اخبار آموزش و دانشگاه

زمان انتشار کارنامه،تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۲

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به انتشار کارنامه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد که نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کرده‌اند در دهم مهر ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنند.مشاور عالی سازمان سنجش: اطلاعیه تکمیل ظرفیت و ظرفیت های جدید آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۱ نیز از روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می شود و همزمان بر روی پایگاه اینترنتی سنجش قرار می گیرد. داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شده اما در این آزمون پذیرفته نشدند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و انتخاب رشته اینترنتی مرحله تکمیل ظرفیت خود را از طریق سایت سنجش انجام دهند.توکلی در خاتمه با اشاره به تصویب تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، گفت: آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ در طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫۲۹ دیدگاه ها

  1. ۲۴ مهر؟؟قراره از ترم بهمن کلاسا شروع بشه؟؟


    مدیر:
    سلام.البته تکمیل ظرفیت دولتی هست بله از ترم بهمن کلاس ها شروع می شود.

  2. آهان.تکمیل ظرفیت دولتی.ترسیدم.البته با این وضعیت،فکر نکنم آزاد هم دست کمی داشته باشه.معلوم نیست پس کی می خوان شروع کنن؟خیلی ممنون،

  3. سلام
    من غیرانتفایی قبول شدم نمی تونم در تکمیل ظرفیت شرکت کنم


    مدیر:
    سلام.تا سال قبل که فقط روزانه ها نمیتوانستند شرکت کنند.اما امسال شاید تصمیم دیگری اتخاذ کنند.باید تا ۲۴ مهر صبر کنید.

  4. ممکنه دوباره مالک اشتر و شاهد در تکمیل ظرفیت دانشجو بگیرن (روزانه و شبانه)


    مدیر:
    سلام.احتمالش خیلی کمه!

  5. سلام
    به نظر شما بازار کار ارشد برق الکترونیک بهتره یا برق کنترل؟


    سلام.درباره بازار کار در کامنت ها بسیار توضیح داده ام.
    ,,بازار کار در تمامی گرایش ها به ظرفیت علمی و عملی شما بستگی دارد.,,

  6. مهندس اونهایی که مجاز به انتخاب رشته بودند ولی انتخاب رشته نکردند، میتونن توی تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟ قبول شده ها ورودی بهمن میشن؟


    مدیر:
    سلام.بله.ورودی بهمن خواهند بود.

  7. مهندس عزیز با رتبه ۳۲۱۶ الکترونیک و ۳۲۲۸ مخابرات شانس قبولی توی این مرحله هست؟ کلا میشه امیدوار بود؟


    مدیر:
    سلام.بله.البته با اعلام ظرفیت ها بهتر میتوان نتیجه گیری کرد.

  8. ببخشید کسانی که در دوره روزانه قبول شده اند میتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟


    مدیر:
    سلام.خیر.

  9. با سلام و وقت بخیر
    آقای مهندس کارنامه نهایی ارشد سراسری ۹۱ کی بر روی سایت سنجش قرار می گیرد؟


    سلام.ممکن است زمان جابه جا شود.در صورت دریافت خبر سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

  10. هر یک ‌از داوطلبان ‌متقاضی‌ که ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ که از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اعلام شده‌ به‌ غیر از کدرشته محلهای‌ بورسیه‌ و کدرشته‌ محلهای‌ دارای‌ شرایط خاص‌ که‌ مطابق‌ بند اعلامی حق‌ شرکت‌ ندارند، در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هریک ‌از کدرشته‌ محلهای این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ از طریق پایگاه اینترنتی سنجش) “کان‌ لم‌ یکن” ‌تلقی‌ می شود و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ کنند.

    چنانچه قبولی قبلی این گروه از داوطلبان مربوط به دوره روزانه باشد حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت. به‌ پذیرفته‌ شدگان‌ تاکید می‌شود در انتخاب کد رشته محلهای مندرج در اطلاعیه دقت‌ کافی داشته باشند چرا که در غیر این صورت هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود. این مربوط به سال ۹۰ هست حالا نمیدونم مدیر سایت بر اساس چه اطلاعاتی جواب خیر به شما داده با تشکر


    مدیر:
    سلام.طبق قانونی که روزانه ها نمیتوانند از محل قبلی خود انصراف دهند و در صورت انصراف یکسال از کنکور محروم می شوند ولی جابجایی مشکلی ندارد.
    در تکمیل ظرفیت امسال احتمالا فقط پذیرفته نشده ها می توانند شرکت کنند.

  11. من با رتبه ۳۰۶۸ ال و ۳۳۸۰ مخابرات در آزمون ارشد غیر انتفاعی قبول شدم آیا احتمال داره درتکمیل ظرفیت با سهمیه دبیری در دانشگاه تربیت شهید رجائی تهران قبول بشم ؟


    احتمال دارد ولی خیلی کم است.

  12. با سلام من ۱۵۰۰ مخابرات آوردم ولی چون بهمن امسال فارغ تحصیل میشم نتونستم انتخاب رشته کنم.
    برا تکمیل ظرفیت میتونم شرکت کنم؟
    جای خوبی میتونم قبول شم؟


    سلام.بله تکمیل ظرفیت سراسری برای تمامی افراد قبول شده و نشده است.قبول شدن در سراسری بستگی به اعلام ظرفیت های پذیرش مخابرات دارد.

  13. با سلام میخواستم بدانم با اینکه من روزانه برق قدرت عباسپور قبول شدم و دانشگاه کاشان را در انتخاب های بعدی زدم می توانم به دانشگاه کاشان بروم.

  14. سلام با تشکر از سایت خوبتون بارتبه ۶۵۰۰ الکترونیک امیدی به فبولی تو تکمیل ظرفیت غیرانتقاعی هست؟

  15. سلام استاد کسانی که شبانه قبول شدند و ثبت نام کردند میتونند تو تکمیل ظرفیت شرکت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. قسمت ۱
    جناب مهندس
    با عرض سلام
    مطلبی بسیار مهم (هر چند طولانی در ۲ قسمت ) رو می خواستم خدمتتون عرض کنم شاید که برای بسیاری از داوطلبانی که می خواهند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند و حتی برای سالهای بعد ، بدرد بخور و سرنوشت ساز بشد …
    اینجانب با رتبه ۳۰۰۰ در غیر انتفاعی ارومی (الکترونیک دیجیتال) قبول شدم . در روز ثبت نام استاد راهنما اعلام نمودند که علی رغم پاراف این دانشگاه در دفترچه ارشد ، به دانشجویان شاغل ، تمهیدات در نظر گرفته شده است طوری که کلاسها روزهای چهارشنبه (بعد از ظهر ) و پنج شنبه برگزار خواهد شد و همین باعث شد تا من و نفرات بسیار دیگری با واریز ۱۳۰۰۰۰۰ تومان ثبت نام نماییم.
    در روز شروع کلاسها معلوم شد که ۴ درس ۳ واحدی در طول ایام هفته ، برنامه ریزی شده و امکان حذف و اضافه نیز برای آنها وجود ندارد ( اعلام نمودند که که بنویسید و امضا کنید که مسئولیت عواقب حذف و اضافه در ترمهای آتی با خودمان می باشد ) و این شد که من و ۷ نفر دیگر انصراف دادیم .
    در ضمن در دفترجه شهریه ثابت ۳۰۰۰۰۰ تومان قید شده بود که به ما اعلام نمودند ۴۵۰۰۰۰ تومن می باشد که در این خصوص اعتراض نمودیم و ایشان اعلام داشتند که ( ادامه در قسمت ۲ )

  17. قسمت ۲
    دانشگاه می تواند در میزان شهریه بر خلاف آنچه که در دفترچه اعلام شده دخل و تصرف نماید.
    و در نهایت ایشان شهریه ثابت ما را کسر نموده و مابقی شهریه را با هزار منت عودت نمودند.
    حال مورد مشکوکی که در اینجا مطرح است اینکه بعد از انصراف دهها نفر از دانشجویان ، این موسسه مجددا در تکمیل ضرفیت ، دانشجو جذب خواهد نمود پس تکلیف این میلیونها پول که با گمراه نمودن دانشجویان مظلوم قبل از ثبت نام از ایشان در یافت میکنند چیست ؟ به نظر میرسد این سیاست موسسه ، کاملا هدفدار و برنامه ریزی شده باشد !!!
    در آخر جهت استحضار اعلام می نمایم که این دانشگاه فقط و فقط یک خانه در حد یک مهد کودک ساده با سه اتاق درس در نزدیکی خیابان اصلی با ترافیک و سرو صدای زیاد می باشد که حتی به یک کتابخانه ۱۰ جلدی هم مجهز نیست .
    تنها چیزی که در گوشه کنار اتاقها یافت میشود تقدیرنامه های رئیس دانشگاه از رییس جمهور و … می باشد .
    اینجانب به عنوان یک مغبون به هیچ وجه این مکان مخوف را برای ادامه تحصیل توصیه نمی کنم. و افسوس و صد افسوس می خورم که تنها با چند تست (۷ تست) ، از دانشگاه اصفهان راهی جهنم ارومی شدم افسوس .
    ضمن تشکر از توجه صبورانه شما ، خواهشمندم به نحو مقتضی اطلاع رسانی فرمائید .
    با تشکر از زحمات شما

  18. قسمت ۲
    دانشگاه می تواند در میزان شهریه بر خلاف آنچه که در دفترچه اعلام شده دخل و تصرف نماید.
    و در نهایت ایشان شهریه ثابت ما را کسر نموده و مابقی شهریه را با هزار منت عودت نمودند.
    حال مورد مشکوکی که در اینجا مطرح است اینکه بعد از انصراف دهها نفر از دانشجویان ، این موسسه مجددا در تکمیل ظرفیت ، دانشجو جذب خواهد نمود پس تکلیف این میلیونها پول که با گمراه نمودن دانشجویان مظلوم قبل از ثبت نام از ایشان در یافت میکنند چیست ؟ به نظر میرسد این سیاست موسسه ، کاملا هدفدار و برنامه ریزی شده باشد !!!
    در آخر جهت استحضار اعلام می نمایم که این دانشگاه فقط و فقط یک خانه در حد یک مهد کودک ساده با سه اتاق درس در نزدیکی خیابان اصلی با ترافیک و سرو صدای زیاد می باشد که حتی به یک کتابخانه ۱۰ جلدی هم مجهز نیست .
    تنها چیزی که در گوشه کنار اتاقها یافت میشود تقدیرنامه های رئیس دانشگاه از رییس جمهور و … می باشد .
    اینجانب به عنوان یک مغبون به هیچ وجه این مکان مخوف را برای ادامه تحصیل توصیه نمی کنم. و افسوس و صد افسوس می خورم که تنها با چند تست (۷ تست) ، از دانشگاه اصفهان راهی جهنم ارومی شدم افسوس .
    ضمن تشکر از توجه صبورانه شما ، خواهشمندم به نحو مقتضی اطلاع رسانی فرمائید .
    با تشکر از زحمات شما

  19. سلام استاد ممکنه ایمیل علی که نوشته میخاد بره دانشگاه کاشان رو برام بفرستید من باهاش تماس بگیرم در مورد جابجایی دانشگامون آخه من ارشدامسال قدرت کاشان قبول شدم؟؟؟؟
    omid.mohammadpour67@gmail.com
    باتشکر

  20. رنجی که سازمان سنجش به ما میده باور کنید تو ابوغریب آمریکا به اسیراش نمیده!!! هیچ کسم نیست حق مارو بگیره!!
    یه توصیه به دوستان در انتخاب رشته های خاص که دارای مصاحبه هستند نهایت دقت و بخرج بدین تا مثل من و دوتا از دوستام بدبخت نشین!!!!!!
    ما دانشگاه امام حسین زدیم پشیمون شدیم نرفتیم مصاحبه که رد شیم سازمان کذایی سنجش با دانشگاه امام حسین ع زحمت کشیدن مارو قبولی اعلام کردن بعد رفتیم امام حسین ثبت نام گفتن مصاحبه رد شدین حالا تو اون سازمان سنجش خراب شده کسی نیست جواب مارو بده هر روز زنگ میزنیم یا میریم یه چیز میگن اونم با بدترین لحن ممکن که من خودم از اینکه دانشجوی کارشناسی ارشد تو کشور ما این قدر بدبخته افسوس می خورم! در ضمن دانشگاه امام حسین بالا ۵۰ درصد ظرفیتش خالیه احتمال داشتن می گفتن بدین تکمیل ظرفیت!!!!!! دانشگاه خیلی خوبیه. و بسیار با شعور هستن جدی میگم

  21. سلام. کسی که شبانه قبول شده، میتونه تکمیل ظرفیت انجام بده؟ اگه انصراف بده، سال بعد میتونه شرکت منه؟


    مدیر:
    سلام.بله.انصراف فقط از روزانه باعث محرومیت یکساله از کنکور می شود و انصراف از شبانه و غیرانتفاعی مشکلی ندارد.البته این موضوع تا سال قبل اجرا می شد شاید امسال تصمیم دیگری اتخاذ کنند.باید تا ۲۴ مهر صبر کنید.

  22. سلام خسته نباشید می خواستم بدونم کسانی که تو شبانه قبول شدن هم می تونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنن؟با تشکر

  23. سلام مهندس پور کاظم خسته نباشی
    نمیدونم منو یادتون میاد یانه ؟! من زمان انتخاب رشته زیاد مزاحمتون میشدم !!! ولی قبول نشدم
    حالا مهندس بنظرتون با رتببه ۵۷۷۷ الک و مخ احتمال قبولی توی غیر انتفاعی هارو دارم ؟ مهندس باور کن تمومی مشکلات رو سرم خراب شده بهم کمک کن
    ۲٫ ایا پردیس دماوند بهتره یا غیر انتفاعی (از همه نظر اگه میشه مقایسش کنین)
    امیدوارم هیچ بنده خدایی وضیعت منو نداشته باشه باور کنینبا نوشتن این کامنت اشک میریزم واقعا درموندم

  24. سلام جناب میخواستم بدونم مگه میشه تو مقطع ارشد جابجایی انجام داد؟؟؟
    مثلا من صنعتی بابلم با دانشگاه تبریز جابجا کنم؟؟؟؟


    سلام.جابجایی بستگی به دانشگاه مبدا ومقصد دارد.همچنین ممکن است خودتان با توافق فردی در دانشگاه مقصد بتوانید جابجا شوید.

  25. سلام ،ببخشید دو تا سوال داشتم یکی اینکه در انتخاب رشته استعدادهای درخشان ترتیب اولویت هایی که زدیم مهمه؟ و اینکه اگر نتایج در دهه دوم مهر بیاد شروع به تحصیل از همین ترم مهر میشه یا برای نیمسال دوم هست؟

    با تشکر

  26. سلام من روزانه قبول شدم الان تکمیل ظرفیت مالک اشتر هم قبول شدم .میتونم مصاحبه شرکت کنم و در صورت قبولی از دانشگاه فعلی انصراف بدم برم اونجا؟

  27. سلام جناب مهندس حالتون خوبه؟
    من کنترل ۲۳۹۰ ومهندسی پزشکی۲۲۸۰ والک۳۲۴۱و قدرت ۳۳۷۱ و مخابرات ۳۳۶۳ و مکاترونیک ۴۷۷۱
    با توجه به این که سال اولم بود امتحان دادم تجربه کافی واسه انتخاب رشته نداشتم خیلی بد انتخاب رشته کردم نه روزانه قبول شدم نه شبانه حالا امیدی هست ذر تکمیل ظرفیت قبول شم دارم دیوونه میشم اگه راهنماییم کنید ممنون میشم


    مدیر:
    سلام.ممنون.بله.ولی باید تا زمان اعلام ظرفیت دانشگاه ها در تکمیل ظرفیت صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا