اخبار آموزش و دانشگاه

پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی به مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۲-۹۱

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۲-۹۱ طبق ماده ۲ آیین نامه شماره ۲۲۳۵۴/مورخ ۲/۳/۹۱

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌رساند، افراد حائز شرایط آیین نامه شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۲/۳/۹۱ جهت استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد در صورت داشتن شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ ۱/۶/۱۳۹۱ تا پایان روز اداری ۱۳/۶/۱۳۹۱ نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه نمائید!

نوشته های مشابه

‫۳۰ دیدگاه ها

  1. سلام ، خسته نباشید ببخشید آقای مهندس از حضورتون سوالی داشتم اینکه اگر از طریق کنکور یه جا روزانه قبول بشیم و از طریق پذیرش بدون کنکور هم یه جای مثلا بهتر قبول بشیم میشه اون جا که از پذیرش بدون کنکور قبول شدیم بریم ؟ چه جوریه حق انتخاب داریم یا نه ؟

    با تشکر


    مدیر:
    سلام.سلامت باشید.بله میتونید.حق انتخاب دارید.
    این سهمیه جداست.یکی از دوستان پارسال کنکور داد با کنکور یه دانشگاه و با استعداد درخشان ۴ دانشگاه باهاش تماس گرفتن اخر یکیشو انتخاب کرد.

  2. مهندس من جزو ده درصد هستم و رتبم ۷۰۰ مخابراته اگه برگه ممتازی بگیرم ممکنه جای بهتری قبول شم؟


    مدیر:
    سلام.مثلا اگر بخواین دانشگاه های تهران قبول بشین باید مقاله و کار پژوهشی هم انجام داده باشید ولی برای سایر دانشگاه ها بیشتر معدل مهمه!بازم شانس تون رو امتحان کنید چون این سهمیه جدا از کنکور است ولی فکر کنم برای یکبار میتوانید در طول تحصیلتون از این سهمیه استفاده کنید مثلا اگر این دوره استفاده کنید برای دوره دکتری نمیتونید استفاده کنید.

  3. سلام
    مهندس جان من شرایط این بدون کنکور ارشد تو بند الف را دارم ولی کارشناسی را دانشگاه آزاد خوندم این فقط ماله دولتی ها است؟


    مدیر:
    سلام.فکر کنم بعضی از دانشگاه ها از سایر دانشگاه ها پذیرش کنند!
    مثلا فردوسی مشهد سال قبل از همه ی دانشگاه از جمله آزاد و غیرانتفاعی پذیرش کرد.بازم تا اول شهریور شاید اطلاعات بیشتری در سایت سنجش در این مورد درج شود.

  4. سلام و خسته نباشید.
    من برای کنکور امسال میخوام امتحان بدم. غیر از درس زبان (که خودم بالای ۵۰ میزنم) میخوام ۳ درس دیگه رو حدود ۳۰ بزنم که بر اساس سیستم تخمین رتبه چیزی حدود ۱۷۰۰ بیارم. شما پیشنهاد میکنید اون ۳ درس چی باشه که توی مدت باقیمانده هم برسم بخونمشون (پایه ریاضیم فوق العاده ضعیفه).

    و یه سوال دیگه. بنظر شما با این درصد ها شانس قبولی توی تکمیل ظرفیت آزاد هست؟ اگه هست کجا؟
    زبان ۵۳
    مدار ۵
    الک ۵
    بقیه درسا سفید

    مرسی


    مدیر:
    سلام.ممنون.یکیش میتونه درس کنترل خطی باشه،دیگری هم الکترونیک باشه این دو درس ریاضی زیادی نمیخواد!اما بنده پیشنهاد میکنم دروس مدار،آمار هم مطالعه نمائید.

    تکمیل ظرفیت اول بعیده ولی تکمیل ظرفیت دوم یا سوم یکی از علوم تحقیقات تراز پایین.

  5. مهندس جان اگر کسی توی ارشد شاگرد اول باشه ولی شبانه باشه باز هم میتونه بدون کنکور دکترارو هم همونجا بمونه؟واینکه آیا باید بازهم شهریه بده؟مرسی


    مدیر:
    سلام.وقتی فردی شاگرد اول میشه یعنی بین هم ورودی ها(روزانه و شبانه) شاگرد اول شده پس اینجا بحث شبانه و روزانه اصلا مطرح نیست.از طریق شاگرد اولی بله و بدون شهریه می باشد.

  6. با سلام ببخشید سوالی داشتم اینکه ما یه سری درخواست ها برای پذیرش بدون کنکور به برخی دانشگاه ها با فرم هایی که داشتن ، فرستادیم براساس اطلاعیه ای که خودشون زده بودن حالا این انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش چه فرقی با اون فرم هایی که پر کردیم داره؟ یعنی باید جاهایی رو که قبلا فرم پر کردیم در این انتخاب رشته انتخاب کنیم یا هرجایی رو میشه انتخاب کرد ؟ببخشید نمی دونم سوالمو درست مطرح کردم یا نه؟

    با تشکر


    مدیر:
    سلام.بعضی از دانشگاه ها زودتر اعلام نتیجه میکنند و برای همین زودتر اطلاعیه درج میکنند و تمام مراحل و اعلام نتیجه را خودشان و از طریق سایت یا تماس تلفنی اطلاع میدهند و از طریق سایت سنجش انجام نمیشه ولی بعضی از دانشگاه ها با سازمان سنجش هماهنگ هستند و اطلاع رسانی و ثبت نام از طریق سایت سنجش انجام میشود.برای اطلاع بیشتر تا اول شهریور صبر کنید.

  7. سلام
    مهندس جان ما که زبانمون ضغیفه چکار کنیم قوی شه؟
    ارشد کلا لاتینه
    تا چه حد باید زبان رو قوی کنیم؟
    جز موسسات اموزش زبان کتاب خاصی مد نظر شما نیست؟


    مدیر:
    سلام.اگر از کتاب و cd یا dvd های آموزشی استفاده کنید شاید زمان برای نتیجه دلخواه زیاد باشد ولی هزینه ی کمتری دارد.اگر از پایه مشکل دارید که باید به موسسات آموزش زبان مراجعه نمائید ولی اگر تا حدودی در ترجمه و فهم مطالب خوب هستید میتونید از کتاب یا cd یا dvd های آموزشی استفاده کنید چون level آنها زیاد و نحوه بیان آنها متفاوت هست بنده نمیتوانم به مورد خاصی اشاره کنم باید خودتان مراجعه کنید و از فروشنده راهنمایی بخواین تا مورد مناسبی را معرفی کند.

  8. مهندس سلام
    اگه شبانه یا غیر انتفاعی قبول شم و ثبت نام کنم نمیتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟و اگر میتونم این سوال مطرح میشه که اگه تو تکمیل قبول شدم و رفتم این جای خالی شبانه یا غیر انتفاعی من چی میشه؟


    مدیر:
    سلام.چرا میتوانید و مشکلی ندارد.معمولا در تکمیل ظرفیت ها دانشگاه ها و ظرفیت ها به قدری نیست که اگر داوطلبان شرکت کردند ظرفیت خالی زیادی بوجود بیاد.
    بعنوان مثال سال قبل در تکمیل ظرفیت اکثر دانشگاه هایی که اعلام ظرفیت کردند غیرانتفاعی بودند،خوب مشخصا فردی از روزانه یا شبانه به ندرت پیدا میشه بیاد بره غیرانتفاعی یا از غیرانتفاعی به غیرانتفاعی بره مگر در موارد خاص که با توجه به کم بودن آن مشکل خاصی را ندارد و اگر هم زیاد بود در تکمیل ظرفیت دوم این دانشگاه ها میتوانند اعلام ظرفیت کنند و ظرفیت خالی را پر کنند که سال قبل برای یک موسسه غیرانتفاعی این وضعیت بوجود آمد و در تکمیل ظرفیت دوم هم دانشجو پذیرفت.

  9. سلام مهندس با رتبه ۲۴۶ الکترونیک به نظرتون روزانه در بهترین شرایط و بدترین شرایط ممکن کجای تهران رو میاره؟بدترین مهمتره.البته من تربیت مدرس رو آخر از همه انتخاب کردم!به نظرتون از علم و صنعت بالاتره؟راستی شما از زمان شروع ثبت نام هم اطلاعی دارید؟چه خوب میشد یه تالار گفتگویی اینجا بود تا ما این چند روز رو هم تا اعلام نتایج سرگرم میشدیم!مهندس سایتت خوب پرطرفدار شده واسه همین میگم!


    مدیر:
    سلام.در بهترین شرایط روزانه امیرکبیر و در بدترین حالت روزانه علم و صنعت.به هرحال انتخاب کردین حالا زیاد مهم نیست بالا یا پایین بوده!
    طبق اعلام سازمان سنجش ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از ۱۸ تا ۲۰ شهریور هست.
    با توجه به مشغله بنده و پاسخگویی به نیازهای همه ی افرادی که سوال میکنند واقعا سخته و تا الان که تونستم به سوالات دوستان جواب بدم بازم به نظرم کار مفیدی کردم.ایجاد تالار گفتگو کار یک نفر نیست و باید چند نفر بتونند پاسخگو باشند.اگر دوستان اعلام آمادگی کنن و همکاری کنند شاید تالار گفتگو هم راه اندازی کردیم.خواهش میکنم.لطف شما و دوستان بوده.
    موفق و موید باشید

  10. سلام. آیا علوم تحقیقات های کرمانشاه و کردستان جزو تراز پایین ها محسوب میشن؟


    مدیر:
    سلام.کردستان بله.

  11. با سلام , ببخشید اطلاع دارید نتیجه پذیرش بدون کنکور رو تقریبا کی میزنن؟

    با تشکر


    مدیر:
    سلام.سال گذشته نیمه اول مهرماه اعلام شد.

  12. مهندس بازدید دیروزت که ۱۱۷۷ نفر بوده واقعا ماشاللا سایتت پرطرفداره من مطمئنم اگه تالار گفتگو بزنی خیلی استقبال میشه مخصوصا این روزای آخر که همه منتظر جوابا هستن من خودم که پایه ثابته تالار هستم

  13. راستی مهندس اون بالا که نوشتین بهترین حالت امیرکبیر و بدترین علم و صنعت با چه اولویتی این رو در نظر گرفتین یا به عبارتی اگه خودتون رتبتون این بود اولویت بندیتون بین امیر کبیر و علم و صنعت و شهید بهشتی و تربیت مدرس و خواجه چطور بود؟راستی پیشاپیش عید فطر رو هم بهتون تبریک میگم


    مدیر:
    سلام.بر حسب رتبه های قبولی سال قبل.
    امیرکبیر-تربیت مدرس-خواجه نصیر-علم و صنعت-شهید بهشتی-
    ممنون.عید شما هم مبارک

  14. با سلام وتبریک عید فطر
    در مورد این اطلاعیه سازمان سنجش یه سوال داشتم.
    در این اطلاعیه اعلام شده که دانشجو میتونه تا تاریخ ۳۱شهریور فارغ التحصیل بشه از طرفی در فرمی که برای این منظور گذاشته شده از عبارت”فارغ التحصیل شده است”استفاده شده.از انجایی که بایستی تا تاریخ ۱۳ شهریور این فرم را برای سازمان سنجش ارسال کنیم و تا این تاریخ امکان فارغ التحصیلی به دلیل ارایه دروس معرفی به استاد از ۱۵ شهریور به بعد,برای من نیست میخواستم بپرسم برای حل این مشکل چه کار باید کرد؟


    مدیر:
    سلام.عید شما هم مبارک باشد.
    به اون عبارت توجه نکنید چون در ثبت نامی که از طریق خود سایت سنجش صورت میپذیرد این مورد مشکلی ندارد و احتمالا گزینه ی فارغ التحصیل تا ۳۱/۶/۹۱ هم موجود خواهد بود.
    حتی در شرایط اومده که با گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء ۱۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

  15. سلام . لطفا در مورد دانشگاه هایی که موفق به اخذ مجوز ارشد شده اند اطلاع رسانی نمایید. ممنون


    مدیر:
    سلام.در صورت اخذ مجوز اطلاع رسانی خواهد شد.برای دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اول و برای دولتی هم در مهرماه معمولا اخذ مجوز رشته های جدید کارشناسی ارشد اعلام خواهد شد.

  16. با سلام و تبریک عید
    ضریب رتبه قدرت چطوره؟ مثلا یه نفر ۴۰۰ باشه اگه ۰٫۷ ضریب باشه میشه ۲۸۰ بعد به ترتیب اگه ظرفیتارو ّپر شدن مشخصه می شه طرف کجا قبول میشه البته تقریبا!


    مدیر:
    سلام.عید شما هم مبارک باشد.
    بکار بردن ضریب در مورد رتبه ها که زیاد درست نیست باید هم پوشانی را در نظر بگیریم که باز هم برای بدست آوردن اینکه کجا میشه قبول شد کافی نیست!
    بطور مثال داوطلبی با رتبه های ۱۰۰ قدرت و ۱۵۰ الکترونیک و ۱۷۰ مخابرات و ۱۸۰ کنترل امسال انتخاب رشته کرده است.حالا شما از کجا تشخیص میدهید که اولویت این فرد در انتخاب گرایش قدرت بوده یا کنترل؟اگر تونستید به این سوال جواب بدهید میتوانید به جواب سوالتون برسید!
    با توجه به این موضوع مشخص میشه که اصلا مورد بالا غیر قابل پیشبینی هست چون دیده شده است که تا ۷۰ درصد از داوطلبان علاقه خود را به گرایش مقطع لیسانس برای انتخاب رشته در نظر گرفته اند و با توجه به این موضوع مثلا داوطلب مورد نظر بالا اگر کنترل را در اولویت برای قبولی انتخاب کرده باشد نمی توان هم پوشانی انتخاب رشته را در نظر گرفت.

  17. سلام مهندس
    ممنون بابت تمام زحمات شما
    مهندس من پارسال ارشد قدرت آزاد ساوه قبول شدم و شهریور رفتم برای ثبت نام البته مرخصی گرفتم که ۱ باره دیگه بخونم واسه سراسری روز ثبت نام ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومن(کل شهریه ثابت) واسه همین مرخصی از من پول گرفتن رتبه سراسری امسالم خدارو شکر خیلی خوب شد و ۱۰۰% قبولم.حالا میخوام برم ساوه واسه انصراف و پس گرفتن مدارک(آخه تمام مدارکو+اصل گواهی موقت رو بهشون دادم).مهندس ۲ تا سوال دارم:
    ۱٫از هر کسی که شرایط مشابه داره در دانشگاه های مختلف میپرسم میگه از ما نصف شهریه ثابتو ینی ۵۰۰تومن به ازاء هر ترم مرخصی گرفتن.به نظره شما من نباید پیگیری کنم؟؟
    ۲٫ممکنه روز انصراف بازم از ما پول بخوان؟؟(به هر عنوانی؟؟)
    ممنون مهندس


    مدیر:
    سلام.معمولا برای ترم مرخصی شهریه ثابت کامل یک ترم را میگیرند!
    انصراف از تحصیل تا قبل از یک سال تحصیلی (۲ نیمسال و یک ترم تابستان) هزینه ای دریافت نمی گردد.
    که باز هم در سال جاری طبق آیین نامه جدید اعلام شد که کلا هزینه انصرافی برداشته شد.

  18. ببخشید(چند تا ستون روجمع نزده بودم) جمع زدم تو اکسل جمع ظرفیت شد ۲۱۱۳۹


    مدیر:
    سلام.با احتساب رشته محل های اضافه شده در اصلاحیه همان ظرفیت های اعلام شده باید باشد و بعید است که ظرفیت پذیرش با آزمون تغییری کرده باشد ولی ظرفیت پذیرش بدون آزمون(ممتازین) مثل اینکه امسال زیاد شده است.

  19. با سلام و عرض خسته نباشید
    سوالی که داشتم از خدمتتون اینکه که این دانشجویان باید در آزمون های سراسری شرکت کرده باشند و مجاز شده باشند یا نه؟ آخه من بنا به دلایلی مجاز نشدم ولی هم کاردانی و هم کارشناسی دانشجوی ممتاز و نفر اول دانشگاه بودم.


    مدیر:
    سلام.سلامت باشید.
    خیر.این سهمیه جدا از کنکور بوده و ملزم به شرکت و مجاز شدن در کنکور سراسری نمی باشید.پس می توانید با توجه به شرایط اعلام شده ثبت نام نمائید.

  20. مهندس ممنون از پاسختون.
    بابت ترم دوم که مراجعه نکردم بازم باید شهریه ثابتو پرداخت کنم؟؟(ممکنه خودشون واسم مرخصی رد کرده باشن یا باید خود دانشجو اقدام کنه و اونا ترم دوم رو عدم مراجعه میزنن؟؟اگه خودشون مرخصی رد کنن ینی دوباره ۱ تومن باید بدم تا مدارکمو پس بدن)
    والا زنگ میزنم به آموزش کسی جواب درست حسابی نمیده!
    تهران جنوب میگه دیگه نباید پول بدی
    ساری میگه باید ۱ تومن دیگه بدی!!!
    هرکی ۱ چیزی میگه


    مدیر:
    سلام.برای ترم دوم هم به احتمال زیاد مرخصی رد کردند و باید شهریه ثابت را کامل واریز نمائید.
    بهترین کار اینه که حضوری تشریف ببرید آموزش دانشگاه و موضوع فوق را اعلام کنید.

  21. سلام ، ببخشید من برای انتخاب رشته ده درصد برتر اصلا نمی دونم چه جوری باید انتخاب رشته انجام بدم در واقع با توجه به اینکه ۱۰ اولویت بیشتر برای انتخاب نداریم میشه هر جایی رو انتخاب کرد یا اینکه محدودیت وجود داره ؟ اگر ممکنه بنده رو راهنمایی کنید. با تشکر


    مدیر:
    سلام.طبق علاقه انتخاب کنید و تقسیم بندی کنید مثلا ۲ یا ۳ تای اول خوشبیانه ترین حالت و سپس ۲ یا ۳ تای بعدی خوب،سپس ۲ یا ۳ تای بعدی متوسط،سپس ۲ یا ۳ تای بعدی ضعیف.بطوری که از اولین اولویت به آخرین اولویت نگاه میکنید شانس قبولی بیشتر شود و از پایین به سمت بالا به اولویت ها نگاه کنید رضایت شما برای قبولی در دانشگاه های فوق بیشتر می شود.
    پس ۲ یا ۳ تای اول دانشگاه های سطح بالا و طبق علاقه خودتون انتخاب کنید.
    مهمتر از همه ۲ یا ۳ تای آخر هست که باید سطح پایین انتخاب شوند.

  22. سلام ، خسته نباشید آقای مهندس،ببخشید در این انتخاب رشته میشه دانشگاه های دارای شرایط خاص مثل شاهد یا مالک اشتر رو هم انتخاب کرد؟ ویه سوال دیگه اینکه من برای دانشگاه های تهران مثلا تربیت مدرس و شهید بهشتی فرم درخواست فرستاده بودم می تونم اونها رو دوباره در این انتخاب رشته انتخاب کنم یا اینکه بهتره دیگه اینا رو نزنم و دانشگاه های دیگه تهران رو در اولویت های اولم انتخاب کنم؟

    ممنون از پاسخگویی شما. با تشکر


    مدیر:
    سلام.ممنون.بله فقط در روزی که اعلام میشه باید برای مصاحبه تشریف ببرید.
    برای دو دانشگاه فوق که قبلا درخواست داده بودین،نباید انتخاب کنید.در ضمن خبری در این زمینه در سایت این دو دانشگاه درج شده است که به لینک های زیر مراجعه نمائید.

    http://www.modares.ac.ir/edu/nea/nws?_251800op=view&VIEW_NEWS_PK_ID=278963

    http://www.sbu.ac.ir/Default.aspx?tabid=552&ctl=Detail&mid=1612&Id=9963

  23. سلام ، ببخشید توی ثبت نام قسمتی که باید اطلاعات شخصی کامل بشه یه گزینه هست که گفته متقاضی جایابی سازمانی هستم می خواستم اگه ممکنه بفرمایید که این یعنی چی؟تیکشو بزنیم یا نه؟

    ممنون.


    مدیر:
    سلام.یعنی اینکه اگر تا اولویت ۱۰ام جایی پذیرفته نشدین سازمان سنجش خودش با توجه به معدل و دانشگاه کارشناسی و احتمالا با توجه به بومی پذیری ، دانشگاه مورد نظر را برای شما اعلام میکند.آره بزنید برای شانس مجدد توسط جایابی خود سازمان سنجش می باشد.

  24. سلام_ ببخشید آقای مهندس سوالی داشتم اینکه دانشگاه تربیت دبیر رجایی تهران حدودا اواخر خرداد ماه بود که اطلاعیه پذیرش ممتازی زده بود اما من خیلی دیر متوجه شدم و نتونستم فرم های مربوطه به آنها رو پر کنم حالا با توجه به اینکه در این انتخاب رشته باید کدها رو از روی دفترچه کنکور در بیاریم و توی دفترچه هم این دانشگاه در دوره روزانه خاص فرهنگیان هست، دیگه راهی نداره که بتونیم این دانشگاه رو انتخاب کنیم؟

    با تشکر از شما


    مدیر:
    سلام.مشکلی نداره شما شبانه رو انتخاب کن و طبق اعلام سازمان سنجش دانشگاه هزینه ای دریافت نمی کند.

  25. سلام استاد منظور سازمان سنجش چیه که: تحصیل در دوره های شبانه و روزانه رایگان و مانند دوره ی روزانه است/پس ما هم تو انتخاب رشته فقط دوره ی شبانه وارد کنیم که احتمال قبولیش بیشتره/ اصلا در این نوع انتخاب رشته امکان اتنخاب رشته های شبانه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    با تشکر


    مدیر:
    سلام.اصلا شبانه رایگان نداریم،ولی چون سازمان سنجش زحمت ایجاد ظرفیت های جدید در استعدادهای درخشان را به خودش نداده است و از روی اطلاعات قبلی ثبت نام می کند برای همین شما طبق اعلام سازمان سنجش مبنی بر عدم دریافت شهریه از شبانه ها ، شبانه ها را انتخاب کنید.

  26. سلام استاد طبق صحبت های مطرح شده در نظرات قبلی یعنی در انتخاب رشته مثلا من روزانه دانشگاه فردوسی مشهد رو که انتخاب می کنم شبانه اون رو هم انتخاب کنم در واقع اگر قرار باشه برای شبانه شهریه دریافت نشه این انتخاب چه فرقی با انتخاب روزانه همان دانشگاه داره؟ دوم اینکه اگر شبانه یک دانشگاه رو انتخاب بکنیم علاوه برشهریه در زمینه امکاناتی مثل خوابگاه و سایر مسائل رفاهی هم مثل دانشجویان روزانه هستیم؟
    ممنون از پاسخگویییتون.


    مدیر:
    سلام.شاید فقط در امکانات رفاهی فرق داشته باشند.برای همین اگر بومی مشهد هستید بهتر است شبانه را انتخاب کنید.
    خیر.فقط در پرداخت شهریه معاف هستید و در سایر امکانات مثل سایر داوطلبانی که در شبانه از طریق آزمون پذیرفته شده اند از این امکانات بی بهره هستید.

  27. سلام مهندس میگم اگه من مثلا دانشگاه شاهد رو که مصاحبه داره در این انتخاب رشته انتخاب کنم با توجه به اینکه تیرماه هم برای مصاحبه به این دانشگاه دعوت شدم و رفتم ،برای این انتخاب بدون کنکور هم باید برم؟ یعنی باید دوباره مصاحبه بدم؟

    ممنون


    مدیر:
    سلام.بله.چون پذیرش بدون آزمون جدا از پذیرش با آزمون می باشد برای همین باید برای پذیرش بدون آزمون هم در مصاحبه دانشگاه های دارای شرایط شرکت کنید.

  28. سلام استاد ملاک انتخاب شدن از این روش چیه؟ معدله؟ دانشگاه دوران کارشناسیه ؟ احیانا مصاحبه که نداره ؟ از طریق سازمان سنجش پذیرش صورت می گیره یا توسط خود دانشگاه ها ؟
    با تشکر


    مدیر:
    سلام.بیشتر معدل را در نظر میگیرند.خیر مصاحبه ندارد و توسط خود دانشگاه بررسی انجام و به داوطلب اعلام می شود.

  29. سلام مهندس
    اقا این شرایط برای دانشگاه ازاد هم هست؟ ، من هنوز رو این مورد گیر دارم نمیدونم ازادی ها هم میتونند شرکت کنند یا نه
    دانشگاه رفتم میگند ما این فرم رو پر نمیکنیم ، نمیدونیم بر چه اساس باید رتبه ات رو مشخص کنیم ، مثلا بعضی ها ۵۰ واحد پاس کردند شما ۱۰۰ واحد و .. نمیدونند باید چیکار کنند.
    این لینک رو هم ببینید که برای سنجشه :
    http://request.sanjesh.org/noetrequest/
    از بالا چهارمین سواله ، که از عنوانش معلومه .
    بخاطر این منم گیج شدم
    خواهش میکنم سریعتر راهنمایی کنید
    تشکر


    مدیر:
    سلام.با توجه به موارد فوق شما باید از طریق دانشگاه های مورد نظری که در سایت خود اطلاعیه پذیرش استعداد درخشان درج کرده اند اقدام کنید.مثلا سال گذشته دانشگاه فردوسی مشهد از همه ی دوره ها حتی دانشگاه آزاد دانشجو گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا