اخبار آموزش و دانشگاه

آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از فردا

مشاورعالی سازمان سنجش گفت:‌ کارت شرکت و برگ راهنمای آزمون ورودی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۳ پیام نور از فردا سه شنبه ۱۱ شهریور روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مشخص شده نسبت به دریافت کارت و برگه راهنما اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد تعداد داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: به طورکلی ۷۸ هزار و ۹۳۱ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۲۶۵ نفر زن و ۴۱ هزار و ۶۶۶ نفر مرد هستند. به طور کلی ۷۷۵۰ نفر از طریق این آزمون پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: ۶۲ هزار و ۶۳۵ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۳۱۰۵ داوطلب در گروه علوم پایه، ۸۸۳۸ داوطلب در گروه فنی و مهندسی، ۹۵۰ داوطلب در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و ۳۴۰۳ داوطلب در گروه هنر ثبت نام کرده‌اند.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: اطلاعات تکمیلی سازمان در مورد آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون از دیروز ۹ شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و در نشریه پیک سنجش که امروز ۱۰ شهریور منتشر می‌گردد هم ذکر شده است.

توکلی از برگزاری این آزمون در صبح جمعه ۱۴ شهریور خبر داد و افزود: این آزمون در ۹۲ شهرستان و ۱۱۳ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آن از ۸:۳۰ صبح آغاز شده و درهای حوزه راس ساعت هشت صبح بسته می‌شوند؛ لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل آزمون حاضر باشند.

وی تاکید کرد: هر داوطلب باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه را در جلسه آزمون به همراه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا