اخبار آموزش و دانشگاه

ثبت ۱۵۰ هزارمین پایان‌نامه در پایگاه ثبت پایان‌نامه‌ها/ واحد تهران مرکز دارای بیشترین ثبت

۱۵۰ هزارمین پایان نامه در پایگاه ثبت اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی کشور، از پژوهشکده امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد، در وب‌سایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ، از بهمن ماه سال ۱۳۸۷ کار ثبت پایان‌نامه در پایگاه پایان‌نامه‌ها ورساله‌های تحصیلات تکمیلی آغاز شده و از آن زمان تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار پایان‌نامه در این پایگاه به ثبت رسیده است.

بیشترین پایان‌نامه ‌های ثبت شده در پایگاه ثبت پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی مربوط به گروه علوم انسانی  با ۵۱ هزار و ۴۹۸ رکورد بوده و پس از آن به ترتیب گروه علوم پایه با ۲۶ هزار و  ۹۶۱ رکورد، گروه فنی و مهندسی با ۲۵ هزار و ۴۸۹ رکورد، گروه کشاورزی با ۱۳ هزار و ۴۰۲ رکورد، گروه هنر با ۴۳۸۱ رکورد و گروه علوم پزشکی با ۲۶۴۶ رکورد قرار دارند.

در این میان، ۱۱۴ هزار و ۲۹۷ پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و هشت هزار و ۸۹۵ پایان‌نامه در مقطع دکتری بوده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با بیش از ۸ هزار تایید پایان‌نامه، بیشترین سهم تایید پایان‌نامه‌ها در پایگاه ثبت را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور استان تهران و دانشگاه علامه طباطبایی بیشترین تایید را داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا