اخبار آموزش و دانشگاهاستعدادهای درخشان و پذیرش بدون آزمون

پذیرش دانشجو استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۹۶-۹۵

اطّلاعیه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون شرکت در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال تحصیلی ۹۶-۹۵

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس مصوّبه ۵/۵/۹۳ وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری، تعداد محدودی دانشجوی واجد شرایط کارشناسی پیوسته ورودی ۹۱ دانشگاه ها و مؤسّسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ پذیرش می نماید.
دانشجویان واجد شرایط کارشناسی می‌بایست حداکثر در مدّت هشت نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. داشتن میانگین کل بالای ۱۶ و حداقل ۱۱۰ واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم از دیگر شرایط لازم می‌باشد.
متقاضیان می بایست فرم اینترنتی مربوطه را از طریق وب سایت اصلی دانشگاه (www.aut.ac.ir) در تاریخ مذکور دریافت و تکمیل نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
مهلت پرکردن فرم تقاضا از تاریخ ۱/۶/۹۴ تا ۳۱/۶/۹۴ بوده و دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختار می باشد.
به متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نمایند پذیرش اوّلیه داده شده و نتیجه از طریق سایت اصلی دانشگاه اعلام می گردد. بدیهی است اعلام نتایج اوّلیه هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به ارائه مدارک، موافقت دانشگاه و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.
متقاضیانی که جزو پذیرفته شدگان قطعی باشند نیازی به شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصیل تا شهریور ماه سال ۹۵ می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شوند. *لازم به ذکر است مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیر حضوری و نیز دانشگاه های غیرانتفاعی و دانشگاه های آزاد اسلامی واحد شهرستان ها و فارغ التحصیلان خارج از کشور برای ورودی بدون آزمون، مورد پذیرش نخواهد بود.

نوشته های مشابه

‫۴۷ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مهندس مومنی؛ ببخشید من کارشناسی مخابرات ٬ گرایش بهره برداری از سیستم های مخابرات از دانشگاه جامع علمی کاربردی مخابرات گیلان با معدل کل بالای ۱۸ هستم میخاستم ببینم میتونم در دانشگاه بدون آزمون شرکت کنم یا نه؟ با تشکر

    1. با سلام و تشکّر.
      ملاک در پذیرش بدون آزمون ، رتبه بین هم رشته و هم ورودی ها می باشد که البتّه احتمالا شما جزو استعداد درخشان هستید.
      از دیگر موارد باید مقطع کارشناسی را به صورت پیوسته خوانده باشید یا
      دانشجویان رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته که در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل، در طول ۴ نیمسال تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی حداقل حایز معدل ۱۷ باشند و در دوره کاردانی به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر باشد.
      اگر محل تحصیل شما دانشگاه جامع علمی کاربری می باشد ، می توانید از این سهمیه استفاده کنید.
      البتّه برخی دانشگاه ها ، فقط از دانشگاه های خاصی پذیرش دارند ، مثلا تا سال قبل دانشگاه شهید بهشتی فقط از دانشگاه های تهران ، شریف و… پذیرش داشت.
      تحصیل رایگان دانشجویان استعدادهای درخشان در دانشگاه علمی کاربردی نیز وجود دارد.
      به دلیل اطّلاع کمی که از دانشگاه های علمی کاربردی دارم ، این سوال را از آموزش دانشگاهتان هم بپرسید.
      ولی پیشنهاد اینجانب این است که برای قبولی در دانشگاه های سراسری ، حتما از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد استفاده نمایید و فقط به پذیرش بدون آزمون تکیه نکنید.
      با تشکّر.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مهندس مومنی؛ ببخشید من کارشناسی مخابرات ٬ گرایش بهره برداری از سیستم های مخابرات از دانشگاه جامع علمی کاربردی مخابرات گیلان با معدل کل بالای ۱۸ هستم میخاستم ببینم میتونم در دانشگاه بدون آزمون شرکت کنم یا نه؟ با تشکر

  3. می خواستم بدونم کسی که همه شرایطو داشته باشه و از دانشگاه هایی در سطح صنعتی بابل باشه شانس پذیرش داره؟ یا کسایی که در دانشگاه هایی مثله شریف و تهران و …. هستن سریع ظرفیت رو میگیرن؟ با تشکر

    1. با سلام
      صنعتی بابل که دانشگاهی با سطح خوب می باشد ، از دانشگاه هایی دولتی با سطح پایین تر از نظر رتبه بندی ، می شناسم که با توجّه به مقالات و کارهای پژوهشی در دانشگاه های درجه یک نیز پذیرفته شده اند.
      اگر تنها با استفاده از معدّل اقدام کنید و جزو نفرات اوّل باشید، در دانشگاه خودتان که احتمال بسیار زیادی برای قبولی دارید ولی صرفا با معدّل و با وجود تحصیل در دانشگاه هایی غیر از برخی دانشگاه ها مثل تهران ، شریف،علم و صنعت و … ، برای دانشگاه هایی مثل امیرکبیر،صنعتی شریف،تربیت مدرّس احتمال کمی وجود دارد.
      البتّه دانشگاه امیرکبیر سال گذشته ، متقاضیان را بر اساس دانشگاه مقطع کارشناسی و معدّل امتیاز بندی کرد.
      توصیه مهم این است که برای کنکور هم در کنار این درخواست ها به طور جدّی تلاش نمایید.
      با تشکّر.

  4. سلام
    ببخشید مثل این که شرط پذیرش تغییر پیدا کرده است و گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد تا پایان نیمسال ۷ مطرح شده است و برای سال ۹۵-۹۶ و بعد از آن تصویب شده است.شما از این آیین نامه اطلاعی دارید؟
    یعنی این آیین نامه برای ورودی ۹۱ اجرا خواهد شد و شرط قبلی (گذراندن ۱۱۰ واحد تا پایان ترم ۶ ) با توجه به اتمام ۶ ترم ورودی ۹۱ منتفی است یا این که برای ورودی ۹۲ به بعد اجرا میشود؟
    با سپاس

    1. با سلام
      چنین آیین نامه ای را تا کنون ندیده ام.
      اگر چنین آیین نامه ای بود ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز حتما بر اساس آن پذیرش استعدادهای درخشان را انجام می داد.
      برای ورودی های سال ۱۳۹۰ گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد تا پایان نیم سال ششم مد نظر بود ولی از امسال (یعنی برای ورودی های سال ۱۳۹۱) گذراندن حداقل ۱۱۰ واحد تا پایان نیم سال ششم تحصیلی مد نظر است.
      در صورتی که آیین نامه جدیدی باشد ، خدمتتان اعلام می کنم.(به اطّلاعیه در باره استعدادهای درخشان مراجعه کنید.)
      با تشکّر.

      1. با سلام و عرض ادب
        دانشگاه ما شرایط جدید رو اعلام کرده و شرط پذیرش رو از سال تحصیلی ۹۵-۹۶ گذراندن ۱۱۵ واحد در ۷ ترم اعلام کرده است.من امروز با کارشناس استعداد درخشان وزارت علوم تماس گرفتم و ایشون هم این اصلاحیه جدید رو تایید کردند و گفتند برای ورودی ۹۱ به بعد شرط ۱۱۰ واحد تا پایان ترم ۶ به ۱۱۵ واحد تا پایان ترم ۷ تغییر کرده است.ولی فراخوان دانشگاه امیر کبیر با این اصلاحیه در تضاد است.
        اگر خواستید اصلاحیه اعلامی از طرف دانشگاهمان را در اختیارتون بگذارم
        اگر ممکن هست شما هم پیگیری کنید و ما ورودی ۹۱ ها را از بلاتکلیفی نجات بدید.
        با سپاس فراوان

        1. با سلام
          حتما پیگیری می کنم و نتیجه را به صورت اطّلاعیه اعلام می کنم.

          به اطّلاعیه استعدادهای درخشان مراجعه کنید.

          البتّه دانشگاه صنعتی امیرکبیر که نمی تواند از آن آیین نامه در این زمان استفاده کند زیرا اکنون دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۱ ترم هفت را نگذرانده اند.
          با تشکّر.

  5. با سلام و احترام
    من معدلم حدود ۱۷٫۲ میباشد و رشته ی سخت افزار ورودی ۹۱ با ۱۱۵ واحد پاس کرده هستم
    دانشگاه اصفهان
    با توجه به شرایطی که اعلام کردین پس می تونم از این سهمیه استفاده کنم درسته ؟

    1. با سلام و احترام
      شما تمام شرایط را دارید ، فقط باید جزو ده درصد برتر بین ورودی های خود در رشته سخت افزار (مجموع شبانه و روزانه) باشید.
      کنکور هم به طور جدی بخوانید.
      ان شا الله با کنکور و بدون کنکور ، دو دانشگاه عالی قبول شوید.
      با تشکّر.

      1. رتبه ی من یکه و ۱۱۵ واحد پاسی
        ولی دو نفر هستن که معدلشون بالاتره منه ولی تعداد واحدهای پاسیشون حدودا باید ۱۰۶ و اینا باشه
        الان من رتبما سه بزنم تو سایت امیرکبیر یا یک ؟ کل ورودی ۴۰ نفرن

        1. با سلام
          درست است که شما در این آیین نامه نفر اوّلید که شرایط را دارید ، ولی در کل سوم هستید.
          ****حتما حتما این را از واحد استعدادهای درخشان دانشگاهتان (تلفنی یا حضوری) سوال کنید چون در دانشگاه های بعدی که فرم درخواست رتبه می خواهند هم آن ها (واحد استعداد درخشان دانشگاهتان) باید نامه رتبه را به شما بدهند.
          موفق باشید.
          با تشکّر.

        1. سلام
          دانشگاه اصفهان دانشگاه خوبی هست ولی در کل بستگی به دانشگاه های دیگری که درخواست می دهند و معدّل آن ها دارد.
          ولی حتما نهایت تلاشتان را برای کنکور کنید.
          موفق باشید.
          با تشکّر.

  6. با سلام. ببخشید اگه یکی توی برق گرایش ماشین دانشگاه خودش (خواجه نصیر) جزء استعداد درخشان اعلام شده باشه و ۹شهریور توی نتایج باد که امیرکبیر سیستم قول شده آیا میتونه توی دانشگاهی که از طریق کنکور دراومده وارد بشه یا چون تعهد داده دیگه نمیذارنش؟

    1. با سلام
      شما حق انتخاب دارید ، از یک دانشگاه بدون آزمون و یک دانشگاهی که با کنکور قبول می شوید ، یکی را انتخاب کنید.
      با تشکّر.

      1. پس با این حساب یکی که توی یه دانشگاه عالیه و بعد با کنکور یه دانشگاه دیگه تهران رو میاره و نمیره، در واقع حق یکی رو میسوزونه چون الکی ظرفیت دانشگاه دومیه رو میسوزونه………. 🙁

        1. سلام
          بله فکر کنم ولی زیاد اطّلاع دقیقی ندارم شاید تکمیل ظرفیت داشته باشند.
          با تشکّر.
          موفق باشید.

  7. سلام
    ببخشید با دانشگاهی در سطح دانشگاه کاشان در کدام دانشگاه های با سطح بالاتر شانس قبولی هست؟
    (اصفهان , صنعتی اصفهان, شیراز, فردوسی؟؟؟؟؟؟)
    ممنون

    1. با سلام
      بسته به شرایط شما (مغدّل ، مقاله و … )، در همه دانشگاه های بالا ممکن است قبول شوید.
      اگر مقاله یا اختراع داشته باشید که احتمال برای دانشگاه های بهتر هم وجود دارد.
      شما برای همه دانشگاه های سطح بالاتر از کاشان و خود کاشان و … دخواست بدهید ولی این باعث نشود که از زحمت کشیدن برای کنکور دست بردارید.
      موفق باشید.

  8. با سلام و عرض احترام. من دانشجوی برق الکترونیک داشگاه بوعلی سینا همدان(ورودی ۹۱) با معدل کل ۱۸٫۵ و نفر اول می باشم اما تا پایان ترم شش ۱۰۸ واحد پاس کرده ام سپس از طریق دانشگاه متوجه شدم که برای عضویت در استعداد های درخشان باید حداقل ۱۱۰ واحد پاس می کردم و مجبور شدم ۲واحد به عنوان ترم تابستانی به پیشنهاد مدیر گروه (تا شاید کار را درست کند)پاس کردم. در حال حاضر تا پایان تابستان ترم شش ۱۱۲ واحد(۲واحد هم کارآموزی) پاس کردم.حالا سه تا سوال دارم:
    ۱٫ آیا من عضو استعداد های درخشان حساب می شوم؟
    ۲٫ به نظر شما چقدر احتمال دارد در دانشگاه امیر کبیر پذیرفته شوم؟
    ۳٫ با توجه به نظرات بالا و با پیگیری های خودم متوجه شدم که برای ما هم اصلاحیه ای مبنی بر ۱۱۵ واحدی شدن تا پایان ترم ۷ آمده است. حالا تکلیف ماچیه؟
    با تشکر فراوان

    1. با سلام
      ۱-این سوال را حتما از استعدادهای درخشان دانشگاه ابو علی سینا بپرسید.
      ۲-قبولی در این نوع پذیرش به دانشجویانی که از سایر دانشگاه ها ثبت نام می کنند بستگی دارد ولی با توجّه به معدّل خوب شما و دانشگاهتان هر چیزی احتمال دارد و آرزوی قبولی برایتان دارم ولی شما برای همه دانشگاه ها درخواستتان را بدهید ولی در نهایت باید بین دانشگاه ها انتخاب کنید.
      برای مثال دانشگاه های الف،ب،ج به شما گفتند قبولی ، شما بر اساس علاقه و سطح دانشگاه ها مثلا از دانشگاه های الف،ب انصراف می دهی و ج را انصراف نمی دهی.
      ****حتما برای کنکور هم بخوانید و تلاش کنید و این درخواست ها شما را از مطالعه برای کنکور باز ندارد.
      در نهایت یک رشته با کنکور و یک رشته بدون کنکور دارید و پس از اعهلام نتایج ، یکی را انتخاب می کنید یعنی دو شانس دانشگاه دارید.
      ***دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال قبل برای ثبت نام افراد پذیرفته شده در حدود ماه های تیر یا مرداد ثبت نامی گذاشت ، برای افرادی به عنوان رزرو (اگر کسی انصراف داده باشد.) نیز با شرط حفظ معدّل(سال قبل با شرط بالای۱۶) برای بررسی دوباره پرونده نیز اطّلاعیه داد که در اطّلاعیه های سایت استعدادهای درخشان نیز موجو.د هست.
      ۳-شما باید تا پایان ترم ۷ ، (پایان بهمن) حتما حد اقل ۱۱۵ واحد را گذرانده باشید (معدّلتان و شاگرد اولیتان هم حفظ کنید و برای کنکور هم بخوانید.).
      با آرزوی موفقیت.
      با تشکّر.

  9. سلام من که تاپایان ترم شش۱۰۹واحدپاس کردم و نفر اولم میتونم ثبتنام کنم؟؟؟راستی این ۱۱۵واحد تاپایان ترم هفت صحت داره؟؟؟؟چون نه تو سایت سازمان سنجشه نه دانشگاه ما خبر داره!!منبع خبر کجاس؟؟؟

    1. با سلام
      بله در سایت سازمان سنجش قسمت استعدادهای درخشان نیز هست و فکر کنم به دانشگاه ها نیز ابلاغ شده است.
      http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=8&id=2222
      شما این سوال را از استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بپرسید.
      موفق باشید.

  10. سلام
    من رشته ی مهندسی کشاورزی دانشگاه تهران می خوانم، ورودی سال۹۱ هستم و جز ۱۰ درصد برتر کلاسمونم فقط اینکه تا آخر ترم ۶ من ۱۰۵ واحد پاس کردم.حالا تکلیف من چیه؟آیا کلا از این سهمیه نمیتونم استفاده کنم و یا اینکه این قضیه ی ترم ۷ و ۱۱۵ واحد راسته؟در جواب یکی از دوستان که پرسیده بود این خبر راسته یا نه گفته بودین که” بله در سایت سازمان سنجش قسمت استعدادهای درخشان نیز هست و فکر کنم به دانشگاه ها نیز ابلاغ شده است.
    http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=8&id=2222” اما توی این قسمت حرفی از تعداد واحد پاس کرده و ترم مورد نظر نشده؟

    1. من هم با همه دوستانی که میگن اطلاعیه وجود نداشته موافقم.اصلا هیچ اطلاعیه در خصوص ۱۱۵ پس از ترم ۷ نبوده.من این موضوع رو الان از کانال تلگرام کارشناسی ارشد مطلع شدم.خدا خیرشون بده.در حالیکه من کلیه اطلاعیه ها در این خصوص رو برسی میکردم چون نفر اول ریاضی هستم و قصد داشتم بدون کنکور برم ارشد اما روی سایت ها وجود نداشت.این بی انصافیه که اطلاعیه عوض میشه و دانشجوی برتر کشور مطلع نمیشه

  11. سلام.
    آیا امکان درخواست برای چند دانشگاه وجود دارد؟ منظورم اینه که اگر الان برای امیر کبیر درخواست بدهم آیا امکان درخواست برای دانشگاه شریف در آبان وجود دارد یا خیر؟ در صورت پذیرش از هر دو دانشگاه مشکلی پیش نخواهد آمد؟
    بسیار بسیار ممنون.

  12. سلام
    درمورد این بخش نامه جدید :
    ۱- اگه ملاک ۱۱۵ واحد باشه ، با توجه به اینکه رشته مهندسی ۱۴۲ واحده ( دانشگاه تهران ) برای ترم ۸ میمونه ۲۷ واحد که با توجه به اینکه بیش تر از ۲۴ واحد نمیشه برداشت این اصلا منطقی نیست
    ۲- دوستی که گفتن دانشگاه ما اعلام کرده میشه بخش نامه اش رو بذارید ( توی سایت استعداد درخشان هم هنوز نیومده این بخشنامه )
    ۳- ما با معاونت آموزشی دانشکده و همین طور دانشگاه که صحبت کردیم اولا اظهار بی اطلاعی کردن ، ثانیا گفتن اگر هم یه همچین چیزی باشه بعیده برای ۹۱ اجرا شه ، ثالثا اگر قرار شد اجرا شه با توجه به اینکه بچه ها براساس قانون فعلی برنامه ریزی کردن حتما به این قانون اعتراض میکنیم
    ۴- در هر صورت اگه کسی اطلاعات دقیق تری داره میشه اعلام کنه !!!! از بلاتکلیفی در بیایم !!!
    تشکر

  13. سلام
    من رشته ی مهندسی کشاورزی دانشگاه تهران می خوانم، ورودی سال۹۱ هستم و جز ۱۰ درصد برتر کلاسمونم فقط اینکه تا آخر ترم ۶ من ۱۰۵ واحد پاس کردم.حالا تکلیف من چیه؟آیا کلا از این سهمیه نمیتونم استفاده کنم و یا اینکه این قضیه ی ترم ۷ و ۱۱۵ واحد راسته؟در جواب یکی از دوستان که پرسیده بود این خبر راسته یا نه گفته بودین که” بله در سایت سازمان سنجش قسمت استعدادهای درخشان نیز هست و فکر کنم به دانشگاه ها نیز ابلاغ شده است.
    http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=8&id=2222” اما توی این قسمت حرفی از تعداد واحد پاس کرده و ترم مورد نظر نشده؟

  14. سلام
    خسته نباشید جناب مهندس
    بنده ورودی بهمن ۹۱ هستم و تا پایان ترم پنج ۱۰۲ واحد گذرانده ام
    لطفا اگر امکان دارد برای تعداد واحد گذرانده ب وسیله ایمیل به بنده اطلاع دهید.
    با تشکر از شما

  15. با سلام اصلاحیه جدید(برای ورودی های ۹۱ و بعد از آن)در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور قسمت استعدادهای درخشان موجود است و ریاست این سازمان آن را تایید کرده و تمامی دانشگاه ها (شاید با تاخیر) موظف به اجرای آن هستند.

  16. با سلام اصلاحیه جدید(۱۱۵ واحد تا آخر ترم ۷برای ورودی های ۹۱ و بعد از آن)در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور قسمت استعدادهای درخشان موجود است و ریاست این سازمان آن را تایید کرده و تمامی دانشگاه ها (شاید با تاخیر) موظف به اجرای آن هستند.

  17. سلام و خسته نباشید.
    اطلاعی از وقت فراخوان شریف برا بدون کنکوری دارید؟
    من یک مقاله دارم ک و معدلم هم بالای ۱۹ هست و شرایط ۱۱۰ واحد رو دارم میتونم رو بدون کتکور شریف حساب باز بکنم؟
    دانشگاه تبریز.

  18. سلام
    وقت بخیر

    آیا دانشگاه امیر کبیر ،از ورودیان ۹۱ پذیرش مجدد به عمل خواهد آورد؟
    با توجه به اتمام زمان ثبت نام پذیرش بدون آزمون(استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امیر کبیر به اتمام رسیده است، آیا من امکان ثبت نام را خواهم داشت؟

    دانشجویانی که ورودی بهمن ماه هستند ،موقع درخواست پذیرش بدون آزمون دچار مشکل هستند چون شرایط پذیرش معدل ترم شش یا هفت در نظر گرفته می شود که دانشجویان ورودی بهمن یک ترم دیرتر از سایر دانشجویان به دانشگاه رفته اند.

    من ورودی بهمن ماه ۹۱ شیمی کاربردی هستم و تا ترم پنج ۹۸واحد پاس کردم و معدلم بالای ۱۷ و رتبه ۴بین ۷۳ دانشجوی هم رشته و هم ورودی خودمم.در ترم جاری نیم سال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ (ترم شش) ۲۰ واحد اخذ کردم و برای ترم هفت فقط ۱۵ واحدم خواهد ماند و تا شهریور ۹۵ فارغ التحصیل می شوم.

    زمان پذیرش بدون آزمون سایر دانشگاه ها چه زمانی هست؟لطفا اطلاع دهید تا در زمان تعیین شده درخواست دهم

    با سپاس فراوان

    1. سلام.مهلت ثبت نام پایان یافته است و امکان ثبت نام اینترنتی نیست.تاریخ مشخصی ندارند باید در طول هفته سایت دانشگاه ها را بررسی کنید.

  19. سلام.خسته نباشید
    میشه لطفا بگید با توجه به این اطلاعیه جدید باید کی برای درخواست پذیرش ،اقدام کنیم. من با این تغییراتی که برای ما بچه های۹۱ پیش اومده ،هیچ برنامه ای برای کنکورم نمیتونم در نظر بگیرم،میشه منو از این سر درگمی در بیارید:(

    1. سلام.فعلا زمان ثبت نام اینترنتی به اتمام رسیده است ، میتوانید جهت اطلاع دقیق با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید:

      خانم مهندس طاهره سیدنا
      رئیس اداره استعدادهای درخشان و المپیادها
      ۶۴۵۴۲۸۱۳,۶۴۵۴۲۸۱۴

      خانم سمانه زینالی
      کارشناس آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
      ۶۴۵۴۲۸۱۴

      ساعات کاری و پاسخگویی این اداره(شنبه تا چهارشنبه) از ۸ الی ۱۲و از ۱۳ الی ۱۴:۴۵ می باشد.

  20. با سلام
    من در رشته های علوم انسانی و جز نفرات برتر دانشگاه اصفهان هستم.
    آیا احتمال دارد در دانشگاه هایی چون تهران ، علامه طباطبایی و یا شهید بهشتی بدون کنکور پذیرش شوم با توجه به این که امکان دارد امسال هم مانند سال گذشته دانشگاه اصفهان دانشجوی ارشد پذیرش نکند.
    و این که زمان فراخوان هایی که دانشگاه ها اعلام می کنند حدودا چه موقعی است چراکه ممکن است مطلع نشوم و زمان آن به اتمام برسد .
    با تشکر

    1. سلام.معمولا دانشگاه های سطح اول ، دانشجویان خود دانشگاه را پذیرش میکنند و در صورتی که دانشجویی از سایر دانشگاه ها شرایط بسیار خوبی داشته باشد را جذب خواهند کرد.احتمال پذیرش در دانشگاه های علامه طباطبایی و شهید بهشتی نسبت به تهران بیشتر می باشد.تاریخ دقیق و ثابتی ندارد و باید از سایت دانشگاه ها پیگیر بود.

  21. سلام ببخسید من جز نفرات برتر ورودی ۹۱ هستم
    خواستم بپرسم الان نمیتونم اقدام کنم؟

    1. سلام.فعلا زمان ثبت نام اینترنتی به اتمام رسیده است ، میتوانید جهت اطلاع دقیق با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید:

      خانم مهندس طاهره سیدنا
      رئیس اداره استعدادهای درخشان و المپیادها
      ۶۴۵۴۲۸۱۳,۶۴۵۴۲۸۱۴

      خانم سمانه زینالی
      کارشناس آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
      ۶۴۵۴۲۸۱۴

      ساعات کاری و پاسخگویی این اداره(شنبه تا چهارشنبه) از ۸ الی ۱۲و از ۱۳ الی ۱۴:۴۵ می باشد.

  22. سلام
    باتوجه به اصلاحیه جدید برای ورودی های ۹۱که تا معدل هفت ترم حساب میشه، الان تکلیف چیه؟ یعنی دوباره ثبت نام صورت میگیره؟
    آخه دانشگاه امیر کبیر فقط معدل شش ترم را برای انتخاب استعداد درخشان ها لحاظ کرده

    1. سلام.برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهند داشت و اعمال قوانین جدید در دستور العمل ثبت نام جدید خواهد بود.جهت اطلاع بیشتر با قسمت استعداد درخشان دانشگاه تماس حاصل نمایید.

  23. با سلام. میشه یکم راهنمایی بکنید که واحدای ترم تابستان هم شامل واحدای گذارنده ۶نیم سال میشود؟؟ و اینکه دانشجو از دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از رشته ریاضیات و کاربردها با معدل کل ۱۸و با واحدای ترم تابستان ۱۱۲واحد تا نیم سال ششم پاس کرده باشه و نفر اول ورودی خود باشد. آیا شانس قبولی رو دارد یا نه؟؟؟

  24. با سلام و خسته نباشید
    بنده دانشجوی ورودی سال۹۸ دانشگاه کاشان در رشته فیزیک(روزانه)مقطع کارشناسی پیوسته هستم
    میخواستم بدونم که اگر واجد شرایط باشم(اعم از معدل کل بالا۱۷،جزو۱۵درصد برتر بین ورودی های خودمون و…)آیا دانشگاه کاشان جزو اون دانشگاه های واجد شرایط برای ورود به دانشگاه امیر کبیر بدون کنکور ارشد هست یا خیر؟به عبارتی دیگر آیا دانشگاه کاشان جزو دانشگاه هایی هست که توسط دانشگاه امیر کبیر بدون کنکور ارشد دانشجو بپذیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا