اخبار آموزش و دانشگاه

پذیرفته شدگان نهایی سازمان صدا و سیما تهران – کارشناسی ارشد ۹۱

سازمان سنجش آموزش کشور، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد رشته محلهای ۱۳۹۲۳ و ۱۳۹۳۲ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۸،
کد رشته محل ۳۱۴۲۳ ازکد رشته امتحانی ۱۲۵۱
و کد رشته محلهای ۵۱۱۸۵، ۵۱۱۸۶ و ۵۱۱۹۵ ازکد رشته امتحانی ۱۳۵۷ دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (واحد تهران) از ظرفیتهای مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۱ بوده و در مراحل گزینش اختصاصی کد رشته محلهای ذیربط در دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شرکت نموده‌اند، می‌رساند فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی به شرح ذیل منتشر می‌گردد. لذا آندسته از داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در این اطلاعیه درج گردیده، لازم است با بهمراه داشتن مدارک ذیل پس تماس با شماره تلفن ذیل برای ثبت نام به دانشکده صدا و سیما واقع در تهران – خیابان ولیعصر(عج)- ابتدای بزرگراه نیایش– معاونت آموزش و پژوهش صدا و سیما – دانشکده صدا و سیما – امورآموزش – بخش آزمون و امتحانات مراجعه نمایند. عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل محسوب می‌شود. 

سازمان سنجش آموزش کشور، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد رشته محلهای ۱۳۹۲۳ و ۱۳۹۳۲ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۸، کد رشته محل ۳۱۴۲۳ ازکد رشته امتحانی ۱۲۵۱ و کد رشته محلهای ۵۱۱۸۵، ۵۱۱۸۶ و ۵۱۱۹۵ ازکد رشته امتحانی ۱۳۵۷ دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (واحد تهران) از ظرفیتهای مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۱ بوده و در مراحل گزینش اختصاصی کد رشته محلهای ذیربط در دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شرکت نموده‌اند، می‌رساند فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی به شرح ذیل منتشر می‌گردد. لذا آندسته از داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در این اطلاعیه درج گردیده، لازم است با بهمراه داشتن مدارک ذیل پس تماس با شماره تلفن ذیل برای ثبت نام به دانشکده صدا و سیما واقع در تهران – خیابان ولیعصر(عج)- ابتدای بزرگراه نیایش– معاونت آموزش و پژوهش صدا و سیما – دانشکده صدا و سیما – امورآموزش – بخش آزمون و امتحانات مراجعه نمایند. عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل محسوب می‌شود.

۱- اصل مدارک کارشناسی و یا اصل گواهی موقت.

۲- اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه یک برگ تصاویرآن.

۳- شش قطعه عکس ۴ × ۳ پشت نویسی شده.

۴- مدرکی که مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه باشد (برادران).

۵- معرفی نامه رسمی از سازمان‌های متبوع برای استفاده کنندگان از سهمیه.

۶- تلفن تماس : ۲۲۰۱۴۶۸۸ـ۰۲۱
 

فهرست پذیرفته شدگان نهایی دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام/من الان موج خواجه روزانه میخونم اینجا هم بهم زنگ زدن که اگه میخوای انصراف بده بیا/به نظر شما برم؟

  2. سلام مهندس!
    در کدرشته ۳۱۴۲۳چرا فقط ۴نفر رو اعلام کردن در صورتی که دفترچه ۱۵نفر زده؟

  3. سلام و درود . خسته نباشید .
    مهندس اگه امکانش هست یه پست بزارین که بچه هایی که رشته های خاصی مثل اجزاء دقیق مالک اشتر ، اوبونیک صنعتی اصفهان و … رو قبول شدن در مورد رشته هاشون یه کمی توضیح بدن . اصلا آینده ی این رشته ها با توجه به تک دانشگاهی بودنشون چیه ؟
    و اگه اگه امکانش هست یه لطفی کنید و خودتون هم اگه اطلاعی از این موارد دارین بفرمایید .
    ممنون از زحماتتون .
    پیروز باشید .

  4. سلام دانشگاه صنعتی مالک اشتر در رشته پدافند غیر عامل در گرایش دفاع سایبری از طریق آزمون داخلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو میگیرد .
    منبع : http://www.mut.ac.ir/
    فرم ثبت نام : http://www.mut.ac.ir/sayber.pdf
    موفق باشید .
    برای ما هم دعا کنین که کلی مشکل داریم . شاید مشکلاتمون حل شد .
    یا علی .

  5. با سلام لطفا بگید آیا بدون کنکور و یا با ازمون داخلی برای ورودی بهمن ۹۱ کارشناسی ارشد ارتباطات و ژورنالیسم و…و.. زن می گیرید؟
    لطفا ایمیل کنید
    zemestoon25@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا