اخبار آموزش و دانشگاه

سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری را برگزار می‌کند

به گزارش گروه دانشگاه به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری موسوم به INOTEX2014 توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در روز‌های دوم تا چهارم خرداد ۹۳ در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری شرکت‌های ایرانی و همچنین شناسایی توانمندی‌های دیگر کشورها در حوزه فناوری‌های نو و تبادل آن برگزار خواهد شد، شرکت‌های خارجی و داخلی به ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری در حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، گاز و پتروشیمی، اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های هوشمند، زیست فناوری، نانو فناوری، انرژی‌های نو، هوافضا، تجهیزات پزشکی، زمین‌شناسی و مواد جدید می‌پردازند.

برپایه این گزارش، به‌منظور تسهیل فرایند تبادل و انتقال فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری حمایت‌های ویژه‌ای را از قراردادهای تبادل فناوری و همچنین قراردادهای فروش محصولات فناورانه ایرانی به طرف‌های خارجی انجام می‌دهد.

شایان ذکر است، دو دوره گذشته این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان روسیه، اوکراین و بلاروس در سال‌های ۹۰ و ۹۱ در تهران برگزار شد.

شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، شرکت‌های فناور خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در داخل کشور می‌توانند برای ثبت‌نام و اختصاص غرفه به نشانی اینترنتی www.inotex.com مراجعه یا با دبیرخانه نمایشگاه به شماره ۷۶۲۵۰۲۸۴ تماس بگیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا