اخبار آموزش و دانشگاه

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه علم و صنعت ایران

 مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون اختصاصی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲- ۱۳۹۱ در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:

۱-مدیریت اجرائی / ۲-مهندسی صنایع-مدیریت سیستم و بهره وری / ۳-مهندسی شیمی-فرایندهای جداسازی / ۴-مهندسی شیمی-طراحی شبیه سازی و کنترل فرایندها / ۵-مهندسی فناوری اطلاعات-مخابرات امن / ۶-مهندسی فناوری اطلاعات-شبکه های کامپیوتری / ۷-مهندسی کامپیوتر-نرم افزار / ۸-مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی / ۹-مدیریت تکنولوژی

ثبت‌نام داوطلبان از شنبه ۹ دی ماه از طریق سامانه مرکز آموزش الکترونیکی صورت می‌پذیرد و آزمون اختصاصی روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    این که نوشته باید ۳ سال از فراغت تحصیل گذشته باشه و داوطلبین ذکور باید کارت پایان خدمت داشته باشند!!

  2. با سلام خدمت مهندس عزیز:
    اصلا دانشگاه مجازی و دنشگاه پردیس یه توضیح مختصری می خواستم بدونم
    که چه جور دانشگاهی هستن مدرک شون در چه حده


    مدیر:
    سلام.در دانشگاه مجازی دروس بصورت آنلاین و غیر حضوری تدریس می شود ولی امتحانات حضوری هست و پایان نامه هم ندارد و این میتواند امتیاز منفی در سوابق تحصیلی باشد و در آینده هم برای کار و هم برای ادامه تحصیل ممکن است مشکل ساز باشد برای همین این دوره ها برای شاغلین مناسب می باشد.
    در پردیس ها هم تنها فرقشان با سایر دانشگاه ها هزینه بالای آنها می باشد و از نظر مدرک فرق زیادی ندارند و مناسب افرادی می باشد که مشکل مادی ندارند و از نظر کنکور و تست با مشکل مواجه هستند و رتبه لازم را نمی توانند کسب کنند.

  3. نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه (نیمسال دوم) در ۳۱۱ رشته از ساعت ۱۰:۰۰ صبح فردا اعلام می شود.

    دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: کارنامه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کرده اند، از طریق سایت http://www.azmoon.com اعلام می شود و متقاضیان می توانند در این پایگاه اینترنتی کارنامه خود را مشاهده کنند.
    رئیس مرکز آزمون درخصوص زمان ثبت نام پذیرفته شدگان گفت: پذیرفته شدگان می توانند در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری به واحدهایی که در آن پذیرفته شده اند، مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
    اقبالی در خصوص مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام یادآور شد: پذیرفته شدگان به هنگام مراجعه به واحدهای مذکور باید ۶ قطعه عکس ۴×۳، کارت ملی، مدرک موقت یا اصل کارشناسی و برگـه ای که وضـعیت نظام وظـیفه آقایان را مـشخص می کند، را به همراه داشته باشند.
    رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطلبان در زمان های اشاره شده جهت ثبت نام مراجعه کنند تا امکان تحصیل آنها برای نیمسال دوم محقق شود.

    منبع pubr-azmoon.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا