اخبار آموزش و دانشگاه

نخستین دوره مسابقات رباتیک و فناوری جام خیلج‌فارس برگزار شد

نخستین دوره مسابقات رباتیک و فناوری جام خیلج‌فارس در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر برگزار و نفرات برتر شناخته شدند.

   دبیر برگزاری مسابقات رباتیک جام خلیج فارس در حاشیه این مسابقات گفت: شرکت سحر الکترونیک دقیق (خانه رباتیک دقیق) که از شرکت‌های دانش‌بنیان زیر نظر پارک علم و فناوری و مستقر در مرکز رشد علم و فناوری دشتی است برگزار کننده نخستین دوره مسابقات رباتیک استانی جام خلیج فارس بود.

مجید دقیق با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان زیر نظر پارک علم و فناوری و مستقر در  مرکز رشد علم و فناوری دشتی است، افزود: این مسابقات که نخستین دوره مسابقه رباتیک جام خلیج فارس بود و ۱۰۰ نفر در قالب ۳۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

وی ادامه داد: ربات جنگجو و ۱۰ تیم مسیریاب پیشرفته در این دوره به رقابت پرداختند که در پایان مسابقات در بخش جنگجوی ابتدایی محمد امین محمدیان رتبه اول، محمدرضا سلیمی رتبه دوم و امیر رضا جاودان‌پور رتبه سوم را کسب کردند.

دقیق ادامه داد: در بخش جنگجوی راهنمایی مجتبی منصوری‌نژاد اول، امیرحسین پرویز دوم و کیوان اندرز سوم و در بخش مسیریاب پیشرفته تیم قشقایی یک اول، تیم قشقایی دو دوم و تیم خلیج فارس به مقام سوم دست یافت.

دبیر برگزاری مسابقات رباتیک جام خلیج فارس تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از هم استانی‌های عزیز دیدیم واقعا متوجه شدیم که مردم استان بوشهر دوست دارند و می‌خواهند که استان بوشهر به  یکی از قطب‌های رباتیک کشور که مهم‌ترین هدف ما نیز هست تبدیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا