اخبار آموزش و دانشگاه

دانشکده برق و کامپیو‌تر در گرایش شبکه و رمز دانشجو می‌پذیرد

دکتر شاهرخ فرهنگی، رئیس دانشکده برق و کامپیو‌تر پردیس فنی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ۸۸۰ نفر در مقطع کار‌شناسی و ۵۱۳ نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد در دانشکده های‌مهندسی برق، کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات مشغول به تحصیلند.
وی با شاره به حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزود: در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجویان می‌توانند پروژه پایانی را از بین پروژه‌های بزرگ و صنعتی انتخاب کنند، همچنین دانشجویان کار‌شناسی هم می‌توانند با دانشجویان تحصیلات تکمیلی همکاری داشته باشند.
رئیس دانشکده برق و کامپیو‌تر با اشاره به ارتباط مستقیم با صنعت ادامه داد: در گرایش الکترونیک، خط تولید سلول‌های فتو ولتاییک از بر‌ترین آزمایشگاه‌های حاضر در کشور است که در کنار آن در گرایش قدرت و در آزمایشگاه فشار قوی، تست تجهیزات فشار قوی و در گرایش مخابرات آزمایشگاه
های نمونه آنتن از مهترین آزمایشگاه‌های این دانشکده است.
فرهنگی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر پذیرش در رشته های جدید اضافه کرد: گرایش شبکه و رمز که زیر گرایش سیستم و شبکه است، در سال تحصیلی جاری برای نخستین بار دانشجو می‌پذیرد.
وی تصریح کرد: در رشته‌ کامپیو‌تر، آزمایشگاه یادگیری الکترونیکی و آزمایشگاه تصدیق کیفیت نرم افزارهای مبتنی بر وب از مهم‌ترین آزمایشگاه های این رشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا