اخبار آموزش و دانشگاه

آخرین آمار ثبت پایان نامه‌ها/ دانشگاه تربیت مدرس دارای بیشترین پایان‌نامه

رئیس مرکز اطلاعات و مدارک علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات از ثبت ۶۴۵ هزار و ۶۶۰ رکورد اطلاعاتی در این پایگاه خبر داد و گفت: بیشترین پایان نامه به ثبت رسیده در پایگاه ثبت پایان نامه ها، مربوط به دانشگاه تربیت مدرس بوده است.

  دکتر فریبرز درودی از افزوده شدن بیش از ۵۲ هزار رکورد اطلاعاتی شامل پایان‌نامه و پروپوزال به پایگاه اطلاعاتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران خبر داد و گفت: با افزودن اطلاعات ۵۲ هزار و ۱۸۶ پایان‌نامه و پروپوزال به پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، تعداد کل رکوردهای اطلاعاتی ایران داک به ۶۴۵ هزار و ۶۶۰ رکورد رسید.

وی با بیان اینکه از رکوردهای افزوده شده به این پایگاه، ۲۳ هزار و ۴۶۳ رکورد مربوط به پایان نامه و ۲۸ هزار و ۷۲۳ رکورد مربوط به پروپوزال است، تصریح کرد: از کل رکوردهای پایگاه اطلاعاتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ۲۷۲ هزار و ۶۴۹ رکورد مربوط به پایان نامه، ۳۷ هزار و ۸۶۴ رکورد مربوط به پروپزال، ۷۰ هزار و ۳۷۰ رکورد مربوط به طرح پژوهشی و ۲۵ هزار و ۳۷۵ رکورد مربوط به گزارش دولتی است.

درودی ادامه داد: در همین حال در این پایگاه ۹۳ هزار و ۸۲۴ مقاله همایش‌های ایران، ۱۳۰ هزار و ۸۳۹ مقاله مجله‌های علمی و ۱۴ هزار و ۷۳۹ پایان‌نامه‌ از ایرانیان خارج کشور به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز اطلاعات و مدارک علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات بیشترین آمار ثبت شده رکوردهای اطلاعاتی را مربوط به پایان نامه های دانشگاه تربیت مدرس در دو مقطع ارشد و دکتری عنوان کرد و گفت: به طور کل بیشترین میزان تولیدات علمی به ثبت رسیده مربوط به دانشگاههای تربیت مدرس، فردوسی مشهد، تهران، دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت و امیرکبیر در رشته های مختلف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا