اخبار آموزش و دانشگاه

توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد

رییس دانشکده تحصیلات‌ تکمیلی دانشگاه‌ آزاد کرمانشاه:

رییس دانشکده تحصیلات‌ تکمیلی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: درحال حاضر بیش از ۲۰۰۰ دانشجو در قالب ۱۶ رشته مقطع کارشناسی‌ ارشد در این دانشگاه مشغول تحصیل‌ هستند.

دکتر حمیدرضا عبدالمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» – منطقه کرمانشاه دراین باره اظهارکرد: از سال ۱۳۸۳ دانشکده تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با ۶۰ دانشجو کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: با کوشش و زحمات مسئولان دانشگاه آزاد کرمانشاه، این دانشگاه در حال حاضر در قالب ۱۶ رشته مصوب مقطع کارشناسی ارشد بیش از ۲۰۰۰ دانشجو دارد.

رییس دانشکده تحصیلات‌ تکمیلی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: همچنین دانشگاه آزاد کرمانشاه تاکنون ۱۸۲۳ دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد تحویل جامعه داده است.

عبدالمحمدی تصریح کرد: در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد کرمانشاه بیش از ۵۰۰ پرونده در حوزه پژوهش در دست بررسی است که دانشجویانش بتوانند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد به اتمام برسانند.

رییس دانشکده تحصیلات‌ تکمیلی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد و حل کردن مسایل و موضوعات این مقطع حایز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا