اخبار آموزش و دانشگاه

نشریه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم روانه کتابخانه ها شد

نشریه انگلیسی زبان IJISM که توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منتشر می شود، روانه کتابخانه ها و مراکز اسناد ملی و بین المللی شد.

به گزارش خبرنگاری ، ویژه نامه سال ۲۰۱۴ نشریه انگلیسی زبان International Journal of Information Science and Management) IJISM) که توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منتشر می شود، روانه کتابخانه ها و مراکز اسناد ملی و بین المللی شد.

ویژه نامه مجله بین المللی علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات، مقالات برگزیده هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشورهای توسعه یافته با رویکرد اعتماد الکترونیکی را که در روز های ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در شهر مقدس مشهد برگزار شود در بر دارد.

گرچه مجله IJISM به صورت چاپی منتشر می شود اما دسترسی به تمام شماره های این نشریه از طریق وب سایت www.ricest.ac.ir و با انتخاب گزینه ایران ژورنال و سپس IJISM امکان پذیر  است.

با توجه به طراحی وب سایت این نشریه به نشانی http://ijism.ricest.ac.ir/ojs علاقه مندان به چاپ مقاله به زبان انگلیسی لازم است با ثبت نام در این وب سایت مقاله خود را از آن طریق ارسال کنند.

مقالات این شماره از این قرار است:

۱- The Effects of Popularity: An Online Store Perspective
Ching-Chuan Lin / Te-King Chien / Hon-Yu Ma

۲- A Review on Similarity Measurement Methods in Trust-based Recommender Systems
Morteza Ghorbani Moghaddam / Norwati Mustapha / Anousheh Elahian

۳- Identifying the Factors of Customer Satisfaction in E-Banking System Case Study: Export Development Bank of Iran
Bahman Vakili

۴- Intelligent MCDM method for supplier selection under fuzzy environment
Adeleh Asemi  / Asefeh Asemi

۵- Organizational Implementation of Knowledge Management in the Iranian Banking System
Mohammad mohsen Ashrafpour

۶- A Profitable Sponsored Search Mechanism
Faria Nassiri-Mofakham / Samer Hayek

۷- E-Government, Trust and Corruption
Shahram Raeisi Dehkordi / Shahrooz Raeisi Dehkordi

۸- Segmenting Online Customers Based on their Lifetime Value and RFM Model by Data Mining Techniques
Azarnoosh Ansari, PhD. / Shermineh Ghalamkari

۹- An Evaluation to the Three-Layer ECRM&CRM Performance in Banking Sector, in Order to Help Anti-Money Laundering Systems
Hamid Faraghian / Somaye Salehi / Masoud Hekmatpanah

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا