدلم رتبم درصد زبان ارشدم خوب بودن اینا میتونن بوششی برای مصا حبه ضعیف علمیم باشن

        1. سلام.بله،همه این موارد دارای امتیازاتی هستند که در مجموع امتیاز نهایی شما را تشکیل میدهند،ولی نظر مصاحبه کننده خیلی مهم هست ، ایشان اگر شما را تایید کنند مشکلی در سایر موارد وجود نخواهد داشت.

  373. سلام
    خسته نباشید ، میخواستم بدونم تو ایران رشته الکترونیک بهتره یا مخابرات من به جفتش تقریبا به یک انداره علاقه دارم میشه راهنمایی کنید کدوم پر کاربرد تره تو ایران و راحت تره و بازار کارش تو جاهای دولتی و خصوصی و…

    1. سلام دوست عزیز. پاسخ خیلی قطعی برای این سوال نمیشه ارائه کرد. شما باید در نظر داشته باشین که شغل و پیدا کردنش بیشتر بستگی به خودتون داره و خودتوت هستین که قراره از چیزایی که یاد گرفتین سراغ یک شغل مناسب برین. هر کدوم از گرایش های برق کاربردهای خوبی دارن توی بازار کار ولی تا جایی که میدونم برای مخابرات این زمینه شغلی بیشتر از الکترونیک هست. اگر تصمیمتون رو بر اساس علاقه بگیرید، قدم های بعدی مطمئنا براتون ساده تر خواهد بود. موفق باشین.

  374. با سلام

    میخواستم یک سوال کنم استاد ارجمند شما اطلاع دارید هنوز امکان اصلاح حضوری انتخاب رشته ارشد برق ۹۵ هست یا نه؟برم سازمان سنجش حضوری یا خیلی دیر شده؟ چه مدارکی نیاز هست؟؟؟

    1. سلام.میتونید اقدام کنید ، به هر حال ممکن است با درخواست تون موافقت شود چون هنوز تا اعلام نتایج نهایی وقت هست برای بررسی ، فقط سریعا اقدام کنید تا دیر نشده است.

  375. دوستان سلام علیکم
    ایا کسی هست که بهش پیام داده باشن یا تماس بگیرن و در باره مصاحبه باهاش صحبت کرده باشن.منظورم اینه که بهش بگن مصاحبه قبول یا رد شده.

    1. شاید عجیب باشه ولی پاسخ دقیق سوال شما واقعا مشخص نیست!!!!!!!
      امسال توی دفترچه ذکر شده که پذیرش دانشجوی بورس هم دارن منتهی من از کسایی که رفته بودن اونجا شنیدم که کارمندای دانشگاه گفتن امسال دانشجوها بورس نمیشن.

      1. این موضوع برای بنده هم عجیبه!! در دفترچه ذکر شده بورس و غیر بورس ! اما خودم که برای مصاحبه رفته بودم از یکی از دانشجویان ارشد ورودی سال قبل پرسیدم گفته از سال قبل دیگه بورس نمی کنه و شروع کلاس ها از مهر ماه هست و دیگه دوره پاسداری عمومی که ۳ماه بود ندارند! اما یکی از اساتید در بخش مصاحبه علمی بعد از تمام شدن مصاحبه ازم پرسید درصورت قبولی باید ۵روز در هفته در دانشگاه باشی با این موضوع مشکل نداری!!؟ این موضوع به بورس مربوط نمیشه؟

        1. فکر کنم فقط صبر کردن پاسخگوی شما باشه، به هر دلیلی ظاهرا قرار نیست که اطلاعات دقیقی به داوطلبا داده بشه ولی در کل چیزی که هست اینه که اگه شما دارای روحیات مبوط به کار در سپاه باشین احتمال جذبتون هست.

          1. خودم به شخص اگر بورس نباشه استقبال می کنم زیاد استخدام شدن برام جالب نیست. امیدوارم اشتباه نکرده باشم. اساتیدی که مصاحبه گرفتن سطحشون خوب بود جا خوردم. اگه بورس نباشه روزانه باشه که خیلی خوبه دیگه فک کنم با خیال راحت تر میشه برای دکتری ادامه تحصیل داد!

  376. ببخشید. …امسال من کنکور سراسری دادم. ..و دوست دارم دانشگاه امام حسین (ع ) برم. ..چون یکی از دوستانم در دانشگاه درس خونده بهم گفت حتماً برو. …خواستم بدونم چطور باید رشته ها دانشگاه رو انتخاب کنم؟ آیا باید جای دیگ ثبت نام کنم؟ ؟یا موقع انتخاب رشته درج اولویت رشته های دانشگاه امام حسین (ع ) انتخاب کنم کافیه؟ بعد چطور آگاهی پیدا میکنم زمان مصاحبه یا مدارک لازم برای مصاحبه؟
    با تشکر

    1. سلام
      این رشته ها جز رشته های نیمه متمرکز بوده وعلاوه بر ازمون متمرکز دارای مصاحبه می باشد وتحت عنوان رشته های خاص شناخته میشوند شرایط وضوابط این رشته ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته وجود دارد

  377. سلام اقای مهندس کسی رو میشناسید که مصاحبه علمیش ضعیف باشد و بتونه قبول بشه من تمام مراحل گزینش رو خوب دادم ولی تو این بخش واقعا ضعف داشتم ولی معد ل الف و رتبه خوب نسبت به سایر داوطلبان داشتم ودرصد زبانم نیز نسبت به سایر داوطلبان خوب بود و از کجا میتونم بفهمم قبولم یا نه

  378. سلام.ببخشید بنده برای مصاحبه این دانشگاه قبول شدم و رفتم.مصاحبه عقیدتی سیاسی رو عالی جواب دادم ولی مصاحبه علمی رو خراب کردم معدل دوم دانشگاه هستم با معدل ۱۸٫۵۳٫از یکی از دانشجویان پرسیدم که مصاحبه علمی رو خراب کردم گفت اشکالی نداره زیاد مهم نیست مصاحبه عقیدتی سیاسی مهمتره، ۸۵ تا ۹۰ درصد معیارشون مصاحبه عقیدتی سیاسی بقیه هم مصاحبه علمی.حالا نظر شما چیه واقعا شانسی برای قبولی دارم؟

    1. بله دقیقا درست گفتن
      برای اینطور دانشگاه ها اولویت با مباحث دینی و عقیدتی و سیاسی است
      اگه مصاحبه عقیدتی خوب باشید شانس شما بسیار بالا خواهد بود
      موفق و پیروز باشید..

  379. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر یار محمدی
    آقای دکتر یه هفته بعد از مصاحبه از گزینش دانشگاه با من تماس گرفته شد گفتن که شما در مصاحبه دو برابر ظرفیت قبول شدین ایا من الان صدرصد قبولم یا نه ؟ فکنم گزینش استان بود چون یه شماره عجیبی داشت!

    1. نه خیر صد در صد قبول نیستید
      مرحله بعدی هم هست که شامل تحقیقات محلی، بررسی سوابق و … هست
      ممکن هم هست که یه بار دیگه حضوری برید و مصاحبه بدید (البته احتمالش ضعیفه مگه سوال خاصی داشته باشن)
      به هر حال تبریک میگم که یه مرحله رو رد کردید

      1. جناب دکتر یار محمدی سلام علیکم
        کسایی که باهاشون تماس نگرفتن یعنی مصاحبه قبول نشدن یا فقط با دانشجوهای بعضی از رشته ها تماس می گیرین.از آموزش دانشگاه سوال می پرسیم میگن فقط از طریق سازمان سنجش اعلام میشه که چه کسایی قبول شدن.

        1. معمولا با همه پذیرفته شده ها برای ادامه مصاحبه تماس میگیرن
          ولی خوب نتیجه نهایی رو سنجش فقط اعلام میکنه
          همین

          1. یعنی فقط با کسایی که قبول شدن تماس می گیرین.هر کس باهاش تماس نگرفتن یعنی مصاحبه رو قبول نشده

          2. خیلی دقیق نمیشه گفت
            اگه نیاز به سوالات بیشتر باشه بله حتما تماس میگیرن و برای مرحله بعد سوال و جواب میشید
            در حالت کلی اینطوره که یا شما تماس میگیری و یا خودشون و میفهمی که قبول شدی
            اما همیشه استثناءها رو مد نظر داشته باشید

    2. سلام. شما رشتتون چی بوده؟ برای چه رشته ای در دانشگاه امام حسین مصاحبه دادین؟

      1. شما برای چه رشته ای مصاحبه دادین.کس دیگه ای رو میشناسی که باهاش تماس گرفته باشن

        1. بنده برای نرم افزار رفته بودم. ولی بعد مصاحبه باهام تماس نگرفتن .سوال هم که پرسیدن گفتن بورس نمیگیرن امسال! من امتحان کتبی جالب ندادم ولی مابقی به خصوص مصاحبه علمی راضی بودن. نه از امسال کسی نمیشناسم ولی ۲ سال پیش که بورس میگرفتن همچین داستانی بود که تماس بگیرن با یکی از دوستانم که نرم افزار بود تماس گرفتن که بعد از ارائه مدارک له گزینش استان و تحقیقات محلی که انجام دادن بازم قبول نشد!

  380. سلام خسته نباشید.منم از یکی از کارکنان اونجا پرسیدم گفت نتایج فقط از طریق سازمان سنجش اعلام میشه منتظرباشید تا جوابا اعلام شوند از طریق سایت.حالا نمیدونم چرا با این دوستان تماس گرفتن با ما نه.احتمالا قبول نشدم.

    1. سلام.من قبول نشدم.فکر کنم بخاطر سنی بودنم بود.وگرنه مصاحبه رو عالی جواب دادم و… .

  381. دوستان این قضیه تماس چیه؟چون بامن تماسی نگرفتن ولی قبول شدم،درضمن درسته که بورس نمیکنن ولی آیا واقعا تضمینی برای استخدام هست یا نه؟اگر میدونید ماروهم آگاه کنید.ممنون

    1. سلام.وقتی تماس نگرفتند یعنی بورس نشده اید که ادامه مراحل عضویت را بگذرانید و فقط بعنوان دانشجوی روزانه پذیرفته شده اید.بله اگر شرایط استخدامی را داشته باشید جذب تون میکنند.

      1. سلام ببخشید شما گفتید اگه شرایط استخدامی رو داشته باشید جذبتون میکنن.میخواستم بپرسم منظورتون از این شرایط چیه؟چه شرایطی باید داشته باشیم که جذبمون کنن.ممنون

        1. سلام ببخشید شما گفتید اگه شرایط استخدامی رو داشته باشید جذبتون میکنن.میخواستم بپرسم منظورتون از این شرایط چیه؟چه شرایطی باید داشته باشیم که جذبمون کنن.در ضمن غیر بورس پذیرفته شدم درحال حاضر.ممنون

          1. سلام.شرایط شما از نظر اعتقادی ، مذهبی ، سیاسی ، نوع پوشش و آراستگی ظاهری ، تحقیقات محلی ، سلامت روحی و جسمی و…بررسی خواهد شد در صورت اوکی بودن شرایط فوق جذب تون خواهند کرد.

        2. این شرایط موارد زیادی رو در بر میگیره از جمله :: محدویت های سنی ، حد نصاب معدل ، توانایی علمی و رزومه علمی شما طی دوران تحصیل در دانشگاه ، موارد انضباطی شما در طی دوران و ….

      2. چه شرایطی؟ واقعا که من میخواستم بورس بشم وگرنه دانشگاه های دیگه روهم میاوردم مثل تهران،علم وصنعت و…
        نمیشه اعتراض کرد؟

  382. سلام من ارشد دانشگاه جامع امام حسین قبول شدم برای سبت نام نهایی ایا دانشگاه اطلا عیه میده وکی.?

      1. سلام اقای مهندس منظورم اینه که سنجش اعلام کرده در تاریخ های ۱۴-۱۵-۱۶-۱۷ به دانشگاه مربوطه برای سبت نام مراجعه کنید حتی در صورت عدم اطلا عیه دانشگاه مر بوطه لطفا راهنما ییم کنید

        1. سلام.منتظر باشید دانشگاه فوق هم مثل سال های قبل اطلاعیه درج میکند ، اکثر دانشگاه ها اطلاعیه ثبت نام را روی سایت شون اعلام میکنند ، مگر یکسری از دانشگاه ها و موسساتی که سایت فعالی ندارند که هر کدام از تاریخ های اعلامی سنجش مراجعه کنید میتونید ثبت نام کنید.

    1. من قبول نهایی شدم.ولی اگه بورس نمیکنن دیگه فایده نداره ثبت نام کنم.آخه چه فایده داره ارشد گرفتن خالی.خواهشا بگید چرا اگه امسال بورس نمیکنن پس داخل دفترچه زده بود بورس و غیر بورس!!!!

  383. ببخشید دوستان نیازی به ثبت نام هستش؟واسه مصاحبه که رفتیم همه مدارکمونوگرفتن والانم تاریخی برای ثبت نام نگفتن

  384. سلام دوستان اگه اطلاعی دارن لطفا راهنمایی کنن که:
    امسال تو دفترچه صحبت از بورس و غیر بورس بود، اما گویا میگن که اصلا بورس نمی گیره،
    می خواستم بگم اگه بورس نمیگیره این همه سوال جواب مصاجبه و … برا چی بوده؟
    مهمترین مزیت دانشگاه به همینه…
    حالا ما کلی راه بیام تهران و آخرش بعد دو سال بگن خوش اومدی!
    همون شهر خودمون می موندیم بهتر نبود؟
    لطفا راهنمایی کنید؟
    روالش اینه؟
    ممنون
    یا علی

    1. سلام. دانشگاه هایی که در دورانی به بورس گرفتن برای دوران بعد از تحصیل شهرت داشتند بعد از تغییراتی و همچنین زیاد شدن تقاضا ها برای این داشنشگاه ها تصمیم به تغییر رویه خود گرفتند و دیگر هیچگونه تضمینی برای بورس شدن شما نمیدهند بلکه در صورت هم راستا بودن اهداف شما با دانشگاه و همچنین درصورتی که خود را به شکلی فعال نشان دهید که سیستم تمایل هب جذب شما پیدا کند امکان بورس شدن هنوزم وجود دارد

  385. باعرض سلام.سوالی از محضر شما داشتم.بنده امسال در مطقع کارشناسی ارشد روزانه غیربورس دانشگاه جامع امام حسین (ع)قبول شدم .میخواستم بدونم مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین مورد تایید وزارت علوم هست و برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا دانشگاه های کشور خودمون مشکلی وجود داره یا نه؟

  386. جناب مهندس من شنیدم مدرک ارشد ودکترا دانشگاه جامع امام حسین(ع) یه نوع مدرک داخلی دانشگاه هست که هیج جا برای اون ارزشی قایل نیستن و مورد تایید وزارت علومم نیست آیا این صحبت ها درست هست؟ آیا ادامه تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد باعث میشه نتونیم برای دکترا دانشگاه های خوب مثله شهیدبهشتی و… قبول بشیم یا تمام این حرفها غلط است.لطفا در اسرع وقت پاسخ دهید زیرا کمی نگران هستم.با تشکر از شما.

    1. مدرک شما مورد تایید وزارت علوم هست
      مشکلی از این بابت ندارید
      برای دکتری هم عموما رزومه علمی شما مهم هست….

  387. سلام محدودیت سنی خب چرا گذاشتن اخه پس من امسال نمیتونم شرکت کنم ۲۷ ساله معاف هم هستم

    1. این از سیاست های وزارت علوم هست که تصمیم گرفتن دست دانشگاه ها را برای این طور قوانین باز بزارن…

  388. سلام علیکم
    به نظر بنده برای قبول شدن در دانشگاه افسری فقط نیازه دلت پاک باشه.
    التماس دعای شهادت

  389. سلام اقای دکتر اونایی که غیر بورس دانشگاه جامع امام حسین مشغول به تحصیل هستند امکان جدب شدن را دارن واینکه من در رشته زیست سلولی ومولکولی تو این دانشگاه قبول شدم وایا میتونم تو دکترا در دانشگاه بقیه اللاه ادامه تحصیل بدم

    1. اگه غیر بورس هستید بله امکان ادامه تحصیل فراهم هست در سایر دانشگاه ها

  390. ببخشید دوستان سه سوال داشتم
    با چه رتبه ای میشه بورس دانشگاه امام حسین شد
    مثلا رتبه های حوالی ده پونزده هزار شانس قبولی دارن

    1. رتبه خاصی برای بورس لازم نیست
      بسته به سیاست های اون سال دانشکاه داره که بخواد بورسیه بگیره و یا خیر

  391. با سلام.
    من در حال حاضر در مقطع کاردانی الکترونیک تحصیل میکنم.خواستم بدونم اگر من برای ارشد به این دانشگاه بیام بورسیه میشم؟تضمینی برای شغل اینده بنده هست؟وآیا از خدمت سربازی کسر میشه و یا معافیت؟
    ممنون میشم جواب بدید.

    1. بسته به سالی که ارشد میدید داره
      اگه بورس داشته باشه بله شما بورس شده و سربازی شما هم میپره و شما استخدام سپاه میشید
      ولی اگه بورس نداشته باشه شما دانشجوی عادی میشید و هیچ مزیتی ندارید جز اینکه در اولویت استخدام هستید و سربازی شما هم در صورت استخدام در سپاه از بین میره

  392. سلام.خواستم بدونم اگر در دانشگاه امام حسین برای ارشد قیول و بورسیه بشیم ماهیانه چقدر دریافت میکنیم؟تشکر از سایت خوبتون

  393. سلام
    مهندس من دانشگاه امام حسین قبول شدم ولی هنوز ثبت نام نکردم(به خاطر یه سری مشکلات خانوادگی) امکان ثبت نامم وجود داره هنوز؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید.

    1. شدنش که میشه ولی باید برید دانشگاه و شرایطتون رو تشریح کنید
      معمولا موافقت میکنن

  394. اگه بخوایم نیایم تاثیری رو کنکور سال بعد داره؟؟؟ یعنی باید بیایم و انصرافی بدیم؟؟؟

    1. اگه مصاحبه نرید خود به خود حذف میشه و دیگه لازم نیست بیایید…

  395. اگه بخوایم نیایم تاثیری رو کنکور سال بعد داره؟؟؟ یعنی باید بیایم و انصرافی بدیم؟؟؟چون که اصلا ثبت نام نکردم

    1. اگه شما روزانه رو قبول بشید دیگه سال بعد حق کنکور دادن ندارید
      در غیر این صورن میتونید باز ازمون بدید

  396. سلام آقای دکتر یاراحمدی
    افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه در اواخر مهر پذیرفته می شوند از بهمن مشغول به تحصیل می شوند یا بلافاصله باید سر کلاس حاضر شوند؟
    اللخصوص رشته جغرافیا؟
    ممنون از پاسخگوییتان

  397. سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بپرسم با۹۵نفرفاصله بااخرین فرد قبولی امکان قبولی من در تکمیل ظرفیت وجود داره؟؟؟؟؟

    1. در نکمیل ظرفیت هر چیزی امکان پذیر هست
      ممکنه همه این ۹۵ نفر جای دیگه قبول شده باشن و یا اینکه نظرشون عوض شده باشه
      ممکن هم هست نه بازم انتخاب کنن

  398. سلام.خواستم بدونم اگر در دانشگاه امام حسین برای ارشد قیول و بورسیه بشیم ماهیانه چقدر دریافت میکنیم؟تشکر از سایت خوبتون

  399. ببخشید وضعیت کلاس ها در این دانشگاه به چه صورت است؟چند روز در هفته اصولا کلاس داریم؟امکان مشقول شدن در کاری بموازات تحصیل وجود دارد؟
    مخارج زندگی سخت شده باید کار جانبی داشت.
    ممنون از پاسخگوییان

    1. تعداد روز برای کلاس بسته به دانشگاهتون داره ولی به احتمال زیاد ۲ روز حداقل خواهد بود
      برای کار هم به استاد راهنمای شما ربط داره، اگه ایشون اجازه بدن میشه کار هم کرد

    1. بسته به گرایشی داره که شما بزنید
      مثلا تا ۴۰۰۰ هزار هم ممکن هست بیاره
      خییلی سوال تون کلی هست

  400. سلام ببخشید یه سئال داشتم پزیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مگه فقط از بین کارکنان سپاه هستش.

  401. سلام شرایط ثبت نام برای خانوم ها چیه؟ تقریبا مثل شرایط اقایون یا فرق میکنه؟

    1. البته بیشتر رشته های این دانشگاه برای آقایان هست ولی اگه در رشته هایی از حانم ها هم باشه شرایطش همان هست…..

  402. با سلام
    بنده در تکمیل ظرفیت دانشگاه امام حسن رشته ی برق گرایش ماشین دعوت به مصاحبه شدم
    سوال من این هست که برای قبولی در این دانشگاه باید حتما عضویت فعال بسیج داشت یا خیر؟
    و اینکه من در حاضر در یکی از مجموعه های سپاه مشغول خدمت سربازی هستم آیا تاثیری در گزینش داره یا خیر؟
    با تشکر

  403. سلام و عرض ادب
    بنده الان دانشجوی روزانه ترم یک کارشناسی ارشد هستم
    در تکمیل ظرفیت دانشگاه امام حسین قبول شدم
    هنوز تکلیف خودمو در این مورد نمیدونم مخصوصا اینکه میگن حتما رتبه های زیرهزارو قبول میشن
    سوال من اینه اگراینطور پس بنده ک رتبه ام سه هزار شده چراقبول شدم؟؟
    یا اصلا روال کلی پذیرش این دانشگاه به چه صورتی هست چون بعضیا میگن باپارتی بعضیا میگن بایدمثلا خانواده ایثارگرو…

    لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

    1. این دانشگاه چند برابر ظرفیت میگیره و بعد از اون ها با مضاحبه و تحقیق و….. دانشچوهاش رو انتخاب میکنه
      ولی زیر هزارش خیلی درست نیست

  404. دکتر یاراحمدی
    دکتر یاراحمدی

    عذر خواهی مجددا سوال میپرسم بنده علاقع زیادی دارم تو این دانشگاه ارشدمو بگیرم
    درحال حاضر که دانشجو هستم اما هنوز زمان مشخصی اعلام نکردن برای مصاحبه ؟؟!! و اینکه بعد از مصاحبه نتایج نهایی چندروز بعد میاد؟؟؟ و به چه صورتی هست؟؟؟تماس میگیرن یا توسایت خود دانشگاه میزنن؟؟؟
    با تشکر از شما

    1. ببینید واقعیت این هست که این دانشگاه های خاص رو خیلی نمیشه دقیق گفت
      ممکن هست یه هفته یعد ممکنه ۱ ماه بعد، فقط باید منتظر موند ولی خوب معمولا تماس میگیرن با خود شخص

  405. سلام.ممنون میشم اگر پاسخ بدید.من میخواستم اگر در آزمون ارشد در این دانشگاه پذیرفته شد میتوان جذب سپاه پاسداران شد؟

  406. باسلام و خسته نباشید
    بنده در کنکور تکمیل ظرفیت سال ۹۵ در این دانشگاه قبول شدم واز اقوام هم پاسدار هستن ضمن اینکه فعال بسیج هم دارم اول اینکه اگه میشه به ریز بفرمایید در مصاحبه چه سوالاتی پرسیده میشود و اینکه اگر بنده در بورس قبول نشوم احتمال قبولی در غیر بورس را دارم و اینکه میشود انتخاب کرد مثلا غیر بورس را خود دانشجو انتخاب کند

    1. سلام.سوالات عقیدتی و سیاسی را در اینترنت جستجو کنید لیست سوالات مشخص میشود و همچنین سوالات علمی از دروس کارشناسی تون.در حال حاضر بورس نمیگیرد.

      ✅چند توصیه مهم برای موفقیت در مصاحبه دانشگاه امام حسین(ع)✅

      📝برای موفقیت در این مصاحبه شما باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

      ۱-ابتدا شرایط و ضوابط این دانشگاه را مطالعه نمایید تا از این نظر مطمئن شوید مشکلی برای انتخاب این دانشگاه ندارید.

      ۲-اطلاعات عقیدتی و سیاسی خود را از الان تقویت کنید که در این خصوص بنده کتاب آزمون های مصاحبه حضوری را پیشنهاد میکنم که اطلاعات خوبی در مورد قرآن،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان،احکام شرعی،وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره)،تاریخ اسلام و ایران،شناخت مسائل روز و اطلاعات عمومی،دانش سیاسی،قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و…میباشد که نمونه های آن در مصاحبه ها مطرح شده است.
      http://goo.gl/EvBvq5

      ۳-برای قسمت مصاحبه فنی ، تسلط شما به دروس تخصصی دوره کارشناسی را در نظر میگیرند که چون هم دانشجو هستید و هم برای کنکور ارشد مطالعه میکنید نباید مشکل خاصی در این مورد داشته باشید.

      ۴-در مورد زبان شما باید بر روی دو مورد کمی تسلط داشته باشید یکی مکالمه و دیگری ترجمه ، برای این دو مورد که در مصاحبه معمولا مطرح میشود زمان کافی دارید و کافیست برای بخش مکالمه بتوانید مثلا در مورد پروژه و دوره کارآموزی خود توضیح دهید و در بخش ترجمه مثلا یک متن تخصصی را ترجمه کنید.

      اخبار و مطالب مشاوره ای کنکور ارشد👇
      https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

  407. سلام
    من کاردانی فنی سراسری دارم و الان هم دانشجوی کارشناسی م در رشته ی الکترونیک
    ۲۸ سالمه
    امکان ثبت نام من برای این رشته در دانشگاه وجود داره ؟

    1. سلام.با توجه به شرایط فوق و اگر طبق تبصره ها هر کدام شامل شما شود تا سن ۲۸ سالگی شما را پوشش دهد بله.

      *حداکثر سن ۲۴ سال برای متقاضیان آزمون ورودی کارشناسی ارشد و ۲۶سال برای متقاضیان آزمون دکتری.
      تبصره۱: مدت خدمت ضرورت به میزان ۲سال به حداکثر سن اضافه می شود.
      تبصره ۲: به ازای هرسال سابقه فعال بسیج۳ماه و به ازای هرسال عضویت عادی بسیج۲ماه تا حداکثر یک سال به حداکثر سن اضافه می شود.
      تبصره۳: فرزندان معظم شهدا، جانبازان و مفقودالاثرها و آزادگان تا ۵سال به حداکثر سن اضافه می شود.
      تبصره۴: داوطلبانی که دارای سابقه عضویت خرید خدمت می باشند تا ۲سال به حداکثر سن اضافه می شود.

  408. سلام خسته نباشید،ببخشید شرط معدل کارشناسی برای قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه امام حسین حداقل باید چند باشه؟اگه بقیه شرایطمون خوب باشه به خاطر معدل رد میشیم؟

    1. شرط معدل نداره
      نه خیر خیلی به معدل ارتباطی نداره
      معیار های دیگه هم هستند
      همه معبارها با هم سنجیده میشن.

  409. با عرض سلام ،رتبه ارشد برای مکانیک حداقل باید چند باشه؟و تو مصاحبه علمی چی میپرسن؟بازم ببخشید بسیجی فعال محلات خوبه یا دانشجویی؟

    1. سلام.در مورد رتبه مکانیک که اطلاعی ندارم ، در مصاحبه علمی از مباحث دروس تخصصی کارشناسی تون میپرسند ، از پایان نامه تون و کارآموزی و ترجمه یک متن از زبان تخصصی

  410. سلام و علیکم برادر
    عضویت در سپاه پاسداران با آزمون خود سپاه که برگزار میکنند چه زمانی هستش میشه دقیق بگید ؟

  411. سلام علیکم خداقوت.
    بنده ئیشدانشگاهی رشته تجربی هستم و میخواستم بدونم باید چطور به این دانشگاه ورود پیدا کنم؟ ازمونش کی هست؟ زمان تحصیل چقدر هست و ایا امکان اعزام به سوریه از طریق این دانشگاه وجود داره ممنون

    1. سلام.اگر در مقطع کارشناسی پذیرش داشته باشد از طریق آزمون سراسری میتوانید شرکت کنید و طبق سایت سنجش و اطلاعیه های آن سایر مراحل را پیش بروید.مدت زمان تحصیل آن همانند سایر دانشکاه ها هست ، اعزام به مناطق عملیاتی ربطی به این دانشگاه ندارد.

  412. سلام، یه سوال خیلی حیاتی داشتم.من دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی رشته ریاضی هستم.میخواستم بدونم دانشگاه امام حسین(ع)برای سال۹۶از طریق کنکور سراسری دانشجوی کارشناسی میگیره یا نه؟

    1. برای سال ۹۶ رو وقتی دفترجه انتخاب رشته بیاد معلوم میشه
      قبل از اون فقط گمانه زنی هست و دقیق نیست

      1. کلا این دانشگاه در مقطع کارشناسی برای رشته های مهندسی دانشجو میگیره یا فقط ارشد؟

        1. هم در مقطع کارشناسی دانشجو میگیره و هم در مقطع کارشناسی ارشد

  413. باعرض سلام وخسته نباشید من بسیجی فعال وشورای پایگاه وشورای حوزه هستم وپدرم جانبازهست من میتونم بدون کنکور جذب بشم؟؟

    1. دانشگاه ها ار طریق کنکور و یا استعداد درخشان جذب میکنند
      دانشگاه امام حسین هم این طور هست
      ولی شما در مصاحبه شانس خوبی خواهید داشت

      1. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما ممنون ازپاسختون بدون کنکور میشه جذب شد؟؟؟

        1. فقط در صورتی که استعداد درحشان باشید میشه بدون کنکور رفت برای مقطع ارشد

  414. سلام خسته نباشید…ببخشید استاد یار احمدی من میخوام امسال کنکور الکترونیک شرکت کنم منتهی از صبح سر کارم تا ۴ بعداظهر اما میتونم روزی ۵ ساعت رو واسه کنکور بخونم به نظرتون از ۱ آذر شروع کنم قبول میشم یکی از دانشگاههای تهران؟ ممنون از پاسخگویتون..

    1. با سلام
      بله این ساعت مطالعه خوب هست
      ان شاءالله میشه اگه درست خوند امید داشت به قبولی

    1. سلام.در صورتی که بورس بگیرند تست پزشکی دارد و میتوانید مشکل تون را برطرف کنید یعنی بهتون وقت میدن درست کنید ، در غیربورس به مسائل پزشکی شما کاری ندارند و فقط مصاحبه حضوری دارد.

  415. با سلام….من دانش آموز چهارم ریاضی هستم(۱۳۹۵)…میخواستم بدونم ک ورودی دانشگاه چطوره؟؟؟یعنی مدرکت چی باشه؟؟؟ بعد چه موقع برا ثبت نامش مراجعه کنیم و رتبه(نه تراز!!!) کنکور در چه حدی باشه خوبه؟؟؟

    اگه میشه پاسخ رو ایمیل کنین ممنون میشم..

    1. سلام.اگر در مقطع کارشناسی پذیرش داشته باشد از طریق آزمون سراسری میتوانید شرکت کنید و طبق سایت سنجش و اطلاعیه های آن سایر مراحل را پیش بروید.

  416. سلام .
    وقت بخیر میخواستم بونم در حال حاضر دانشگاه جامع امام حسین در مقطع ارشد بورس میکنه یا خیر .???
    و اینکه اگر رتبه ۲ تا ۳ رقمی در ارشد کسب کنی با شرط معدل نیم تا یک نمره پایین تر ( در مقطع کارشناسی) شانس قبولی داری یا ن ??
    ممنون

    1. سلام.در حال حاضر خیر ، این مورد را آموزش دانشگاه تصمیم میگیرد و رتبه و معدل تون را قبل از دعوت به مصاحبه بررسی میکنند و در صورتی که مشکلی نباشد دعوت به مصاحبه میکنند.

  417. باسلام نام من امید
    من کلاس دهم تجربی هسم وعلاقهی زیادی به سپاه دارم
    و چشم های ۱/۲۵ ضعیفه و میخوام بدونم میتونم قبول شم یا نه
    و اینکه میشه فوق لیسانس گرفت و بارجه ستوان یکم وارد سپاه شد
    و اینکه کادر سپاه باید چه درس هایی را پاس کنن مثلا فیزیک و شیمی هم میخونن؟؟

    1. سپاه کار با وضعیت چشم شما نداره
      بله میشه و شما میتونید وارد بشید
      بستگی داره شما چطور وارد بشید و چه رشته ای رو بخوای در دانشگاه امام حسین بخونی

  418. سلام خسته نباشید میشه بگید برای ابنکه این جا قبول بشیم باید حداقل کنکور رتبمون چند باشه و معدل کتبی

    1. شما تا ۱۷۰۰-۲۰۰۰ هم شانس دارید برای قبولی
      بیشتر مصاحبه ملاک هست

  419. سلام .من رشته تجربی هستم می خواهم بدونم که دانشگاه امام حسین رشته پزشکی و پرستاری داره و اگر داره برای قبولی در رشته پزشکی رتبم باید چند بشه و اگه رتبم قابل قبول نباشد داشتن اقوام درجه ۱ نظامی باشه تاثیر داره که پزشکی قبول بشم و برای وارد شدن به دانشگاه امام حسین ازمون جدا بدیم یا هنگام ثبت نام در کنکور سراسری باید دانشگاه امام حسین را انتخاب کنیم ممنون میشم جواب سوال هایم را بدهید

    1. امام حسین رشته پزشکی نداره
      شما باید دانشگاه بقیه الله رو بزنی که رشته های علوم پزشکی سپاه توی اون هست

  420. سلام ببخشید من فوق دیپلم انسانی دارم .کارت فعال بسیج یک ساله دارم.تافل دارم.کار با کامپیوتر بلدم کلاس های آزاد میرفتم.پدرم هم جانباز و آزاده هستن می خواستم ببینیم میشه به سپاه برم . توضیح بدید؟؟؟

    1. سلام.یکسری شرایط خاص دیگه هم مثل معدل و سن و…دارد ، بهتره برای جذب به گزینش استان تون مراجعه کنید بهتر میتونند کمک تون کنند

  421. سلام
    برای بورس کارشناسی یا کارشناسی ارشد اگه چشم ضعیف باشه مشکلی پیش میاد؟من یه چشمم ضعیفه تنبلی داره و باعملم خوب نمیشه

    1. بستگی داره چه ارگانی باشه
      برخی چشم براشون مهم هست و برخی نه اهمیتی نداره
      اگه با عینک دید کافی داشته باشین حل هست

  422. سلام
    من امریه سپاه زیر نظر خاتم النبیا هستم در شاخه عمران
    کارشناسی رو تموم کردم
    به نظر شما به خاطر امریه بودن توی سپاه میشه وارد این دانشگاه بشم برای ارشد؟

    1. برای قبول شدن در دانشگاه امام حسین د مقطع ارشد باید کنکور بدین
      امریه بودن شما صرفا میتونه در مصاحبه کمک شما کنه ولی باید رتبه کنکور برای دانشگاه رو بیارین

        1. سلام
          تا حدود ۲۰۰۰ میشه گفت شانس بالایی برای دعوت به مصاحبه دارید.

  423. عرض سلام و وقت بخیر.

    ببخشید اطلاعی دارین که چرا فرم ثبت نام اولیه در مقطع ارشد در دانشگاه امام حسین(ع) هنوز روی سایت دانشگاه قرار نگرفته؟ سال گذشته که اسفند ماه این فرم رو قرار دادند…

    1. سلام
      می توانید به پست الکترونیکی: info@ihu.ac.ir ایمیل زده و سوالتون رو از روابط عمومی دانشگاه امام حسین جویا شوید.
      موفق و موید باشید.
      با تشکر

  424. با سلام و عرض خسته نباشید…بنده میخوام استخدام سپاه حفاظت انصار المهدی بشم و واقعا هم عاشقشم…به من گفتن که اول برو دانشگاه افسری امام حسین و مدرک ستوان دومی رو که گرفتی یه امتیاز میشه برات که راحت تر گزینش بشی توی سپاه…

    آیا این حرف درسته؟
    یا اگه اطلاعاتی از نحوه ی استخدام سپاه حفاظت انصارالمهدی میدونین بگین

    اینو هم بگم بنده فعال بسیج هستم و در ضمن رتبه ی استانی مداحی رو هم دارم و الان هم سوم دبیرستان رشته ی ریاضی و فیزیک میخونم

    1. سلام
      شرایطتتون خیلی خوبه.
      بله، درست به عرض شما رسوندن.
      موفق باشید.

  425. سلام
    من دارم پیش دانشگاهی می خونم
    می خواستم ببینم که
    ۱. دانشگاه امام حسین (ع) امسال کنکور جدایی از کنکور سراسری داره؟
    ۲. اگه که مثلا دوره ی تحصیلمون توی دانشگاه امام حسین (ع) مثلا ۶ سال طول بکشه و بعد دو سال در شهری دیگر به ما بگویند که برویم برای کار(فکر کنم این دوسال جزء شرایطشون هست) در آخر حدود ۸ سال آیا برای کار ما را به شهر خودمان می فرستندو مثلا سالی ۱ ماه ماموریت خارج شهر به ما میدهند یا مدام به شهر های دیگه باید مسافرت کنیم؟
    (برای فارق التحصیلان رشته های مهندسی)

    1. سلام
      پذیرش از طریق کنکور سراسری و مصاحبه صورت می گیرد.
      وقتی بورس شوید، پس از فراغت از تحصیل ملزم به کار کردن برای سپاه می باشید و هرجایی که گفتند شما باید اونجا مشغول به کار شوید.
      کسب اطلاعات بیشتر در لینک زیر :
      http://www.bargharshad.ir/91/

  426. سلام من میخوام امسال کنکور بدم اصلا نمیدونم برای دانشگاه افسری حداکثر رتبه ات چند باشه من رشته ام تجربی عقیده ام به دین و نظام وابسته هست لطفا بگید چهکنم

    1. با سلام
      با کسب رتبه مناسب در کنکور و کسب آمادگی در مصاحبه می توانید از شانس بالایی برخوردار باشید.
      کسب اطلاعات بیشتر در لینک زیر :
      http://www.bargharshad.ir/91/
      با تشکر

  427. سلام.ببخشید الان داره سپاه برای دانشگاه میگیره.من دیپلم ریاضی هستم.ایا الان برم تو ایندانشضگاه میتونم برای مهندسی بخونم؟ممنون

  428. سلام و خسته نباشید
    من دیپلم تجربی دارم، ۱۹ ساله
    خیلی دلم می خواد در دانشگاه امام حسین ادامه تحصیل بدم و بورس باشم.
    عضو فعال بسیج هستم، اما چون در شهر دیگه درس خوندم فعالیتم هم در این شهر بوده.
    اگه ممکنه لطف بکنید و بهترین راه برای ورود به دانشگاه امام حسین، و حتی شرکت در آزمون ورودی رو برای من هم بگید.
    خیلی ممنون

    1. سلام
      شما از موقعیت خوبی برای قبولی برخوردارید. نگران نباشید.
      بهترین گزینه برا شما پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت بورسیه می باشد.
      آزمون ورودی آن هم برای دعوت به مصاحبه همان آزمون سراسری می باشد.
      با سپاس

  429. سلام
    از شرایط بورسیه مقطع دکترا ۹۶ برای افراد غیر عضو سپاه اطلاع دارین؟
    بورس شدن یا نشدن چه زمانی مشخص میشود؟در زمان مصاحبه؟
    آیا می شود فقط برای بورسیه شرکت کرد و در صورت بورس نشدن به صورت غیر بورس شرکت نکرد؟
    با سپاس

  430. سلام خسته نباشید ی سوال داشتم من الان پیش دانشگاهی هستم چند ماه دیگه کنکور دارم.اگه دانشگاه امام حسین رو انتخاب کنم بعد درس بخونم میتونم استخدام سپاه شم یا ن.ی سوال دیگه گزینشی که میکنن قبل از ورود به دانشگاه است؟

  431. سلام خسته نباشید.اولین سوال ما اگه بورس دانشگاه امام حسین بشیم آیا استخدام سپاه میشیم یان؟
    دومین سوال اگه بورس نشدیم چی آیا میتوانیم استخدام سپاه بشی یا ن؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. این موضوع در دفترچه انتخاب رشته عنوان میشه که شما با چه عنوانی دانشجو میشید؟
      معمولا در این چند ساله دانشگاه امام حسین اگر پذیرشی داشته در مقطع ارشد و به صورت بورس بوده یعنی شما اول به استخدام در می آیید و بعد دانشجو میشید.

  432. ببخشید من دانشگاه ازاد کاردانی عمران خوندم. و حداقل یک سال بسیج فعال هستم و معدلم هم ۱۸هس.
    خواستم ببینم میتونم ب اسانی پذیرش بگیرم؟

    1. سلام
      کار چندان راحتی در پیش ندارید، چرا که متقاضیان زیادی هستن همانند شما. بهتر است تا می توانید برای خودتون رزومه سازی کنید و تمامی شرایط مربوطه را داشته باشید و برای مصاحبه به خوبی آماده شوید.
      کسب اطلاعات بیشتر در لینک زیر :
      http://www.bargharshad.ir/15977/
      با تشکر

  433. سلام

    من کو دک که بودم جراحی باز قلب کردم و الان کاملا سالم و بعد جراجی هیچ گونه دارویی هم مصرف نمیکنم و در فعالیتهای وزشی مثل کاراته و بدن سازی نیز موفق و فعالم و کاملا پر انرژی
    ایا مانعی از این لحاظ برای ورود به دانشگاه امام حسین دارم ؟

    1. سلام.نظر به تشخیص پزشک هست ، این مورد برای ورود به صورت بورس مورد بررسی قرار میگیرد که فعلا به صورت غیر بورس پذیرش دارد و مشکلی برای پذیرش نخواهید داشت.

  434. سلام
    اگه بخوام انتخاب رشته مثلا مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی این دانشگاهو بزنم باید انتخاب اولم بزنم؟بعدش مثلا دانشگاههای دیگه رو انتخاب کنم؟
    چجوری میشه برا مصاحبه متوجه بشیم که چه زمانی باید بریم؟
    و در آخر اینکه همیشه تو ظرفیت های دانشگاهی روبروی تعداد پذیرش امام حسین،سازمان سنجش مینویسه شرایط پذیرش در انتهای دفترچه….کدوم دفترچه رو میگه؟

    1. نه الزما نیاز نیست اول بزنید.
      یعد یه چند روز که از انتهخاب رشته بگذره اطلاع رسانی میشه توسط سازمان سنجش که قبول شده ها مرحله چند برابر ظرفیت رشته های خاص کیا هستند.
      شما میری مشخصاتت رو میزنی مثله دریافت کارنامه و اگه اسمت باشه جزو اعلام شده ها میتونی بری مصاحبه
      زمان مصاحبه هم توسط سنجش اعلام میشه
      دفترچه انتخاب رشته که بیاد دقیق نوشته میشه که تا انتخاب چندم بزنید.
      منظور همون دفترچه انتخاب رشته است.

      1. سلام آقای دکتر، بنده میخواستم در مورد موضوعی از شما مشورت بگیرم، میشه لطف کنید و ایمیل یا شماره یا آیدی تلگرامتون رو لطف بفرمایید؟

        1. با سلام.
          روزهای زوج و بعد ساعت ۶ غروب با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۹۵۰۷۰ (موسسه نگاره) تماس حاصل نمائید. مهندس در این ساعات پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.
          موفق باشید.

  435. سلام
    یه سوال داشتم اونم این که ، حداقل رتبه ی مورد نیاز برای کنکور دانشگاه امام حسین برای کارشناسی چقدره؟؟
    الان که با پیش دانشگاهی تجربی ثبت نام کردیم ، باید چه رتبه ای بیاریم؟

  436. سلام خسته نباشید ببخشید من کارشناس ارشدشیمی تجزیه هستم امسال در آزمون دکتری رتبه م ۱۱۳ شده خواستم بدونم آیا امکان قبول شدنم در دانشگاه امام حسین (ع) هست ؟ من از سال ۸۰ بسیج عادی. ۸۲ تا ۸۹ بسیج فعال. و ۸۹ تا الان بسیج کادر هستم و بعنوان شورای پایگاه محلات با حوزه شهری همکاری دارم وایا امکان جذب بعد از اتمام درسم هست؟.ممنون

    1. سلام.
      بله، شانس بسیار بالایی رو دارید.
      امکان جذبتون هم هست دوست عزیز.
      موفق باشید.

  437. سلام تو رو امام حسین جوابمو بدین..من معدل کل پیش دانشگاهیم۱۴/۸۲ است رشته تجربی (ولی دیپلم کل۱۸ نهایی ۱۶) میتونم آزمون بدم یا نه؟؟؟
    آخه شنیدم معدل پیش باید بالای ۱۵باشه
    تو رو خدا سریع جواب بدین..ممنون

    1. سلام
      بله، مشکلی نیست.
      شما در هر سه مقطع(کارشناسی و نیز ارشد و دکتری) شانس پذیرش دارید.پس چیزی رو از دست ندادید.نگران نباشید.
      با سپاس و آرزوی موفقیت برای شما

  438. سلام دانشگاه امام حسین فقط در زمینه الکترونیک و مخابرات در مقطع ارشد داره؟؟؟ گرایش قدرت مثل بررسی سیستم نداره

  439. من پیش دانشگاهی رشته ریاضی فیزیک میخونم میخواستم بدونم برای پذیرش توی این دانشگاه باید میانگین رتبه توی کنکور سراسری چقدره و پارسال با حدود چه رتبه هایی وارد دانشگاه شدن.

    1. سلام
      تا رتبه های زیر ۵۰۰۰ کشوری دعوت با مصاحبه می شوند معمولا.
      آنچه که مهم است مصاحبه و داشتن شرایط لازم می باشد.
      کسب اطلاعات بیشتر در لینک زیز :

      http://www.bargharshad.ir/91
      شاد باشید.

  440. با سلام
    اینجانب پارسال یعنی مهر ۹۵ دانشگاه امام حسین علیه السلام در مقطع کارشناسی ارشد گزینش نهایی شدم ولی بدلیل مشکلاتی نتونستم برا ثبت نام مراجعه کنم امسال امکان ثبت نام بنده وجود نداره؟؟؟
    معدلم هم بالاست ۱۸٫۲۳
    توی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۶ هم نوشته بود چون سال قبل گزینش نهایی شدی امسال گزینش نهایی نمیشم حالا نمیدونم چیکار کنم.

    1. سلام.در اصل شما سال قبل در این دانشگاه پذیرفته شده اید و امسال از کنکور محروم بودید به دلیل پذیرفته شدن در دانشگاه روزانه و شرایط خاص و باید امسال صبر کنید یا دانشگاه آزاد برید.

      1. کنکور دادم
        رتبه هم مشخص شد
        اگه شرایط مصاحبه رو داشته باشم به مصاحبه دعوت میشم
        ولی نمیدونم که اگه مصاحبه قبول بشم گزینش نهایی میشم یا نه؟ اگر هم گزینش بشم دانشگاه می پذیره یا نه؟
        پارسال با رتبه ۱۵۰۰ قبول شدم
        امسال رتبم شده ۵۰۰

        1. سلام
          خیلی بستگی به مصاحبه و دیگر شرایطی که این دانشگاه مد نظرشه داره،ولی نگران نباشید، شرایطتتون خوبه.
          کسب اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
          http://www.bargharshad.ir/15977/
          پیروز باشید.

  441. با سلام خسته نباشین.
    دفترچه سازمان سنجش رو مطالعه کردم ولی در قسمت دانشگاه امام حسین معلوم نکرده رشته های فنی و مهندسی رو این سال بورسیه میکنن یا نه..میخواستم بدونم این سال دانشگاه امام حسین ارشد رشته های فنی و مهندسی رو بورسیه میکنه یا نه؟؟؟

  442. سلام و وقت بخیر
    من رتبه الکترونیکم شده ۲۰۳۰٫ خواستم بدونم با این رتبه می تونم توو رشته مدار مجنمع دانشگاه امام حسین قبول بشم؟ یا با این رتبه ام کدوم گرایش رو میتونم قبول شم؟ اصلا شانس قبولی هست؟

  443. سلام ، برای امسال نمیشه بیش از دو کد رشته محل دارای شرایط خاص انتخاب کرد ، آیا میتونم دو کد رشته از دانشگاه امام حسین رو بزنم (سیستم قدرت و الکترونیک قدرت) بزنم ؟!
    آیا رشته ای که بورسیه نباشه آیا بعد از فارغ‌التحصیلی​میتونه استخدام سپاه بشه ؟!

      1. من ارشد ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیاتم از دانشگاه دولتی و معدل ۱۷، که به مهندسی صنایع نزدیکه، استاد مشاورم مهندسی صنایع از دانشگاه امام حسین بود، دانشگاه امام حسین دکترای ریاضی نداره، خواستم بدونم اگه واسه دکترا صنایع شرکت کنم احتمال قبولی در دانشگاه امام حسین رو دارم؟ در صورتی که غیر بورس باشم احتمال جذب در سپاه رو دارم؟

        1. سلام
          چون گرایش مقطع ارشدتون صنایع نبوده شانس کمی دارید. این نقیصه رو می توانید با دادن یکی دو تا مقاله در حوزه مربوطه جبران نمائید و سپس برای دکترای دانشگاه امام حسین اقدام کنید.
          بله، باز هم احتمال جذب در سپاه رو دارید، ولی با شانسی کمتر.
          موفق باشید

  444. سلام ببخشید برای پذیرش در دانشگاه اما حسین باید حتما فرزند سپاهی باشیم ؟
    من رتبم تو کنکور ۷۰۰ شده رشتمم فیزیک هسته ایه و علاقه زیادی به نیرو دارم.. ولی بسیج ندارم ..تو انتخاب رشته انتخابش کنم مشکلی پیش نمیاد بعدا ؟

    1. نخیر ربطی نداره
      شما دعوت به مصاحبه میشین و اونجا طبق مصاحبه اگ خوب باشین میگیرن
      شایر موارد فقط امتیاز دارن
      نه دلیل رد و یا قبول شما

  445. سلام خدمت شما اساتید محترم اقای پور کاظم و یار احمدی
    ۱_کارشناسی این دانشگاه پیوسته هست یا باید کنکور کاردانی_کارشناسی هم بدیم؟
    ۲_من الان سوم دبیرستان رشته ی ریاضی هستم و قراره که برم چهارم و از الان برای کنکور شروع کردم به درس خوندن.
    آیا همین الان هم برای ورود افسری سپاه و یا دانشگاه امام حسین راهی هست و برای هموار تر شدن راهم برای ورود به افسری سپاه نکته ای هست که به بنده بگید؟اگه هست خییییلی از شما ممنون میشم بگید
    ۳_و اینکه حددداقل رتبه ی ورود به این دانشگاه چنده(تراز نه)
    ۴_غیر از دانشگاه امام حسین(ع) بهترین دانشگاه های افسری سپاه چیا هستن؟و همچنین کجا هستن؟
    خواهشا سوالات رو جواب بدید و جوابشون رو هم در اینجا و هم برای ایمیل من ارسال کنید.فکر میکنم طیف وسیعی از دانش آموزان مثل من جوابشون رو بگیرن
    با تشکر فراوان از شما اساتید محترم

    1. با سلام
      روزهای زوج از ساعت ۶ ببعد با موسسه نگاره به شماره ۰۲۱۸۸۸۹۵۰۷۰ تماس بگیرید و از طریق لینک زیر نیز می توانید به مطالبی که ما در سایت برق ارشد در خصوص دانشگاه امام حسین قرار داده ایم دسترسی پیدا کنید.
      http://www.bargharshad.ir/91/
      موفق باشید

  446. سلام و خسته نباشید چگونه میتونم فقط بورسیه ی دانشگاه امام حسین رو انتخاب کنم و رشته های غیر بورس رو انتخاب نکنم لطفا راهنماییم کنید ممنون

      1. سلام تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوانه میشم ، من دانشجوی کارشناسی علوم اجتماعی ام میخواستم ببینم اگه کنکور ارشد امسال جز رتبه های برتر بشیم ، امکان بورسیه شدن در دانشگاه امام حسین هست ، یعنی دانشگاه امام حسین رشته های انسانی رو در مقطع ارشد بورسیه میکنه یا خیر تو رو خدا جوابم بدید

        1. سلام
          در مورد بورسیه یا خیر هر سال دانشگاه امام حسین اطلاعیه میزنه موقع انتخاب رشته که گاهی بورسیه داره و گاهی نداره
          هرچند روند شون به این سمت هست که بورسیه نداشته باشن

      2. سلام فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری با معدل۱۹٫۵هستم سابقه بسیجی هم دارم چطور میتونم وارد سپاه بشم لطفا راهنمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        1. اولین کار این هست که دفترچه انتخاب رشته رو بررسی کنی و ببینی چه رشته هایی رو دانشگاه امام حسین در مقطع ارشد میگیره و اگه رشته تو رو هم داشت که میتونی ادامه بدی اونجا و بعدا هم جذب خواهی شد
          اگر منظورت این هست که بدون ارشد و با همین مقطع کارشناسی جذب شی باید به واحد های نیرو انسانی سپاه در هر استان بری و از اونا سوال کنی که جذب کی هست؟

          پیروز باشید

  447. سلام خسته نباشید
    بنده دیپلم کارودانش دارم و تغییر رشته دادم و پیش دانشگاهی انسانی گرفتم آیا میتونم وارد دانشگاه امام حسین ع بشم؟ و اینکه چه رتبه ای در کنکور لازمه برای ورود به این دانشگاه؟

  448. سلام من سال اخر کارشناسی هستم رشته فیزیک هسته ای معدلمم ۱۷ میباشد و نزدیک به هفت ماه دیگه هم کنکور ارشد دارم میخواستم بدونم با چه رتبه ای در کنکور ارشد فیزیک میتونم در دانشگاه امام حسین قبول شوم ؟
    چون علاقه زیادی به سپاه دارم اگر پاسخ بدهید ممنون میشوم

    1. شما باید از سایت هایی که مربوط به رشته تخصصی خودتون هست پیگیری کنین

    2. در خصوص اینکه چه رتبه ای لازم هست باید از دوستانی که تخصصی دارن در رشته فیزیک کار میکنن راهنمایی بخواین
      که رتبه ها چطور هست و امکان قبولی به چه نحوی

  449. سلام وقتتون بخیر
    من میخواستم سال ۹۷ کنکور کارشناسی ارشد رو شرکت کنم و تا الان هم شروع نکردم به خوندن.و نیاز به برنامه ریزی درسی دارم.میتونید کمکم کنید

    1. بله میتونین توی سامانه پیام بدین و برای شما وقت مشاوره رایگان قرار داده میشه

        1. سلام این سایت برای بررسی تخصصی رشته مهندسی برق است و درباره سایر رشته ها باید به سایت هایی که در اون رشته هست مراجعه کنین

  450. سلام و خداقوت
    من میخواستم استخدام کادر سپاه بشم مدرک پیش دانشگاهی ریاضی دارم
    لطفا راهنمایی کنید.

    1. باید توی کنکور سراسری رشته هایی که دانشگاه امام حسین داره رو انتخاب کنی و بعد که اون دانشگاه قبول شدی فرایند جذب رو خواهی داشت در صورتی که مشکل خاصی رخ نده
      بدون کنکور هم اگه بخوای عضو سپاه بشی باید از نیرو انسانی استان تون بپرسی که آیا با دیپلم میگیره یا خیر؟

  451. سلام من ۱۷ سالمه پیش انسانی ام امسال کنکور دارم . خواستم ببینم چه رتبه ای لازمه تا وارد دانشگاه امام حسین بشم؟ ایا از راه گزینش سپاه (غیر کنکور) وارد بشم کارم در سپاه رسمی هست یا قراردادی؟
    و سوال اخر اگر من در مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه تمام حسین باشم میتونم غیر از دانشگاه امام حسین در دانشگاه دیگه مثلا دانشگاه تهران رشته زبان بخونم به صورت همزمان؟

    1. با سلام
      آنچه که بیشتر در پذیرش این دانشگاه مهم است مصاحبه و شرایط خاصی که تعیین کرده می باشد.
      برای کسب اطاعات جزئی تر و دقیق تر می توانید به آدرس لینک های زیر مراجعه نمائید و یا در روزهای زوج از ساعت ۶ غروب ببعد با موسسه نگاره به شماره ۰۲۱۸۸۸۹۵۰۷۰ تماس بگیرید و از جناب مهندس پورکاظم و یا دیگر همکاران سوالتون رو مطرح کنید.

      http://www.bargharshad.ir/91/

      با سپاس

  452. سلام.
    من سوم دبیرستان هستم و میخام از طریق دانشکده افسری امام حسین پاسدار بشم میخواستم بدونم باید رتبه کنکورم چند بشه تا قبول بشم؟

    1. سلام
      هرچه رتبه قبولی شما بهتر باشد شانس بیشتری خواهید داشت. اما اگر در گرایش ریاضی هستید تا رتبه ۴-۵ هزار کشوریم شانس دعوت به مصاحبه خواهید داشت.موفق باشید.

  453. سلام من با مدرک کاردانی از رشته های فنی میتوانم به دانشگاه امام حسین کنکور بدم. مدرک کاردانی رشته های فنی در دیگر دانشگاه ها به عنوان پیش دانشگاهی تجربی شناخته میشود. آیا در دانشگاه های افسری هم به همین ترتیب است؟

    1. سلام.
      بله،دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد. برای دانشگاه افسری هم می توانید اقدام کنید.
      پیروز و سربلند باشید.

        1. سلام.
          بله، توضیح دادم در پیرو سوالات دوستان. وارد سایت دانشگاه امام حسین هم بشید با جستجی کلیدوازه “کاردانی” می توانید تمامی مطالب و قوانینی که در مورد دانشجویان کاردانی گفته شده و اجرایی میشه رو مشاهده نمائید.
          موفق باشید.

    2. سلام.
      بله،دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد. برای دانشگاه افسری هم می توانید اقدام کنید.
      پیروز و شاد باشید.

  454. سلام خسته نباشید من اهل مازندران هستم و دوره پیش دانشگاهی رشته تجربی ۱۷ سالمه معدلم ۱۵ می خواستم بدونم برای اینکه راحت تر و با رتبه کمتر در دانشگاه امام حسین قبول بشم باید کنکور انسانی بدم یا تجربی؟؟
    در ضمن برای هر رشته چه سطح رتبه ای برای ورود در نظر گرفته شده؟؟

    1. با سلام
      نظر به اینکه در پذیرش و دعوت به مصاحبه های دارای شرایط خاص کف تراز مد نظر قرار می گیرد (مثلا ترازهای بالای ۶۵۰۰ برای دانشگاه فرهنگیان و …) و کسب این نمره در رشته های علوم ریاضی و انسانی راحت تر از رشته تجربی بوده و دانشگاهی مانند امام حسین نیز غالبا دانشجوهای علوم انسانی و ریاضی را جذب میکند، بنظر بهتره که تغییر رشته بدید. اما اگه هدفتون قبولی در یک رشته و دانشگاه خوب نظیر پزشکی بابل و …هست و این پتانسیل را در خود می بینید تغییر رشته ندهید. موفق باشید.

  455. با عرض سلام میخواستم بدونم که ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد سال ۹۷ در این دانشگاه از چه تاریخی هست؟

    1. سلام
      متوجه منظور دقیق شما نشدم، اما شما برای قبولی در این دانشگاه باس عین بقیه آزمون سراسری ارشد رو بدید و بعد موقع انتخاب نتایج این دانشگاه رو انتخاب می کنید و سپس در صورتی که رتبه لازم رو کسب کنید دعوت به مصاحبه خواهید شد.موفق باشید.

  456. با عرض سلام و خسته نباشید. بنده مدرک کاردانی کشاورزی (فنی حرفه ای دانشکده سراسری) دارم و ۱۹ سالمه. آیا میتوانم به رشته های علوم انسانی یا تجربی دانشگاه امام حسین کنکور بدم. (که خیلی راحت قبول میشوم صرفا اسرار خانواده وارد شاخه کشاورزی شده ام) و یا این که باید به کنکور دانشگاه های علوم تجربی و یا علوم انسانی کنکور بدم. (که در این صورت سن من بالا میرود) که بتوانم و کنکور بدم و وارد دانشگاه امام حسین شوم.. راهکار من چیست؟

    1. سلام
      شما می توانید با انصراف از این رشته و پس از گذراندن خدمت مقدس سربازی و یا دریافت کارت پایان خدمت می توانید در هر رشته ای که میخواهید مجدد کنکور دهید.
      موفق و موید باشید.

  457. سلام وفت بخیر ایا دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی ارشد بورس مکینه ؟ دوم اینکه ایا دانشگاه امام حسین تا بهمن ماه که فارغ التحصیل شویم صبر میکنه بعد وارد دانشگاه شویم لطفا پاسخ دهید خیلی برام مهمه

    1. نخیر شما الزاما باید تا ۳۱ شهریور ۹۷ فارغ التحصیل بشید تا بتونین مقطع ارشد رو در یک دانشکاه دیگر ادامه بدین
      در صورتی که تحصیلات شما به پایان نرسه کلا قبولی شما لغو میشه و اگر روزانه باشید، سال بعد هم از حضور در دوره های روزانه محروم میشید

      1. سلام پذیرش دانشگاه امام حسین برای کارشناسی به چه صورت است باید کنکور دهیم یا اگر عضو سپاه شویم نیازی نیست

        1. سلام
          معمولا جذب در قالب آزمون و کنکور صورت می پذیرد، هرچند مصاحبه بعد از قبولیش بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
          پیروز باشید.

      2. سلام من سلام بعد کنکور دارم .میخواستم بدونم اگه با دیپلم ریاضی قبل کنکور عضو سپاه شوم میتوانم در رشته های فنی مهندسی دانشگاه امام حسین تحصیل کنم

  458. سلام خسته نباشید ایا دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی ارشد بورس میگیره ؟

  459. باعرض سلام و حسته نباشید خدمت شما میخواستم ببینم که تراز مجاز شدن دانشگاه امام حسین ع در رشته کامپیوتر چند است ؟
    لطفا پاسخ دهید . ممنون

    1. سلام. از تراز اطلاع دقیق ندارم ولی حدود رتبه های قبولی رو براتون درج میکنم از it و نرم افزار شاید مفید باشه:

      محل احتمالی و حدودی قبولی گرایش IT شبکه و رایانش امن با توجه به قبولی های سال های گذشته:
      ۱. شریف رایانش امن تا ۱۵
      ۲. شریف شبکه تا ۲۰
      ۳. امیرکبیر رایانش امن روزانه تا ۲۰ شبانه تا ۳۰
      ۴. امیرکبیر شبکه روزانه تا ۳۰ شبانه تا ۴۰
      ۵. علم و صنعت شبکه تا ۶۰
      ۶. مدرس رایانش امن روزانه تا ۶۰ شبانه تا ۸۰
      ۷. نصیر شبکه روزانه تا ۷۰ شبانه تا ۹۰
      ۸. شیراز رایانش امن تا ۱۵۰
      ۹. فردوسی مشهد شبکه روزانه تا ۱۵۰ شبانه تا ۱۸۰
      ۱۰. اصفهان رایانش امن روزانه تا ۱۳۰ شبانه تا ۱۷۰
      ۱۱. اصفهان شبکه روزانه تا ۱۴۰ شبانه تا ۱۸۰
      ۱۲. صنعتی شیراز شبکه روزانه تا ۱۹۰ شبانه تا ۲۳۰
      ۱۳. تبریز رایانش امن روزانه تا ۱۸۰ شبانه تا ۲۲۰
      ۱۴. سهند تبریز شبکه روزانه ۲۴۰ شبانه ۲۸۰
      ۱۵. مالک اشتر رایانش امن روزانه ۱۵۰ شبانه ۲۰۰
      ۱۶. شاهد رایانش امن روزانه ۲۰۰ شبانه ۲۴۰
      ۱۷. بوعلی همدان شبکه روزانه ۲۳۰ شبانه تا ۲۷۰
      ۱۸. یزد شبکه روزانه ۲۶۰ شبانه تا ۳۰۰
      ۱۹. ارومیه شبکه تا ۳۰۰
      ۲۰. سیستان و بلوچستان شبکه تا ۳۵۰
      ۲۱. امام حسین رایانش امن تا ۷۵۰
      ۲۲. امام حسین شبکه تا ۸۰۰

      محل احتمالی و حدودی قبولی گرایش های فناوری اطلاعات و تجارت با توجه به قبولی های سال های گذشته:
      ۱. تهران فناوری اطلاعات دانشکده فنی
      روزانه تا ۳۵ شبانه تا ۵۰
      ۲. امیرکبیر تجارت
      روزانه تا ۴۵ شبانه تا ۶۵
      ۳. علم و صنعت تجارت
      روزانه تا ۱۱۵
      ۴. تهران سامانه های شبکه ای علوم و فنون
      روزانه تا ۱۰۰ شبانه تا ۱۳۰
      ۵. تهران چندرسانه ای علوم و فنون
      روزانه تا ۱۱۰ شبانه تا ۱۴۰
      ۶. تهران فناوری اطلاعات پزشکی علوم و فنون
      روزانه تا ۲۰۰ شبانه تا ۲۴۰
      ۷. بهشتی معماری سازمانی
      روزانه تا ۱۷۰ شبانه تا ۲۰۰
      ۸. بهشتی چند رسانه ای
      روزانه تا ۲۰۰ شبانه تا ۲۳۰
      ۹. مدرس تکنولوژی اطلاعات
      روزانه تا ۲۲۰ شبانه تا ۲۵۰
      ۱۰. مدرس سامانه های شبکه ای
      روزانه تا ۲۱۰ شبانه تا ۲۴۰
      ۱۱. نصیر فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۱۶۰ شبانه تا ۲۳۰
      ۱۲. نصیر تجارت
      روزانه تا ۱۷۰ شبانه تا ۲۴۰
      ۱۳. شیراز فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۲۶۰
      ۱۴. اصفهان تجارت
      روزانه تا ۲۳۰ شبانه تا ۲۸۰
      ۱۵. صنعتی شیراز معماری سازمانی
      روزانه تا ۳۰۰ شبانه تا ۳۳۰
      ۱۶. قم تجارت
      روزانه تا ۴۵۰
      ۱۷. تبریز فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۴۰۰ شبانه تا ۴۵۰
      ۱۸. رازی کرمانشاه چندرسانه ای
      روزانه تا ۴۴۰
      ۱۹. رازی کرمانشاه مدیریت سیستم های اطلاعاتی
      روزانه تا ۴۷۰
      ۲۰. ارومیه فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۵۰۰
      ۲۱. تحصیلات تکمیلی کرمان فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۵۳۰ شبانه تا ۵۶۰
      ۲۲. بیرجند فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۵۶۰ شبانه تا ۵۹۰
      ۲۳. سیستان زاهدان فناوری اطلاعات
      روزانه تا ۶۰۰

      محل احتمالی و حدودی قبولی گرایش های نرم افزار شبکه رایانش امن با توجه به قبولی های سال های گذشته:
      ۱. شریف رایانش امن تا ۱۵
      ۲. شریف شبکه تا ۳۰
      ۳. شریف نرم افزار تا ۵۰
      ۴. تهران نرم افزار روزانه تا ۷۵ شبانه تا ۹۰
      ۵. امیرکبیر رایانش امن روزانه تا ۶۰ شبانه تا ۸۰
      ۶. امیرکبیر شبکه روزانه تا ۷۵ شبانه تا ۹۵
      ۷. امیرکبیر نرم افزار روزانه تا ۱۱۵ شبانه تا ۱۵۰
      ۸. علم و صنعت شبکه تا ۱۷۰
      ۹. علم و صنعت نرم افزار تا ۲۱۰
      ۱۰. مدرس رایانش امن روزانه تا ۲۲۰ شبانه تا ۲۳۰
      ۱۱. بهشتی نرم افزار روزانه تا ۲۱۰ شبانه تا ۲۴۰
      ۱۲. مدرس نرم افزار روزانه تا ۲۳۰ شبانه تا ۲۷۰
      ۱۳. شریف الگوریتم و محاسبات تا ۱۰۰
      ۱۴. تهران الگوریتم و محاسبات روزانه تا ۲۳۰ شبانه تا ۳۰۰
      ۱۵. نصیر شبکه روزانه تا ۲۴۰ شبانه تا ۲۸۰
      ۱۶. رجایی نرم افزار روزانه تا ۳۷۵ شبانه تا ۴۱۰
      ۱۷. الزهرا نرم افزار روزانه تا ۴۳۰ شبانه تا ۶۰۰
      ۱۸. امیر کبیر پژوهشکده آپا شبکه تا ۳۰۰
      ۱۹. صنعتی اصفهان نرم افزار روزانه تا ۳۲۰ شبانه تا ۴۰۰
      ۲۰. فردوسی مشهد شبکه روزانه تا ۳۵۰ شبانه تا ۴۲۰
      ۲۱. فردوسی مشهد نرم افرار روزانه تا ۴۸۰ شبانه تا ۵۶۰
      ۲۲. اصفهان رایانش امن روزانه تا ۳۰۰ شبانه تا ۳۸۰
      ۲۳. اصفهان شبکه روزانه تا ۳۵۰ شبانه تا ۴۲۰
      ۲۴. اصفهان نرم افزار روزانه تا ۴۶۰ شبانه تا ۵۴۰
      ۲۵. شیراز رایانش امن تا ۳۵۰
      ۲۶. شیراز نرم افزار تا ۴۸۰
      ۲۷. صنعتی شیراز شبکه روزانه تا ۵۰۰ شبانه تا ۵۸۰
      ۲۸. صنعتی شیراز نرم افزار روزانه تا ۶۰۰ شبانه تا ۶۸۰
      ۲۹. تبریز رایانش امن روزانه تا ۴۵۰ شبانه تا ۵۵۰
      ۳۰. تبریز نرم افزار روزانه تا ۵۵۰ شبانه تا ۶۵۰
      ۳۱. نوشیروانی بابل نرم افزار روزانه تا ۷۰۰ شبانه تا ۸۰۰
      ۳۲. سهند تبریز شبکه روزانه ۶۵۰ شبانه ۷۵۰
      ۳۳. مالک اشتر رایانش امن روزانه ۴۰۰ شبانه ۵۰۰
      ۳۴. شاهد رایانش امن روزانه ۵۰۰ شبانه ۶۰۰
      ۳۵. بوعلی همدان شبکه روزانه ۶۶۰ شبانه ۷۶۰
      ۳۶. بوعلی همدان نرم افزار روزانه ۷۵۰ شبانه ۸۵۰
      ۳۷. رازی کرمانشاه نرم افزار ۸۵۰
      ۳۸. صنعتی قم نرم افزار روزانه ۸۶۰ شبانه ۹۶۰
      ۳۹. یزد شبکه روزانه ۷۰۰ شبانه ۷۸۰
      ۴۰. یزد نرم افزار روزانه ۸۵۰ شبانه ۹۵۰
      ۴۱. ارومیه شبکه ۸۰۰
      ۴۲. گیلان نرم افزار روزانه ۸۹۰ شبانه ۱۰۰۰
      ۴۳. امام خمینی قزوین نرم افزار روزانه ۹۰۰ شبانه ۱۰۰۰
      ۴۴. اراک نرم افزار روزانه ۱۰۵۰ شبانه ۱۱۵۰
      ۴۵. زنجان نرم افزار روزانه ۱۱۰۰ شبانه ۱۲۰۰
      ۴۶. کاشان نرم افزار روزانه ۱۱۵۰ شبانه ۱۲۲۰
      ۴۷. گلستان گرگان روزانه ۱۱۲۰ شبانه ۱۲۱۰
      ۴۸. لرستان خرم اباد نرم افزار ۱۰۷۰
      ۴۹. سیستان و بلوچستان شبکه ۸۰۰
      ۵۰. هنر اسلامی تبریز بازی های رایانه ای ۸۰۰
      ۵۱. هنر اسلامی تبریز شبیه ساز هوشمند ۹۰۰
      ۵۲. امام حسین امنیت ۱۴۰۰
      ۵۳. امام حسین شبکه ۱۵۰۰
      ۵۴. امام حسین نرم افزار ۱۶۰۰
      ۵۵. غیر انتفاعی علم و فرهنگ نرم افزار ۲۰۰۰

      محل احتمالی و حدودی قبولی گرایش معماری با توجه به قبولی های سال های گذشته:
      ۱. شریف تا ۵۰
      ۲. تهران روزانه تا ۱۰۰ شبانه تا ۱۳۰
      ۳. امیرکبیر روزانه تا ۱۲۰ شبانه تا ۱۵۰ گرمسار تا ۴۰۰ شبانه تا ۵۰۰
      ۴. علم و صنعت روزانه تا ۲۲۰
      ۵. بهشتی روزانه تا ۲۱۰ شبانه تا ۲۲۰
      ۶. مدرس روزانه تا ۲۳۰ شبانه تا ۲۵۰
      ۷. نصیر روزانه تا ۲۴۰ شبانه تا ۲۶۰
      ۸. صنعتی اصفهان روزانه تا ۳۵۰ شبانه تا ۴۰۰
      ۹. فردوسی مشهد روزانه تا ۳۹۰ شبانه تا ۴۲۰
      ۱۰. شیراز روزانه تا ۴۶۰
      ۱۱. اصفهان روزانه تا ۴۲۰ شبانه تا ۴۹۰
      ۱۲. صنعتی شیراز روزانه تا ۶۰۰
      ۱۳. رجایی روزانه تا ۴۲۰
      ۱۴. خوارزمی روزانه تا ۴۶۰
      ۱۵. تبریز روزانه تا ۵۰۰
      ۱۶. صنعتی بابل روزانه تا ۶۲۰ شبانه تا ۱۲۰۰
      ۱۷. شاهد تهران روزانه تا ۶۰۰ شبانه تا ۷۰۰
      ۱۸. باهنر کرمان روزانه تا ۸۳۰ شبانه تا ۱۳۰۰
      ۱۹. کرمان تکمیلی روزانه تا ۸۵۰
      ۲۰. رازی کرمانشاه روزانه تا ۹۰۰
      ۲۱. محقق اردبیلی روزانه تا ۸۸۰ شبانه تا ۱۳۰۰

      محل احتمالی و حدودی قبولی گرایش هوش مصنوعی با توجه به قبولی های سال های گذشته:
      ۱. شریف تا ۲۵
      ۲. تهران روزانه تا ۴۵ شبانه تا ۶۰
      ۳. امیرکبیر روزانه تا ۷۰ شبانه تا ۹۰
      ۴. علم و صنعت روزانه تا ۱۲۵
      ۵. بهشتی روزانه تا ۱۴۵ شبانه تا ۱۶۰
      ۶. مدرس روزانه تا ۱۶۰ شبانه تا ۱۸۰
      ۷. نصیر روزانه تا ۲۲۰ شبانه تا ۲۶۰
      ۸. صنعتی اصفهان روزانه تا ۳۰۰ شبانه تا ۳۹۰
      ۹. فردوسی مشهد روزانه تا ۳۴۰ شبانه تا ۴۱۰
      ۱۰. شیراز روزانه تا ۳۳۰
      ۱۱. اصفهان روزانه تا ۳۹۰ شبانه تا ۴۱۰
      ۱۲. رجایی روزانه تا ۳۱۰ شبانه تا ۳۶۰
      ۱۳. رجایی (فرهنگیان) تا ۵۰۰
      ۱۴. خوارزمی روزانه تا ۳۲۰
      ۱۵. الزهرا روزانه تا ۵۱۰ شبانه تا ۵۶۰
      ۱۶. مالک اشتر روزانه تا ۴۵۰ شبانه تا ۶۹۰
      ۱۷. تبریز روزانه تا ۳۶۰ شبانه تا ۳۸۰
      ۱۸. بوعلی همدان روزانه تا ۶۴۵ شبانه تا ۸۲۰
      ۱۹. چمران اهواز روزانه تا ۶۵۰
      ۲۰. شاهرود روزانه تا ۷۱۰
      ۲۱. سمنان روزانه تا ۸۵۰ شبانه تا ۸۸۰
      ۲۲. یزد روزانه تا ۹۲۰ شبانه تا ۱۰۲۰
      ۲۳. باهنر کرمان روزانه تا ۱۰۰۰ شبانه تا ۱۰۹۰
      ۲۴. کردستان سنندج روزانه تا ۹۳۰
      ۲۵. هرمزگان روزانه تا ۹۴۰ شبانه تا ۱۰۷۰

  460. سلام میخواستم بپرسم برای مهندسی هوافضا برای کارشناسی بورسه میکنه و اینکه درامد مهندس هوافضا سپاه چه جوریاس و چه رتبه ای میخواد. من امسال کنکور دارم وعلاقه دارم برا سپاه کار کنم

    1. سلام
      دانشگاه امام حسین معمولا تعدادی از دانشجوهای تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) را در علوم مختلف انسانی، مهندسی و … بورس میکند. لذا به دانشجویانی که در مقطع کارشناسی این دانشگاه قصد تحصیل دارند بورسی تعلق نمی گیرد.
      پیروز باشید.

  461. سلام من سال اینده کنکور دارم و علاقه دارم که به عضویت سپاه در بیایم اما نمیدانم برای قبولی کارشناسی چه شرایطی داره . اگه به عضویت سپاه دربیایم میتونم در رشته فنی و مهندسی تحصیل کنم یا فقط از طریق کنکور پذیرش دارد

    1. سلام
      شما سابقه بسیجی اگه داشته باشید در مصاحبه دانشگاه براتون امتیاز قائل خواهند شد. البته در زمان ثبت نام کنکور سراسری علاقه مندیتون رو به این دانشگاه باید اعلام کنید و در سایت خود دانشگاه ثبت نام کنید. بهترین راه و راحت ترین راه و شایدم تنهاترین راه در مقطع کارشناسی کنکور سراسری و آزمون است. موفق باشید.

  462. سلام خسته نباشید ایا میشه من وارد دانشگاه افسری بشم دیپلمم فنی حرفه ای و مدرک پیش دانشگاهی انسانی دارم ؟؟؟؟ممنون درضمن سنمم ۲۳ خدمتم رفتم

  463. با عرض سلام و خسته نباشید…
    وقت بخیر.
    جذب دانشگاه امام حسین در مقطع کارشناسی ارشد عمران به چه صورت هست؟
    حداقل و حداکثر رتبه که به مصاحبه حضوری میرسند در آزمون سراسری به چه صورت هست؟

  464. سلام وخسته نباشید ببخشید که مزاحم وقت با ازشتون می شم می خواستم بدانم من می تونم بدون کنکور با دیپلم کامپیوتر وارد سپاه پاسداران شده و در رشته مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) در دانشکده امام حسین (ع) تحصیل کنم.

    1. سلام ، خیر ، تمرکز فعلی دانشگاه افسری روی دوره های استخدامی دانش آموختگی هست تا دانش پذیری ، لذا مدتی هست که از دیپلم دیگر پذیرش دانشجو ندارد ، دانشگاه جامع هم روی ارشد و دکتری تمرکز دارد ، پس برای ورود به این دانشگاه باید با مدرک لیسانس اقدام کنید

  465. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم ازمون ورودی دانشگاه امام حسین چجوریه سخته اسونه؟
    رشتم انسانیه واز چه درس هایی میاد بیشتر؟
    ممنون

  466. سلام و خسته نباشید ببخشید برای ارشد فیزیک کف رتبه ای که میگیره تقریبا چند هست؟بعد اینکه تو انتخخاب رشته اگر اولویت اول که این دانشگاه باشه قبول شم ولی مصاحبه رد شم اولویت های بعدی چی میشه؟ممنون میشم جواب بدین.سپاس

  467. سلام وقتتون بخیر
    مصاحبه در چه زمینه ای است ؟
    مثلا تخصصی مرتبط با رشته هم میپرسند یا نه؟
    خواهش میکنم جواب بدین

  468. با سلام
    من هم دانشگاه مالک اشتر و هم امام حسین دعوت به مصاحبه شدم به نظر شما اگه هر دو رو برم مصاحبه نتیجه چطور میشه؟

      1. یعنی نمیشه که مالک اشتر نرم ولی امام حسین برم
        یعنی اینجوری ممکنه گزینش نهایی نشم

  469. سلام
    میگم سایت دانشگاه باز نمیشه شما خبر ندارید؟
    سایت دو میخوان بروز کنن؟

  470. با سلام من برای دانشگاه امام حسین با رتبه ۳۰۰انتخاب شدم از طریق سازمان سنجش ولی پیامک دعوت به مصاحبه برام نیومده دلیلش چی می تونه باشه من معدلم ۱۷ هست کارشناسی غیر انتفاعی خوندم سنم هم ۳۸ هست

  471. سلام من دانشگاه امام حسین ارشد قبول شدم مصاحبه هم رفتم ولی انگار استخدامش طبق نیازه سازمانه و تضمینی نیست کسی میتونه راهنماییم کنه رشته شبکه و رایانش امن این دانشگاه قبول شدم ضمنا رفتار پرسنل و محیطش واقعا خوب بود

  472. سلام من ترم ۳مهندسی مکانیک هستم می خواستم بدون چه طور می شه الان واسه کارشناسی وارد دانشگاه امام حسین بشم

  473. سلام
    دوستان کسی میتونه از شرایط رفاهی دانشگاه (برای افرادی که بورسیه هستن)بگه؟از نظر ورزشی در چه حالیه؟امکانات ورزشی داره؟
    از نظر درسی خیلی سخت گیری میشه؟
    اونجا چه وسایلی ممنوع است؟

  474. باعرض سلام و حسته نباشید خدمت شما میخواستم ببینم که تراز مجاز شدن دانشگاه امام حسین ع در رشته طراحی سازه عمران چند است ؟
    لطفا پاسخ دهید . ممنون

  475. باعرض سلام و حسته نباشید خدمت شما میخواستم ببینم که تراز مجاز شدن دانشگاه امام حسین ع در رشته طراحی سازه چند است ؟
    لطفا پاسخ دهید . ممنون

  476. سلام مهندس
    با رتبه ۲۹۰۰مکانیک میشه ارشد دانشگاه امام حسین قبول شد؟تبدیل یا طراحی

  477. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم بسوال من جواب بدید
    من لیسانس مهندسی شیمی دارم
    برای ارشد دانشگاه امام حسین
    تست پزشکی مثل کوررنگی رو بررسی می‌کنند.

  478. سلام
    برای مقطع ارشد دانشگاه امام حسین
    تست پزشکی کور رنگی رو بررسی می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا